Is het al een transfer dan?quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijzondere transfer, maar goed. Was ooit een groot talent.
Benieuwd of Steijn het beste uit hem kan halen.
Welke transfer?quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijzondere transfer, maar goed. Was ooit een groot talent.
Benieuwd of Steijn het beste uit hem kan halen.
Echt he tering.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:07 schreef Malavita het volgende:
Man man wat staan we weer snel klaar met allerlei conclusies
quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:37 schreef Tarado het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd dat een bepaald soort users het lokdoosje in gaat.
Union Berlijn heeft ook interesse en dat is gewoon een hele sterke ploeg.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:31 schreef satecl het volgende:
Wat een negativiteit zeg. Die gast was afgelopen seizoen basisspeler bij de nummer 17 van de Bundesliga. Dan kun je gerust wel wat, hoor!!
Nah ik schat Ajax echt wel een stukkie hoger in de Union Berlinquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Union Berlijn heeft ook interesse en dat is gewoon een hele sterke ploeg.
Eindelijk staat er een keer iets ECHT belangrijk in dit topic.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:29 schreef Houniet het volgende:
Breaking: Mohamed Ihattaren heeft zijn account op Instagram verwijderd.
Hij begint steeds meer op Braddie te lijken dan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:29 schreef Houniet het volgende:
Breaking: Mohamed Ihattaren heeft zijn account op Instagram verwijderd.
Meer dan een prototype kan dit niet zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:49 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Derde shirt lekt weer uit.
Creatief voorschot op de vierde ster op het shirt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:49 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben al een aantal keer van mijn stoel gevallen deze zomer, maar kan niet geloven dat dit het derde shirt gaat worden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:49 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Brekend: Sepp komt dus ook niet. Weer een gerucht van Verweij in duigen, kansloze faalhaas met je Fake news krantje.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is het zoveelste spelertje die weer in de belangstelling staat van Ajax, sluit maar aan in de rij van 80 andere. Doorpakken wordt er niet gedaan...
Geruchten zijn dan ook geruchten, zeker nu er zo weinig gelekt wordt moet je alle namen die voorbij komen met een zoutmijn aan zout nemen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Brekend: Sepp komt dus ook niet. Weer een gerucht van Verweij in duigen, kansloze faalhaas met je Fake news krantje.
Told you so.
Hahaha ik zeg lets go!!!!!!!!!! Kan niet gekker worden. Make your chest maar wet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal keer van mijn stoel gevallen deze zomer, maar kan niet geloven dat dit het derde shirt gaat worden.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als Van Gogh had geweten dat ooit Sydney van Hooijdonk in zijn werk zou rondlopen met Ziggo Sport op de kont had hij meer met dat mes gedaan dan zijn oor afsnijden.
MIKEDquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Brekend: Sepp komt dus ook niet. Weer een gerucht van Verweij in duigen, kansloze faalhaas met je Fake news krantje.
Told you so.
Van den Boomen, Van den Berg en St. Juste. Heeft die Duitser het scoutingslijstje van Martin van Geel gevonden?quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Told you so.
Clickbait is aids.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze moeten wat voor de clicks hč en we hebben het er weer over.
Ajax 3x beter dan PSV. Dat iedereen het maar weer even weet.quote:
Is toch ook logisch, ik snap niet waarom mensen elke keer maar weer in discussie gaan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ajax 3x beter dan PSV. Dat iedereen het maar weer even weet.
Was dat niet een bericht van VI?quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Told you so.
Ja volgens mij welquote:
Volgens het moneyball-principe alle spelers van de wereld statistisch in kaart krijgen om uit te komen op Branco en Sepp.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Van den Boomen, Van den Berg en St. Juste. Heeft die Duitser het scoutingslijstje van Martin van Geel gevonden?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:50 schreef -XOR- het volgende:
Het klinkt allemaal alsof er een verkeerde afslag genomen gaat worden.
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als Van Gogh had geweten dat ooit Sydney van Hooijdonk in zijn werk zou rondlopen met Ziggo Sport op de kont had hij meer met dat mes gedaan dan zijn oor afsnijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |