Echt verschrikkelijk nieuws, het was zo'n enthausiaste jongenquote:
Care to explain?quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Tim is/was 1 van de sterke mannen in mijn leven.
Hij heeft letterlijk mijn leven gered.
Ik werd de tering ingeslagen door mijn ex en ik wilde weg. Tim kwam naar de andere kant van Nederland om mij te helpenquote:
Sorry dat je dat mee hebt moeten maken...quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik werd de tering ingeslagen door mijn ex en ik wilde weg. Tim kwam naar de andere kant van Nederland om mij te helpenSamen met veel andere vrienden en ook nog familie
Heftigquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik werd de tering ingeslagen door mijn ex en ik wilde weg. Tim kwam naar de andere kant van Nederland om mij te helpenSamen met veel andere vrienden en ook nog familie
De fluit, mijn hemel wat een lol hebben wij gehad.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:37 schreef Lois het volgende:
TaillJezus man we hebben zo ongelooflijk veel plezier gehad. Ik schrik hier enorm van.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden, wat een inmens verlies.
Wie moet er nu op een fluit spelen in AC
Gecondoleerdquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sorry auto PI, je hebt gelijkquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:46 schreef Jeroboam het volgende:
@:bosbeetle sorry, wist ik niet. je hebt gelijk maar dat kopje koffie heb ik er niet bijgezet, vind ik ongepast.
Heel veel sterkte.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Jemig daar schrik ik vanquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Heel verdrietig nieuws @:tailfox / @:tailless is overleden bij een auto ongeluk
[ twitter ]
quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja, dat was episch, later nog de meet in Zwolle waar ie uren later kwam opdagen toch. Of was die eeder?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tail
Kwam regelmatig langs in een SC waar ik ook postte. Ook een paar keer gemeet. Inmiddels al een poosje niet meer gesproken.
De laatste keer dat ik hem zag bij een meet floepte hij halverwege een ritje bij een tussenhalte de tram uit… helft van de groep had het niet eens in de gaten en was hem bij het uitstappen ‘kwijt’ Hij trok last minute toch zijn eigen plan. Die zelfstandigheid (of eigenwijsheid?) vond ik wel kenmerkend.
Lieve, zachte jongen, te jong overleden. Sterkte aan de nabestaanden.
Meet in Zwolle bleef ie de verkeerde bus pakken heen en weer of zo. Ik ben hem toen nog op het station wezen halen met de auto anders had ie er nooit gekomen. En na half uur ging ie toe weer weg als ik mij niet vergis.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, dat was episch, later nog de meet in Zwolle waar ie uren later kwam opdagen toch. Of was die eeder?
Zit hier aan een cocktail op Cyprus. Proost Tim, ben er echt verdrietig door....
Dat was het jaquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Meet in Zwolle bleef ie de verkeerde bus pakken heen en weer of zo. Ik ben hem toen nog op het station wezen halen met de auto anders had ie er nooit gekomen. En na half uur ging ie toe weer weg als ik mij niet vergis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |