Is het al een transfer dan?quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijzondere transfer, maar goed. Was ooit een groot talent.
Benieuwd of Steijn het beste uit hem kan halen.
Welke transfer?quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijzondere transfer, maar goed. Was ooit een groot talent.
Benieuwd of Steijn het beste uit hem kan halen.
Echt he tering.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:07 schreef Malavita het volgende:
Man man wat staan we weer snel klaar met allerlei conclusies
quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:37 schreef Tarado het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd dat een bepaald soort users het lokdoosje in gaat.
Union Berlijn heeft ook interesse en dat is gewoon een hele sterke ploeg.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:31 schreef satecl het volgende:
Wat een negativiteit zeg. Die gast was afgelopen seizoen basisspeler bij de nummer 17 van de Bundesliga. Dan kun je gerust wel wat, hoor!!
Nah ik schat Ajax echt wel een stukkie hoger in de Union Berlinquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Union Berlijn heeft ook interesse en dat is gewoon een hele sterke ploeg.
Eindelijk staat er een keer iets ECHT belangrijk in dit topic.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:29 schreef Houniet het volgende:
Breaking: Mohamed Ihattaren heeft zijn account op Instagram verwijderd.
Hij begint steeds meer op Braddie te lijken dan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:29 schreef Houniet het volgende:
Breaking: Mohamed Ihattaren heeft zijn account op Instagram verwijderd.
Meer dan een prototype kan dit niet zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:49 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Derde shirt lekt weer uit.
Creatief voorschot op de vierde ster op het shirt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:49 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al een aantal keer van mijn stoel gevallen deze zomer, maar kan niet geloven dat dit het derde shirt gaat worden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:49 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Brekend: Sepp komt dus ook niet. Weer een gerucht van Verweij in duigen, kansloze faalhaas met je Fake news krantje.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is het zoveelste spelertje die weer in de belangstelling staat van Ajax, sluit maar aan in de rij van 80 andere. Doorpakken wordt er niet gedaan...
Geruchten zijn dan ook geruchten, zeker nu er zo weinig gelekt wordt moet je alle namen die voorbij komen met een zoutmijn aan zout nemen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Brekend: Sepp komt dus ook niet. Weer een gerucht van Verweij in duigen, kansloze faalhaas met je Fake news krantje.
Told you so.
Hahaha ik zeg lets go!!!!!!!!!! Kan niet gekker worden. Make your chest maar wet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal keer van mijn stoel gevallen deze zomer, maar kan niet geloven dat dit het derde shirt gaat worden.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als Van Gogh had geweten dat ooit Sydney van Hooijdonk in zijn werk zou rondlopen met Ziggo Sport op de kont had hij meer met dat mes gedaan dan zijn oor afsnijden.
MIKEDquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Brekend: Sepp komt dus ook niet. Weer een gerucht van Verweij in duigen, kansloze faalhaas met je Fake news krantje.
Told you so.
Van den Boomen, Van den Berg en St. Juste. Heeft die Duitser het scoutingslijstje van Martin van Geel gevonden?quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Told you so.
Clickbait is aids.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze moeten wat voor de clicks hè en we hebben het er weer over.
Ajax 3x beter dan PSV. Dat iedereen het maar weer even weet.quote:
Is toch ook logisch, ik snap niet waarom mensen elke keer maar weer in discussie gaan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ajax 3x beter dan PSV. Dat iedereen het maar weer even weet.
Was dat niet een bericht van VI?quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Told you so.
Ja volgens mij welquote:
Volgens het moneyball-principe alle spelers van de wereld statistisch in kaart krijgen om uit te komen op Branco en Sepp.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Van den Boomen, Van den Berg en St. Juste. Heeft die Duitser het scoutingslijstje van Martin van Geel gevonden?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:50 schreef -XOR- het volgende:
Het klinkt allemaal alsof er een verkeerde afslag genomen gaat worden.
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als Van Gogh had geweten dat ooit Sydney van Hooijdonk in zijn werk zou rondlopen met Ziggo Sport op de kont had hij meer met dat mes gedaan dan zijn oor afsnijden.
de aanvoerder die betrokken is bij de club, zich wellicht zorgen maakt en een praatje maakt met de td. Poe poequote:Op donderdag 13 juli 2023 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Die Tadic vindt zichzelf wel heel wat he
Deze man wil de baas zijnquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Hij is toch wel van waarde geweest, waar dit over gaat kunnen we alleen maar raden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Deze man wil de baas zijn![]()
En al die Ajax fans die achter deze demagoog aanliepen, ag ag ag.
Is ook al jaren met afstand de beste speler in de Eredivisie dan mag je er ook iets over zeggen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Misschien wil hij ook gewoon weg maar dan transfervrij en is daar een discussie over.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook al jaren met afstand de beste speler in de Eredivisie dan mag je er ook iets over zeggen.
Heel eerlijk denk ik dat je dit soort fratsen van niemand moet accepteren, ook van Tadic niet. Vertrek dan maar gewoon richting de woestijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Dan moeten we eerst weten waar het over gaat, wel met je eens dat je als speler weinig te eisen hebt als je geen contract hebt waarin staat dat je mee mag bepalen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk denk ik dat je dit soort fratsen van niemand moet accepteren, ook van Tadic niet. Vertrek dan maar gewoon richting de woestijn.
Als je al een jaar of vijf de aanvoerder en net zoveel jaar op rij de meest waardevolle speler van de eredivisie bent qua goals en assists mag je van mij best je mond open doen als je ze alleen met Branco vd Boomen aankomen. Ik hoorde die jongen praten en zelfs Tadic spreekt beter Nederlands dan hij. Voetballen kan ie ook niet echt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst weten waar het over gaat, wel met je eens dat je als speler weinig te eisen hebt als je geen contract hebt waarin staat dat je mee mag bepalen.
Vertel. Wat krijg je precies?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:32 schreef Caland het volgende:
Tsja. Je geeft de Servische Dirk en zijn mafiamaatje de zaakwaarnemer teveel privileges en dit is ongeveer wat je dan krijgt toch
Waarom? Daar gaat Tadic helemaal niet over. Dan moet die maar een transferverzoek indienen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als je al een jaar of vijf de aanvoerder en net zoveel jaar op rij de meest waardevolle speler van de eredivisie bent qua goals en assists mag je van mij best je mond open doen als je ze alleen met Branco vd Boomen aankomen. Ik hoorde die jongen praten en zelfs Tadic spreekt beter Nederlands dan hij. Voetballen kan ie ook niet echt.
Zou kunnen dat heeft hij imo ook verdient. Wel einde tijdperkquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien wil hij ook gewoon weg maar dan transfervrij en is daar een discussie over.
Je mag als aanvoerder toch een gesprek aangaan en je zorgen uiten?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom? Daar gaat Tadic helemaal niet over. Dan moet die maar een transferverzoek indienen.
Een muitende speler die op de stoel van de technisch directeur gaat zitten.quote:
is dat gebeurd dan of is de wens weer eens vader van de gedachte?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Een muitende speler die op de stoel van de technisch directeur gaat zitten.
Dat is heel wat anders. Niet meetrainen en simpelweg een werkweigering op tafel gooien is wel even andere koek.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
Je mag als aanvoerder toch een gesprek aangaan en je zorgen uiten?
Natuurlijk gaat Tadic daar indirect ook “over”. Hij is degene die als aanvoerder het beleid ook moet uitdragen en moet verdedigen als het erop aan komt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom? Daar gaat Tadic helemaal niet over. Dan moet die maar een transferverzoek indienen.
wat is besproken dan?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Niet meetrainen en simpelweg een werkweigering op tafel gooien is wel even andere koek.
Ik vind van niet, je mag wel praten maar niet eisen, dit lijkt op werkweigering en dat kan niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als je al een jaar of vijf de aanvoerder en net zoveel jaar op rij de meest waardevolle speler van de eredivisie bent qua goals en assists mag je van mij best je mond open doen als je ze alleen met Branco vd Boomen aankomen. Ik hoorde die jongen praten en zelfs Tadic spreekt beter Nederlands dan hij. Voetballen kan ie ook niet echt.
Tuurlijk mag dat, maar volgens mij kun je dat ook doen als je gewoon meetraint en je zaakwaarnemer thuis laat.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
Je mag als aanvoerder toch een gesprek aangaan en je zorgen uiten?
we trekken dus gewoon weer allerlei conclusies. Leuke trend welquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar volgens mij kun je dat ook doen als je gewoon meetraint en je zaakwaarnemer thuis laat.
Hij traint niet dus of hij is geblesseerd of hij staakt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
we trekken dus gewoon weer allerlei conclusies. Leuke trend wel
Volgens mij is het feitelijk zo dat hij niet heeft meegetraind en dat zijn zaakwaarnemer er was. Het waarom weten we niet, maar als het was om de boel op scherp te zetten mag ie wat mij betreft vertrekken. Niemand is groter dan de club, ook Tadic niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
we trekken dus gewoon weer allerlei conclusies. Leuke trend wel
Nee klopt. Volledig normaal dat een speler weigert te trainen omdat de selectie hem niet aanstaat. Wat een winnaar is het ook hequote:Op donderdag 13 juli 2023 18:50 schreef Malavita het volgende:
[..]
is dat gebeurd dan of is de wens weer eens vader van de gedachte?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is het feitelijk zo dat hij niet heeft meegetraind en dat zijn zaakwaarnemer er was. Het waarom weten we niet, maar als het was om de boel op scherp te zetten mag ie wat mij betreft vertrekken. Niemand is groter dan de club, ook Tadic niet.
Weten jullie wie er ook kritiekloos achter een Duitser aanliepen?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee klopt. Volledig normaal dat een speler weigert te trainen omdat de selectie hem niet aanstaat. Wat een winnaar is het ook he
Dat weten we natuurlijk nog niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee klopt. Volledig normaal dat een speler weigert te trainen omdat de selectie hem niet aanstaat. Wat een winnaar is het ook he
Je bent er maar druk mee he lieverdquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
je was bij het gesprek dus begrijp ik?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Samen met z'n vriend Mike.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:04 schreef Malavita het volgende:
[..]
je was bij het gesprek dus begrijp ik?
Maurice Steijn?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie wie er ook kritiekloos achter een Duitser aanliepen?
Waarom verbaast dit me niets en kun je de namen van die spelers zo invullen?quote:“Terwijl Tadic naar het krachthonk liep en normaal gesproken iedereen met hem meeliep om elkaar uit te dagen en sterker te worden, liep nu de helft naar zijn auto om naar huis te gaan. Die mentaliteit is dodelijk!”
Waar komt deze quote vandaan?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom verbaast dit me niets en kun je de namen van die spelers zo invullen?
Maar nee, laten we de pijlen richten op de speler die wel levert, er wel maximaal voor leeft en zich terecht grote zorgen maakt om de rommel die om hem heen staat.
En dat met de trainers die Tadic top vond, ik weet niet wat er allemaal gebeurd is hoor en heb echt van hem genoten en hoop dat nog steeds te doen maar dit gedrag is natuurlijk wel vreemd.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus iemand die mensen beoordeelt op hun huidskleur.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Verweij en cs. zitten/zaten diep in het holletje van Heitinga, en hij genoot er van...dus ze zijn nu viesmad bij de Telegraf.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is logisch dat Tadic bezorgd is, zijn we denk ik allemaal, alleen kun je dat Mislintat niet verwijten.
Sowieso droevig dat De Telegraaf het weer misbruikt voor een huilalinea over Heitinga.
Lmaoquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Bijna alle spelers onder Jupp Heynckes ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Jsmmer, maar helaas. Als het verhaal klopt kun je je groepsproces niet nog een jaar laten ondermijnen door een aanvoerder die je medespelers kwalitatief onder de maat vindt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:21 schreef Urquhart het volgende:
“Things will never be the same again” aldus de zaakwaarnemer op social media. Einde verhaal Tadic lijkt me
Ik vind het wel meevallen. Of heb ik iets gemist. Het is juist schrikbarend rustig.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:15 schreef Class het volgende:
Seizoen is nog niet eens begonnen maar het is nu alweer volop FC Hollywood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |