Je ziet niet heel veel hoor bewegingen onder een laken, wat er op lijkt dat er wat gebeurd. <Maar of het droog of nat is zie je nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is wel sneaky van Babette.. zo zie je maar de pot verwijt de ketel...![]()
Ik ben wel benieuwd...
Droog of nat...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet niet heel veel hoor bewegingen onder een laken, wat er op lijkt dat er wat gebeurd. <Maar of het droog of nat is zie je niet
Maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:21 schreef Frummelie het volgende:
Ik doe het niet met opzet hoor... ik wil niet elke keer openen haha..
Ja, in een cabrio, samen de vrijheid tegemoetquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:24 schreef Deisyy het volgende:
Heeft JW Eunice opgehaald? Dat vind ik wel heel schattig
Die aflevering ga ik toch even terug kijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, in een cabrio, samen de vrijheid tegemoet
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:24 schreef Deisyy het volgende:
Ooh die had wel leuk geweest, die mag er ook in hoor Dot... ik heb maar een lullige..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit
Ik zat netjes te wachten, anders had ik Was het nat, of was het droog, Babette weet het gedaan
Het was een hele lange ophaalmoment met die 2, kofferbak is heel klein van zo'n auto, en de rolkoffer moest wel mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die aflevering ga ik toch even terug kijken.
Ja dat was heel lief, ze waren heel blij elkaar weer te zienquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:24 schreef Deisyy het volgende:
Nee joh deze is ook goed.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh die had wel leuk geweest, die mag er ook in hoor Dot... ik heb maar een lullige..
Een mooi tv momentje, maar dat ze elkaar daarna nog zien blijkt uit die Instagram post waar ze gezellig in Eindhoven lopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was heel lief, ze waren heel blij elkaar weer te zien
En die Babbel en Marciano maken wel hele verdachte bewegingen onder het laken
Ik ben benieuwd dacht eerst even is voor een tv momentje maar als ze samen daarna nog gezien gaat dat dus nie topquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een mooi tv momentje, maar dat ze elkaar daarna nog zien blijkt uit die Instagram post waar ze gezellig in Eindhoven lopen.
Ik vind het wel geinig voor JW en Eunice..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een mooi tv momentje, maar dat ze elkaar daarna nog zien blijkt uit die Instagram post waar ze gezellig in Eindhoven lopen.
bern en co willen morrie op de stip zettenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
Erik lult FF door aan Bern wat Zoe gisteren huilend vertelde.
En dat hij wel op Zoe wilt stemmen. Eventueel. ( hij doet net of hij te doen heeft met Zoe)
Maar mij lijkt het dat hij belangrijk aan het doen is.
Ze hebben echter ook een plan wat staat. Dat plan ken ik niet.
Ik vind Erik behoorlijk druk en overdreven doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Erik gaat het er ook met Babette over hebben hji heeft het ook al een beetje met Isaak besproken.
Erik die ineens mee gaat doen met tactische spelletjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Erik gaat het er ook met Babette over hebben hji heeft het ook al een beetje met Isaak besproken.
Ik was ook al verbaasd eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik die ineens mee gaat doen met tactische spelletjes.
Omdat hij nu 1 x veilig is?
Heeft hij al die tijd al gedaan, alleen niet zo opvallend of minder in beeld gebracht. Maar hij heeft al langer afspraken met het groepje van Sas en Bern over het stemmen en over wie er op de stip komt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was ook al verbaasd eerlijk gezegd
Ja met zijn eigen groepje.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft hij al die tijd al gedaan, alleen niet zo opvallend of minder in beeld gebracht. Maar hij heeft al langer afspraken met het groepje van Sas en Bern over het stemmen en over wie er op de stip komt.
. En het is natuurlijk wel logisch dat er nu meer van in beeld wordt gebracht, ze zijn niet met zoveel meer en de finale komt wel in zicht.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:54 schreef schizolientje het volgende:
En tussendoor zonnebloemen eten???
In de keuken hebben ze lolquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het gewoon kan horen.
Lol, Marcia wil gewoon een rode kaart en Erik mag zich niet bemoeien.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Marciano net tegen erik:
Ze zijn gewoon aan het praten. Het lijkt erger dan het is. Laat ze.
Lijkt mij wel. Maar is een rls dus ik kijk nergens meer van op.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:57 schreef Was-beer het volgende:
Denk wel dat het klaar is tussen Zoe en Babette
Denk Zoë gaat zo over de rooie en gaat een klap uitdelenquote:
Maar eerst d'r make-up nog erger maken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk Zoë gaat zo over de rooie en gaat een klap uitdelen
Ik dacht dit ook, die gaat niet gooien die gaat fysiek worden richting Babs.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk Zoë gaat zo over de rooie en gaat een klap uitdelen
Wat een gedoe allemaal zeg en Marciano staat er als een lulletje bijquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook, die gaat niet gooien die gaat fysiek worden richting Babs.
daar ging bep dan maar al te gretig op inquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:01 schreef Ash het volgende:
Als Babs nooit zo was geclaimed door Marciano, was het waarschijnlijk nooit zo hevig uit de hand gelopen tussen Wendy, Zoe en Babbel
Ja dat zeker en als extratje protection van de bros richting de finale,quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
daar ging bep dan maar al te gretig op in
Snitch klopt wel, Zoë verteld veel dingen door aan anderen die het eigenlijk niet zouden moeten horen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:11 schreef pingu66 het volgende:
Baps haar vogeltje spreidt nu haar eigen vleugels en nu is het ineens een snitch en een klein kind.
Ik zit op de andere stream, kan Zoë even niet meer aanhoren, babs eigenlijk ook niet maar daar praten iig ook nog andere mensen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:13 schreef Varen het volgende:
Zoë geeft even informatie aan Marciano over hoe ze gaat stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daar maken Bep en co ook zeker zelf gebruik van daarom houden ze haar in het spelquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Snitch klopt wel, Zoë verteld veel dingen door aan anderen die het eigenlijk niet zouden moeten horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar maken Bep en co ook zeker zelf gebruik van daarom houden ze haar in het spel
en op wie gaat zoe dan stemmen , was effe wegquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:13 schreef Varen het volgende:
Zoë geeft even informatie aan Marciano over hoe ze gaat stemmen
Er zijn filmpjes. Ff terug scrollen.quote:
Ik vond het één groot schijnheilig gesprek waarvan hij precies van Zoë wilde weten of ze niemand vertrouwd ofalleen hemquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:35 schreef schizolientje het volgende:
Marciano
doet het goed dit gesprek, rustig en eerlijk maar of dat binnen komt??????
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:58 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel de popcorn is niet aan te slepen hier...
Ze zit er vol vanquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:11 schreef Varen het volgende:
Zoë gebruikt nu het sporten met Wendy en Mirthe om door te gaan met praten over de ruzie met Babette.
Sporten gaat vooral via haar mond😁
Daar kan je meer dan een aflevering mee vullen denk ikquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:15 schreef Chanel5 het volgende:
Filmpjes even gekeken.
Babbel ontkent stelselmatig dat ze over anderen lult...gooi er eens een filmpje in met aan elkaar gemonteerde momenten dat ze over iemand lult, lijkt me wel leuk.
Ik zou gewoon door gaan als ik hun wasquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:17 schreef Chanel5 het volgende:
Zoe en sportenkijkt wel even snel in de spiegel of haar make up nog goed zit....en weer verder.....
met lullen
Jammer want die andere twee willen sporten.
Dit gaat nog wel een keer uitbarsten denk ik. ZOë laat het niet losquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:23 schreef Varen het volgende:
Zoë wil al haar spullen terug. Vraagt raad aan Wendy, hoe ze dat aan moet pakken. Wendy zegt, dat ze er beter even mee kan wachten. Anders slaat de vlam weer in de pan
Ik denk geen van beiden. Hij zal het gebruiken in zijn spel...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel een keer uitbarsten denk ik. ZOë laat het niet los
Kan jij inschatten wie Isaak gelooft van die twee?
Dat laatste denk ik ookquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:26 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk geen van beiden. Hij zal het gebruiken in zijn spel...
heel moeilijk te zeggen ,hij zegde bed en breakfast moet eruit niet vertrouwen was van de week , ice ziet geen 1 van de graag gaan om willen van tackttische redenenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel een keer uitbarsten denk ik. ZOë laat het niet los
Kan jij inschatten wie Isaak gelooft van die twee?
Isaac is ook gemeen want hij zit nu bij Babette en Marciano en je kan zien dat ze bange moves maken of zoiets..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook
Jammer dat ZOe weer zacht aan het praten was kreeg het weer niet mee
Isaac vertrouw ik voor geen meter. Marciano ook niet trouwensquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Isaac is ook gemeen want hij zit nu bij Babette en Marciano en je kan zien dat ze bange moves maken of zoiets..
Isaac is ook gemeen want hij zit nu bij Babette en Marciano en je kan zien dat ze bange moves maken of zoiets..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook
Jammer dat ZOe weer zacht aan het praten was kreeg het weer niet mee
Ze spelen allemaal een spel dat mag duidelijk zijn..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac vertrouw ik voor geen meter. Marciano ook niet trouwens
Zei ze gisteren ook alquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:42 schreef Frummelie het volgende:
Die sigioloog wordt.... Zoe over Babette....
Precies, iemand in de ogen kijken en glashard liegen… wauw, dat moet je ook maar kunnen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:26 schreef mootie het volgende:
Ik vond Bep heeeeel naar in de filmpjes van vanochtend. En liegen dat het gedrukt staat, zichzelf tegenspreken….
En dat is een volwassen vrouw die zichzelf vreselijk integer vindt.
ik heb zo het vermoeden dat marciano dat best wel ziet, maar ook die gebruikt Babette om voor hem dingen te regelen of mensen aan te spreken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:28 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Precies, iemand in de ogen kijken en glashard liegen… wauw, dat moet je ook maar kunnen.
Die Babette heeft zo’n blinde vlek voor haar eigen gedrag en ik vind het opvallend dat Marciano dat niet ziet.
Errrr Bep liegt ook kneiterhard.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:31 schreef Frummelie het volgende:
De leugens van Zoe komen uit... en dan heeft Babette nog niet eens haar mond opgetrokken, kan je nagaan... Zoe valt door de mand..
Wat is een petertje?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:34 schreef Frummelie het volgende:
Of krijgt Zoe maandag een Petertje...hmmm
Moet dit nou weer?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:34 schreef Frummelie het volgende:
Of krijgt Zoe maandag een Petertje...hmmm
Ongetwijfeld.... naar Zoe gooit mensen voor de bus en misbruikt mensen voor eigen gewin..quote:
Zoe wil al maanden graag naar huis en dan geeft kamer 5 haar een extra zetje...quote:
Dat doen ze beiden. Bep is er ook niet vies van.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.... naar Zoe gooit mensen voor de bus en misbruikt mensen voor eigen gewin..
Ze doen het allemaal, alleen Babet liegt erover dat ze nooit over anderen roddelt of zwart praat. Zoe geeft het nog toe dat ze dat doetquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat doen ze beiden. Bep is er ook niet vies van.
Ik zie dat iets anders..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat doen ze beiden. Bep is er ook niet vies van.
Ze mogen niet dit en ze mogen niet dat, maar dat pitten eten......pfffffffff verschrikkelijk!!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:49 schreef Frummelie het volgende:
Waar komt ineens die zonnepitten verslaving vandaan?
Ja klooie gehoor ook..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze mogen niet dit en ze mogen niet dat, maar dat pitten eten......pfffffffff verschrikkelijk!!!!
Wat een oud wijf is dat ook af en toe..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:53 schreef Yver73 het volgende:
O Erik denkt: ik ga er ook weer even bij zitten. Die heeft ook geen antenne voor wanneer hij niet gewenst is
Of juist wel, de laatste dagen duikt hij overal op waar er iets te 'beleven' is...... ze laten ineens een heel andere kant van Erik zien.... hij krijgt (vind ik) heel veel beeldschermtijdquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:53 schreef Yver73 het volgende:
O Erik denkt: ik ga er ook weer even bij zitten. Die heeft ook geen antenne voor wanneer hij niet gewenst is
Kan er mee leven, hij heeft veel gedaan voor de groep .... maar toch liever Wendy ....quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:55 schreef xsaskiax het volgende:
Of juist wel, de laatste dagen duikt hij overal op waar er iets te 'beleven' is......
ze laten ineens een heel andere kant van Erik zien.... hij krijgt (vind ik) heel veel beeldschermtijd
Het zou toch wat zijn, Erik als toekomstige winnaar
Af en toe is hij best hilarisch, gisterenavond ook...heerlijk..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Of juist wel, de laatste dagen duikt hij overal op waar er iets te 'beleven' is...... ze laten ineens een heel andere kant van Erik zien.... hij krijgt (vind ik) heel veel beeldschermtijd
Ik gun het Wendy ook het meestequote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan er mee leven, hij heeft veel gedaan voor de groep .... maar toch liever Wendy ....
hij krijgt nu ineens veel beeldschermtijd ?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Of juist wel, de laatste dagen duikt hij overal op waar er iets te 'beleven' is...... ze laten ineens een heel andere kant van Erik zien.... hij krijgt (vind ik) heel veel beeldschermtijd
ik bedoel dat hij eens niet etend (op wat voor manier dan ook) in beeld gebracht wordtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:58 schreef Verida het volgende:
[..]
hij krijgt nu ineens veel beeldschermtijd ?
![]()
![]()
Ja dat denk ik ook die is op deze manier niet meer te handhaven daarquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zoë al een tijdjje off-stream, gesprekje achter neem ik aan ....
Over het 'plukje' van Marciano dat geverfd moet wordenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Discussie Wendy en Babette even gemist, weet iemand waar dit over gaat ?
Ik kan idd ook wel leven met Erik als winnaar. Bij hem komt het geld wel echt in goede handen denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan er mee leven, hij heeft veel gedaan voor de groep .... maar toch liever Wendy ....
hoop dat wendy nu eens voet bij stuk houdquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:07 schreef woxxel het volgende:
Babette is uit alle macht Wendy naar hun groep aan het trekken, maar lijkt niet te lukken
Rare bezigheid, vreselijkquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:30 schreef schizolientje het volgende:
oh gottegot Sasha gaat weer SM'en met een pincet bij Bern, hij gaat er braaf voor liggen
Zoë is over en uit denk ik ....quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:38 schreef schizolientje het volgende:
Zoe mag lang achter blijven, die krijgen ze de tent weer niet uit denk ik, herhalen herhalen en
herhalen ze moeten er wel iemand tegenover zetten die hele goede gespreksvaardigheden heeft
Dat ze shag krijgen is ook wonderbaarlijk, dat kan alleen nog via K5, want online kan je het niet meer bestellen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:30 schreef xsaskiax het volgende:
Daarnet hadden Babette en Wendy het over Rupert, o.a. over dat hij en Imadiddin op 'wonderbaarlijke wijze' weer shag hebben..... ik snap die kerels niet, Wendy is buiten henzelf de enige die rookt, waarom geven ze haar ook niet???? (zo voorkomen ze trouwens ook 'gedoe') en dit voelt zo opvallend oneerlijk aan.
Daar hadden Wendy en Babette het ook over, kleine dingen als je manager bent, tot daar aan toe, maar zowel bij Rupert als nu ook bij Imadiddin gebeuren er dingen die echt niet kunnen.... iedereen weet het en niemand zegt er iets over.
ja ze kunnen het 1 keer in de week via kamer 5 bestellen, dat zeiden ze ook, maar er was ruim 100 euro 'over' na de boodschappen. Daar zou Imadiddin 'algemene' dingen voor kopen, maar 'ineens' was er shag voor hem en Rupert.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze shag krijgen is ook wonderbaarlijk, dat kan alleen nog via K5, want online kan je het niet meer bestellen.
wel een slimmequote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Sasha wil als het een dueleliminatie wordt om Babette en Zoë tegenover elkaar te zetten
Wat erik er over denkt
Gaat hem niet worden denk ik Erik ziet niets in haar planquote:
En die snap ik niet. Babette wilde Erik op de stip.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Erik heeft liever Babette er in dan heel veel anderen
sas en bern willen graag bep op de stip tov zoe hebben , ze probren , erik , myerte en jasper te overhalenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En die snap ik niet. Babette wilde Erik op de stip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |