Ik weet zeker van niet. Kaag riep voor haar komst al de nodige weerstand op.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:16 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Vaak ligt het ook heel simpel. Ik weet zeker dat als gekke Geert mevrouw Kaag geen heks had genoemd, dit niet was gebeurd
De reacties staan ook uitquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
Er wordt wel echt een hele eigen realiteit gecreëerd hier zeg, mijn hemel. Zorgwekkend om te zien, en de claims die dit soort mensen gewoon maken zonder enige onderbouwing. Echt bizar hoe diep die identiteitspolitiek is doorgedrongen in de media.
Houd je vooral niet in, spuw je braaksel maarquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:11 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Wat een snowflakegedrag, het is en blijft een heks en ik heb nog wel wat ergere dingen over haar te zeggen maar ik zal me inhouden.
Pertinent onjuistquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet. Kaag riep voor haar komst al de nodige weerstand op.
Poeh hè! Alleen maar FVD of ook kijken naar partijen zoals PVV, JA21 en BBB? Misschien kunnen dit soort partijen wel preventief worden verboden? Het zou natuurlijk een droomscenario zijn voor sommigen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:36 schreef Bluesdude het volgende:
De haat, stalking, bedreiging kwam uit de hoek van wappiemannen...men moet onderzoeken welke schuld de FvD heeft met die mannen ophitsen
Haha, inderdaad. Wat natuurlijk ook logisch is als je zoveel bizarre claims maakt in een nationale radiouitzending. Die studente ook '... dat vrouwen gepresenteerd worden in de politiek is ook nog maar iets uit de recente geschiedenis'quote:
Pas in 1956 had je de eerste vrouwelijke minister hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Poeh hè! Alleen maar FVD of ook kijken naar partijen zoals PVV, JA21 en BBB? Misschien kunnen dit soort partijen wel preventief worden verboden? Het zou natuurlijk een droomscenario zijn voor sommigen.
[..]
Haha, inderdaad. Wat natuurlijk ook logisch is als je zoveel bizarre claims maakt in een nationale radiouitzending. Die studente ook '... dat vrouwen gepresenteerd worden in de politiek is ook nog maar iets uit de recente geschiedenis'![]()
.
In Nederland maken sinds 1918 vrouwen deel uit van de politiek, maar okee. Waarschijnlijk denken jonge woke-isten dat dit pas sinds 1990 zo is of zo. Deze mensen creëren echt hun eigen realiteit vol identiteitspolitiek en gaan dan daar op ageren.
Het is makkelijker voor sommige figuren om te denken dat die haat puur door Wilders en Baudet kwam. Ik heb ook een hekel aan haar politiek; daar heb ik de invloed van Wilders en Baudet niet voor nodig; deed ze helemaal zelf.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet. Kaag riep voor haar komst al de nodige weerstand op.
dat mannen nog steeds geen kinderen kunnen baren is pas treurigquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:04 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Pas in 1956 had je de eerste vrouwelijke minister hoor.
Diep treurig als erover nadenkt
Wil je dat Grrrrrrg ook even uitleggenquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is makkelijker voor sommige figuren om te denken dat die haat puur door Wilders en Baudet kwam. Ik heb ook een hekel aan haar politiek; daar heb ik de invloed van Wilders en Baudet niet voor nodig; deed ze helemaal zelf.
Daar heb ik genoeg tijd aan verloren vandaagquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wil je dat Grrrrrrg ook even uitleggen
Om een en ander in perspectief te brengen;quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Poeh hè! Alleen maar FVD of ook kijken naar partijen zoals PVV, JA21 en BBB? Misschien kunnen dit soort partijen wel preventief worden verboden? Het zou natuurlijk een droomscenario zijn voor sommigen.
[..]
Haha, inderdaad. Wat natuurlijk ook logisch is als je zoveel bizarre claims maakt in een nationale radiouitzending. Die studente ook '... dat vrouwen gepresenteerd worden in de politiek is ook nog maar iets uit de recente geschiedenis'![]()
.
In Nederland maken sinds 1918 vrouwen deel uit van de politiek, maar okee. Waarschijnlijk denken jonge woke-isten dat dit pas sinds 1990 zo is of zo. Deze mensen creëren echt hun eigen realiteit vol identiteitspolitiek en gaan dan daar op ageren.
https://isgeschiedenis.nl/reportage/vrouwenstemrecht-in-belgiequote:Na de Eerste Wereldoorlog kregen veel Europese landen, waaronder Nederland, algemeen vrouwenkiesrecht. In België duurde het echter nog tot 1948 voordat de vrouwen mochten stemmen bij de nationale verkiezingen.
Klopt, ze had het slechtste cijfer, een 3,3 meen ik, van alle ministers in dit kabinet (uit een uitzending van 1vandaag deze week).quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is makkelijker voor sommige figuren om te denken dat die haat puur door Wilders en Baudet kwam. Ik heb ook een hekel aan haar politiek; daar heb ik de invloed van Wilders en Baudet niet voor nodig; deed ze helemaal zelf.
Je hebt het gewoon fout. Jammer dat je dat niet wil toegeven.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daar heb ik genoeg tijd aan verloren vandaagGa ik het niet mee eens worden en dat is prima.
Het is gewoon pure haat, afgedwongen door gekke Geert en zijn fanatiek extreem-rechtse achterban.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt, ze had het slechtste cijfer, een 3,3 meen ik, van alle ministers in dit kabinet (uit een uitzending van 1vandaag deze week).
Alsof Thierry en Geert zoveel invloed zouden hebben op de massa.Bespottelijk.
Nee, die antipathie (want het is voor de meesten antipathie ipv haat) heeft ze voor het overgrootste deel volledig aan haarzelf te danken.
Het onderwerp was het vertrek van Kaag en dat zij een "rolmodel voor vrouwen in de politiek" zou zijn, plus die opmerking over "recente geschiedenis". Zoals je zelf al aangeeft, was de eerste vrouwelijke minister er vijf jaar voor Kaags geboorte.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:04 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Pas in 1956 had je de eerste vrouwelijke minister hoor.
Diep treurig als erover nadenkt
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:21 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon fout. Jammer dat je dat niet wil toegeven.
Misschien had ik dit topic even door moeten lezen alvorens tot besef te komen dat er met deze user niet te discussiëren valt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:22 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het is gewoon pure haat, afgedwongen door gekke Geert en zijn fanatiek extreem-rechtse achterban.
Over partijen verbieden gesproken, is volgens mij wel een goed idee. Ik vermoed dat PVV en FvD de oorzaak zijn van een verziekte sfeer in de Tweede Kamer, door uitspraken die niet door de beugel kon. Kijk maar eens naar Baudet-moment van vorig jaar tot Kaag richtte met zijn uitspraken wat voor grote ophef heeft gezorgd, wat later voorzitter Bergkamp verdere spreekbeurt van Baudet heeft ontnomen tijdens Algemene Beschouwing na Prinsjesdag. PVV en FvD heeft ook gezorgd voor mentaliteit van kiezers die ook rare en vreemde denkbeelden heeft gekregen, wat het niet strookt met Nederland.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |