De fans van Heino? Of die van Udo Jürgens en Hitler? De Oostenrijkers.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie wie er ook kritiekloos achter een Duitser aanliepen?
Jupp, de wereldspits die een buitenaardse spits voor zich had bij die manschaft.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bijna alle spelers onder Jupp Heynckes ?
Dus dan maar weglopen? Wel een grote mond en populair doen als je met afstand de beste selectie hebt en makkelijk kampioen wordt, nu zit het even tegen en Tadic is er klaar mee. Lekker makkelijk, goede mentaliteitquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Tadic daar indirect ook “over”. Hij is degene die als aanvoerder het beleid ook moet uitdragen en moet verdedigen als het erop aan komt.
Met deze selectie ga je niet om de knikkers spelen aankomend seizoen, en Tadic weet dat maar al te goed.
Als die er klaar mee was dan had die wel een transfer geforceerd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Dus dan maar weglopen? Wel een grote mond en populair doen als je met afstand de beste selectie hebt en makkelijk kampioen wordt, nu zit het even tegen en Tadic is er klaar mee. Lekker makkelijk, goede mentaliteit
Op die manier is ook Daley al weggewerkt, wat dat betreft zijn we erg goed in het onszelf slechter maken omdat 90% van het publiek helemaal niets van het spelletje snapt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom verbaast dit me niets en kun je de namen van die spelers zo invullen?
Maar nee, laten we de pijlen richten op de speler die wel levert, er wel maximaal voor leeft en zich terecht grote zorgen maakt om de rommel die om hem heen staat.
Maar volgens fok user @Malavita is er niets aan de handquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:21 schreef Urquhart het volgende:
“Things will never be the same again” aldus de zaakwaarnemer op social media. Einde verhaal Tadic lijkt me
Wat is fokquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar volgens fok user @:malavita is er niets aan de hand
En nu die mis zit, schrijft die een artikel met als titel: Ajax grijpt mis op Van den Bergen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Verweij weer aan het stoken. Viesmad...
Slecht nieuws iigquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:21 schreef Urquhart het volgende:
“Things will never be the same again” aldus de zaakwaarnemer op social media. Einde verhaal Tadic lijkt me
Waarom? Tadic heeft vorig seizoen ondermaats gepresteerd en gezien zijn leeftijd wordt het wellicht alleen maar minder. Daar moet je niet een jaarsalaris van 3.5 miljoen euro aan willen uitgeven. In een fase waarin je aan een nieuwe Ajax wilt bouwen is het misschien beter als Tadic vertrekt.quote:
Ja, die geeft gewoon een eigen invulling aan zijn eigen fake news.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En nu die mis zit, schrijft die een artikel met als titel: Ajax grijpt mis op Van den Bergen.
Wie zegt dat hij vertrekt? Ik lees alleen maar aannames van een gesprek waar wij niet bij zijn geweest. Grappig dat iedereen al een conclusie heeft getrokken in deze....quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Tadic heeft vorig seizoen ondermaats gepresteerd en gezien zijn leeftijd wordt het wellicht alleen maar minder. Daar moet je niet een jaarsalaris van 3.5 miljoen euro aan willen uitgeven. In een fase waarin je aan een nieuwe Ajax wilt bouwen is het misschien beter als Tadic vertrekt.
Ik denk dat Tadic eerder moeite heeft met de mentaliteit van aardig wat spelers. Ik snap hem best dat ie weg wil.. kwaliteit missen is één ding, maar het missen van mentaliteit om een stapje meer te zetten en zelf extra te trainen op je zwakheden te verbeteren zou bijna vanzelfsprekend moeten zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Dus dan maar weglopen? Wel een grote mond en populair doen als je met afstand de beste selectie hebt en makkelijk kampioen wordt, nu zit het even tegen en Tadic is er klaar mee. Lekker makkelijk, goede mentaliteit
Van Downie Johnny had ie een garantie op een basisplaats. Maurice Steijngod zal dat wel anders zien waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 01:56 schreef De_Pel het volgende:
En de aids gaat gewoon door
Blijf het overigens wel opmerkelijk vinden dat ie zo’n fanboy is van Mokerdomme Johnny
Hij wil zelf weg zo lijkt dus hij kwam wel in de plannen voor en dat is ook wel terecht denk ik, zo'n kut seizoen en nog steeds bovenaan alle lijstjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:27 schreef Simmertje het volgende:
Tijdperk Tadic is gewoon klaar. Veel te hoog salaris, moet altijd spelen en daarnaast wordt hij steeds vervelender op het veld (en nu ook binnen de club). Mooi afscheid geven en door.
nou vind ik de inglourios basterds van FSV Mainz ook veel beter bij Sepp passen op dit moment. wekelijks tegen topclubs spelenquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En nu die mis zit, schrijft die een artikel met als titel: Ajax grijpt mis op Van den Bergen.
Zijn statistieken ontken ik ook zeker niet. Maar heb mij vorig jaar wel enorm vaak geïrriteerd aan zijn spel en gedrag binnen het veld.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wil zelf weg zo lijkt dus hij kwam wel in de plannen voor en dat is ook wel terecht denk ik, zo'n kut seizoen en nog steeds bovenaan alle lijstjes.
Dat is een beetje inherent aan het niet winnen, als je met zijn gedrag kampioen wordt vindt iedereen het prima, win je niks blijft alleen het gedrag over.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zijn statistieken ontken ik ook zeker niet. Maar heb mij vorig jaar wel enorm vaak geïrriteerd aan zijn spel en gedrag binnen het veld.
Ik snap Tadic wel. De implosie van de club is in volle vaart, nog een kutseizoen komt eraan voor hem en dat zou denk ik zijn afscheid zijn. Kan hij beter ergens anders proberen nog een jaartje te knallen.quote:
Op elk vlak is het nu pure armoede. Van directie tot aan trainer tot aan selectie. En dat in 2 seizoenen tijd, bizar hoe snel we afgegleden zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker weer 3/4e eindigen dit jaar. Wat een kansloze richting is de club op aan het gaan zeg.
Het is pas 14 juli hoor, als het 30 augustus was geweest dan zou ik je misschien een keer gelijk geven.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap Tadic wel. De implosie van de club is in volle vaart, nog een kutseizoen komt eraan voor hem en dat zou denk ik zijn afscheid zijn. Kan hij beter ergens anders proberen nog een jaartje te knallen.
Dit gaat me toch een kutseizoen worden jongens
Ik zie letterlijk 0 lichtpuntjes vriend. Selectie is uit balans, transfers zijn nagenoeg onmogelijk tenzij je nog meer sterkhouders verkoopt, met Steijn is er een middelmatige trainer gekomen die vooral is gescout om het met een bepaalde selectie zo goed mogelijk te doen, directie is een chaos, scouting moet opnieuw worden opgebouwd, zeg maar wat is er positief te noemen op dit moment?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is pas 14 juli hoor, als het 30 augustus was geweest dan zou ik je misschien een keer gelijk geven.
Had deze man toch gelijk.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:50 schreef -XOR- het volgende:
Het klinkt allemaal alsof er een verkeerde afslag genomen gaat worden.
Erelid, als ik vandaag kijk dan zou het wel moeilijk worden, maar het is nog niet zo ver hè en dan moet je ook nog naar de anderen kijken, PSV heeft ook z'n verdediging nog niet op orde, Simons is nog onzeker, Feyenoord kan nog wat spelers kwijt raken en die zijn al belangrijke kwijt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:34 schreef Simmertje het volgende:
Stel Maurice Steijn krijgt het toch voor elkaar kampioen te worden. Meteen clublegende?
Ben uiteindelijk wel blij dat er voor een Nederlandse coach is gekozen, iemand die op het eerste gezicht zich niet gek laat maken. Als je nu met die kunstgrastrainer uit de noordpool had gezeten dan had je helemaal je hart moeten vasthouden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Erelid, als ik vandaag kijk dan zou het wel moeilijk worden, maar het is nog niet zo ver hè en dan moet je ook nog naar de anderen kijken, PSV heeft ook z'n verdediging nog niet op orde, Simons is nog onzeker, Feyenoord kan nog wat spelers kwijt raken en die zijn al belangrijke kwijt.
Dat er bij Ajax nog wat bij moet is duidelijk.
Eens, je bent toch niets voor niets aanvoerder. Je bek opentrekken en als er niets gedaan wordt de eer aan jezelf houden. Hij verdient hoe dit ook af loopt een mooi afscheid in een volle Arena.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap Tadic wel. Deze selectie is echt dramatisch.
Volgens mij is dat ook helemaal de drempel niet, dat er nog niks concreets is en niks uitlekt zegt nog niet dat ze niet bezig zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:39 schreef Simmertje het volgende:
Daarnaast komt er zo'n 4 miljoen aan salariskosten vrij, dus mag hopen dat er dan eindelijk ook wat gekocht kan worden.
Misschien komt het wel van Ajax, zo van je was geweldig maar je mag gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens, je bent toch niets voor niets aanvoerder. Je bek opentrekken en als er niets gedaan wordt de eer aan jezelf houden. Hij verdient hoe dit ook af loopt een mooi afscheid in een volle Arena.
Volgens mij zijn juist de huidige salariskosten een probleem, er is echt wel geld alleen de kosten zijn gewoon te hoog voor de langere termijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook helemaal de drempel niet, dat er nog niks concreets is en niks uitlekt zegt nog niet dat ze niet bezig zijn.
We gaan het vanzelf meemaken. Voor nu lekker alles discussiëren op aannames en foute bronnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien komt het wel van Ajax, zo van je was geweldig maar je mag gaan.
Mag ik een tegeltje?quote:
En mokerdomme user calanad denkt alle ins en outs te weten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar volgens fok user @:malavita is er niets aan de hand
Hij is gewoon betrokken en maakt een praatje met de td!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:01 schreef Malavita het volgende:
[..]
En mokerdomme user calanad denkt alle ins en outs te weten.
Heb overigens niet gezegd dat er niks aan de hand is, maar dat er weinig feiten bekend zijn
Nou jaquote:
Ho ho ho Luuk de Jong is er nog hequote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja
Denk dat het op zich wel prettig is dat je niet met Tadic hoeft te werken
Genot dat eindelijk het walgelijke gedrag van die gek in de Eredivisie niet meer genormaliseerd gaat worden omdat het zo’n ‘winnaar’ is
De verwachtingen onder de supporters zijn inmiddels wel zo laag dat hij amper kan teleurstellen.quote:
Nee elke trainer werkt liever met slechtere spelers.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja
Denk dat het op zich wel prettig is dat je niet met Tadic hoeft te werken
Genot dat eindelijk het walgelijke gedrag van die gek in de Eredivisie niet meer genormaliseerd gaat worden omdat het zo’n ‘winnaar’ is
Noa7k was wel de ideale opvolger van Dirk geweestquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ho ho ho Luuk de Jong is er nog he
Het is een geslaagde missie als hij 3e wordt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
De verwachtingen onder de supporters zijn inmiddels wel zo laag dat hij amper kan teleurstellen.
Met PSV moet ik het ook nog maar zien hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is een geslaagde missie als hij 3e wordt eerlijk gezegd.
Toch jammer, als dan dat domme schoppertje ook vertrekt hebben ze nauwelijks meer onsympathieke spelers over.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tadic weg is wel een zege voor de Eredivisie.
Je bent er maar weer druk mee he.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch jammer, als dan dat domme schoppertje ook vertrekt hebben ze nauwelijks meer onsympathieke spelers over.
Nou hequote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent er maar weer druk mee he.
Ik zet mijn geld in op Taylor.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch jammer, als dan dat domme schoppertje ook vertrekt hebben ze nauwelijks meer onsympathieke spelers over.
Meh, die heeft het iq van Noa Lang. Daar heb ik meer medelijden meequote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op Taylor.
Heb al kaarten voor de klassieker in de arena, tot daar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je goed, gaan we een keer samen naar Ajax lijkt me erg gezellig.
Gelukkig is Wijndal er nogquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ho ho ho Luuk de Jong is er nog he
Laat maar weten bij welke wc je rondhangt dan ontmoet ik je daar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb al kaarten voor de klassieker in de arena, tot daar.
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:53 schreef Caland het volgende:
Van niks aan de hand en de media blaast het op naar blessing in disguise
Vermakelijk topic
Om te snuiven of om iets anders te doen?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat maar weten bij welke wc je rondhangt dan ontmoet ik je daar.
Wie de fuck ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Om te snuiven of om iets anders te doen?
Wie had nou verwacht dat opperdemagoog Tadic die niemand groter vindt dan de club de eerste zou zijn die verzaakt als het even minder gaat.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:53 schreef Caland het volgende:
Van niks aan de hand en de media blaast het op naar blessing in disguise
Vermakelijk topic
Valt mee toch, alleen jouw usericoon staat in de fikquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:
De sfeer in dit topic wordt er niet beter op naarmate de club in brand staat.
Nou ja, ik denk dat doorgaans de meeste WC-afspraken die @Caland maakt zijn om te snuivenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer?
edit, snuiven is alleen op woensdag idioot.
Oh, volgens mij speelt Ajax niet meer op woensdagquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer?
edit, snuiven is alleen op woensdag idioot.
Toch erg lastig kaarten kopen gister, wat een trouwe achterban toch, in goede èn slechte tijden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
De verwachtingen onder de supporters zijn inmiddels wel zo laag dat hij amper kan teleurstellen.
Full Arco gaan en continu maar roepen hoe kut alles is helpt daar ook niet veel bij.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:43 schreef Scorpie het volgende:
De sfeer in dit topic wordt er niet beter op naarmate de club in brand staat.
Dit dus, afscheid nemen en bedanken voor de geweldige jaren.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tadic zit dus op 6,5 miljoen per jaar volgens de Telegraaf.
Ben wel een beetje klaar met die gast, alleen maar zeiken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Full Arco gaan en continu maar roepen hoe kut alles is helpt daar ook niet veel bij.
Nou. Creëerde nog veruit de meeste kansen van alle spelers in de eredivisie. En dan hebben we de cijfers nog. 18 assists bijvoorbeeld. Denk dat Bergwijn en 3 heeft gegeven.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tadic weg lijkt mij het beste voor iedereen.
het druk maken wordt vooral gedaan door users die normaal in een ander topic zittenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Valt mee toch, alleen jouw usericoon staat in de fik.
Het is nog een lange weg te gaan tot eind augustus, stilte voor de storm noem ik het.
Ik maak me nog niet zo heel druk, maar dat er wat moet gaan gebeuren lijkt me logisch.
Geef me 1 positief puntje waar we ons aan vast kunnen houden zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Full Arco gaan en continu maar roepen hoe kut alles is helpt daar ook niet veel bij.
Dat is ook waar, hij zal ook zeker gemist worden. Tegelijk zag je wel een duidelijke dalende trend. Veel van zijn goals en assists ook tegen de kleintjes, dat is een veeg teken. Volgens mij is het ook iemand die je heel moeilijk op de bank kan gaan zetten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nou. Creëerde nog veruit de meeste kansen van alle spelers in de eredivisie. En dan hebben we de cijfers nog. 18 assists bijvoorbeeld. Denk dat Bergwijn en 3 heeft gegeven.
Dat er een einde aan het tijdperk Tadic komt is een gegeven. De manier waarop is alleen wel pijnlijk, het liefst doe je dat met een kampioenschap waarin hij een flink aandeel had zodat hij met alle egards kan worden uitgezwaaid. Beetje het Dirk Kuijt scenario zeg maar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is ook waar, hij zal ook zeker gemist worden. Tegelijk zag je wel een duidelijke dalende trend. Veel van zijn goals en assists ook tegen de kleintjes, dat is een veeg teken. Volgens mij is het ook iemand die je heel moeilijk op de bank kan gaan zetten.
Da's best heel pittig.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tadic zit dus op 6,5 miljoen per jaar volgens de Telegraaf.
Als er allemaal rare mensen in de club zitten die het allemaal naar de klote trappen...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik dacht dat Tadic de Ajax staf/coaching inging zodra hij niet meer bij Ajax zou spelen?
Dat verhaal is ook alweer klaar dus?
Jep.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat er een einde aan het tijdperk Tadic komt is een gegeven. De manier waarop is alleen wel pijnlijk, het liefst doe je dat met een kampioenschap waarin hij een flink aandeel had zodat hij met alle egards kan worden uitgezwaaid. Beetje het Dirk Kuijt scenario zeg maar.
Nu vertrekt hij ten tijde van een hoop chagrijn terwijl de club er niet best voor staat en er eigenlijk geen eer meer te behalen valt voor hem of voor de club zelf.
Die zijn al meermaals gegeven, het is nog maar 14 juli.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef me 1 positief puntje waar we ons aan vast kunnen houden zou ik zeggen.
Fijn team was dat inderdaad.quote:
Je denkt dat we de hele boel binnen 4 tot 6 weken op de rit kunnen krijgen ?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die zijn al meermaals gegeven, het is nog maar 14 juli.
Dat is maar net hoe je het bekijkt, als de lange termijn is jaarlijks CL spelen met daaraan verbonden een premie van 90 miljoen niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:45 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn juist de huidige salariskosten een probleem, er is echt wel geld alleen de kosten zijn gewoon te hoog voor de langere termijn.
Nee de hele boel zeker niet, dat is nooit zo. Maar dat gejammer op ieder gerucht en na ieder bericht, ik snap niet dat je er zelf niet doodmoe van wordt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je denkt dat we de hele boel binnen 4 tot 6 weken op de rit kunnen krijgen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |