Vind het altijd wel jammer dat ze mogen oefenenquote:Op maandag 17 juli 2023 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja.. wordt vervolgd...oooo ze hebben voor de laaste eliminatie ook kunnen oefenen/ leren...
ja maar geen dag of zo op voorhand correcktie met theorie voor autrijden welquote:Op maandag 17 juli 2023 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja.. wordt vervolgd...oooo ze hebben voor de laaste eliminatie ook kunnen oefenen/ leren...
Ze mogen vaak met een opdracht oefenen, inderdaad niet vaak van te voren. Met die hoepels mochten ze wel een paar dagen oefenen en met die theorieboeken ook al.quote:Op maandag 17 juli 2023 07:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar geen dag of zo op voorhand correcktie met theorie voor autrijden wel
Ja daarom.. we gaan het zien strakjes of niet haha...quote:Op maandag 17 juli 2023 07:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar geen dag of zo op voorhand correcktie met theorie voor autrijden wel
Ik twijfel ook... beetje vaag.quote:Op maandag 17 juli 2023 07:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat hoogspringen een eli opdracht wordt.
En van Zoe of Wendy vind Tiano het belachelijk toen een van hun zeiden in stilte te willen oefenen want het zou een verdienopdracht zijn en je moet elkaar helpen)quote:Op maandag 17 juli 2023 05:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Babette heeft ook in alle stilte geoefend lees ik hier... ging niet al te best... beetje auw enzo...
Ben benieuwd of we ons op mogen maken voor een eliminatie vandaag.. dat gaat toch best een spannende worden.. want wie komt erop te staan..
Ja inderdaad dat hoorde ik ze gisteren boven zeggen... slap gelul..quote:Op maandag 17 juli 2023 08:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En van Zoe of Wendy vind Tiano het belachelijk toen een van hun zeiden in stilte te willen oefenen want het zou een verdienopdracht zijn en je moet elkaar helpen)
Ik vind het ook saai s'ochtends niet dat ik nou zo groot fan was van Eunice maar we zaten vaak wel te kwekken en te zeuren/ lachen over haar oefeningen enz..quote:Op maandag 17 juli 2023 08:08 schreef 5thencounter het volgende:
Regie mist duidelijk de Eunie Show elke ochtend
Haar allereerste idiote move, het 'r kut op een houtblok zitten jaquote:Op maandag 17 juli 2023 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het ook saai s'ochtends niet dat ik nou zo groot fan was van Eunice maar we zaten vaak wel te kwekken en te zeuren over haar oefeningen enz..
Had Erik wel verwacht met zijn paal tik paal aan rensessiequote:Op maandag 17 juli 2023 08:08 schreef 5thencounter het volgende:
Regie mist duidelijk de Eunie Show elke ochtend
Nou ook zo'n Sjaak afhaak...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had Erik wel verwacht met zijn paal tik paal aan rensessie![]()
De lampen zijn en men duikt wat dieper onder de dekens
quote:Op maandag 17 juli 2023 08:13 schreef danaqui het volgende:
Jaaaaa er is licht![]()
kom maar op met die zoemer
heeft hij al tijdjequote:Op maandag 17 juli 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie nou pas dat Jappie de trui van Wanda als kussen in elkaar heeft geflanst... of ben ik..
Klopt is de trui van Wanda, is al een tijdje zoquote:Op maandag 17 juli 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie nou pas dat Jappie de trui van Wanda als kussen in elkaar heeft geflanst... of ben ik..
Kloptquote:Op maandag 17 juli 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Hij doet het geloof ik maar drie keer per week>quote:
Ooh ja om de dag... maar gisteren heb ik hem ook niet heen en weer zien rennen...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet het geloof ik maar drie keer per week>
Of staat dag kussen voor het springen in zijn route?
Nou beter dan in gesprek met Babbel of Isaac. Erik zag het allemaal heel lang aankomen van Babette,want die is te aardig tegen iedereen en geeft haar grenzen niet aan. En Erik kent Jeff ook heeeeeel goed bijna net zo goed als Isaac,echt waar)quote:
Ik vermoed dat als dat zo is hij niet gaat lopen. Hij houdt zich vast aan de route en de tijd. Volgens mij telt hij het aantal tikjes aan de paalquote:Op maandag 17 juli 2023 08:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja om de dag... maar gisteren heb ik hem ook niet heen en weer zien rennen...
Ja dat kan ook in de weg staan..
Sturing van achter begint steeds zichtbaarder te worden...je ziet steeds vaker mensen meer met elkaarquote:Op maandag 17 juli 2023 08:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Nou beter dan in gesprek met Babbel of Isaac. Erik zag het allemaal heel lang aankomen van Babette,want die is te aardig tegen iedereen en geeft haar grenzen niet aan. En Erik kent Jeff ook heeeeeel goed bijna net zo goed als Isaac,echt waar)
Ja hij is machtig gestructureerd en wil daar inderdaad niet van afwijken...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als dat zo is hij niet gaat lopen. Hij houdt zich vast aan de route en de tijd. Volgens mij telt hij het aantal tikjes aan de paal
Misschien komt dat omdat er minder mensen zjin, mensen ruzie met elkaar hebbenquote:Op maandag 17 juli 2023 08:32 schreef humpty het volgende:
[..]
Sturing van achter begint steeds zichtbaarder te worden...je ziet steeds vaker mensen meer met elkaar
omgaan die voorheen een hekel aan elkaar hadden
Ja, ik moest daar gisteren en eergisteren ook wel om lachen hoor.. hij schijnt iedereen heel goed te kennen...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou beter dan in gesprek met Babbel of Isaac. Erik zag het allemaal heel lang aankomen van Babette,want die is te aardig tegen iedereen en geeft haar grenzen niet aan. En Erik kent Jeff ook heeeeeel goed bijna net zo goed als Isaac,echt waar)
En hoe aardiger mensen je vinden hoe minder kans dat je een stem van ze krijgt. Vind het allemaal wel een logisch gevolg zo richting de finale.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat er minder mensen zjin, mensen ruzie met elkaar hebben
Op een gegeven moment moet je wel anders zit je de hele dag alleen
Ik zie dat niet als sturing maar als een natuurlijk verloop
Ik zie hem nog in het begin naast bijv Mirthe zitten op de bank savonds en dan in één keer een arm om haar heen slaan en dan aan het ja knikken was. Mirthe ongemakkelijk of zeggen nee Erik niet doen. Erik: oké. Zo goed kan Erik emoties van mensen lezen.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja, ik moest daar gisteren en eergisteren ook wel om lachen hoor.. hij schijnt iedereen heel goed te kennen...
Hij wilde Zoë toch helpen door op.haar te stemmen want ze is zo ongelukkig hier en dat vond hij zo zielig ( teksten an Babette herhalen over Jeff destijds)quote:Op maandag 17 juli 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
erik begint het spel nu ook te spelen , wel op zijn eigen manier nog wel , door 1 verloren stem op rupi te zetten
heb ik gemist , hij wilde eerst op rupi gaanquote:Op maandag 17 juli 2023 08:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij wilde Zoë toch helpen door op.haar te stemmen want ze is zo ongelukkig hier en dat vond hij zo zielig ( teksten an Babette herhalen over Jeff destijds)
Ja klopt, dat voelt hij niet aan... hij heeft wel eens vaker van dat soort momentjes... was van de week bij Babette ook, dan ineens omhelst hij haar vanuit het niets en dan dat gezicht van Babette.. ziet er vreselijk ongemakkelijk uit...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog in het begin naast bijv Mirthe zitten op de bank savonds en dan in één keer een arm om haar heen slaan en dan aan het ja knikken was. Mirthe ongemakkelijk of zeggen nee Erik niet doen. Erik: oké. Zo goed kan Erik emoties van mensen lezen.
Ja ik ook, het hoort er bij.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En hoe aardiger mensen je vinden hoe minder kans dat je een stem van ze krijgt. Vind het allemaal wel een logisch gevolg zo richting de finale.
O gaat hij niet meer op Zoë?quote:Op maandag 17 juli 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
erik begint het spel nu ook te spelen , wel op zijn eigen manier nog wel , door 1 verloren stem op rupi te zetten
Kan dat mens niet meer horen, lekker naar d’r moederquote:Op maandag 17 juli 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Lekker stoer lullen Zoe, vraag dan lekker stoer je 24 uur aan als je thuis ook bakkies koffie kan drinken...
ze heeft die mop van Jeff overgenomen denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ken je die mop van ZooWie, die naar huis wilde?
quote:Op maandag 17 juli 2023 06:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Foto.. wow, waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^Goedemorgen
No mercy for animal abusers
Ik ben d'r ook klaar mee..ben uitgeZOEiet...quote:Op maandag 17 juli 2023 09:00 schreef Limbus het volgende:
[..]
Kan dat mens niet meer horen, lekker naar d’r moeder
als zoe gaat is het via eliminatie denk ikquote:Op maandag 17 juli 2023 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
Imi gaat naar kantoor, ZooWie maakt geen aanstalten om mee te lopen voor haar 24 uur aanvraag
Dan gaat Moira eerder, ZooWie gaat nergens vrijwillig heen, zeker niet 1½ maand voor de finalequote:Op maandag 17 juli 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
als zoe gaat is het via eliminatie denk ik
Was ook allemaal toneelspel om zieltjes te winnen. En in de hoop dat als ze zegt dat ze naar huis gaat er dan geen mensen op haar stemmen tijdens de eliminatie. Manipulatief kreng.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
Imi gaat naar kantoor, ZooWie maakt geen aanstalten om mee te lopen voor haar 24 uur aanvraag
zo is er nog 1 in de loods = babetquote:Op maandag 17 juli 2023 09:18 schreef Snensie het volgende:
[..]
Was ook allemaal toneelspel om zieltjes te winnen. En in de hoop dat als ze zegt dat ze naar huis gaat er dan geen mensen op haar stemmen tijdens de eliminatie. Manipulatief kreng.
Ze is nog niet weg, en heeft nog steeds nix aangevraagd..quote:Op maandag 17 juli 2023 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over wie moeten we in hemelsnaam losgaan als Zoë weg is
of iig verbijsteren over hoe dik een laag plamuur kan zijn
Nee, maar als...quote:Op maandag 17 juli 2023 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is nog niet weg, en heeft nog steeds nix aangevraagd..
Ze wordt vast vandaag al naar K5 geroepen, als Regie haar niet kwijt wilquote:Op maandag 17 juli 2023 09:27 schreef cinsan het volgende:
zoe mss morgen weg dan , zie ik vandaag geen eli komen
Regie had geloof ik al iets gezegd van; Als je moet gaan moet je gaan. Dat vertelde Zoë zelf.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wordt vast vandaag al naar K5 geroepen, als Regie haar niet kwijt wil
Dat hoop ik dan wel vind het jammer als ze vrijwillig vertrektquote:Op maandag 17 juli 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
hoop dat zoe zich niet laat omlullen door k5
weet ik niet , zoe kan het ook zo zeggen omdat ze graag weg wilquote:Op maandag 17 juli 2023 09:30 schreef Snensie het volgende:
[..]
Regie had geloof ik al iets gezegd van; Als je moet gaan moet je gaan. Dat vertelde Zoë zelf.
dikke kans dat sas op de stip komtquote:Op maandag 17 juli 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan wel vind het jammer als ze vrijwillig vertrekt
Laat haar maar weg gaan door een eliminatie o nee ook niet eerst Moraima
klopt en dit heeft ze ook tegen Sasha verteldquote:Op maandag 17 juli 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan wel vind het jammer als ze vrijwillig vertrekt
Laat haar maar weg gaan door een eliminatie o nee ook niet eerst Moraima
Zag haar vanmorgen nog etenquote:Op maandag 17 juli 2023 09:30 schreef Harry het volgende:
Imadiddin: voor de eliminaties zeg ik, Zoe blijf. Als je al zo lang ongelukkig bent, dan moet je gaan.
Zoe: ik eet al drie dagen niet.
Ze geeft ook wel blijk van enige zelfkennis. Namelijk dat ze tegen iedereen verliest tijdens een eliminatie opdracht.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou het jammer vinden als ze zelf vertrekt.
Ook zo jammer van haar 11 maanden die ze daar gezeten heeft.
Ze wil het niet afwachten, stel Mori gaat deze keer dan ben ik de volgende keer aan de buurt
Imadiddin zegt als het door de eliminatie komt dan moet ze het niet doen
Maar Zo;e geeft aan dat ze daar alleen is, het is jammer maar ze weet niet wat ze moet doen.
Ja dat zou ik oprecht jammer vinden.quote:
mooi dat ze het inzietquote:Op maandag 17 juli 2023 09:33 schreef Harry het volgende:
Zoe: ik zie het niet als opgeven, ik zie het als kiezen voor jezelf.
Ik snap haar wel maar zo kort voor de eindstreep opgeven is ook wel een dingetjequote:Op maandag 17 juli 2023 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze geeft ook wel blijk van enige zelfkennis. Namelijk dat ze tegen iedereen verliest tijdens een eliminatie opdracht.
Zelfs Moiriana heeft gewonnen van Jan Willen.
1. ze kan niet alleen zijn. Heeft medestanders nodig.
2. Ze heeft geen zin in de spanning en stress voorafgaand aan een eliminatie.
3. Ze weet dat ze niet meer kan winnen.
4. naar huis betekent mensen die van haar houden
5. naar huis betekent bekendheid via media (insta, FB, etc.
Morguh Renequote:Op maandag 17 juli 2023 09:35 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen kijk nu de filmpjes die zoe is echt gek![]()
![]()
Ja dat zou vast wel gebeuren dat stilhouden.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Immi gaat de 24 uur van Zoe nu aanvragen. Zoe wil dat hij het even stil houdt.
morgequote:Op maandag 17 juli 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Reneniet alleen Zoë heb je Babette gehoord en gezien de afgelopen tijd?
Geniet van de filmpjes, ze worden tegenwoordig weer snel verwijderd door Talpaquote:Op maandag 17 juli 2023 09:39 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
morgenee ben ff de filmpjes aan het kijken sterker nog dacht doe het snel dan sporten maar niet doorheen te komen
Net gedaan door Imie, ZooWie wil zelf het nieuws bekend maken, dat betekent bij iedereen lopen janken en NeeejjjNietDoen horenquote:Op maandag 17 juli 2023 09:41 schreef schizolientje het volgende:
is die mail nu al de deur uit?? En ik ben benieuwd of immi het stil gaat houden, ik gok van niet. Maar ik hoop ook dat de eliminatie straks is en niemand nog weet dat ze hem al aangevraagd heeft, zou ook leuk zijn toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |