Sterker nog, het sauna gedeelte heeft ook een terras, en daar mag het wel weer.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:34 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Het gaat om saunas he? Niet om een terras in een winkelstraat.
Het gaat dus om een plek waar binnen iedereen bloot loopt, in het restaurant iedereen een badjas aan heeft en op het (besloten) terras er ineens verschil wordt gemaakt.
Ja volgens mij bedoel ik die ja. Of iig een van de saunas onder de thermen paraplu. Daar zit een klein terrasje waar je kan zitten om af te koelen. Best handig, 's winters.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bij Thermen Berendonck? Over welk terras heb je het dan precies?
Nooit en de regels van Thermen en de mening van Nicole kunnen me ook aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikalleen je gaat totaal voorbij aan het feit dat naakt zijn in de sauna 100% leunt op gelijke behandeling.
Hoe vaak ga je naar de sauna?
Moet je overal gelijkwaardigheid willen? Ook een leuke om over na te denken.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het ook belachelijk dat bij vogels vaak de mannen van die overdreven gekleurde veren hebben en de vrouwtjes eruit zien als een saaie mus, daar gaat het al mis, vogels zijn intens slechte dieren die niets bijdragen aan het nobele streven naar gelijkwaardigheid.
En zodra ze de deur van het terras naar binnen weer door is is het weer gewoon functioneel naakt.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Dikke prima hoor. Van mij mag ze, je zal mij er niet over horen.
Maar die 'maar mannen mogen het ook!' redenatie vind ik wel zo stompzinnig. We zijn nou eenmaal niet gelijk qua lichaam en daar zitten voor en nadelen aan.
Zo zal Nicole het vast ook lastig hebben met staand pissen. En ik met borstvoeding geven.
En zo zijn vrouwelijke borsten nou eenmaal deels geseksualiseerd, en die van mannen niet.
Dat het preuts gezeik is dat vrouwen dat niet mogen, kijk daar ben ik het volkomen mee eens.
Gaat gruwelijk saai wordenquote:Op maandag 17 juli 2023 23:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet je overal gelijkwaardigheid willen? Ook een leuke om over na te denken.
Ik ben alleen in Thermen Bad Nieuweschans nooit geweest maar in de rest van de sauna's is bij mijn weten er geen enkel terras waar je zonder badjas mag zitten.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Sterker nog, het sauna gedeelte heeft ook een terras, en daar mag het wel weer.
[..]
Ja volgens mij bedoel ik die ja. Of iig een van de saunas onder de thermen paraplu. Daar zit een klein terrasje waar je kan zitten om af te koelen. Best handig, 's winters.
Nvm, ik bedoelde de thermen in Nijmegen zuid, die inmiddels gesloten is. Was wel van dezelfde organisatie.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bij Thermen Berendonck? Over welk terras heb je het dan precies?
Drinken knoeien kan niet als je naakt ben?quote:Op maandag 17 juli 2023 23:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben alleen in Thermen Bad Nieuweschans nooit geweest maar in de rest van de sauna's is bij mijn weten er geen enkel terras waar je zonder badjas mag zitten.
De ligweiden zijn een ander verhaal en het is afhankelijk van de vestiging of daar dan ook bediening rondloopt. In Bronsbergen (niet Thermen) mag je daar wel naakt liggen met een drankje, maar eten is daar dan niet toegestaan. Naakt en eten gaat niet samen en ze zullen ook geen rommel op de ligweide willen.
Dus een naakte man in de sauna is geen probleem, maar zodra hij zonder bovenkleding op een terras wat bij die sauna hoort gaat zitten, kunnen die "harige mannen met hun zgn manboobs" ineens niet meer? Laat dan gewoon voortaan iedereen die op een terras plaatsneemt die bij een sauna hoort naakt op een handdoekje op een terrasstoel gaan zitten. Situatie dan voor iedereen gelijk, probleem opgelost, toch?quote:Op maandag 17 juli 2023 23:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Fine, dan geen maatschappelijk debat. Het had ze in mijn optiek gesierd als toonaangevende organisatie, jij denkt daar blijkbaar anders over. Ik wens niet tegen harige mannen en hun mogelijke manboobs aan te kijken op het terras. Dat is niet prettig voor de andere klanten. Dus alleen daarom al moet Thermen geen onderscheid maken en wat betreft bedekken voor iedereen dezelfde regels toepassen.
Eén van de basisprincipes van comfortabel naakt zijn in de sauna is iedereen hetzelfde behandeld wordt, het maakt niet uit of je dik, dun, wit, zwart, man of vrouw bent. Omdat iedereen gelijk is, is naakt zijn geen enkel probleem. Totdat iemand ineens besluit dat er voor mannen een even onsmakelijke uitzondering wel gemaakt mag worden.
Dat verklaart in ieder geval waarom je de relatie tussen gelijke behandeling en comfortabel zijn in je nakie niet snapt.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:54 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Nooit en de regels van Thermen en de mening van Nicole kunnen me ook aan mijn reet roesten.
Ze doen allemaal maar lekker waar ze zin in hebben.
Nee. Alleen mensen die fysiek geslaagd zijn mogen met ontbloot bovenlijf zich tonen (dit is wel genderneutraal overigens).quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat verklaart in ieder geval waarom je de relatie tussen gelijke behandeling en comfortabel zijn in je nakie niet snapt.
Nog een vraag dan: mag een vrouw die wegens kanker geen borsten meer heeft, dan wel met ontbloot bovenlijf op het terras van jou? Edele delen heeft ze ten slotte niet meer. En neem maar van mij aan dat je echt regelmatig vrouwen met afgezette borst(en) ziet in de sauna.
Mijn voorkeur is gewoon badjas op het terras. Maar als men besluit dat iedereen gewoon met ontbloot bovenlijf mag: so be it. Als het gelijkheidsprincipe in de sauna maar overigens blijft want dat is cruciaal voor een fijne sfeer waarin iedereen OK is met naakt zijn.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:59 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Dus een naakte man in de sauna is geen probleem, maar zodra hij zonder bovenkleding op een terras wat bij die sauna hoort gaat zitten, kunnen die "harige mannen met hun zgn manboobs" ineens niet meer? Laat dan gewoon voortaan iedereen die op een terras plaatsneemt die bij een sauna hoort naakt op een handdoekje op een terrasstoel gaan zitten. Situatie dan voor iedereen gelijk, probleem opgelost, toch?
Van mij mag iedereen volledig naakt op dat terras gaan zitten. Van mijn part mag iedereen naakt in het openbaar rondlopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat verklaart in ieder geval waarom je de relatie tussen gelijke behandeling en comfortabel zijn in je nakie niet snapt.
Nog een vraag dan: mag een vrouw die wegens kanker geen borsten meer heeft, dan wel met ontbloot bovenlijf op het terras van jou? Edele delen heeft ze ten slotte niet meer. En neem maar van mij aan dat je echt regelmatig vrouwen met afgezette borst(en) ziet in de sauna.
Wat is 'fysiek geslaagd'?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Alleen mensen die fysiek geslaagd zijn mogen met ontbloot bovenlijf zich tonen (dit is wel genderneutraal overigens).
Nope, dat mag dus van Thermen niet. Als jij graag wil genieten van de hangzak van een bejaarde tijdens de lunch of het diner, be my guestquote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:03 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen volledig naakt op dat terras gaan zitten. Van mijn part mag iedereen naakt in het openbaar rondlopen.
Ik weet alleen niet of het van Thermen mag.
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:01 schreef theunderdog het volgende:
Bijzonder dat zij de urgentie voelt om dit te doen.
Ik denk dat je dan heel veel botsingen zal krijgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:03 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen volledig naakt op dat terras gaan zitten. Van mijn part mag iedereen naakt in het openbaar rondlopen.
Ik weet alleen niet of het van Thermen mag.
Ik heb daar niet zo'n last van. Ik werk prima mijn ommetje naar binnen tussen de naakte bejaarden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nope, dat mag dus van Thermen niet. Als jij graag wil genieten van de hangzak van een bejaarde tijdens de lunch of het diner, be my guest.
Ik denk dat dat ook de rede is dat Thermen bepaalde grenzen stelt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan heel veel botsingen zal krijgen.
Als daardoor de gewenste gelijkwaardigheidsniveau om hoog getild wordt, zeg ik geen neequote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:07 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook de rede is dat Thermen bepaalde grenzen stelt.
En als mensen zich graag ontlasten tijdens het eten?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:07 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo'n last van. Ik werk prima mijn ommetje naar binnen tussen de naakte bejaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |