Ik zie babbel toch wel vertrekken over 2 weken.quote:
Niet lang genoeg want hij is niet kaal gewordenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:12 schreef chufi het volgende:
Maar wat is er nu met dat haar gebeurd dan? Te lang in de bleek gezeten ?
Dat mag haha ze hebben er met z'n 3tjes 18..6 stuks ppquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:00 schreef engine het volgende:
Ze pakken even alle vissticks
[ afbeelding ]
En eitjes
[ afbeelding ]
25 minutenquote:
Dat zou echt heel prachtig zijn...!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:17 schreef pingu66 het volgende:
Als het een slo eli is rn ze zetten Sas erop hoop.ik dat ze wint en bep Tiano of Isaac eruit pleurt
Ik vind het alleen maar gezeik... er gebeurt niks.. ik vind reuring leuk maar dit is alleen maar roddel en achterklap... de hele dag door blehquote:
Slo?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:17 schreef pingu66 het volgende:
Als het een slo eli is rn ze zetten Sas erop hoop.ik dat ze wint en bep Tiano of Isaac eruit pleurt
Kan me niet indenken dat Wendy nog met babbel mee stemt. Die wil juist van Marciano af.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:26 schreef cinsan het volgende:
hebben ze wel genoeg stemmen om sas op de stip te zetten , gaat rvan afhangen wat wendy gaat doen
en jasperquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:30 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Kan me niet indenken dat Wendy nog met babbel mee stemt. Die wil juist van Marciano af.
Ik gok dat teams sas, Wendy, wel van Marciano af willen. En dat ze Mirthe en Erik wel weten over te halen om later op Moraima te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |