Seizoen loopt tot 100, ik zit ergens in de 30 meen ikquote:
Me likequote:Yes. Het coole van rocket league is dat de kern van het spel uniek is en dat je eigenlijk oneindig beter kan worden. Waar in (veel) andere games duidelijk een meta is blijft RL dankzij de basis van het spel eigenlijk altijd leuk.
Als je dit soort dingen leuk vindt, that is
geen numpad, instant skip voor mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen RGB bullshit, maar gewoon mooie layout
Must resist..![]()
Bron
Dat is je rocket pass denk ik? Ik doel op de rank van je ranked games. Dus 2v2 of 3v3quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:44 schreef V. het volgende:
[..]
Seizoen loopt tot 100, ik zit ergens in de 30 meen ik
Kan ik ook nauwelijks. Ik heb ook het idee dat ik nooit genoeg kan spelen om dat soort dingen betrouwbaar te kunnen doen. Ik ben sowieso nogal onstabiel. Soms prachtige goals de hele avond, soms schiet ik nog geen olifant raak als ik ertegenaan sta.quote:Me like
Het enige dat mij nog niet lukt zijn van die coole luchtgoals met boost. Zo knap, die lui die dat kunnen.
Oh, dan denk ik dat dat 78 is, maar ik speel bijna geen ranked. Althans, tot nu toe weinig gedaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is je rocket pass denk ik? Ik doel op de rank van je ranked games. Dus 2v2 of 3v3en dan bronze silver platinum etc.
Kick back and relaxquote:Kan ik ook nauwelijks. Ik heb ook het idee dat ik nooit genoeg kan spelen om dat soort dingen betrouwbaar te kunnen doen. Ik ben sowieso nogal onstabiel. Soms prachtige goals de hele avond, soms schiet ik nog geen olifant raak als ik ertegenaan sta.![]()
Maar ik heb lol. Biertje erbij. Samen met wat vrienden gamepjes doen. Angstkreetjes op discord als we bijna goal tegen krijgen. Good times.
Misschien moet ik de training ook maar doen. Heb een paar mp-games gedaan, maar ik raak niks en wordt de hele tijd voor mijn flikker geschoten, terwijl ik behoorlijk goed ben in FPS games.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:36 schreef ems. het volgende:
Voor 14 euro battlebit gehaald trouwens. Onlangs weer eens BF 2042 geinstalleerd maar het kan mij gewoon niet bekoren. Nu net 3 minuten training gedaan in battlebit en het voelt allemaal al meteen een stuk beter.
Ik ben vandaag heerlijk ziek thuis en heb het nu dus paar uurtjes gespeeld. Het is net als met een nieuwe battlefield in het begin gewoon even doorkrijgen waar je ogen op moeten letten en hoe de maps in elkaar steken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:02 schreef V. het volgende:
[..]
Misschien moet ik de training ook maar doen. Heb een paar mp-games gedaan, maar ik raak niks en wordt de hele tijd voor mijn flikker geschoten, terwijl ik behoorlijk goed ben in FPS games.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:04 schreef superniger het volgende:
https://store.steampowere(...)dians_of_the_Galaxy/
GotG. Voor 17 euro
waarom die juli code nog zou werken is wel vreemdquote:Current best:15,12¤ -75% with voucher JULY16 at GreenManGaming (STEAM)
Historical low:14,40 ¤ -76% at GreenManGaming 5/11/2023
mooie build?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:04 schreef Buitendam het volgende:
De build is klaar, vrienden. Windows erop gooien en dan precies op tijd klaar voor Baldurs morgen.
7800X3D met een 4080 Suprime. Ik speelde gisterenochtend nog op m’n 1070 met een i5-6600 dus het verschil is wel enorm te zien.quote:
Identieke build/situatie hier op 1 detail na, ik kom van een 1070 met een i5-7400quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
7800X3D met een 4080 Suprime. Ik speelde gisterenochtend nog op m’n 1070 met een i5-6600 dus het verschil is wel enorm te zien.
ik wil soort gelijke build, de 7800x3d is al binnen, nu alleen videokaart nog (en kom van gtx1080 en 6700k, gamend op 3x 1440p)quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
7800X3D met een 4080 Suprime. Ik speelde gisterenochtend nog op m’n 1070 met een i5-6600 dus het verschil is wel enorm te zien.
Tofquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Identieke build/situatie hier op 1 detail na, ik kom van een 1070 met een i5-7400
Welke heb je op het oog? Ook de Suprime?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil soort gelijke build, de 7800x3d is al binnen, nu alleen videokaart nog (en kom van gtx1080 en 6700k, gamend op 3x 1440p)
de goedkoopst mogelijke of zelfs een stap lager ivm kosten (4070 ti)quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welke heb je op het oog? Ook de Suprime?
Dit is de eerste keer dat ik de xx70 oversla. Heb dat altijd fijne kaarten gevonden omdat ik toch niet alles op het hoogst mogelijke wilde spelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
de goedkoopst mogelijke of zelfs een stap lager ivm kosten (4070 ti)
Preload is helaas niet mogelijk, heeft te maken met het feit dat de game in early access is geweest. Zie ook Alles over de release van Baldur's Gate III. Dat wordt dus hopen op een beetje acceptabele snelheden straks om 17:00....quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:04 schreef PirE het volgende:
Ik gooi de preload van BG3 wel alvast aan vanavond, de SSD verhuisd mee en als de post niet meewerkt (ga ik maar vanuit) begin ik maar op de oude pc.
Bijzonder, die zijn nou juist bij uitstek bekend om hun robuustheid. Ik heb vier Xbox One controllers ('nieuwe' generatie) en na enkele jaren nog geen mankement te vinden. Sowieso vind ik dat de beste controllers die er zijn en ik heb er nogal wat uitgeprobeerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:42 schreef V. het volgende:
Iemand een tip voor een goede controller voor pc?
Ik heb de XBox1 controller, maar het is schokkend hoe los de linker stick is komen te zitten in een week Rocket League. Nul controle meer over mijn shots, zwabber all over the place. Ben er redelijk narrig over tbh, want die dingen zijn lekker goedkoop of zo...
Preload is mijn geval dat ik hem vanavond aanzet zodat ik morgenochtend kan beginnen. Verwacht dat het wel langzaam zal gaan met downloaden en deze boomer trekt het niet meer om een hele nacht door te halen. Vroeg opstaan daarentegen lukt steeds beter, dus dan maar vrijdag om 07:00 met een lekkere bak koffie aan de slag gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Preload is helaas niet mogelijk, heeft te maken met het feit dat de game in early access is geweest. Zie ook Alles over de release van Baldur's Gate III. Dat wordt dus hopen op een beetje acceptabele snelheden straks om 17:00....
vorigr kaarten waren 5870,r9 290 en de gtx1080 en in die tijd gestaag van 1x 1080p naar 3x 1440p uitgebreid, dus ik kan eigenlijk niet met goed fatsoen lager dan een xx80 kaart gaan zittenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik de xx70 oversla. Heb dat altijd fijne kaarten gevonden omdat ik toch niet alles op het hoogst mogelijke wilde spelen.
AMD heeft zijn zaken met GPU’s nu wel goed op orde volgens mij. Aanvankelijk zou mijn build ook met een 7900XTX zijn, maar ik had een buitenkansje met deze 4080, anders zat er nu een AMD in de behuizing. Volgens mij leveren zowel amd als Nvidia prima kwaliteit.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
vorigr kaarten waren 5870,r9 290 en de gtx1080 en in die tijd gestaag van 1x 1080p naar 3x 1440p uitgebreid, dus ik kan eigenlijk niet met goed fatsoen lager dan een xx80 kaart gaan zitten
met de r9 290 rare driver issues gehad en daardoor heb ik amd kaarten beetje afgezworen
Nvidia DLSS/DLAA is stukken beter dan AMD. (mocht je daar gebruik van maken)quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
AMD heeft zijn zaken met GPU’s nu wel goed op orde volgens mij. Aanvankelijk zou mijn build ook met een 7900XTX zijn, maar ik had een buitenkansje met deze 4080, anders zat er nu een AMD in de behuizing. Volgens mij leveren zowel amd als Nvidia prima kwaliteit.
Dat hadden de Divinity games toch ook al?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die geen spoilers willen van BG3, vermijd Youtube en Twitch alvast. Eerste gameplaybeelden worden al gestreamd...
Overigens ik wist niet dat die game Co-op play ook was. Dat is wel tof.
Yup, de Series X|S-versie heeft vertraging opgelopen omdat ze split-screen niet voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die geen spoilers willen van BG3, vermijd Youtube en Twitch alvast. Eerste gameplaybeelden worden al gestreamd...
Overigens ik wist niet dat die game Co-op play ook was. Dat is wel tof.
Yupquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat hadden de Divinity games toch ook al?
Maar daar betaal je relatief dan ook wel extra voor toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Nvidia DLSS/DLAA is stukken beter dan AMD. (mocht je daar gebruik van maken)
We werken hetzelfde lijstje af kennelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yup, de Series X|S-versie heeft vertraging opgelopen omdat ze split-screen niet voor elkaar krijgen.
Download gaat met horten en stoten... zit nu weer op 400Mbps na pause/resume, maar duikelt vrij snel weer naar beneden. 20%... Naja ik moet Jagged Alliance 3 toch nog afmaken
Ik wist het eerlijk gezegd niet. Ik heb nooit D&D-achtige games aangeraakt, behalve dat ik wel wist dat er een grote fanbase voor dat soort games was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat hadden de Divinity games toch ook al?
Ah, ook bezig met JA3? Ik vind het wel weer tof hoor, toch een beetje die XCOM honger stillen. Het doet me ook af en toe erg veel denken aan Wasteland 2, kreeg ineens weer zin in die game.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
We werken hetzelfde lijstje af kennelijk.
Ik heb dus niks met D&D verder, maar ben compleet hooked geraakt aan alles wat Larian Studios aanraaktquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wist het eerlijk gezegd niet. Ik heb nooit D&D-achtige games aangeraakt, behalve dat ik wel wist dat er een grote fanbase voor dat soort games was.
Ja precies, ook wel twee van mijn favoriete games die je daar noemt. Moet wel zeggen dat ik het feit dat je je mercs kwijtraakt als je niet genoeg inkomsten binnenhaalt wel wennen vindt, maar verder een toffe game. De oorspronkelijke JA games heb ik zelf nooit gespeeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah, ook bezig met JA3? Ik vind het wel weer tof hoor, toch een beetje die XCOM honger stillen. Het doet me ook af en toe erg veel denken aan Wasteland 2, kreeg ineens weer zin in die game.
Ik ben eigenlijk nog steeds wel tevreden over mijn Xbox-series X|S controllers en de Switch Pro controllers (voornamelijk vanwege de ontzettend lange accuduur) dus ik speel eigenlijk met beide op m'n Steamdeck die aan de tv is aangesloten en de losse consoles. Enige nadeel van de Switch-Pro controller is geen analoge triggers waarbij bepaalde type racegames niet fijn zijn om te spelen. De Xbox-controller blijft wat dat betreft wel m'n favoriet omdat het gewoon voor alle pc-games standaard out-of-the-box werkt en geen geneuzel heb met key-bindings.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:42 schreef V. het volgende:
Iemand een tip voor een goede controller voor pc?
Ik heb de XBox1 controller, maar het is schokkend hoe los de linker stick is komen te zitten in een week Rocket League. Nul controle meer over mijn shots, zwabber all over the place. Ben er redelijk narrig over tbh, want die dingen zijn lekker goedkoop of zo...
Yup vooral in het begin is een steady cashflow opbouwen heel erg wennen, je wordt ook wel flink in het diepe gegooid. Ik heb JA2 best veel gespeeld maar dermate lang geleden dat ik er nauwelijks meer wat van weet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja precies, ook wel twee van mijn favoriete games die je daar noemt. Moet wel zeggen dat ik het feit dat je je mercs kwijtraakt als je niet genoeg inkomsten binnenhaalt wel wennen vindt, maar verder een toffe game. De oorspronkelijke JA games heb ik zelf nooit gespeeld.
Welk wasteland deel vind je het beste?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah, ook bezig met JA3? Ik vind het wel weer tof hoor, toch een beetje die XCOM honger stillen. Het doet me ook af en toe erg veel denken aan Wasteland 2, kreeg ineens weer zin in die game.
Wasteland 2: Director's Cut. Ik vond Wasteland 3 best wel matig, kan niet helemaal plaatsen waarom want het is wel meer van hetzelfde. Misschien beetje Wasteland-moe ofzo. En tsja, Wasteland 1 is echt te oud voor me.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:54 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Welk wasteland deel vind je het beste?
Inderdaad, Wasteland 2 was geweldig. 3 was misschien nog wel ok geweest als het gewoon een random game was, maar als opvolger van 2 viel het hard tegen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wasteland 2: Director's Cut. Ik vond Wasteland 3 best wel matig, kan niet helemaal plaatsen waarom want het is wel meer van hetzelfde. Misschien beetje Wasteland-moe ofzo. En tsja, Wasteland 1 is echt te oud voor me.
Maar zoals je weet vind ik Fallout 1 en 2 de beste Wasteland-gamesDie zijn gebaseerd op Wasteland 1, waarna Wasteland 2 weer losjes werd gebaseerd op Fallout 1 en 2. Funny how that goes.
Wasteland 2: Director's Cut (8 jaar geleden alweer)
Ben jij al aan de JA3 eigenlijk? Meen me te herinneren dat je altijd die-hard JA2 fan was
Ja, fors. Maar dan heb je ook wat, game ziet er grandioos uitquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad, Wasteland 2 was geweldig. 3 was misschien nog wel ok geweest als het gewoon een random game was, maar als opvolger van 2 viel het hard tegen.
Oh en wtf, 122GB voor BG3?
Ondanks dat ik JA2 geweldig vond, en uiteindelijk de "gold" version speelde, heb ik hem nooit uitgespeeld. Maar ik vond hem echt supertof. Beetje dat managen en die onverwachte gesprekken en dat je net zoals FO 1 en 2 beslissingen maakt die flink kunnen steken maar uiteindelijk de game zoveel moeilijker maken door bepaalde npc's af te knallen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wasteland 2: Director's Cut. Ik vond Wasteland 3 best wel matig, kan niet helemaal plaatsen waarom want het is wel meer van hetzelfde. Misschien beetje Wasteland-moe ofzo. En tsja, Wasteland 1 is echt te oud voor me.
Maar zoals je weet vind ik Fallout 1 en 2 de beste Wasteland-gamesDie zijn gebaseerd op Wasteland 1, waarna Wasteland 2 weer losjes werd gebaseerd op Fallout 1 en 2. Funny how that goes.
Ben jij al aan de JA3 eigenlijk? Meen me te herinneren dat je altijd die-hard JA2 fan was
Dan ga ik misscbien toch maar eens aan wasteland 2 beginnen. Was ik al aan begonnen maar dat was vlak voor Elden Ring uitkwam en was ik alweer overgewaaid.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |