Dit is gewoon de basis. Je kunt je comfortabel voelen met je eigen naaktheid en die van een ander omdat het in de sauna voor iedereen hetzelfde is. Op het moment dat je mannen wel met onbloot bovenlijf op het terras laat plaatsnemen en eten en vrouwen niet, maak je dat het vrouwenlichaam toch weer een aparte status heeft en dat borsten weer geseksualiseerd worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is gewoon badjas op het terras. Maar als men besluit dat iedereen gewoon met ontbloot bovenlijf mag: so be it. Als het gelijkheidsprincipe in de sauna maar overigens blijft want dat is cruciaal voor een fijne sfeer waarin iedereen OK is met naakt zijn.
Er zijn mensen die die post likenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]Als er een prijs zou worden uitgereikt voor de meest achterlijke post in dit topic, is dit een goede kanshebber.
Gewoon niemand mag met ontbloot lichaam. Wat is dat voor vreemde neiging van sommige mensen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is gewoon de basis. Je kunt je comfortabel voelen met je eigen naaktheid en die van een ander omdat het in de sauna voor iedereen hetzelfde is. Op het moment dat je mannen wel met onbloot bovenlijf op het terras laat plaatsnemen en eten en vrouwen niet, maak je dat het vrouwenlichaam toch weer een aparte status heeft en dat borsten weer geseksualiseerd worden.
Ik vind bovendien gekleed zijn tijdens het eten van mezelf en anderen wel zo fris en smakelijk. Wat mij betreft is dat de reden dat je je in het gebied in een saunacomplex dat tot het restaurant behoort en waar je kunt eten en/of drinken gekleed bent. Man en vrouw.
Dat zeg ik, volgens mij.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon niemand mag met ontbloot lichaam. Wat is dat voor vreemde neiging van sommige mensen?
O, dat is ook wel eens leukquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Als bevestiging. We zijn het eens
Wut?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil thuis al niet naar de blote borsten van mijn vriendin kijken als ik zit te eten.
Ja hij is de andere topics ook al aan het vergallen. Wachten op de ban.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]Als er een prijs zou worden uitgereikt voor de meest achterlijke post in dit topic, is dit een goede kanshebber.
Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is gewoon de basis. Je kunt je comfortabel voelen met je eigen naaktheid en die van een ander omdat het in de sauna voor iedereen hetzelfde is. Op het moment dat je mannen wel met onbloot bovenlijf op het terras laat plaatsnemen en eten en vrouwen niet, maak je dat het vrouwenlichaam toch weer een aparte status heeft en dat borsten weer geseksualiseerd worden.
Ik vind bovendien gekleed zijn tijdens het eten van mezelf en anderen wel zo fris en smakelijk. Wat mij betreft is dat de reden dat je je in het gebied in een saunacomplex dat tot het restaurant behoort en waar je kunt eten en/of drinken gekleed bent. Man en vrouw.
Deed je het topless? Indien nee, dan was het niet goed.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
En weer open. Hopelijk heb ik alles goed geveegd. Zo niet, geef even een TR
Ik doe altijd alles topless.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Deed je het topless? Indien nee, dan was het niet goed.
Kijk als het mooie boobies zijn helemaal prima, maar niemand wilt hanguiers zien of 40/50+ tits. Same voor mannen. Als het een viesdikke kerel is, liever ff kleding aan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Mensen die gepikeerd raken van een blote borst snap ik al niet, maar dat ze schijnbaar ook rondlopen bij sauna's is al helemaal maf.
Dus bij iedere sauna een tieten jury neerzetten om te kijken of vrouwen kleding moeten dragen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk als het mooie boobies zijn helemaal prima, maar niemand wilt hanguiers zien of 40/50+ tits. Same voor mannen. Als het een viesdikke kerel is, liever ff kleding aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |