abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209935705
Nicole mag niet met blote borsten op terras, 'mannen wel'

quote:
WIJCHEN - Mogen vrouwen, net als mannen, bij warm weer met ontbloot bovenlijf op het terras van een sauna zitten? Nicole uit Nijmegen vindt van wel. De directie van sauna Thermen Berendonck in Wijchen vindt van niet. Nicole voelt zich ongelijk behandeld en heeft een melding gemaakt bij het College van de Rechten van de Mens.

Het is in veel sauna's de regel: in de sauna bloot, maar in het restaurant en op het bijbehorende terras een badjas aan. Nicole: "Wij zaten toen het dik dertig graden was buiten op het terras gezellig te eten en naast mij zaten allemaal mannen met alleen een handdoek om hun middel. Dat werd gedoogd. Dus dat heb ik ook gedaan. Ik ben met ontbloot bovenlijf, net als die mannen, op het terras gaan zitten. Maar daar werd ik op aangesproken en ik moest mijn borsten bedekken. Dat vind ik raar."

Edele delen
"Niet iedereen zit er op te wachten om tijdens het eten de edele delen van een ander te zien", zegt Lianda van Dam van Thermen Berendonck. "Ons kledingbeleid is dat je in het restaurant en op het terras een badjas draagt. Maar als het heel erg heet is, dan mogen mannen ook met een sarong of handdoek om zitten."

Op de vraag waarom vrouwen dat dan niet mogen, antwoordt zij: "Dat levert discussie op met andere gasten die dat niet prettig vinden. Nicole heeft het gesprek wel aangewakkerd met haar klacht, hoewel er nog nooit een andere vrouw is geweest die daar melding van heeft gemaakt. Maar het is niet aan ons om te oordelen of een ontblote vrouwenborsten hetzelfde zijn als een man met ontbloot bovenlijf. Dat is een maatschappelijke discussie. Misschien is het over een paar jaar anders, maar nu passen we ons beleid niet aan en moeten vrouwen op het terras ook bij warm weer hun borsten bedekken."

Allemaal gelijk
Nicole is het daar niet mee eens. "Natuurlijk snap ik dat er maatschappelijke normen zijn. Ik ga ook niet zonder shirt op een terrasje in de stad zitten. Maar het is toch raar dat we in de sauna allemaal gelijk zijn. Mannen en vrouwen allemaal bloot. In het restaurant ook: mannen en vrouwen doen een badjas aan. Maar op het terras is er opeens onderscheid: dan mogen mannen iets wat vrouwen niet mogen. Laat ik dan maar de eerste zijn die daar een punt van maakt."

En dus heeft ze een melding gemaakt bij het College van de Rechten van de Mens om het uit te zoeken. Een oordeel laat waarschijnlijk nog wel even op zich wachten. De hele procedure van de klacht tot een oordeel duurt zo’n 8 maanden.

https://www.gld.nl/nieuws(...)op-terras-mannen-wel
Goed dat ze het hogerop zoekt. Pak ze Nicole!

pi_209935812
quote:
Dus dat heb ik ook gedaan. Ik ben met ontbloot bovenlijf, net als die mannen, op het terras gaan zitten. Maar daar werd ik op aangesproken en ik moest mijn borsten bedekken. Dat vind ik raar.
Nou, zo raar vind ik het niet.

maandag 17 juli 2023 @ 23:03:41 #3
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209935843
Nicole heeft wel een goed punt en wat mij betreft moet Thermen in de sauna wat betreft naaktheid geen enkel onderscheid maken tussen mannen en vrouwen.

Maar OK, om daarmee richting College van de Rechten van de Mens te stappen, vind ik er dan wel weer over. Overleg anders eerst met de directie.
Resistance is futile.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:06:11 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209935866
In Bronsbergen zat ik laatst op het terras en daar zat een man met badjas maar wel met 1 been opgetrokken, waardoor ik vol zicht had op zijn verschrompelde worst. Hij werd uiteindelijk aangesproken door de bediening, was wel fijn.
Resistance is futile.
pi_209935876
Vrouwen borsten zijn iets

mannen borsten zijn niets

:)
pi_209935879
Dit is geilllllll
U MAD?
  maandag 17 juli 2023 @ 23:08:09 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209935884
Verder zijn er ook plenty kerels die grotere manboobs hebben dan veel vrouwen, maar die mogen dan wel gewoon met hun blote tetten op het terras.

[ Bericht 1% gewijzigd door Seven. op 17-07-2023 23:33:54 ]
Resistance is futile.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:10:04 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209935899
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:06 schreef Seven. het volgende:
In Bronsbergen zat ik laatst op het terras en daar zat een man met badjas maar wel met 1 been opgetrokken, waardoor ik vol zicht had op zijn verschrompelde worst. Hij werd uiteindelijk aangesproken door de bediening, was wel fijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209935909
In deze situatie vind ik dat de dame gelijk heeft.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:11:27 #10
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_209935910
Nicole snapt toch wel dat zij borsten heeft en mannen niet. Iedereen wordt hier juist wel hetzelfde behandeld, namelijk bedek je edele delen. Dat mannen en vrouwen dan andere dingen moeten bedenken doet er niet toe.

Maar het zal me eigenlijk wat boeien. Als Nicole lekker met blote tieten op het terras wil zitten mag ze dat van mij lekker doen, van mijn part gaat ze er helemaal naakt zitten.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:14:51 #11
117098 Hathor
Effe niet
pi_209935937
Appels en peren Nicole, appels en peren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209935946
Hmm, in Nederland mag dat eigenlijk niet, maar denk het wel in buitenland mag. Als je op nudistencamping of bij een nudistenhotel mag dat wel,.,,, is geen probleem. Ik heb geen probleem met ontblote lijf van een vrouw op een terras.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:16:13 #13
117098 Hathor
Effe niet
pi_209935950
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:11 schreef Hahug13 het volgende:
Nicole snapt toch wel dat zij borsten heeft en mannen niet. Iedereen wordt hier juist wel hetzelfde behandeld, namelijk bedek je edele delen. Dat mannen en vrouwen dan andere dingen moeten bedenken doet er niet toe.

Maar het zal me eigenlijk wat boeien. Als Nicole lekker met blote tieten op het terras wil zitten mag ze dat van mij lekker doen, van mijn part gaat ze er helemaal naakt zitten.
Als het hangers zijn sta ik er eigenlijk wel op dat ze ze bedekt, het bederft mijn eetlust.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:18:15 #14
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_209935968
Lekker kortpittig.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 17 juli 2023 @ 23:18:29 #15
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_209935973
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als het hangers zijn sta ik er eigenlijk wel op dat ze ze bedekt, het bederft mijn eetlust.
Klopt maar dat is bij mij met een rimpelige behaarde oude mannenborst niet anders.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:18:49 #16
117098 Hathor
Effe niet
pi_209935980
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:18 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Klopt maar dat heb ik met een rimpelige behaarde oude mannenborst niet anders.
Eensch!
  maandag 17 juli 2023 @ 23:19:00 #17
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_209935981
quote:
14s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:03 schreef Seven. het volgende:
Nicole heeft wel een goed punt en wat mij betreft moet Thermen in de sauna wat betreft naaktheid geen enkel onderscheid maken tussen mannen en vrouwen.

Maar OK, om daarmee richting College van de Rechten van de Mens te stappen, vind ik er dan wel weer over. Overleg anders eerst met de directie.
Misschien een beetje off-topic, maar wat ik ook zo vreemd vind, is dat in Amerika een "free the nipple"-beweging bestaat, waarbij vrouwen topless over straat lopen, omdat ze vinden dat ze evenveel recht hebben om met ontbloot bovenlijf rond te lopen als mannen. Helemaal prima hoor, moeten ze helemaal zelf weten, maar ik ga toch ook niet zonder T-shirt over straat naar mijn werk? Beetje raar dus...
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  maandag 17 juli 2023 @ 23:19:18 #18
117098 Hathor
Effe niet
pi_209935984
Gewoon shirt aan dus, niet zeiken.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:20:21 #19
117098 Hathor
Effe niet
pi_209935994
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:19 schreef Forumtijger het volgende:

[..]
Misschien een beetje off-topic, maar wat ik ook zo vreemd vind, is dat in Amerika een "free the nipple"-beweging bestaat, waarbij vrouwen topless over straat lopen, omdat ze vinden dat ze evenveel recht hebben om met ontbloot bovenlijf rond te lopen als mannen. Helemaal prima hoor, moeten ze helemaal zelf weten, maar ik ga toch ook niet zonder T-shirt over straat naar mijn werk? Beetje raar dus...
Zijn dat mensen die nooit echt Woodstock hebben verlaten of zo?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 17 juli 2023 @ 23:25:01 #20
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_209936036
quote:

[..]
Wie heeft het in die beweging specifiek over de situatie ‘naar je werk lopen’?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 17 juli 2023 @ 23:25:58 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936040
quote:

Maar dus ook plenty kerels met manboobs. Dus moeten dikke mannen zich dan ook maar bedekken of zo?

En een grote organisatie zoals Thermen (eigenaar van de grootste sauna's in NL) zou hier dus wél eenduidig beleid in moeten voeren, en zij zouden het maatschappelijk debat juist aan moeten jagen.
Resistance is futile.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:27:02 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936050
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
En manboobs, vind je dat aantrekkelijk als je net lekker aan je tonijn sandwich wil beginnen?
Resistance is futile.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:30:02 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936075
quote:

[..]
Ik snap de relatie met ontbloot bovenlijf en over straat naar je werk gaan niet. Overigens is de man met ontbloot bovenlijf ook wel een uitstervend ras, volgens mij zie je dat ook minder en minder in het straatbeeld.
Resistance is futile.
pi_209936087
Onderscheid maken is discriminatie.
Man en vrouw en iedereen die zichzelf als mens kan presenteren zijn gelijkwaardig aan elkaar. En dus geef ik de vrouw gelijk.
Google is your friend, abuse your friends
pi_209936112
quote:

Het gaat om saunas he? Niet om een terras in een winkelstraat.

Het gaat dus om een plek waar binnen iedereen bloot loopt, in het restaurant iedereen een badjas aan heeft en op het (besloten) terras er ineens verschil wordt gemaakt.
pi_209936131
Nou, ok Nicole. Iedereen gelijk. Alle lichamen hetzelfde.

Ik zal mijn baby eens op een terras aan mijn tepel laten zuigen.

Dan staand er vast niet binnen 15 minuten politie voor mijn neus.
"Pools are perfect for holding water"
pi_209936135
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:36 schreef probeer het volgende:

Ik denk eerder dat de politie zou komen als volwassen mannen aan haar tepel zouden zuigen ;) :D
@de_boswachter vindt dit denk ik heel geilllll.
pi_209936141
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat de politie zou komen als volwassen mannen aan haar tepel zouden zuigen ;) :D
@:deboswachter vindt dit denk ik heel geilllll.
Openbare seks dus... maar dan alleen op bepaalde openbare plekken waar het mag.
pi_209936148
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:38 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Openbare seks dus... maar dan alleen op bepaalde openbare plekken waar het mag.
Als het mag hoeft de politie ook niet te komen he :) ;)
pi_209936151
quote:
''Mogen vrouwen, net als mannen, bij warm weer met ontbloot bovenlijf op het terras van een sauna zitten? ''.
Waarom dit artikel uit 1960? Grapje haha.

Hebben we niet al één of andere seksuele revolutie gehad waarbij we dergelijke preutsheden uit de moderne westerse samenleving gebonjourd hebben?

Ik zou haast denken dat we minder modern aan het worden zijn. Zeg maar; minder westers.

Hoe zou dat nou toch komen?

quote:
"Niet iedereen zit er op te wachten om tijdens het eten de edele delen van een ander te zien", zegt Lianda van Dam van Thermen Berendonck. "Ons kledingbeleid is dat je in het restaurant en op het terras een badjas draagt. Maar als het heel erg heet is, dan mogen mannen ook met een sarong of handdoek om zitten."
Fok jou Lianda.
pi_209936153
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:34 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]

Het gaat dus om een plek waar binnen iedereen bloot loopt, in het restaurant iedereen een badjas aan heeft en op het (besloten) terras er ineens verschil wordt gemaakt.
Dikke prima hoor. Van mij mag ze, je zal mij er niet over horen.

Maar die 'maar mannen mogen het ook!' redenatie vind ik wel zo stompzinnig. We zijn nou eenmaal niet gelijk qua lichaam en daar zitten voor en nadelen aan.

Zo zal Nicole het vast ook lastig hebben met staand pissen. En ik met borstvoeding geven.

En zo zijn vrouwelijke borsten nou eenmaal deels geseksualiseerd, en die van mannen niet.

Dat het preuts gezeik is dat vrouwen dat niet mogen, kijk daar ben ik het volkomen mee eens.
pi_209936157
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Als het mag hoeft de politie ook niet te komen he :) ;)
Precies! Ik droom wel eens over buitenseks in mooie natuur.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:40:51 #33
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_209936158
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:25 schreef Seven. het volgende:

[..]
Maar dus ook plenty kerels met manboobs. Dus moeten dikke mannen zich dan ook maar bedekken of zo?

En een grote organisatie zoals Thermen (eigenaar van de grootste sauna's in NL) zou hier dus wél eenduidig beleid in moeten voeren, en zij zouden het maatschappelijk debat juist aan moeten jagen.
De sauna voert toch eenduidig beleid, we hebben nu eenmaal afgesproken dat borsten bij vrouwen edele delen zijn en bij mannen niet. Daar kunnen we het zeker over hebben maar ik zou niet weten waarom een sauna organisatie het maatschappelijk debat aan moet jagen. Thermen wil gewoon geld verdienen op een manier die voor de meeste gasten het prettigste is, die organisatie is echt niet opgericht om zich te mengen in maatschappelijk debat.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:40:56 #34
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936159
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:36 schreef probeer het volgende:

Volgens mij is er ooit een rechtzaak geweest tegen Starbucks waar een vrouw haar volwassen zoon publiekelijk borstvoeding gaf :') . En ze kreeg gelijk dus ik zou zeggen: probeer het! :+
Resistance is futile.
pi_209936163
Ik heb gezien mijn eetgewoonten grotere tieten dan menig vrouw, en die vieze lappen mag ik wel etaleren maar hun pronte borstjes zijn verboden? Ik steun haar missie!
pi_209936176
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:40 schreef Seven. het volgende:

[..]
Volgens mij is er ooit een rechtzaak geweest tegen Starbucks waar een vrouw haar volwassen zoon publiekelijk borstvoeding gaf :') . En ze kreeg gelijk dus ik zou zeggen: probeer het! :+
Heb je een baby of kind wat ik even kan lenen?
  maandag 17 juli 2023 @ 23:44:40 #37
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_209936181
quote:
4s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:39 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Hebben we niet al één of andere seksuele revolutie gehad waarbij we dergelijke preutsheden uit de moderne westerse samenleving gebonjourd hebben?

Ik zou haast denken dat we minder modern aan het worden zijn. Zeg maar; minder westers.

[..]
Fok jou Lianda.
De westerse samenleving is nu preutser dan het ooit is geweest. Vrouwen durven niet eens meer topless te zonnen in het openbaar.

In de middeleeuwen sliepen gezinnen samen in naakt in hetzelfde bed en hadden mensen seks waar de kinderen bij waren.
pi_209936183
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:44 schreef probeer het volgende:

[..]
Heb je een baby of kind wat ik even kan lenen?
Je zou graag een rechtszaak willen? ;)
pi_209936189
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:44 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
De westerse samenleving is nu preutser dan het ooit is geweest. Vrouwen durven niet eens meer topless te zonnen in het openbaar.

In de middeleeuwen sliepen gezinnen samen in naakt in hetzelfde bed en hadden mensen seks waar de kinderen bij waren.
In het oude Griekenland hadden ze seks in het openbaar Tja preutsheid heeft ook goede dingen.
pi_209936199
quote:

[..]

Sterker nog, het sauna gedeelte heeft ook een terras, en daar mag het wel weer.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:48:32 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936207
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:40 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
De sauna voert toch eenduidig beleid, we hebben nu eenmaal afgesproken dat borsten bij vrouwen edele delen zijn en bij mannen niet. Daar kunnen we het zeker over hebben maar ik zou niet weten waarom een sauna organisatie het maatschappelijk debat aan moet jagen. Thermen wil gewoon geld verdienen op een manier die voor de meeste gasten het prettigste is, die organisatie is echt niet opgericht om zich te mengen in maatschappelijk debat.
Fine, dan geen maatschappelijk debat. Het had ze in mijn optiek gesierd als toonaangevende organisatie, jij denkt daar blijkbaar anders over. Ik wens niet tegen harige mannen en hun mogelijke manboobs aan te kijken op het terras. Dat is niet prettig voor de andere klanten. Dus alleen daarom al moet Thermen geen onderscheid maken en wat betreft bedekken voor iedereen dezelfde regels toepassen.

Eén van de basisprincipes van comfortabel naakt zijn in de sauna is iedereen hetzelfde behandeld wordt, het maakt niet uit of je dik, dun, wit, zwart, man of vrouw bent. Omdat iedereen gelijk is, is naakt zijn geen enkel probleem. Totdat iemand ineens besluit dat er voor mannen een even onsmakelijke uitzondering wel gemaakt mag worden.
Resistance is futile.
pi_209936212
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:47 schreef probeer het volgende:

[..]
Dan is volgens mij een nudistenrecreatie waar iedereen in blootje kan lopen.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:50:17 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936220
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:47 schreef probeer het volgende:

[..]
Bij Thermen Berendonck? Over welk terras heb je het dan precies?
Resistance is futile.
pi_209936221
quote:
2s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:48 schreef Seven. het volgende:

[..]
Fine, dan geen maatschappelijk debat. Het had ze in mijn optiek gesierd als toonaangevende organisatie, jij denkt daar blijkbaar anders over. Ik wens niet tegen harige mannen en hun mogelijke manboobs aan te kijken op het terras. Dat is niet prettig voor de andere klanten. Dus alleen daarom al moet Thermen geen onderscheid maken en wat betreft bedekken voor iedereen dezelfde regels toepassen.

Eén van de basisprincipes van comfortabel naakt zijn in de sauna is iedereen hetzelfde behandeld wordt, het maakt niet uit of je dik, dun, wit, zwart, man of vrouw bent. Omdat iedereen gelijk is, is naakt zijn geen enkel probleem. Totdat iemand ineens besluit dat er voor mannen een even onsmakelijke uitzondering wel gemaakt mag worden.
In de sauna is het niet onsmakelijk maar op het terras wel?
pi_209936223
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:44 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Naast dat de samenleving niet zo heel westers meer is helpt de combinatie van internet, smartphones en social media niet echt mee, de kans dat je met je voorgevel ergens vereeuwigd wordt is te groot anno 2023.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:51:04 #46
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_209936228
quote:

[..]
Iedereen wordt gelijk behandeld want iedereen moet zijn edele delen bedekken. Dat is het hele punt wat ik probeer te maken.

Mannen en vrouwen zijn niet gelijk want vrouwen hebben een ander lichaam als mannen. Mannen en vrouwen dienen gelijk behandeld te worden en dat doet de sauna hier wel.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:51:59 #47
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_209936233
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:50 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Naast dat de samenleving niet zo heel westers meer is helpt de combinatie van internet, smartphones en social media niet echt mee, de kans dat je met je voorgevel ergens vereeuwigd wordt is te groot anno 2023.
Ik begrijp ook wel waar het vandaan komt. Ik snap alleen niet waar het idee vandaan komt dat iedereen vroeger heel preuts was en dat we nu meer seksuele vrijheid dan ooit hebben.
pi_209936238
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:51 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Iedereen wordt gelijk behandeld want iedereen moet zijn edele delen bedekken. Dat is het hele punt wat ik probeer te maken

Mannen en vrouwen zijn niet gelijk want vrouwen hebben een ander licha als mannen. Mannen en vrouwen dienen gelijk behandeld te worden en dat doet de sauna hier wel.
Vrouwen mogen niet met ontbloot bovenlichaam op terras en mannen wel.

Ze (Nicole) heeft gelijk.
pi_209936243
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:52 schreef Pruim het volgende:

[..]
Vrouwen mogen niet met ontbloot lichaam op terras en mannen wel.

Ze heeft gelijk.
Regel dan zo dat je ook op terras van een sauna naakt mag gaan.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:53:24 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936244
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:51 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Iedereen wordt gelijk behandeld want iedereen moet zijn edele delen bedekken. Dat is het hele punt wat ik probeer te maken

Mannen en vrouwen zijn niet gelijk want vrouwen hebben een ander licha als mannen. Mannen en vrouwen dienen gelijk behandeld te worden en dat doet de sauna hier wel.
Ja, dat snap ik :') alleen je gaat totaal voorbij aan het feit dat naakt zijn in de sauna 100% leunt op gelijke behandeling.

Hoe vaak ga je naar de sauna?
Resistance is futile.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:54:13 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936251
POLL
Resistance is futile.
pi_209936252
quote:

[..]

quote:
5s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:50 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ja volgens mij bedoel ik die ja. Of iig een van de saunas onder de thermen paraplu. Daar zit een klein terrasje waar je kan zitten om af te koelen. Best handig, 's winters.
pi_209936253
Ik vind het ook belachelijk dat bij vogels vaak de mannen van die overdreven gekleurde veren hebben en de vrouwtjes eruit zien als een saaie mus, daar gaat het al mis, vogels zijn intens slechte dieren die niets bijdragen aan het nobele streven naar gelijkwaardigheid.
  maandag 17 juli 2023 @ 23:54:39 #54
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_209936260
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:53 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ja, dat snap ik :') alleen je gaat totaal voorbij aan het feit dat naakt zijn in de sauna 100% leunt op gelijke behandeling.

Hoe vaak ga je naar de sauna?
Nooit en de regels van Thermen en de mening van Nicole kunnen me ook aan mijn reet roesten.

Ze doen allemaal maar lekker waar ze zin in hebben.
pi_209936271
quote:
8s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het ook belachelijk dat bij vogels vaak de mannen van die overdreven gekleurde veren hebben en de vrouwtjes eruit zien als een saaie mus, daar gaat het al mis, vogels zijn intens slechte dieren die niets bijdragen aan het nobele streven naar gelijkwaardigheid.
Moet je overal gelijkwaardigheid willen? Ook een leuke om over na te denken.
pi_209936273
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:40 schreef probeer het volgende:

[..]
Dikke prima hoor. Van mij mag ze, je zal mij er niet over horen.

Maar die 'maar mannen mogen het ook!' redenatie vind ik wel zo stompzinnig. We zijn nou eenmaal niet gelijk qua lichaam en daar zitten voor en nadelen aan.

Zo zal Nicole het vast ook lastig hebben met staand pissen. En ik met borstvoeding geven.

En zo zijn vrouwelijke borsten nou eenmaal deels geseksualiseerd, en die van mannen niet.

Dat het preuts gezeik is dat vrouwen dat niet mogen, kijk daar ben ik het volkomen mee eens.
En zodra ze de deur van het terras naar binnen weer door is is het weer gewoon functioneel naakt.

Het gaat om een hele specifieke situatie, een situatie waarbij functioneel naakt in de verdere ambiantie de norm is, verplicht is zelfs (je mag daar niet in je zwempak rond huppelen).

Het is niet zo dat op het besloten terras van zo'n ambiance het ineens tietjes gluur en versiertijd is. De handdoeken die wel gedragen mogen worden zijn ook niet zo alles bedekkend en de regels die binnen gelden qua omgangsnormen gelden op het terras ook.
pi_209936285
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Moet je overal gelijkwaardigheid willen? Ook een leuke om over na te denken.
Gaat gruwelijk saai worden :+
  maandag 17 juli 2023 @ 23:57:14 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936286
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
Ja volgens mij bedoel ik die ja. Of iig een van de saunas onder de thermen paraplu. Daar zit een klein terrasje waar je kan zitten om af te koelen. Best handig, 's winters.
Ik ben alleen in Thermen Bad Nieuweschans nooit geweest maar in de rest van de sauna's is bij mijn weten er geen enkel terras waar je zonder badjas mag zitten.

De ligweiden zijn een ander verhaal en het is afhankelijk van de vestiging of daar dan ook bediening rondloopt. In Bronsbergen (niet Thermen) mag je daar wel naakt liggen met een drankje, maar eten is daar dan niet toegestaan. Naakt en eten gaat niet samen en ze zullen ook geen rommel op de ligweide willen.
Resistance is futile.
pi_209936291
quote:
5s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:50 schreef Seven. het volgende:

[..]
Nvm, ik bedoelde de thermen in Nijmegen zuid, die inmiddels gesloten is. Was wel van dezelfde organisatie.

Op dat terras naast de sauna kon je geen eten krijgen, maar je mocht er wel naakt zitten.
pi_209936303
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:57 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik ben alleen in Thermen Bad Nieuweschans nooit geweest maar in de rest van de sauna's is bij mijn weten er geen enkel terras waar je zonder badjas mag zitten.

De ligweiden zijn een ander verhaal en het is afhankelijk van de vestiging of daar dan ook bediening rondloopt. In Bronsbergen (niet Thermen) mag je daar wel naakt liggen met een drankje, maar eten is daar dan niet toegestaan. Naakt en eten gaat niet samen en ze zullen ook geen rommel op de ligweide willen.
Drinken knoeien kan niet als je naakt ben? ;) Ben blij dat er ( buiten Thermen om) badkledingdagen zijn,
  maandag 17 juli 2023 @ 23:59:09 #61
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_209936306
quote:

[..]

Dus een naakte man in de sauna is geen probleem, maar zodra hij zonder bovenkleding op een terras wat bij die sauna hoort gaat zitten, kunnen die "harige mannen met hun zgn manboobs" ineens niet meer? Laat dan gewoon voortaan iedereen die op een terras plaatsneemt die bij een sauna hoort naakt op een handdoekje op een terrasstoel gaan zitten. Situatie dan voor iedereen gelijk, probleem opgelost, toch?
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:01:15 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936319
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Nooit en de regels van Thermen en de mening van Nicole kunnen me ook aan mijn reet roesten.

Ze doen allemaal maar lekker waar ze zin in hebben.
Dat verklaart in ieder geval waarom je de relatie tussen gelijke behandeling en comfortabel zijn in je nakie niet snapt.

Nog een vraag dan: mag een vrouw die wegens kanker geen borsten meer heeft, dan wel met ontbloot bovenlijf op het terras van jou? Edele delen heeft ze ten slotte niet meer. En neem maar van mij aan dat je echt regelmatig vrouwen met afgezette borst(en) ziet in de sauna.
Resistance is futile.
pi_209936320
Bijzonder dat zij de urgentie voelt om dit te doen.
pi_209936337
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:01 schreef Seven. het volgende:

[..]
Dat verklaart in ieder geval waarom je de relatie tussen gelijke behandeling en comfortabel zijn in je nakie niet snapt.

Nog een vraag dan: mag een vrouw die wegens kanker geen borsten meer heeft, dan wel met ontbloot bovenlijf op het terras van jou? Edele delen heeft ze ten slotte niet meer. En neem maar van mij aan dat je echt regelmatig vrouwen met afgezette borst(en) ziet in de sauna.
Nee. Alleen mensen die fysiek geslaagd zijn mogen met ontbloot bovenlijf zich tonen (dit is wel genderneutraal overigens).
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:03:27 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936340
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:59 schreef Forumtijger het volgende:

[..]
Dus een naakte man in de sauna is geen probleem, maar zodra hij zonder bovenkleding op een terras wat bij die sauna hoort gaat zitten, kunnen die "harige mannen met hun zgn manboobs" ineens niet meer? Laat dan gewoon voortaan iedereen die op een terras plaatsneemt die bij een sauna hoort naakt op een handdoekje op een terrasstoel gaan zitten. Situatie dan voor iedereen gelijk, probleem opgelost, toch?
Mijn voorkeur is gewoon badjas op het terras. Maar als men besluit dat iedereen gewoon met ontbloot bovenlijf mag: so be it. Als het gelijkheidsprincipe in de sauna maar overigens blijft want dat is cruciaal voor een fijne sfeer waarin iedereen OK is met naakt zijn.
Resistance is futile.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:03:34 #66
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_209936342
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Van mij mag iedereen volledig naakt op dat terras gaan zitten. Van mijn part mag iedereen naakt in het openbaar rondlopen.

Ik weet alleen niet of het van Thermen mag.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:04:03 #67
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936349
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee. Alleen mensen die fysiek geslaagd zijn mogen met ontbloot bovenlijf zich tonen (dit is wel genderneutraal overigens).
Wat is 'fysiek geslaagd'?
Resistance is futile.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:05:59 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936369
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:03 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Van mij mag iedereen volledig naakt op dat terras gaan zitten. Van mijn part mag iedereen naakt in het openbaar rondlopen.

Nope, dat mag dus van Thermen niet. Als jij graag wil genieten van de hangzak van een bejaarde tijdens de lunch of het diner, be my guest :+ .
Resistance is futile.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:06:22 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936374
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:01 schreef theunderdog het volgende:
Bijzonder dat zij de urgentie voelt om dit te doen.
Ja, dat wel. :+
Resistance is futile.
pi_209936377
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:03 schreef Hahug13 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan heel veel botsingen zal krijgen.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:07:27 #71
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_209936384
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:05 schreef Seven. het volgende:

[..]
Nope, dat mag dus van Thermen niet. Als jij graag wil genieten van de hangzak van een bejaarde tijdens de lunch of het diner, be my guest :+ .
Ik heb daar niet zo'n last van. Ik werk prima mijn ommetje naar binnen tussen de naakte bejaarden.
  Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 00:07:42 #72
236264 crew  capricia
pi_209936389
Ze heeft hartstikke gelijk!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:07:55 #73
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_209936391
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ik denk dat je dan heel veel botsingen zal krijgen.
Ik denk dat dat ook de rede is dat Thermen bepaalde grenzen stelt.
pi_209936398
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:07 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Ik denk dat dat ook de rede is dat Thermen bepaalde grenzen stelt.
Als daardoor de gewenste gelijkwaardigheidsniveau om hoog getild wordt, zeg ik geen nee ;)
pi_209936405
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:07 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Ik heb daar niet zo'n last van. Ik werk prima mijn ommetje naar binnen tussen de naakte bejaarden.
En als mensen zich graag ontlasten tijdens het eten?
Ik ken er momenteel geen maar ik kan me zo voorstellen dat er iemand is die dit graag doet, laten we dit ook even vastleggen meteen anders schoffeer je vroeg of laat zijn/haar voorkeur.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:12:25 #76
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_209936410
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]
En als mensen zich graag ontlasten tijdens het eten?
Ik ken er momenteel geen maar ik kan me zo voorstellen dat er iemand is die dit graag doet, laten we dit ook even vastleggen meteen anders schoffeer je vroeg of laat zijn/haar voorkeur.
Nee dat vind ik persoonlijk vies en smerig.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:14:37 #77
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_209936423
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:05 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik kan het gewoon niet met je eens zijn. Bejaarden hebben net zoveel recht om naar een sauna te gaan als wie dan ook. Als jij niet tegen een "hangzak" aan wil kijken, dan moet je gewoon maar uberhaupt niet meer naar een sauna gaan. Ik let er niet op, want als iedereen daar naakt is, dan valt dat ook gewoon niet op. Een echte saunaganger wordt daar echt niet warm of koud van, maar jij blijkbaar wel...
pi_209936432
Ik snap sowieso niet waarom mensen met 30 graden naar de sauna gaan.
In de winter is dat best lekker, dan ga ik soms ook maar in de hitte?
Ga lekker naar het naaktstrand Nicole, dan kan je lekker topless zonnen
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:18:27 #79
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936437
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:14 schreef Forumtijger het volgende:

[..]
Ik kan het gewoon niet met je eens zijn. Bejaarden hebben net zoveel recht om naar een sauna te gaan als wie dan ook. Als jij niet tegen een "hangzak" aan wil kijken, dan moet je gewoon maar uberhaupt niet meer naar een sauna gaan. Ik let er niet op, want als iedereen daar naakt is, dan valt dat ook gewoon niet op. Een echte saunaganger wordt daar echt niet warm of koud van, maar jij blijkbaar wel...
Ik wil bij voorkeur niet tegen iemands zak aankijken als ik zit te eten.
Resistance is futile.
pi_209936438
Ik wil thuis al niet naar de blote borsten van mijn vriendin kijken als ik zit te eten.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:19:36 #81
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936441
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:17 schreef ZanneG het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen met 30 graden naar de sauna gaan.
In de winter is dat best lekker, dan ga ik soms ook maar in de hitte?
Ga lekker naar het naaktstrand Nicole, dan kan je lekker topless zonnen
Heerlijk juist! Beetje dompelen na een opgieting en met je blote reet in de zon liggen _O_
Resistance is futile.
pi_209936451
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:18 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik wil bij voorkeur niet tegen iemands zak aankijken als ik zit te eten.
T is toch logisch dat mensen op een terras eten? Een bordje: Niet eten toegestaan als Seven op het terras zit is ook wat vreemd.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:28:42 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936468
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
T is toch logisch dat mensen op een terras eten? Een bordje: Niet eten toegestaan als Seven op het terras zit is ook wat vreemd.
Vandaar ook de standaard regel in elke sauna: op het terras, badjas aan. Er is niet 1 sauna in NL en BE waar ik geweest ben, waar dat niet met bordjes aangegeven staat.
Resistance is futile.
pi_209936491
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:40 schreef Seven. het volgende:

[..]
Er is daar ook een rechtszaak geweest van een niet omgebouwde transgender die met zijn worst in de vrouwen naaktsauna wou en om begrijpelijke redenen daar geweigerd werd. Hij/zij won de zaak en moet nu toegelaten worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:35:23 #85
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936506
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er is daar ook een rechtszaak geweest van een niet omgebouwde transgender die met zijn worst in de vrouwen naaktsauna wou en om begrijpelijke redenen daar geweigerd werd. Hij/zij won de zaak en moet nu toegelaten worden.
Linkje?
Resistance is futile.
pi_209936508
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hij/zij eiste ook 70 miljoen aan leed die hij/zij ondervonden had?
  dinsdag 18 juli 2023 @ 00:43:10 #88
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209936531
Resistance is futile.
pi_209936552
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:43 schreef Seven. het volgende:

[..]
:D
Ze zijn daar al een tijdje de weg kwijt wat betreft transgenderrechten. Gewoon met je snikkel in de vrouwen naaktsauna gaan zitten en als 1 van de vrouwen aangeeft dat ze daar moeite mee heeft dan kan die vrouw verwijderd worden vanwege transfobie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 18 juli 2023 @ 04:17:51 #90
117098 Hathor
Effe niet
pi_209936852
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:27 schreef Seven. het volgende:

[..]
En manboobs, vind je dat aantrekkelijk als je net lekker aan je tonijn sandwich wil beginnen?
Ik weet niet wat voor gore fetish jij hebt, maar zak jij es effe lekker in de stront.
pi_209936975
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 04:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik weet niet wat voor gore fetish jij hebt, maar zak jij es effe lekker in de stront.
Terechte klacht wel. Als er een vadsige kerel met bitchtits en dikke pens in je gezichtsveld zit tijdens de lunch moet ik zeggen dat ik daar nou ook niet op zit te wachten.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 06:21:56 #92
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_209937015
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:15 schreef Misrer1972 het volgende:
Hmm, in Nederland mag dat eigenlijk niet, maar denk het wel in buitenland mag. Als je op nudistencamping of bij een nudistenhotel mag dat wel,.,,, is geen probleem. Ik heb geen probleem met ontblote lijf van een vrouw op een terras.
Je bedoelt zeker naturisten?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_209937143
Conclusie! Nicole heeft lelijke tieten?
Cindy De Vuyst
  Redactie Sport dinsdag 18 juli 2023 @ 07:20:18 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209937215
quote:
4s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:39 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]
Fok jou Lianda.
Het is juist de veramerikanisering van de samenleving.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 18 juli 2023 @ 07:40:07 #95
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_209937286
Dit klinkt als iets wat prima met een toegangsverbod afgedaan kan worden.

Voor Nicole welteverstaan.

Denken lekker recalcitrant te kunnen doen omdat je een paar tientjes toegang hebt betaald. :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_209937325
Dit zijn altijd van die gevechten tegen windmolens waar niemand wat bij wint behalve misschien die ene vrouw (op de miljoen) die het zo lekker 'vrij' vindt voelen om in haar blote tieten rond te lopen.

Dit soort ongeschreven regels zijn er niet voor niets. Uiteindelijk zijn vooral mannen gebaat bij naakte vrouwen.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 07:52:01 #97
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_209937349
quote:

Klopt hoor, maar nu wordt er wel een topic op Fok! over geopend *)
Robert Moog died for our synths
pi_209937424
quote:
Nicole heeft wel een goed punt
Twee goede punten
  dinsdag 18 juli 2023 @ 08:17:04 #99
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209937495
Ze had gewoon gebruik moeten maken van de angst van bedrijven om gecanceld te worden. Even een toneelstukje opvoeren dat je genderfluide bent en je als man identificeert.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_209937584
-reactie op verwijderde post-

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2023 09:35:12 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 18 juli 2023 @ 08:32:15 #101
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209937616
:')
  dinsdag 18 juli 2023 @ 08:34:10 #102
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209937628
Op lossing is simpel.

Gescheiden badhuis net zoals in Aziatische landen en bij de Romeinse tijd.
Man en vrouwen appart .
En een losse voor alle gestoorde die nergens bij passen.

Probleem opgelost.
  Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 08:35:38 #103
5428 crew  miss_sly
pi_209937644
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:03 schreef Seven. het volgende:

[..]
Mijn voorkeur is gewoon badjas op het terras. Maar als men besluit dat iedereen gewoon met ontbloot bovenlijf mag: so be it. Als het gelijkheidsprincipe in de sauna maar overigens blijft want dat is cruciaal voor een fijne sfeer waarin iedereen OK is met naakt zijn.
Dit is gewoon de basis. Je kunt je comfortabel voelen met je eigen naaktheid en die van een ander omdat het in de sauna voor iedereen hetzelfde is. Op het moment dat je mannen wel met onbloot bovenlijf op het terras laat plaatsnemen en eten en vrouwen niet, maak je dat het vrouwenlichaam toch weer een aparte status heeft en dat borsten weer geseksualiseerd worden.

Ik vind bovendien gekleed zijn tijdens het eten van mezelf en anderen wel zo fris en smakelijk. Wat mij betreft is dat de reden dat je je in het gebied in een saunacomplex dat tot het restaurant behoort en waar je kunt eten en/of drinken gekleed bent. Man en vrouw.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 08:36:06 #104
5428 crew  miss_sly
pi_209937648
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 08:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:') Als er een prijs zou worden uitgereikt voor de meest achterlijke post in dit topic, is dit een goede kanshebber.
Er zijn mensen die die post liken :')
pi_209937736
Lekker hypocriet weer van de sauna, maar zo kennen we de Nederlanders ook wel. Ik hoop dat Nicole die toko helemaal door het slijk trekt.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_209937871
Ik vind dat Nicole gelijk heeft. Of dat nu moet inhouden dat dus ook de mannen niet met ontbloot bovenlijf moeten gaan zitten daar of dat ook vrouwen dat mogen is aan de uitbater. Maar er is geen objectieve reden om onderscheid te maken.
pi_209937893
-reactie op verwijderde post-

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2023 09:36:03 ]
pi_209937905
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 08:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit is gewoon de basis. Je kunt je comfortabel voelen met je eigen naaktheid en die van een ander omdat het in de sauna voor iedereen hetzelfde is. Op het moment dat je mannen wel met onbloot bovenlijf op het terras laat plaatsnemen en eten en vrouwen niet, maak je dat het vrouwenlichaam toch weer een aparte status heeft en dat borsten weer geseksualiseerd worden.

Ik vind bovendien gekleed zijn tijdens het eten van mezelf en anderen wel zo fris en smakelijk. Wat mij betreft is dat de reden dat je je in het gebied in een saunacomplex dat tot het restaurant behoort en waar je kunt eten en/of drinken gekleed bent. Man en vrouw.
Gewoon niemand mag met ontbloot lichaam. Wat is dat voor vreemde neiging van sommige mensen?
  Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 08:57:12 #109
5428 crew  miss_sly
pi_209937919
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 08:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Gewoon niemand mag met ontbloot lichaam. Wat is dat voor vreemde neiging van sommige mensen?
Dat zeg ik, volgens mij.
pi_209937927
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 08:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat zeg ik, volgens mij.
Ja. Als bevestiging. We zijn het eens :)
  Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 08:57:50 #111
5428 crew  miss_sly
pi_209937931
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 08:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja. Als bevestiging. We zijn het eens :)
O, dat is ook wel eens leuk :)
pi_209938087
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 00:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil thuis al niet naar de blote borsten van mijn vriendin kijken als ik zit te eten.
Wut? :o
  dinsdag 18 juli 2023 @ 09:11:26 #113
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209938186
Ik heb er ook geen bezwaar tegen hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 09:14:22 #114
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209938230
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 08:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:') Als er een prijs zou worden uitgereikt voor de meest achterlijke post in dit topic, is dit een goede kanshebber.
Ja hij is de andere topics ook al aan het vergallen. Wachten op de ban.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_209938431
woef woef
  dinsdag 18 juli 2023 @ 09:34:12 #116
3542 Gia
User under construction
pi_209938489
Ik vind dit voor Nederlandse begrippen dezelfde discussie als het bedekken van de vrouwelijke lichaamsvormen in de Islam. Zonder daar een oordeel over te vellen in deze discussie, overigens.

Vrouwen dienen zich te bedekken om minder aantrekkelijk te zijn voor het mannelijk geslacht.
Maar, ik als vrouw, kan ook opgewonden raken van een goed gebouwde man!

Hetzelfde met een ontblote mannenborst. Als die er goed uitziet, is dat voor mij net zo sexy als vrouwenborsten voor mannen zijn. (Hoewel ik vooral op konten val)

Dus, ik sta in zekere zin achter Nicole. Niet dat iedereen met ontbloot bovenlijf moet gaan zitten, maar gewoon niemand.

Overigens zie je deze discussie ook op werkplekken en scholen. Meisjes/vrouwen mogen (korte) rokjes aan, maar jongens/mannen geen korte broeken, met warm weer.
pi_209938553
Ik moet werken. Geen tijd meer om die bagger te modereren van een zekere user.

Tot vanavond of als een andere moderator 'm verder veegt en weer opengooit.

Fijne dag iedereen :*
pi_209956617
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 08:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zo simpel is het.
pi_209956681
En weer open. Hopelijk heb ik alles goed geveegd. Zo niet, geef even een TR :*
pi_209956976
Ik vind dat Nicole gelijk heeft.

Echter hoop ik niet dat dit gezeur ervoor zorgt dat mannen niet meer met een ontbloot bovenlijf mag zitten.
Doe dan gewoon dat een vrouw als ze wilt met ontbloot bovenlijf mag zitten.
Snap het sowieso niet.
pi_209956985
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
En weer open. Hopelijk heb ik alles goed geveegd. Zo niet, geef even een TR :*
Deed je het topless? Indien nee, dan was het niet goed.
pi_209957017
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 16:01 schreef Nober het volgende:

[..]
Deed je het topless? Indien nee, dan was het niet goed.
Ik doe altijd alles topless.
Behalve eten op een terras.
pi_209957089
Mensen die gepikeerd raken van een blote borst snap ik al niet, maar dat ze schijnbaar ook rondlopen bij sauna's is al helemaal maf.
pi_209957343
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 16:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Mensen die gepikeerd raken van een blote borst snap ik al niet, maar dat ze schijnbaar ook rondlopen bij sauna's is al helemaal maf.
Kijk als het mooie boobies zijn helemaal prima, maar niemand wilt hanguiers zien of 40/50+ tits. Same voor mannen. Als het een viesdikke kerel is, liever ff kleding aan.
pi_209957374
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 16:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Kijk als het mooie boobies zijn helemaal prima, maar niemand wilt hanguiers zien of 40/50+ tits. Same voor mannen. Als het een viesdikke kerel is, liever ff kleding aan.
Dus bij iedere sauna een tieten jury neerzetten om te kijken of vrouwen kleding moeten dragen?
pi_209957402
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 16:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 19 juli 2023 @ 17:08:46 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209958097
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
In de sauna is het niet onsmakelijk maar op het terras wel?
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:59 schreef Forumtijger het volgende:

[..]
Het is nu andersom he, bij betreffende sauna? Ontblote vrouwenborsten zijn prima in de sauna, maar mogen op het terras waar je kunt eten ineens niet meer. Terwijl blote mannenborsten dan nog steeds wél kunnen ("als het warm is").

Hou het gelijk: óf allemaal verplicht een badjas aan óf allemaal verplicht met ontbloot bovenlijf. Het eerste lijkt me dan logischer.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_209958521
Ik zit soberso niet op ontblote bovenlichamen te wachten als ik wat eet/drink op het terras, van man én vrouw.
pi_209959610
Ik vind ook dat het gelijk moet worden behandeld. Als je al wil toestaat dat mannen er zonder shirt mogen zitten dan zouden vrouwen dat ook moeten kunnen als ze het zelf willen. Liever zie ik overigens dat iedereen zijn of haar shirt aanhoud op een terras.

Vind het wel jammer dat er altijd zo’n dubbele standaard is. Mannen mogen vaker met ontbloot shirt rondlopen, want dat is normaal. Maar bij vrouwen worden borsten meteen gelinkt aan seks. Alsof het bovenlichaam van een man niet gelinkt is aan seks.
pi_209960288
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 08:34 schreef suijkerbuijk het volgende:
En een losse voor alle gestoorde die nergens bij passen.
Goede plek voor de volgende Fok! meet.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_209960334
Heel erg simpel: waar je eet heb je een badjas aan.
pi_209960358
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Heel erg simpel: waar je eet heb je een badjas aan.
Ik eet thuis op de bank zonder shirt aan :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209960370
Iedereen is ook wel uitgeluld over dit topic, dus gewoon een slotje :)
pi_209960382
In before the lock :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209960400
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
In before the lock :7
Je houdt van mij O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')