Die "pijn" komt vast snel terug bij een verdien opdracht 😉quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette vergeet compleet haar "wat doet mijn pols zo'n pijn" act
Dat komt straks wel weer terug als ze beseft dat het gesprek niet kan winnen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette vergeet compleet haar "wat doet mijn pols zo'n pijn" act
Best wel lachwekkendquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:19 schreef Alocanda het volgende:
Zoe is voor Babette het belangrijkste van iedereen. Die stikt ook niet in haar leugens.
Het is bijna dezelfde kleur als de achtergrond. Goede camouflage!quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:19 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë: ieder seintje heeft een geintje (gezegde is: ieder geintje heeft een seintje)
Zoë heeft al 20.000 keer, oh nee 30 keer te horen gekregen dat ze zo bruin is, maar daar heeft ze schijt aan hoor! (zegt ze)
Babs mocht dus van Zoe niet meer met Wendy omgaan anders wilde ze niet meer samen werken met Babs.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:19 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë: ieder seintje heeft een geintje (gezegde is: ieder geintje heeft een seintje)
Zoë heeft al 20.000 keer, oh nee 30 keer te horen gekregen dat ze zo bruin is, maar daar heeft ze schijt aan hoor! (zegt ze)
Maar wel lekker haar haartjes laten doen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Babs mocht dus van Zoe niet meer met Wendy omgaan anders wilde ze niet meer samen werken met Babs.
Zoe en ook Marciano hebben Wendy zwart gemaakt bij Babs en Babs is daar in getrapt. Jammer.
Welnee, Marcia is er pas veel later bijgekomen. Tot en met het slapen in de cabana kon hij prima met Wendy overweg. Zoe en Beb waren al veel eerder aan het roddelen over Wendy. Nu is Marcia wel tegen Wendy want hij is helemaal platgeluld door Bep.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Babs mocht dus van Zoe niet meer met Wendy omgaan anders wilde ze niet meer samen werken met Babs.
Zoe en ook Marciano hebben Wendy zwart gemaakt bij Babs en Babs is daar in getrapt. Jammer.
Babette is het slachtofferquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Geeft het je voldoening? Bijnamenquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:25 schreef OmaJacky het volgende:
Gelukkig MAG poederloeder alles van babbelkous zegt ze, maar alles wat poederloeder zou mogen wordt wel afgeraden door babbelkous.
En ook omdat hij te horen heeft gekregen dat Wendy hem niet vertrouwd en dat is tegen zijn zere been.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Welnee, Marcia is er pas veel later bijgekomen. Tot en met het slapen in de cabana kon hij prima met Wendy overweg. Zoe en Beb waren al veel eerder aan het roddelen over Wendy. Nu is Marcia wel tegen Wendy want hij is helemaal platgeluld door Bep.
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geeft het je voldoening? Bijnamen
Ik vind het wel een goede discussie. Zoe geeft Babette goede tegenstandquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:26 schreef spapaars het volgende:
Wat een oeverloos gelul daar, gooi het alarm er maar in.
Door jaloerse Bep is destijds alles uit de kast getrokken om Marcia zo ver mogelijk van Wendy af te houden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:26 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En ook omdat hij te horen heeft gekregen dat Wendy hem niet vertrouwd en dat is tegen zijn zere been.
Ik zou hard wegrennenquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:31 schreef Varen het volgende:
[..]
Zoë is het liefst de hele dag samen met Babette 😁
Juist door ineens te stoppen met het geschreeuw en achter elkaar 'sorry' te zeggen neemt ze Babette in 1 keer alle wind uit de zeilen (denkt ze/hoopt ze)quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Jammer dat ze zo vaak sorry zegt. Totaal onnodig
Nu weer over corveequote:Op donderdag 13 juli 2023 12:39 schreef schizolientje het volgende:
affijn en nu gaat t weer alleen maar over het spel
quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:36 schreef Varen het volgende:
Zoë wil dan wel tegen Mirthe of Sasha spelen
Zoë heeft het liefste Babette (en Isaac) voor zich alleen en heeft er al van alles aan gedaan om tussen Babette en Wendy en tussen Babette en Marciano te komen......roddelen, stoken, eigenlijk wat ze al 11 maanden daar doet, maar de laatste maanden heel gericht over Wendy en Marciano tegen Babette (en anderen)quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:00 schreef Chea49 het volgende:
Ben ik nou de enige die vindt dat het aan Zoe ligt dat Babette niet meer met Wendy omgaat? Zoe wil Isaac én Babette voor zichzelf en o wee als daar iemand tussenkomt. Wendy en Marciano zijn in deze de in de weg lopers.
Dat dus.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë heeft het liefste Babette (en Isaac) voor zich alleen en heeft er al van alles aan gedaan om tussen Babette en Wendy en tussen Babette en Marciano te komen......roddelen, stoken, eigenlijk wat ze al 11 maanden daar doet, maar de laatste maanden heel gericht over Wendy en Marciano tegen Babette (en anderen)
Precies datquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë heeft het liefste Babette (en Isaac) voor zich alleen en heeft er al van alles aan gedaan om tussen Babette en Wendy en tussen Babette en Marciano te komen......roddelen, stoken, eigenlijk wat ze al 11 maanden daar doet, maar de laatste maanden heel gericht over Wendy en Marciano tegen Babette (en anderen)
Dat ging dan vast en zeker over Zoe zélf!quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:05 schreef xsaskiax het volgende:
Nu komt Zoë met verhalen over Marciano dat hij Babette en Wendy aso vond en zo......
Veel gesprekken kwamen van Mexx, maar hij was onderdeel van de gesprekken...... het was K3....
Nu benoemt ze gesprekken tussen Marciano en Martin....... en ze zegt precies gehoord te hebben wat er gezegd werd
Ze zijn ordinair, ze moeten eruit, ze kan alleen maar janken...... vertelt Zoë als dat er gezegd zou zijn
Zoe legt nu dus haar eigen hoofd op het hakblok.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind dit wel een uiterste poging van Zoë om tussen Marciano en Babette in te komen, deze roddels en verhalen..... ze wéét dat Babette hiermee naar Marciano zal gaan en het zit in haar hoofd.
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoe legt nu dus haar eigen hoofd op het hakblok.
Idioot.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:10 schreef OmaJacky het volgende:
Nou dat was het.
Bab heeft waarschijnlijk voor elkaar dat zoe niet meer op tiano zal stemmen en zoe heeft waarschijnlijk voor elkaar dat ze meer aandacht krijgt van babs.
Babette?😁quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:12 schreef schizolientje het volgende:
En ze leefden nog lang en gelukkig. Wie zou er als gaan eerste doorroddelen over de roddels
Nou, das nog niet zeker hoor. Neem aan dat Babs weer alles gaat doorvertellen aan Marciano en dat niet het niet pikt dat er zó over hem gesproken wordt en wil nu met zekerheid die Zoe eruit flikkeren. Babs zal hem volgen want ze vindt Marciano belangrijker dan Zoe. En meer aandacht geven aan Zoe wil ze denk ik ook niet meer, ze vond het nu toch al zo vermoeiend met haar?quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:10 schreef OmaJacky het volgende:
Nou dat was het.
Bab heeft waarschijnlijk voor elkaar dat zoe niet meer op tiano zal stemmen en zoe heeft waarschijnlijk voor elkaar dat ze meer aandacht krijgt van babs.
Kunnen ze vanavond weer opnieuw beginnen dus ...quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:10 schreef Varen het volgende:
[..]
Nee, ze zijn uitgepraat met knuffel aan het einde
Marciano wil straks het naadje van de kous weten en dan weer ruzie tussen Babet en Tianoquote:
Tuurlijk zal hij willen weten wat er is gezegd net als Isaac er naar zal vragen bij Zoë. Zoë zal het later ook nog wel met Sasha bespreken want daar verteld ze tegenwoordig ook alles tegen en Babette zal het misschien ook nog wel wat met Moraima bespreken. Met andere woorden… morgen weet iedereen wat er besproken isquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano wil straks het naadje van de kous weten en dan weer ruzie tussen Babet en Tiano
Lekker roddelen.. alhoewel Wendy doet dat natuurlijk nietquote:
Nee dit was wel heel zacht, sowieso een rot geluid op stream 1quote:
Bep wilde de waarheid over een verhaal.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dit was wel heel zacht, sowieso een rot geluid op stream 1
Zat ik ook net naar te kijkenquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft Wendy een stuk van haar haar afgeknipt? Het lijkt een stuk korter dan ze had
Het lijkt er wel op Was net een gesprek tussen Zoë en Babette,quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:40 schreef spapaars het volgende:
Gaan we weer rondjeslopers en de 2 sporters
Over het op de stip zetten van Wendy?quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op Was net een gesprek tussen Zoë en Babette,
En Wendy die wat bij Sasha na kwam vragen
Ik schat het intelligentieniveau van de groep Sasha hoger in, dan de groep Babettequote:Op donderdag 13 juli 2023 13:30 schreef lojanda het volgende:
Nou Sasha haar gesprek met Wendy is klaar en nu op naar de volgende nitwit.. Zoë of Mirthe. Wie zal als eerste op zoeken
Ja,quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:43 schreef juul. het volgende:
[..]
Over het op de stip zetten van Wendy?
Ik vind Sasha erg verstandig en ziet de dingen haarscherpquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik schat het intelligentieniveau van de groep Sasha hoger in, dan de groep Babette
Absoluutquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Sasha er verstandig en ziet de dingen haarscherp
quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern is ook niet dom, beide hebben het goed doorquote:
moet zeggen dat ik een beetje bijdraai t.o.v. Sasjareinig n.a.v. de tv gisterenquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie heeft het over dom? Een nitwit heeft niets met dom zijn te maken..quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bern is ook niet dom, beide hebben het goed door
Ik vond het ook apart dat het niet gewogen werd waar iedereen bij was. FEBO kan zeggen wat ze willen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:46 schreef lojanda het volgende:
Sasha en Jasper hebben het nu over de opdracht van gisteren en dat ze niet geloven dat het gewicht niet klopte.. het ijsblok en het hout waren lichter als wat er werd gezegd.. het is gewoon niet waar zeggen ze.
Eigenlijk zeggen ze nu dat de FEBO niet eerlijk is in de opdrachten en dat ze vals spel spelen.
en Erik was natuurlijk de meest veilige om een vrijstelling te gevenquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik vond het ook apart dat het niet gewogen werd waar iedereen bij was. FEBO kan zeggen wat ze willen.
Dat is ook zo maar dat ze dit op stream mogen herhalen de hele tijd zonder dat ze worden weggedraaid.. dat bedoelde ik daarmee te zeggenquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik vond het ook apart dat het niet gewogen werd waar iedereen bij was. FEBO kan zeggen wat ze willen.
Ja dat is ze zekerquote:Op donderdag 13 juli 2023 13:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik een beetje bijdraai t.o.v. Sasjareinig n.a.v. de tv gisteren
maar kan moment opname zijn
ze is slim bezig
Ja het is natuurlijk wel iets wat hun vermoeden. Dus laten ze het zo. Als ze wegdraaien is het sowieso waar!quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar dat ze dit op stream mogen herhalen de hele tijd zonder dat ze worden weggedraaid.. dat bedoelde ik daarmee te zeggen
Ik juist nog meer het tegenovergesteld eigenlijk. Ze wordt walgelijker met de dag.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik een beetje bijdraai t.o.v. Sasjareinig n.a.v. de tv gisteren
maar kan moment opname zijn
ze is slim bezig
1) Dom persoon 2) Iemand die niets weet 3) Leeghoofd 4) Nietskunner 5) Nietsweter 6) Onbekwaam iemand 7) Onbekwaam mens 8) Onbekwaam persoon 9) Onbekwame persoon 10) Onbenul 11) Onnozele 12) Persoon die niet bekwaam is 13) Persoon die niets kan 14) Stommerik 15) Onwetendequote:Op donderdag 13 juli 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie heeft het over dom? Een nitwit heeft niets met dom zijn te maken..
Ze worden ook niet echt verwend door de febo. Ik zou mij ook stierlijk vervelenquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
Gezellie weer aan de klaverjas...hatsjikidee..
Dat ze Wendy op de stip willen zetten toch?quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:16 schreef Frummelie het volgende:
Het zou leuk zijn als Sasha een tipje van de sluier op zou lichten wat betreft zij werkelijk gehoord heeft, wb het gesprek tussen Zoe een Babette.
Is ook zo hoor... beetje jammer..quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze worden ook niet echt verwend door de febo. Ik zou mij ook stierlijk vervelen
Eigenlijk is dit al bijna 11 maanden het geval.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is ook zo hoor... beetje jammer..
Ja maar Sasha heeft niet alles gezegd van wat zij gehoord heeft, dat zou ze wel willen maar is bang dat zij dan het haasje is...quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ze Wendy op de stip willen zetten toch?
Haha jahhh met hier en daar wel een akkefietje..quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit al bijna 11 maanden het geval.
En daar heeft ze groot gelijk in. Wel jammer inderdaad, want zo kun je de boel dus nooit uit elkaar spelen omdat jij dan de volgende bent die op de stip eindigt. Hoewel Sascha zelf al bewezen heeft dat ze die stip aankan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar Sasha heeft niet alles gezegd van wat zij gehoord heeft, dat zou ze wel willen maar is bang dat zij dan het haasje is...
Mogen ze dan de eindpot aanbreken?quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:23 schreef Frummelie het volgende:
Het is wel grappig als er echt geen verdienopdracht komt.. dan kan het nog leuk worden..
Doet ze ook verstandig aanquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar Sasha heeft niet alles gezegd van wat zij gehoord heeft, dat zou ze wel willen maar is bang dat zij dan het haasje is...
Sascha heeft al eerder een en ander tegen Wendy gehoord en toen ze dit eindelijk vertelde barste de bom los. Toch wil ze dingen niet verzwijgen voor Wendy maar blijft moeilijk.quote:
DIe komt er wel denk ik. Vermoedelijk wat later op de dag om ze lekker in zak en as te laten zittenquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:23 schreef Frummelie het volgende:
Het is wel grappig als er echt geen verdienopdracht komt.. dan kan het nog leuk worden..
Ja precies, je wil jezelf niet voor de bus gooien.. al heb ik soms ook wel m'n twijfels bij Sasha hoor, ik weet niet of zij zuiver op de graat is...quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En daar heeft ze groot gelijk in. Wel jammer inderdaad, want zo kun je de boel dus nooit uit elkaar spelen omdat jij dan de volgende bent die op de stip eindigt. Hoewel Sascha zelf al bewezen heeft dat ze die stip aankan.
Het is al uitgelekt, alleen is niet alles verteld wat iik net begrijpquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het lekt toch wel uit. In deze fase is iedereen mogelijk het haasje.
Als ze wat te eten willen hebben, zal het wel moeten, alleen de prijs van de boodschappen gaat x 25. Ik hoop dat de FEBO daar op aanstuurtquote:
Ze spelen nu eenmaal allemaal het spel. Maar bij Sascha heb ik wél het gevoel dat ze het sneu vindt voor Wendy dat er zoveel over haar geroddeld word en als ze Wendy aan haar kant krijgt is hun groep toch groter en kunnen ze rake klappen uitdelen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, je wil jezelf niet voor de bus gooien.. al heb ik soms ook wel m'n twijfels bij Sasha hoor, ik weet niet of zij zuiver op de graat is...
thuisbezorgdquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk...10.000 euries eruit en lekker bestellen..
Ik hoorde Imi wel over bestelmomenten...quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe komt er wel denk ik. Vermoedelijk wat later op de dag om ze lekker in zak en as te laten zitten
Maar vast voor ze bestelmomentje wat ze vast hebben gezet
Ja en dan Sascha tegen Zoe óf babbelkous.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:28 schreef Clasientje het volgende:
Hoe leuk zou het zijn als straks weer een eliminatie komt😁
Ja, die zetten ze altijd vast. En is al twee keer vergeten om ze in te trekken een paar voor een hoop geld aan koffie binnen gekomenquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde Imi wel over bestelmomenten...
Denk niet eerder dan volgende week. Denk nu elke week een eli.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:28 schreef Clasientje het volgende:
Hoe leuk zou het zijn als straks weer een eliminatie komt😁
Ik ben benieuwd... als Sasha alles verteld zou hebben, had Wendy misschien al overgestapt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze spelen nu eenmaal allemaal het spel. Maar bij Sascha heb ik wél het gevoel dat ze het sneu vindt voor Wendy dat er zoveel over haar geroddeld word en als ze Wendy aan haar kant krijgt is hun groep toch groter en kunnen ze rake klappen uitdelen.
Dat is nou precies wat een nitwit is.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie heeft het over dom? Een nitwit heeft niets met dom zijn te maken..
Je redt het daar niet om 100% zuiver te zijn, het gaat om veel geld.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, je wil jezelf niet voor de bus gooien.. al heb ik soms ook wel m'n twijfels bij Sasha hoor, ik weet niet of zij zuiver op de graat is...
Dus 25 x 10.000. Gaan ze niet doen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk...10.000 euries eruit en lekker bestellen..
Klopt het konkelt allemaal... kan ook niet anders zo dicht bij de eindstreep..quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Je redt het daar niet om 100% zuiver te zijn, het gaat om veel geld.
Nee duh gewoon een lijst boodschappen maken en dan x 25 tot plus minus een bedrag van 10.000 euro...quote:
Maar toch al wel in de buurt van, teller staat op 840.000 ongeveer?quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben al vaak geld uit die pot geplukt, en denk dat dat nog nooit 25 keer is geweest.
Ik dacht die 30 euro die ze vandeweek hebben verdiend.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:01 schreef chufi het volgende:
Hoeveel geld zit er nu nog in de huishoudpot?
Wel grappig om te zien hoe Morri de badkamer wastafel en spiegel doetquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:02 schreef realkijkers het volgende:
De COS is ondertussen leuker dan de streams.
Er zijn dacht ik al 10 gele kaarten uitgedeeld, dat is al 100.000 + zo'n 60.000 aan artikelen, kleding, tabak,huishoudelijke spullen en evenementen spullen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:01 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Maar toch al wel in de buurt van, teller staat op 840.000 ongeveer?
Ongeveer 15 keer dan.
Dus als het bedrag naar beneden moet krijgen ze geen verdienopdrachten meer.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Er zijn dacht ik al 10 gele kaarten uitgedeeld, dat is al 100.000 + zo'n 60.000 aan artikelen, kleding, tabak,huishoudelijke spullen en evenementen spullen.
Als ze eten willen bestellen uit de prijzenpot dan gaat dat x25.
Dus als ze 100 euro bij de jumbo bestellen dan gaat er 2500 van de prijzenpot af.
Leuke twist, maar nee, zo creatief schat ik ze niet in.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:11 schreef chufi het volgende:
Zou wel lachen zijn als de FEBO nu laat weten dat alle verdienopdrachten zijn gespeeld en dat er geen nieuwe meer komen ...
Dat zou wel heel erg leuk zijn...quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:21 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk die 48 uur dominopdracht in stelling gebracht? It's about time!
Dit bevestigd Zoe toch zelf dat ze dat gezegd heeft dat Babs niet meer in de buurt van Wendy mag komen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:29 schreef Alocanda het volgende:
Echt Zoe krijgt de schuld dat Bep niet meer met Wendy kan. Wat een in en in gemeen mens is die Bep.
De leuke tijden in de groene kamer tijdens dit soort wachttijden zijn definitief voorbij sinds Jeff daar weg is.quote:
En zoe zelf wel? Gisteren heeft Wendy haar haar nog gefikst.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:34 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dit bevestigd Zoe toch zelf dat ze dat gezegd heeft dat Babs niet meer in de buurt van Wendy mag komen.
Ik heb het idee dat ze van achter geen namen mogen noemen als ze spelgericht praten over hun medebewoners.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:43 schreef Hildetje het volgende:
Wie is nou wie met die nummers? Hoor Babs en tiano steeds over nummers…
Dat is wel ridicuul zeg. Hoe moet je nu TV maken met alleen fake namen en nummers. De kijker weet dan toch ook niet over wie het gaat?quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze van achter geen namen mogen noemen als ze spelgericht praten over hun medebewoners.
Ik denk zelfs dat achter af en toe peilt wie op de nominatie staat.
Ik weet over die nummers alleen dat ze op het schoonmaakrooster ook nummers gebruiken ipv namen.
Dat vinden ze makkelijker.
Gelukkig dan maar dat het programma maar een jaar duurt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben commentaar over hoe lang Erik open pakken crackers/koekjes? bewaard. Een jaartje of drie.
Zoe hoorde ik zeggen dat ze dan zacht worden. Eriken zegt: zolang er geen vocht bij komt is er niks aan de hand volgens mij. En gaat weer liggen.
Tja.
Die zenders/batterijen hebben persoonlijke nummers. Misschien bedoelen ze die maar ik weet zo niet wie welk nummer heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:43 schreef Hildetje het volgende:
Wie is nou wie met die nummers? Hoor Babs en tiano steeds over nummers…
Licht uitquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:06 schreef Frummelie het volgende:
Nou ik denk dat we vreselijk verwend gaan worden, dit wordt een spectaculaire opdracht...
De lopende band van Mies Bouman... dat zou leuk zijn..
Jaja... mooi...quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Licht uit
Spot aan.
Start de band: >>> wc papier, hondenriem, koekjes, een boot, .. .. .. .>>>>
Een mixer, een broodrooster, een kleuren TV....quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Licht uit
Spot aan.
Start de band: >>> wc papier, hondenriem, koekjes, een boot, .. .. .. .>>>>
max 750quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hebben 5 jerrycans van 10 liter x 15 euro.....
Echt hequote:Op donderdag 13 juli 2023 16:31 schreef Rhosyn het volgende:
Komtie roepen is zinloos. Ze gooien achter elkaar door.
Het is hilarisch.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:31 schreef Rhosyn het volgende:
Komtie roepen is zinloos. Ze gooien achter elkaar door.
Dat mocht wel, niet hoe hard en waar ze hem gooien.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:32 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik dacht dat ze elkaar niet mochten waarschuwen?
Ik hoor de heletijd: komt ie!!! Komt ie!!
Ooh okequote:Op donderdag 13 juli 2023 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat mocht wel, niet hoe hard en waar ze hem gooien.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:34 schreef Rhosyn het volgende:
Waren de ballonnen nu eerder op dan de 3 minuten voorbij waren?
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:34 schreef Rhosyn het volgende:
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:34 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat ze gewoon 5 volle jerrycans water in de ballonnen hebben gedaan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
Nou, dat was toch ff 3 minuten leuke streams.
En niet handig van de regie dat ze niet genoeg ballonnen hadden.
Oeh, dat zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon 5 volle jerrycans water in de balonnen hebben gedaan.
Tot de laatste druppelquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
De jerrycans worden goed leeg geschud.
Geld voor DRANK DRANK DRANKquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:39 schreef OmaJacky het volgende:
Febo moest wat goedmaken na de desillusie vandeweek van 30 euro.
Dus nu zeker zo'n 300 a 400 gescoord.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:43 schreef spapaars het volgende:
Heb beide streams genomen.
Video
https://vimeo.com/844981804
[ afbeelding ]
Had hij eerder mee moeten komen. Niet als ze 547 euro hebben verdient.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:44 schreef chufi het volgende:
Erik heeft nog een kilo macaroni een kilo kikkrerwten en een fles ketchup
Het is nog niet binnen. Volgens mij morgenavond een bestelmoment.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:45 schreef Rhosyn het volgende:
Erik biedt eten uit zijn voorraad aan om te lenen nu ze genoeg geld hebben om eten te kopen.
Die hij bereid is om af te staan, dat ze vanavond wat te eten hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:44 schreef chufi het volgende:
Erik heeft nog een kilo macaroni een kilo kikkrerwten en een fles ketchup
Ik denk dat het lenen wordt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die hij bereid is om af te staan, dat ze vanavond wat te eten hebben.
IK kan niet eens de moed meer opbrengen om het goed tot me te nemenquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:47 schreef Hildetje het volgende:
Babs en Zoë weer in gesprek…versta er nix van…
Optieven met je macaroni en je spliterwten zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:45 schreef Rhosyn het volgende:
Erik biedt eten uit zijn voorraad aan om te lenen nu ze genoeg geld hebben om eten te kopen.
Dat is het Beb effect. Ook als ze niet tegen jou praat voel je je toch plat geluld.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kan niet eens de moed meer opbrengen om het goed tot me te nemen
Ik hoor ze praten maar hoor niet eens echt meer wat ze zeggen.
Het gaat maar door en door wat ik wel begrijp is dat ze behoorlijk op Zoë heeft ingepraat, deze gaat niet meer op Marciano maar op Jasper Sasha of Bernquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is het Beb effect. Ook als ze niet tegen jou praat voel je je toch plat geluld.
Dat heeft ze zeker want hoe kan een vriendin stemmen op iemand die voor haar heel belangrijk is. Was een goed staaltje manipulatie.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat maar door en door wat ik wel begrijp is dat ze behoorlijk op Zoë heeft ingepraat, deze gaat niet meer op Marciano maar op Jasper Sasha of Bern
te lenen voor vanavond als ze geen boodschappen binnen krijgen .Goeie deal tochquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die hij bereid is om af te staan, dat ze vanavond wat te eten hebben.
Hardstikke lief maar zonder kruiden/sambal/ketjap/bruine suiker heb je nog geen lekkere pindasausquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:24 schreef mootie het volgende:
Bern biedt zijn pindakaas aan voor pindasaus.
En echte stukjes pinda...quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hardstikke lief maar zonder kruiden/sambal/ketjap/bruine suiker heb je nog geen lekkere pindasaus
Zonder pindakaas heb je al helemaal geen pindasausquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hardstikke lief maar zonder kruiden/sambal/ketjap/bruine suiker heb je nog geen lekkere pindasaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |