Ze wordt er wel knapper vanquote:
Ja mooi hequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:46 schreef espri het volgende:
Morrie is Zoë aan het nadoen met een bibberlip
Was echt grappigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:46 schreef espri het volgende:
Die is haar ook helemaal zatquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:46 schreef espri het volgende:
Wat een nare vrouw… 64 is ze?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:46 schreef lojanda het volgende:
Moraima ligt in de cabana het huilen van Zoë na te doen en tssss een keer
Ze heeft al een hele tijd een lijstje in haar hoofd alleen klopt die nooit.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Zoë zei dat ze nog niet aan de beurt was om te gaan. Dat ze waarschijnlijk na Moraima was??
Iemand het ook gehoord, vond het vreemd
Wat denk je dat Zoë zou doen als Isaac zou happen op haar avances? Ik denk dat ze dan helemaal niemand anders meer zag staan. Zij heeft Babette ook alleen maar nodig om de hele dag te zeiken over hoe geil ze op Isaac is..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet heeft Zoe, net als Wendy, ook laten vallen voor Tiano, haar loodsliefde.
Dat is niet aan de orde, dus ook nutteloos om over te speculeren.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat denk je dat Zoë zou doen als Isaac zou happen op haar avances? Ik denk dat ze dan helemaal niemand anders meer zag staan. Zij heeft Babette ook alleen maar nodig om de hele dag te zeiken over hoe geil ze op Isaac is..
De laatste loodjes, het wordt voor iedereen zwaarder.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
De zwarte tranen rollen over de wangen van Zoë
Die kan echt beter naar huis, die zit daar niet meer op haar plek.
Zegt dat iets over Zoe of juist iets over Moraimaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:46 schreef espri het volgende:
Nee dat denk ik net, op dit moment is ze gewoon een luisterend oor. Of ze het zal gebruiken, hoe dan, Zoe wil al op de stipquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
En Sasha zit maar over de rug van Zoë te wrijven..
Dit gedrag van Sasha is toch ook zo nep
Ja en ze vervelen zich ook nog er is niet echt veel te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De laatste loodjes, het wordt voor iedereen zwaarder.
denk de laatstequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zegt dat iets over Zoe of juist iets over Moraima
Zoë niet denk ik want die zei gisteren nog dat ze zo blij was dat ze zo’n groot podium heeft gekregenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het lijkt me ook heel zwaar als je (bijna) een jaar zo geleefd hebt, om dan weer in de buitenwereld te stappen.
Maar ze probeert in elk geval wel Zoe te steunen en op te monteren.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
En Sasha zit maar over de rug van Zoë te wrijven..
Dit gedrag van Sasha is toch ook zo nep
Rode draad van het verhaal:quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:46 schreef danaqui het volgende:
Als Zoë geen aandacht van Babs of Ice krijgt dan moet ze naar k5 anders krijgt ze error in haar hoofd (Zoë haar eigen woorden )
Heel klein rolletje in Droomvlucht van de Eftelingquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zoë niet denk ik want die zei gisteren nog dat ze zo blij was dat ze zo’n groot podium heeft gekregenDie denkt echt dat ze iets aangeboden krijgt in de media
Kan ook tegelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:56 schreef schizolientje het volgende:
ze praat met Sasha maar de make up is toch even belangrijker en ze vraagt Sasha even mee te lopen naar de slaapkamer om haar make up bij te werken. Dan zou ik ontploffen, praten of make uppen???
Het ging net toch om een heel specifieke situatie.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Rode draad van het verhaal:
1 babs geeft zoe niet genoeg aandacht naar de zin van zoe.
Gisteren nog zei Zoe dat ze het liefst met een enkelband vast zit aan babs.
Zoe dacht waarschijnlijk doordat ze dat heeft gezegd dat babs nu weer meer aandacht voor d'r zou hebben. Maar babs doet dit niet.
2 ik ga waarschijnlijk op de stip komen, ik ben de zwakkere enz enz.
Nu dus meer huilen zodat ze zielig is en men haar niet op de stip zal zetten.
Ik vind Bep duizendmaal erger, die denkt vrij intellectueel te zijn, en gebruikt en werpt weg.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
Al weken/maanden zeggen 'we' hier dat Isaac en Babette Zoë eens moeten laten vallen met haar gedram, gedrag en ga maar door..... het is best leuk om nu ineens te lezen dat er naar Babette gewezen wordt....
Nee..... Zoë is zelf al maanden zo bezig, uitgekookt, uitgenast, gebruikt en misbruikt mensen als het haar uitkomt, laat zich 'beschermen' door lui en trapt ze net zo makkelijk de goot in als het haar uitkomt...... dat is Zoë!
Ze doen het beide, de ene keer denk ik komt door gedrag Babette, de andere keer is het het gedrag van Zoéquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
Al weken/maanden zeggen 'we' hier dat Isaac en Babette Zoë eens moeten laten vallen met haar gedram, gedrag en ga maar door..... het is best leuk om nu ineens te lezen dat er naar Babette gewezen wordt....
Nee..... Zoë is zelf al maanden zo bezig, uitgekookt, uitgenast, gebruikt en misbruikt mensen als het haar uitkomt, laat zich 'beschermen' door lui en trapt ze net zo makkelijk de goot in als het haar uitkomt...... dat is Zoë!
Ik vind haar erg dominant in gesprekkenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Bep duizendmaal erger, die denkt vrij intellectueel te zijn, en gebruikt en werpt weg.
En heeft Zoe zelf altijd heel dicht bij zich gehouden.
En zoe gooit babs lekker even onder de bus , waar babs haar gisteren nog voor waarschuwde dat ze moet uitkijken met wie ze praat en wat ze zegt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:00 schreef Varen het volgende:
En Sasha moet weer mee naar buiten. Ze praten nu weer verder op het bankje.
Sasha vertelt aan Zoë, waarom ze op bepaalde personen stemt. Bijvoorbeeld op Morrie, omdat ze heeft zitten kloten, toen ze Manager was
maw ze zijn elkaar waardquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen het beide, de ene keer denk ik komt door gedrag Babette, de andere keer is het het gedrag van Zoé
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
Hahaha die was leuk jaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:46 schreef lojanda het volgende:
Moraima ligt in de cabana het huilen van Zoë na te doen en tssss een keer
Wat zijn die schoonmaakdoekjes vies☺️quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:03 schreef Frummelie het volgende:
Waar zo'n jankbui al niet goed voor is.. Zoe ziet er gelijk een stuk beter uit...
Jammer dat we nu geen shot zien van Marciano die zich kapot loopt te ergeren op al die "jaloerse" vrouwen buitenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:06 schreef Varen het volgende:
Wendy heeft een leuk pakje aan. Zoë vertelt nu ook haar verhaal aan Wendy
Bep heeft helemaal niet te bepalen met wie Zoe praat.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En zoe gooit babs lekker even onder de bus , waar babs haar gisteren nog voor waarschuwde dat ze moet uitkijken met wie ze praat en wat ze zegt.
Zoe heeft er gewoon schijt aan .
Sas zit er ook nogquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:06 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ik dacht wat is Sasha stem raar en begint Zoe nu weer opnieuw alles te vertellen.
Ga ik kijken is het Wendy.
Moest Sasha weg ofzo...
Waarschuwen is wat anders als bepalen......quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep heeft helemaal niet te bepalen met wie Zoe praat.
Nou ja, zoe moet zich wel verantwoorden als ze het doet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarschuwen is wat anders als bepalen......
Ze vertelt toch wat er net is voorgevallen?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zit nu weer haar versie van het hele gebeuren (en ze haalt er weer van alles bij) tegen Wendy..... Sasha luistert nog steeds mee......
Zoë net: Sasha luistert tenminste naar me, of ze doet of ze luistert!
Leuk voor Sasha die net het hele verhaal tig keer aan heeft gehoord en Zoë heeft getroost
Ja babs probeerde daarmee aan zoe uit te leggen dat alles wat zoe nu bespreekt met de 'andere ' groep gebruikt gaat worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, zoe moet zich wel verantwoorden als ze het doet.
Wendy vraagt er zelf naar…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:11 schreef Frummelie het volgende:
Zoe maar jij vergeet dat je elke dag dit verhaaltje afspeelt... en elke keer moet Babette dat zelfde verhaaltje aanhoren... meedere keren per dag..
En nu is Wendy weer goed om het verhaaltje aan te horen..
Ze hadden haar inderdaad beter naar de sociale werkplaats kunnen sturen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:11 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind Zoe een heel onzeker meisje, die constant op zoek is naar bevestiging.
Buiten dat overschreeuwt ze zichzelf, ik vermoed omdat ze niet weet hoe je ook op een andere manier aandacht kan krijgen.
Ze kan lastig op zichzelf zijn, heeft altijd een ander nodig...
Babette is daar haar 'veilige' haven, en die valt nu ff weg, het is gewoon triest om te zien!
Dat meisje had daar helemaal niet moeten zijn.
Voor de kijkcijfers wordt er over 'lijken' gegaan, eigenlijk schandalig!!
Het is net zoals met mijn kleinzoon van 3 ( of vroeger m'n kinderen ) als hij geen positieve aandacht krijgt dan maar negatief.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:14 schreef xsaskiax het volgende:
Gisteren zat Zoë een paar keer tegen Babette te zeggen dat ze het liefste als een koala in de buidel van Babette zou zitten, of met armen en benen om haar heen..... met Babette mee naar de wc, in de douche en ga zo maar door...... en tegen anderen weet ze weer niet hoe hard ze Babette onder de bus moet donderen, want ze krijgt niet genoeg aandacht.
Daar komt het bij Zoë gewoon op neer, ze MOET alle aandacht hebben en tja, dat kan niet, dus dan door ruzie aandacht opeisen, negatieve aandacht is immers ook aandacht!!!
Sjezus ze is niet alleen simpel maar kennelijk ook nog psycho.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:14 schreef xsaskiax het volgende:
Gisteren zat Zoë een paar keer tegen Babette te zeggen dat ze het liefste als een koala in de buidel van Babette zou zitten, of met armen en benen om haar heen..... met Babette mee naar de wc, in de douche en ga zo maar door...... en tegen anderen weet ze weer niet hoe hard ze Babette onder de bus moet donderen, want ze krijgt niet genoeg aandacht.
Daar komt het bij Zoë gewoon op neer, ze MOET alle aandacht hebben en tja, dat kan niet, dus dan door ruzie aandacht opeisen, negatieve aandacht is immers ook aandacht!!!
Ja klopt... ik bedoel meer eerder was Wendy niet meer dat een stuk stront... en nu dumpt ze met alle liefde haar verhaal.. ze had ook kunnen zeggen, dat is iets tussen Babette en mij, wil ik liever niet over praten ..quote:
Dit is echt ziek...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:14 schreef xsaskiax het volgende:
En terecht. Waarom dit niet gebruiken in je voordeel.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
en Sasha..... die heeft Zoë en Wendy precies waar ze ze hebben wil, ze is de 'vertrouwelinge' waar Zoë haar hart bij uitstort, doet zogenaamd 'open' tegen Zoë en Wendy, die op hun beurt zonder erg vertellen hoe ze over dingen denken......en Sasha gaat er haar voordeel mee doen!!!
ik zat ook verbaasd te luisteren toen ze dat eruit gooide...... dit is echt......'ziek' als je zo over iemand denktquote:
En dat is dus het spelquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
en Sasha..... die heeft Zoë en Wendy precies waar ze ze hebben wil, ze is de 'vertrouwelinge' waar Zoë haar hart bij uitstort, doet zogenaamd 'open' tegen Zoë en Wendy, die op hun beurt zonder erg vertellen hoe ze over dingen denken......en Sasha gaat er haar voordeel mee doen!!!
Neen Zoe heeft vanaf het begin altijd mensen zwart gemaakt net zoals ze Mexx helemaal voor de bus gooide bij Babs en Wendy en nu dan zogenaamd de beste vriendinnen is met Mexx . Zoe is een gevaarlijk mens die over lijken gaat.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Bep duizendmaal erger, die denkt vrij intellectueel te zijn, en gebruikt en werpt weg.
En heeft Zoe zelf altijd heel dicht bij zich gehouden.
Dat zie je nu, gisteren wilde ze vastgeplakt aan babs zitten het liefst de hele dag en nu wordt babs onder de bus gegooid door Zoëquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen Zoe heeft vanaf het begin altijd mensen zwart gemaakt net zoals ze Mexx helemaal voor de bus gooide bij Babs en Wendy en nu dan zogenaamd de beste vriendinnen is met Mexx . Zoe is een gevaarlijk mens die over lijken gaat.
En omgekeerd, Babet gooit Zoë voor de bus. Ze hadden elkaar nodig om zover te komen en nu is het ieder voor zichquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zie je nu, gisteren wilde ze vastgeplakt aan babs zitten het liefst de hele dag en nu wordt babs onder de bus gegooid door Zoë
Zoë is al vanaf het begin jaloers op alles en iedereen die aandacht krijgt van anderen, keer op keer gooit ze dat er ook uit om zich goed te praten, want tja, ze is nu eenmaal zo hequote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:27 schreef Varen het volgende:
Zoë voelt zich een soort van jaloers op de rest, dat ze zich niet alleen kan vermaken.
Eens, maar tis wel walgelijk hoe Babet haar nu in de hoek traptquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë is al vanaf het begin jaloers op alles en iedereen die aandacht krijgt van anderen, keer op keer gooit ze dat er ook uit om zich goed te praten, want tja, ze is nu eenmaal zo he
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heel klein rolletje in Droomvlucht van de Efteling
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
Nou ik snap babs wel een beetje, ze heeft gisteren al heel lang geluisterd naar Zoe die zichzelf zielig vind want ze verveelt zich en dat ze niemand behalve babs en ice heeft om mee om te gaan. De ruzie die gisteren was ging over het feit dat babs geen zin in dat hele dag negatieve gelul van Zoë over haar zielige zelf en eliminatie. ( babs lult ook hele dag over eli hoor).quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar tis wel walgelijk hoe Babet haar nu in de hoek trapt
Alleen daaraan zie je al hoe dom ze is.. over een uur praten Babette en Zoë het weer uit en dan heeft Zoë ondertussen alles doorgebriefdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En zoe gooit babs lekker even onder de bus , waar babs haar gisteren nog voor waarschuwde dat ze moet uitkijken met wie ze praat en wat ze zegt.
Zoe heeft er gewoon schijt aan .
Dit gebeuren kon nog wel in het voordeel van Wendy zijn. Zoe laat dingen los en misschien ook wel dat ze van plan waren haar op de stip te zetten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zie je nu, gisteren wilde ze vastgeplakt aan babs zitten het liefst de hele dag en nu wordt babs onder de bus gegooid door Zoë
Voor een keer is dat prima maar als nu al maanden zoals Babette aan moet horen hoe k.u.t. Zoë alles vindt en hoe verschrikkelijk ze de mensen daar vindt, snap ik dat je daar een keer genoeg van krijgt. De hele dag een negatief persoon om je heen dat kun je even aanhoren maar niet altijd. Daarbij is het dan een en al klaag wat ze doet maar met het advies dat ze krijgt doet ze niets.. ze luistert er niet eens naar en tettert gewoon door.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zit nu weer haar versie van het hele gebeuren (en ze haalt er weer van alles bij) tegen Wendy..... Sasha luistert nog steeds mee......
Zoë net: Sasha luistert tenminste naar me, of ze doet of ze luistert!
Leuk voor Sasha die net het hele verhaal tig keer aan heeft gehoord en Zoë heeft getroost
Helemaal met je eens!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:26 schreef xsaskiax het volgende:
En Wendy..... die zit erbij, geeft reacties zoals Wendy is, ze luistert, geeft haar mening op een vriendelijke toon, als een moeder die naar haar puberdochter luistert (nee ik idealiseer Wendy niet, ze heeft zeker ook haar fouten), maar ze probeert het toch altijd weer van 2 kanten te zien....
#teamwendy
ja de volgende in de rij, die nu Babet aan mag horenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
Wat zegt Babette nu dat ze niet dominant kan zijn?
Ze praat er nu met Wendy over
Tuurlijk.. het komt haar gewoon aanwaaien en daar gaat zij uiteraard gebruik van maken.. ik zei gisteren al dat Sasha heel slim en sluw te werk gaat.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
En dan neemt ze Zoé kwalijk dat ze er met andere over praat.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja de volgende in de rij, die nu Babet aan mag horen
En hoe heeft ze Wendy in het begin wel niet zwart gemaakt in k3? Wendy de hoer omdat ze er met Nadier er van tussen ging.. weken heeft ze dat met iedereen besproken..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen Zoe heeft vanaf het begin altijd mensen zwart gemaakt net zoals ze Mexx helemaal voor de bus gooide bij Babs en Wendy en nu dan zogenaamd de beste vriendinnen is met Mexx . Zoe is een gevaarlijk mens die over lijken gaat.
Ik vind Zoë ook altijd een zeur, maar vind dat ze nu wel een beetje gelijk heeft.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:54 schreef OmaJacky het volgende:
Ik ben anti babs maar ze heeft wel gelijk nu met Zoë, dat ze er klaar mee is.
De grens is bereikt bij d'r met iedere dag en de hele dag dat negatieve gezeur van Zoe aanhoren.
Wel is het verschil dat Zoe uren en uren hetzelfde verhaal verteld en daarbij het verhaal tegen dezelfde mensen nog tig keer herhaalt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan neemt ze Zoé kwalijk dat ze er met andere over praat.![]()
Ze doen het allebei
Marciano nu met Moraima praten ik versta er weer geen bal van
Ze is op iedere vrouw jaloers geweest die daar een man heeft gevonden.. ze heeft het zowat bij alle mannen geprobeerd maar niemand van de mannen had maar enige interesse.. hoe zou dat nu komenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë is al vanaf het begin jaloers op alles en iedereen die aandacht krijgt van anderen, keer op keer gooit ze dat er ook uit om zich goed te praten, want tja, ze is nu eenmaal zo he
Als ik echt het idee had dat dit van Bep zelf afkwam dan ben ik het er ook mee eens want Zoe is een blok aan je been. Maar omdat Marcia zo zat aan te dringen Zoe los te laten denk ik dat dat eerder haar motief is dan dat ze het niet meer aan zou kunnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:54 schreef OmaJacky het volgende:
Ik ben anti babs maar ze heeft wel gelijk nu met Zoë, dat ze er klaar mee is.
De grens is bereikt bij d'r met iedere dag en de hele dag dat negatieve gezeur van Zoe aanhoren.
Daarin verschillen we dan van mening. Als het aan Zoe ligt is ze de hele dag in gesprek met Babs en gaat ze zelfs met babs douchen samen en naar de wc samen en zit ze het liefst met een enkelband aan babs vast , dit zijn Zoë 's eigen woorden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Zoë ook altijd een zeur, maar vind dat ze nu wel een beetje gelijk heeft.
Je bent in gesprek dan ga je toch niet zomaar over naar een ander gesprek.
Het was nu ook niet iets wat heel belangrijk was wat niet kon wachten.
Niet alleen gisteren en vandaag maar dat is al weken zo. Bab zei dit ook eerder al tegen Zoë dat ze zo met haar de dag begint en eindigt en in de loop van de dag moet Babette ook nog de hele tijd aanhoren wat ze allemaal fout doet en wordt de hele dag door Zoë op haar puntjes gewezen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou ik snap babs wel een beetje, ze heeft gisteren al heel lang geluisterd naar Zoe die zichzelf zielig vind want ze verveelt zich en dat ze niemand behalve babs en ice heeft om mee om te gaan. De ruzie die gisteren was ging over het feit dat babs geen zin in dat hele dag negatieve gelul van Zoë over haar zielige zelf en eliminatie. ( babs lult ook hele dag over eli hoor).
Vanmorgen vanaf het opstaan is zoe al over eli bezig.
Babs zag een kans met Erik om even over iets anders te hebben
Zoe trapt nu babs net zo hard.
Wendy vraagt toch zelf hoe het met haar gaatquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja de volgende in de rij, die nu Babet aan mag horen
Natuurlijk heeft Marcia hier een groot aandeel in maar ik snap babs ook wel dat de grens is bereikt om de hele dag zoe haar ik ben alleen en ik ben zielig en ik verveel me en ze willen me op de stip verhalen aan te horen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als ik echt het idee had dat dit van Bep zelf afkwam dan ben ik het er ook mee eens want Zoe is een blok aan je been. Maar omdat Marcia zo zat aan te dringen Zoe los te laten denk ik dat dat eerder haar motief is dan dat ze het niet meer aan zou kunnen.
We zijn er nog niet he, Babette is ook wel iemand die lang door blijft gaanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:57 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wel is het verschil dat Zoe uren en uren hetzelfde verhaal verteld en daarbij het verhaal tegen dezelfde mensen nog tig keer herhaalt.
Babs zegt alleen het hoofdpunt ,dat de grens is bereikt van zoe haar negativiteit.
Beiden donker shirt, lichte jeans, witte schoenen. ANWB-koppeltje.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:03 schreef Varen het volgende:
Marciano lag al een poosje op Babette te wachten. En nu liggen ze op de luchtbedden, maar we mogen ze niet horen.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is op iedere vrouw jaloers geweest die daar een man heeft gevonden.. ze heeft het zowat bij alle mannen geprobeerd maar niemand van de mannen had maar enige interesse.. hoe zou dat nu komen
Babette zei net ook al dat het niet zo is dat ze in een heel belangrijk gesprek zat met Zoë.. dit gesprek voeren we elke dag en al weken zei ze.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening. Als het aan Zoe ligt is ze de hele dag in gesprek met Babs en gaat ze zelfs met babs douchen samen en naar de wc samen en zit ze het liefst met een enkelband aan babs vast , dit zijn Zoë 's eigen woorden.
Op deze manier kan babs met niemand anders een gesprek voeren. Of even iets laten zien aan Erik. Babs zei even iets aan Erik laten zien en dan praten we verder. Zoe was gelijk beledigd .
Ja hoor, ze zijn in beeldquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:03 schreef Varen het volgende:
Marciano lag al een poosje op Babette te wachten. En nu liggen ze op de luchtbedden, maar we mogen ze niet horen.
Precies dat.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette zei net ook al dat het niet zo is dat ze in een heel belangrijk gesprek zat met Zoë.. dit gesprek voeren we elke dag en al weken zei ze.
Omdat ze haar iets naars flikte!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:11 schreef lojanda het volgende:
Deze ruzie zou ook nog weleens kunnen betekenen dat Marciano op de stip komt. Zoë zou heel goed Wendy mee kunnen krijgen en de andere groep gaat daar zo in mee.
Zou toch mooi zijn dan vallen de bro’s helemaal uit elkaar.
Ik hoop dat Wendy zo verstandig is Babette is haar niet waardquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:13 schreef OmaJacky het volgende:
Nu denken ze dat Wendy het allemaal prachtig vind omdat ze op het punt staat om over te stappen naar de andere groep.
Marciano en Babette worden helemaal para. Bedenken van alles uit pure paniek.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:13 schreef OmaJacky het volgende:
Nu denken ze dat Wendy het allemaal prachtig vind omdat ze op het punt staat om over te stappen naar de andere groep.
Een walgelijk mens. Alles voor de winstquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:21 schreef xdiashalizx het volgende:
Bah, hoor Ice, hij kan Zoe nog wel naar ........ vul maar in!!
Hij ge/mis bruikt haar gewoon, wat ben je dan voor een mens!!
Maar waar komt zijn poeder dan vandaan?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:23 schreef OmaJacky het volgende:
Ze denken dat er misschien wel tabak gekocht is door rupi en imi.
Ice zegt nu dat er hij er war van gaat zeggen als er tabak binnenkomt.
Stelling gegooid gisteren, dus van de prijzenpot.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Maar waar komt zijn poeder dan vandaan?
Maar voor Zoe was het wel belangrijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette zei net ook al dat het niet zo is dat ze in een heel belangrijk gesprek zat met Zoë.. dit gesprek voeren we elke dag en al weken zei ze.
Die hebben we vaker gehoord, ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:23 schreef OmaJacky het volgende:
Ze denken dat er misschien wel tabak gekocht is door rupi en imi.
Ice zegt nu dat er hij er war van gaat zeggen als er tabak binnenkomt.
Voor Zoe is het belangrijk dat ze de hele dag vastgeplakt zit aan babs en dat babs alleen maar aandacht voor haar heeft.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die hebben we vaker gehoord, ik ben benieuwd...
Zoe vindt zichzelf 24/7 belangrijk... en wil 24/7 gepamperd worden en horen hoe goed ze wel niet is...quote:
En zo zie je maar dat iedereen het anders zietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening. Als het aan Zoe ligt is ze de hele dag in gesprek met Babs en gaat ze zelfs met babs douchen samen en naar de wc samen en zit ze het liefst met een enkelband aan babs vast , dit zijn Zoë 's eigen woorden.
Op deze manier kan babs met niemand anders een gesprek voeren. Of even iets laten zien aan Erik. Babs zei even iets aan Erik laten zien en dan praten we verder. Zoe was gelijk beledigd .
Babet zat ook hele dagen met Zoe, praat ook het meeste over eliminaties, toen vond Babet, GJ, liep ze hele dagen mee te babbelen, GJ naar huis, janken, Zoe mocht het dagen aanhoren en ineens komt daar Tiano en heeft ze weer een nieuwe kleefaan. Ze doen niet voor elkaar onder die 2quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Voor Zoe is het belangrijk dat ze de hele dag vastgeplakt zit aan babs en dat babs alleen maar aandacht voor haar heeft.
En dat babs de hele dag alleen maar herhaling op herhaling op herhaling van hetzelfde aan moet horen.
Babette ook die er zo minzaam over deed alsof Wendy er bijbedoelingen mee had, walgelijk als je zo denkt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:21 schreef OmaJacky het volgende:
Tering bitches babs en tiano.
Wendy vraagt gewoon even aan babs gaat het goed?
En wordt nu door Tiano voor schijnheil uitgemaakt.
Vuile viesnek.
Wendy vroeg dat gewoon even aan babs omdat ze babs nog steeds als vriendin ziet.
![]()
![]()
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:13 schreef OmaJacky het volgende:
Nou zo erg was het nu ook weer nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:51 schreef Frummelie het volgende:
Dr wordt hier net gedaan of het over leven of dood ging... het ging voor de 1000ste keer weer over dat ze naar huis wil en zichzelf op de stip wil zetten het zoveelste scenario van Zoe.. Zoe overdrijft alles weer schromelijk met veel theater om zo haar punt te maken...
In haar gezicht?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:21 schreef OmaJacky het volgende:
Tering bitches babs en tiano.
Wendy vraagt gewoon even aan babs gaat het goed?
En wordt nu door Tiano voor schijnheil uitgemaakt.
Vuile viesnek.
Wendy vroeg dat gewoon even aan babs omdat ze babs nog steeds als vriendin ziet.
![]()
![]()
Ik bedoel dat het tussen die twee niet zo erg was dat het over leven of dood gingquote:
Zoe heeft de hele loods al gehad...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Hopa en Babette nu over het voorval tegen Imadiddin
Oeps verkeerd topic, zal het verwijderenquote:
okequote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:57 schreef pingu66 het volgende:
Baps ia alleen nog maar aan het praten San met die dan met dee qnder sn moet ze het weer kleren zelf is ze rustig en us niet bezig met de Elisabeth....bl blblbla
Wie zijn al die mensen...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:57 schreef pingu66 het volgende:
Baps ia alleen nog maar aan het praten San met die dan met dee qnder sn moet ze het weer kleren zelf is ze rustig en us niet bezig met de Elisabeth....bl blblbla
Jaja ook billenkoek voor jou Dotje, ga maar krom staan...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps verkeerd topic, zal het verwijderen
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:57 schreef pingu66 het volgende:
Haha neej met Bern....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:10 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zegt tegen Erik dat hij van haar helemaallllll niet weg hoefde te gaan hoor, dat ze het juist FIJN vond dat hij er was....... maar nu moet ze weg hoor, gesprek voor 'werk' (zei ze interessant omdat ze een gesprek 'achter' aangevraagd had)
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:11 schreef pingu66 het volgende:
Posten met medicijnen op werkt niet zie ik....
![]()
Er komt een evenement, Heelalquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:10 schreef Frummelie het volgende:
Wat is Bern nu allemaal aant uitspoken..
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh goffer kan die meid niet wat duidelijker articuleren??
De 21stequote:
Oké snap ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet zat ook hele dagen met Zoe, praat ook het meeste over eliminaties, toen vond Babet, GJ, liep ze hele dagen mee te babbelen, GJ naar huis, janken, Zoe mocht het dagen aanhoren en ineens komt daar Tiano en heeft ze weer een nieuwe kleefaan. Ze doen niet voor elkaar onder die 2
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Altijd.... ze kunnen me niet betichten van humor hebben......
*proest*
Ja zeker.. zo jammer dat ze dan van stream wisselen..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:21 schreef OmaJacky het volgende:
Mooi gesprek tussen Erik en isaac.
Ze beschrijven precies hoe het zit met Zoë.
Precies dat. Je wordt er toch niet goed van om de hele dag de zielige zoe aan te moeten horen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:34 schreef Frummelie het volgende:
Daar gaat het balletje.. Babette graaft haar eigen graf volgens Sasha en Jappie.. die komt straks nog op de stip..
Ik ben niet meer zo erg into Babette maar in dit geval geef ik haar wel gelijk...
Waar is Zoe zielig dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies dat. Je wordt er toch niet goed van om de hele dag de zielige zoe aan te moeten horen.
Een gesprek met iemand anders dan een bewoner kan wel eens verhelderend werken, wat is daar vreemd aan?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:44 schreef xsaskiax het volgende:
Zojuist een bijzonder enthousiaste Zoë met Bern die haar van alles over zijn evenement uitlegt.
Ze vindt alles ineens zoooooo leuk en geweldig... loopt te lachen en zo...
ik voelde me even een beetje 'eng' worden bij het zien van zoveel (slecht) toneelspel
De uitvoering van de musical van groep 8 is daarbij vergeleken professioneel, maar dit terzijde..
Het gesprek met 'achter' heeft Zoë schijnbaar erg goed gedaan!
De rollen zijn gewoon omgekeerd, Zoe zou Babette ook wel eens dankbaar kunnen zijn voor alle tijd die ze in Zoe gestoken heeft en haar keer op keer gerust heeft gesteld... ze krijgt gewoon stank voor dank...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies dat. Je wordt er toch niet goed van om de hele dag de zielige zoe aan te moeten horen.
zoe ging bern helpen met zijn evennement , weet niet of ze het nu nog wilquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een gesprek met iemand anders dan een bewoner kan wel eens verhelderend werken, wat is daar vreemd aan?
Zoë zou dit evenement met Bern doen, maar ze heeft hem aangeven hem wel te willen helpen maar niet het woord te willen voerenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:44 schreef xsaskiax het volgende:
Zojuist een bijzonder enthousiaste Zoë met Bern die haar van alles over zijn evenement uitlegt.
ik voelde me even een beetje 'eng' worden bij het zien van zoveel (slecht) toneelspel
De uitvoering van de musical van groep 8 is daarbij vergeleken professioneel, maar dit terzijde..
Dit is dus dezelfde Zoë die een uur geleden haar ogen uit haar kop jankte, die 10 minuten geleden bij Bern liep te lachen en joviaal te doen.... die net liep te flirten met Isaac....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:47 schreef OmaJacky het volgende:
Zoe zegt tegen ice , weg van deze gestoorde psyco mensen.
Ze heeft al vaker gezegd ik haat deze mensen.
Ze is echt niet goed hoor.
Zoe heeft gevraagd of ze mag liggen. Ze ligt nu even op bed en wordt gevraagd of ze haar microfoon wil controleren.
Ze zegt voor wat!!.
Ik heb gevraagd of ik mag liggen
Dus ik ga liggen.
![]()
Nou inderdaad is toch ook geen gezicht ..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs op kantoor ligt Imadiddin meer horizontaal dan dat hij recht op is
Ik ben wel benieuwd, ik vind de evenementen van Bern meestal wel geinig...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoë zou dit evenement met Bern doen, maar ze heeft hem aangeven hem wel te willen helpen maar niet het woord te willen voeren
Die hebben haar nog een keer de eindoverwinning toebedeeld.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:44 schreef xsaskiax het volgende:
Waarom denk je dit?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hebben haar nog een keer de eindoverwinning toebedeeld.
Ze gaan toch niet de domste van de groep zo een geheime opdracht geven?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat merk je aan alles, en hoe de hazen lopen dus.
Nee lijkt me ook niet, maar ze zien heel wat in haar blijkbaar. Febo's super RLS talentje.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:01 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet de domste van de groep zo een geheime opdracht geven?
Alles onder plakken!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
Babette beloofde net Erik een jaar lang stickers als ze zou winnen
Mij lijkt het heel sterkquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niet, maar ze zien heel wat in haar blijkbaar. Febo's super RLS talentje.
En nu ijs .. strak lekker snackenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:07 schreef Frummelie het volgende:
Babette en Marciano gaan 3 keer warm eten vandaag...
Eerst nog aardappelen met groente en een slavink en later een late night snack patat en een snackquote:
Ah ok...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eerst nog aardappelen met groente en een slavink en later een late night snack patat en een snack
Is gewoon een verhaal uit de bekende dikke duimquote:
Okay leukquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren wel muziek uitgezocht dus denk het wel..
Dus Wendy is al buitengesloten uit groep bro's maar als ze zich bij de andere groep zou aansluiten dan zou ze een overloper zijn?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:36 schreef juul. het volgende:
Morrie wil tegen Wendy mocht ze op de stip komen, wat een toeval
Ik heb en ik doe en ik heb en ik ... en ik ... en ik ... en ik .... en ik .....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Zit ze hoor met haar verongelijkte smoelwerk op bed...wat een kut koter!
Ze hebben Wendy niet meer nodig en voordat ze overlooptquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dus Wendy is al buitengesloten uit groep bro's maar als ze zich bij de andere groep zou aansluiten dan zou ze een overloper zijn?
Ik vind het héél knap hoe rustig Erik blijft en hoe hij haar te woord staatquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:17 schreef OmaJacky het volgende:
Knap Erik dat je dit gesprek met Zoe voortzet.
Zoe is zo'n egoïstisch persoon dat op alles wat Erik zegt ze het tegenovergestelde zegt ik....ik....ik....ik...
Had ik het daarstraks toch goed gehoord toen Imadiddin haar dat kwam vertellenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:36 schreef OmaJacky het volgende:
Morrie deelt 'haar' zonnebloem pitten met babs,tiano en mirthe.
Dat is wel makkelijk omdat ze van de huishoudpot is betaald ipv eigen zakgeld, maar dit weten alleen Morri, imi en rupi.
En zoo ongezondquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:28 schreef Frummelie het volgende:
Die lulhannezen altijd met dat zout... zo zonde...
Tuurlijk dit is prima materiaal voor Temptation Island en Ex in the Beach.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niet, maar ze zien heel wat in haar blijkbaar. Febo's super RLS talentje.
En Echte Meisjes in de Jungle waar het uitschot der uitschot aan mee doet...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk dit is prima materiaal voor Temptation Island en Ex in the Beach.
Ja die vergat ik nog.. dat nog zo’n classy programma waar ze perfect in pastquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En Echte Meisjes in de Jungle waar het uitschot der uitschot aan mee doet...
Hebben ze niets meer dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
Die Rupi is ook minder blij. Mist het roken zeker
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:51 schreef OmaJacky het volgende:
Zoe is ook al van tafel, ze wil vast niet meer zitten bij al die mensen die ze haat .
Behalve babs en ice haat ze de rest van de loods.
Het zijn allemaal psycho's.
`Klopt net ook weerquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:11 schreef pingu66 het volgende:
Did Isaac is tegenwoordig soms ook niet te verstaan.
Ja denk dat wij het waarschijnlijk niet mogen horen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als hij met een " glimlach" praat en zijn lippen niet beweegt
Haha helemaal eens !quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk dit is prima materiaal voor Temptation Island en Ex in the Beach.
Ik heb bier klaargezetquote:
Net een aardig bord eten weggewerkt en nu weer die dingen knagen..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:21 schreef pingu66 het volgende:
Morri helemaal niet meer te verstaan nu ze zonnebloempitten eet.
De conjo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |