Sasha is teveel in zichzelf gaan geloven, en doet dat nog steeds. Je bent nooit zo goed als je laatste wedstrijd...meisje...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:13 schreef Judiwi het volgende:
Dat ze denken dat het programma zo goed bekeken wordt.
Volgens Jasper was het gisteren een eliminatie, waar Moraima was afgevallen. Maar door vertrek Zoë is dit niet doorgegaan.
Jasper ziet een Mirthe ook totaal niet zitten.
Hoop dat Sasha er gauw uitligt. Doet echt stoer praten, over hoe ze Moraima en ook een Wendy eruit werkt met gemak.
Finale op volgorde van popi:quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:17 schreef pingu66 het volgende:
Zulp je zien dat er alleen mannen overblijv en Rupi Immi Isaac Bern Tiano
Een eliminatie winnen doet heel veel met een mensquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sasha is teveel in zichzelf gaan geloven, en doet dat nog steeds. Je bent nooit zo goed als je laatste wedstrijd...meisje...
Thuis was meen ik. De eli was wel wat aan de late kant vanwege de managersverkiezing die ook nog plaats vond op die dag.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:20 schreef pingu66 het volgende:
Ze denken allemaal dat ze worden geïnterviewd na hun exit.
Wat er wel wordt gedaan weet geen mens, Jeff vertelde op insta dat hij pas om 20.00 uur bij de Febo vertrok
wrm gaat ze er dan ook bijzittenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:26 schreef juul. het volgende:
Wendy net weer snauwerig naar Moirama, Bep en Moirama keken elkaar veelbetekenend aan, Wendy gooit zo haar eigen glazen in
Denk dat die waterbak ook echt zwaar was, doe het maar eens na! Heel wat zwaarder dan een beetje met zakjes gooien. Maar Sas heeft eerlijk gewonnen, maar vind het een vergelijking van niksquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Een eliminatie winnen doet heel veel met een mens
Tot in den treure hebben we mogen horen hoe zwaar de waterbak was geweest.
laat sas nog maar lekker genieten van haar winst bij die proef en ik hoop dat het haar zelfvertrouwen geeft om in ieder geval te denken dat ze het groepje isaac kan verslaan.
Die waterbak was ook het enige spel wat leuk was toen beloofde het wat wat zou gaan komen een spel maar de spelletjes werden steeds simpeler en saaier.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat die waterbak ook echt zwaar was, doe het maar eens na! Heel wat zwaarder dan een beetje met zakjes gooien. Maar Sas heeft eerlijk gewonnen, maar vind het een vergelijking van niks
het ging me ook helemaal niet om de zwaarte van de opdrachtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat die waterbak ook echt zwaar was, doe het maar eens na! Heel wat zwaarder dan een beetje met zakjes gooien. Maar Sas heeft eerlijk gewonnen, maar vind het een vergelijking van niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit is zo onzin wat Ice zegt. Van de week tegen Erik zei hij dat hij Babs snapte hij had dit ook al veel eerder moeten doen om dat negatieve van Zoe te stoppen en zijn handen van haar af te trekken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:57 schreef Setje72 het volgende:
Krokodillen tranen van Babette...Izaak zei het net tegen Wendy,als volwassen vrouw had je beter moeten weten...voor Zoe was het de druppel die ruzie ,waarom ga je anders 5 weken voor einde stoppen...ondanks dat ik niets met Zoe had vind ik het toch sneu.Babette gaat echt over lijken![]()
Dit was zoe tactiek. Eerder schreef iedereen hier dat ze het niet snapte dat Ice en Babs zich lieten stalken door Zoe. En nu ineens is het Bas spel om met ruzie iemand er uit te spelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:29 schreef Verida het volgende:
het is ook een manier om mensen weg te spelen, Ruzie ermee zoeken, uitsluiten, vals bejegenen enz. Zodat ze vanzelf opstappen.
Het is bij Zoe al gelukt, en Wendy heeft Babette ook al heel hard aan gewerkt om die op die manier eruit te werken.
Flink dwarszitten, zwartmaken bij andere bewoners enz,
beetje sneue manier van doen, maar het zal er wel bijhoren, het is een tactiek denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |