Je ziet niet heel veel hoor bewegingen onder een laken, wat er op lijkt dat er wat gebeurd. <Maar of het droog of nat is zie je nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is wel sneaky van Babette.. zo zie je maar de pot verwijt de ketel...![]()
Ik ben wel benieuwd...
Droog of nat...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet niet heel veel hoor bewegingen onder een laken, wat er op lijkt dat er wat gebeurd. <Maar of het droog of nat is zie je niet
Maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:21 schreef Frummelie het volgende:
Ik doe het niet met opzet hoor... ik wil niet elke keer openen haha..
Ja, in een cabrio, samen de vrijheid tegemoetquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:24 schreef Deisyy het volgende:
Heeft JW Eunice opgehaald? Dat vind ik wel heel schattig
Die aflevering ga ik toch even terug kijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, in een cabrio, samen de vrijheid tegemoet
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:24 schreef Deisyy het volgende:
Ooh die had wel leuk geweest, die mag er ook in hoor Dot... ik heb maar een lullige..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit
Ik zat netjes te wachten, anders had ik Was het nat, of was het droog, Babette weet het gedaan
Het was een hele lange ophaalmoment met die 2, kofferbak is heel klein van zo'n auto, en de rolkoffer moest wel mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die aflevering ga ik toch even terug kijken.
Ja dat was heel lief, ze waren heel blij elkaar weer te zienquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:24 schreef Deisyy het volgende:
Nee joh deze is ook goed.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh die had wel leuk geweest, die mag er ook in hoor Dot... ik heb maar een lullige..
Een mooi tv momentje, maar dat ze elkaar daarna nog zien blijkt uit die Instagram post waar ze gezellig in Eindhoven lopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was heel lief, ze waren heel blij elkaar weer te zien
En die Babbel en Marciano maken wel hele verdachte bewegingen onder het laken
Ik ben benieuwd dacht eerst even is voor een tv momentje maar als ze samen daarna nog gezien gaat dat dus nie topquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een mooi tv momentje, maar dat ze elkaar daarna nog zien blijkt uit die Instagram post waar ze gezellig in Eindhoven lopen.
Ik vind het wel geinig voor JW en Eunice..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een mooi tv momentje, maar dat ze elkaar daarna nog zien blijkt uit die Instagram post waar ze gezellig in Eindhoven lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |