De anderen hebben het constant over hun tegenstanders, maar keer op keer blijven deze 2 buiten schot terwijl ze toch zo langzamerhand moeten zien hoe ze werkelijk zijn (ze hebben best wel hun domme, sterke kanten) ..... ik snap het werkelijk niet meerquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen winnaars, hebben van hun niets te vrezen.
Tactisch gezien hadden Isaac of Marciano allang een keer genomineerd moeten zijn, en dat gebeurt niet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De anderen hebben het constant over hun tegenstanders, maar keer op keer blijven deze 2 buiten schot terwijl ze toch zo langzamerhand moeten zien hoe ze werkelijk zijn (ze hebben best wel hun domme, sterke kanten) ..... ik snap het werkelijk niet meer
jij zegt het, ik dacht het laatst.....quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tactisch gezien hadden Isaac of Marciano allang een keer genomineerd moeten zijn, en dat gebeurt niet.
Je vraagt je bijna af of ze wel echt op iedereen mogen stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Fritsie1960 op 12-07-2023 11:29:45 ]
Het filtert nu duidelijk uit en zie je gemakkelijker de minder leuke kanten van hen en lijkt het alsof ze zich steeds vaker aan elkaar gaan ergeren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:18 schreef xsaskiax het volgende:
Maar ja, het zal wel aan mij liggen, hoe minder bewoners er zijn, des te meer kun je je aan bepaalde lui gaan ergeren denk ik....
Moraima vond ik altijd leuk met Kim en later met Jeffrey, maar wat heeft zij inhalige, luie en egoïstische kanten van zichzelf laten zien zeg (of ze vallen me nu pas echt op)
Zoë met haar grote slabek, die steeds harder lijkt te klinken, onbeschoft, ziet er niet uit, heeft volgens haarzelf 'schijt' aan 'die mensen'...
en ga zo maar door
(Babette lult al die maanden al met iedereen die gun ik een (tijdelijke) kaakkramp)
Ik wilde er nog 'n rozenkrans op fotoshoppenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Fritssssssssssss gooi dat nou onder een spoiler!!!!!!
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:21 schreef engine het volgende:
Mijn glazen bol had een vrijstelling opdracht aangekondigd dus dat zal nu wel zijn
Ook opvallend vaak mensen genomineerd met best veel stemmen wat je niet zag aankomen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jij zegt het, ik dacht het laatst.....
Isaac wordt afgeschermd door Zoe, Babette en Marciano en Marciano weer door Zoe, Babettte en Isaac. Isaac is trouwens met iedereen zgn. goed en slijmt zich zó naar de finale. Ik hoorde alleen Sasha eens zeggen dat ze Isaac eruit wil hebben, die heeft het wel door.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tactisch gezien hadden Isaac of Marciano allang een keer genomineerd moeten zijn, en dat gebeurt niet.
Nare foto ditquote:
Een huid van karton inmiddels.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:20 schreef lojanda het volgende:
En net als gisteren ligt iedereen op zijn bed behalve Zoë.. die staat voor de spiegel met haar kwasten. Je hoort gewoon letterlijk die kwasten over haar gezicht wrijven
Zoiets zei ik laatst ook al ook op Babette niet toch?quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wilde er nog 'n rozenkrans op fotoshoppen
Ze krijgen allemaal steeds meer spullenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:24 schreef xsaskiax het volgende:
Je zou toch denken dat er minder rotzooi in de kamers zou komen als er mensen verdwijnen, maar niets lijkt minder waar...... sjezus wat een huishouden van Jan Steen!!
O lekker Sas, had daar net zin in en past bij mijn broodje uit de oven.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
Pffff het is weer wachten op wat (niet) komen gaat..... en er gebeurt niets op de streams.....
* xsaskiax gaat maar even rond met koffie
Maakt haar niets uit want die zie je toch nietquote:
Je bent ECHT erg.......... er zitten hier mensen die dit soort foto's niet echt leuk vinden (hoe lief je ook bent Frits)quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wilde er nog 'n rozenkrans op fotoshoppen
Maar vaak met een soort van sportbroek daaronder.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe heeft voor de verandering maar even een jurk aangetrokken
Dat is dan ook wel het minste wat ze kan doenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar vaak met een soort van sportbroek daaronder.
Wielumquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:28 schreef Wibehh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wie we hier hebben
Heeej poeppelepee, die JW..quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:28 schreef Wibehh het volgende:
[ afbeelding ]
O ze hebben elkaar al opgezocht, das snelquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:28 schreef Wibehh het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze toch al eens gehad?quote:
Als dat geen nooken wordt...quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:28 schreef Wibehh het volgende:
[ afbeelding ]
Moraima vind geen enkele opdracht leukquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Moraima vind het nu al niet leuk deze opdracht![]()
Dat hebben ze al eens gedaan en deze voorwerpen gebruikte ze hier voor, dus nu iets anders. Snap de gedachten er achter.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:36 schreef spapaars het volgende:
Je verwacht toch hout voor vuur, en een ijsblok om te laten smelten, maar nee hoor, gewicht raden.
Van waar is die foto?quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:28 schreef Wibehh het volgende:
[ afbeelding ]
5 gaan de finale week in.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:37 schreef Wibehh het volgende:
Hoe moet ik de finale zien? Gaan er bijvoorbeeld 10 deelnemers tegen elkaar een wedstrijd doen op 1 dag of hoe?
Jammer dat Zoe altijd hulp verwacht..quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:36 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë staat te leuren bij Jasper dat hij haar moet helpen, omdat zij moeite heeft met 'nullen'
Ze moeten het totale gewicht raden van vuurkorf, hout, hooi/stro e.d.
Misschien gewicht raden als finalespel, ze zijn er fantasieloos genoeg voor dat.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:37 schreef Wibehh het volgende:
Hoe moet ik de finale zien? Gaan er bijvoorbeeld 10 deelnemers tegen elkaar een wedstrijd doen op 1 dag of hoe?
Maar winnen met gokken vind ik stom.. een doe opdracht vind ik veel tofferquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:36 schreef xsaskiax het volgende:
Dat is de ellende bij dit soort opdrachten, iedereen zou het kunnen winnen met gokken
Ze verwacht het niet alleen,, ze 'eist' het ook...... nu loopt ze weer bij Isaac te praten.... hoeveel gram 1 kg is...... en ja hoor, hij geeft antwoord.....quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer dat Zoe altijd hulp verwacht..
Ja precies..quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze verwacht het niet alleen,, ze 'eist' het ook...... nu loopt ze weer bij Isaac te praten.... hoeveel gram 1 kg is...... en ja hoor, hij geeft antwoord.....
Ze probeert meer los te krijgen, maar hij hapt verder niet
Want altijdquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom verwacht Zoe hulp? Dit is een individuele opdracht.
Je zou zeggen, eerst even een tijdje met de kids.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Eindhoven. Een dag na de exit van Eunice.
Zeg maar ja Isaac!quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:39 schreef Ash het volgende:
Zowie, hoeveel is een kilo? Isaac: 1000 gram
Zowie: dus met 5 nullen?
Natuurlijk zijn het allemaal aannamesquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet alles als feit te presenteren, en je weet helemaal niets is het vermoeden.
Toch geeft men haar vaak die hulp, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom verwacht Zoe hulp? Dit is een individuele opdracht.
Oh ik dacht idd dat t kloptequote:Op woensdag 12 juli 2023 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet alles als feit te presenteren, en je weet helemaal niets is het vermoeden.
Misschien zitten die wel in Mexico.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je zou zeggen, eerst even een tijdje met de kids.
Ik zou haar heel verkeerde info gevenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:43 schreef Ash het volgende:
godver kan 1 van FEBO niet even Zoe terugfluiten dat ze het zelf maar moet oplossen, ze is al bij Babs, Sasha, Ice en Rupert geweest om te vragen wat ze moet opschrijven en hoeveel nullen ze moet noteren
Want zoe is zieligquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch geeft men haar vaak die hulp, onbegrijpelijk.
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
Moeten ze kilo's op schrijven?
Ik zie bij Babette staan 16000 en 11000
Lijkt mij een beetje te hoog ingeschat..
Ik weet dat wel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat weet je niet, niemand weet dat nog.
Dat zouden ze moeten verbieden om elkaar info te gevenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:43 schreef Ash het volgende:
godver kan 1 van FEBO niet even Zoe terugfluiten dat ze het zelf maar moet oplossen, ze is al bij Babs, Sasha, Ice en Rupert geweest om te vragen wat ze moet opschrijven en hoeveel nullen ze moet noteren
Gramquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
Moeten ze kilo's op schrijven?
Ik zie bij Babette staan 16000 en 11000
Lijkt mij een beetje te hoog ingeschat..
Ja, ik ookquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou haar heel verkeerde info geven
Zo werken dit soort afvalraces nu eenmaal. Zo moeilijk is dat dus niet om dit te concluderen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet hoor, snap ook niet dat het magquote:
Ze werken allemaal samen, niet alleen Zoe. Ruppie en Ima en ook Isaac en Marcianoquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:43 schreef Ash het volgende:
Is al wel ergens gezegd door een van de bewonersquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat weet je niet, niemand weet dat nog.
Zo'n stellige bewering vraagt om een reactie.quote:
Ja, en zonder schaamte hè.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:46 schreef Frummelie het volgende:
Jemig Zoe 1 gram is een pak suiker... wat erg...
Hoorde ik het toch goedquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:46 schreef Frummelie het volgende:
Dan vlieg je daar toch snel naartoe?quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Misschien zitten die wel in Mexico.
Dus je lult weer 7 slagen in de rondte, bij jou is het altijd het tegenover gestelde jij zegt ja en het is nee, jij zegt 5 deelnemers dan is dat ook niet waar maar goed droom verder met je aannamesquote:
Het is een trol. Daar moet je niet op reageren. Lekker laten lullen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dus je lult weer 7 slagen in de rondte, bij jou is het altijd het tegenover gestelde jij zegt ja en het is nee, jij zegt 5 deelnemers dan is dat ook niet waar maar goed droom verder met je aannames
Tenzij hij daar werkzaam is?quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dus je lult weer 7 slagen in de rondte, bij jou is het altijd het tegenover gestelde jij zegt ja en het is nee, jij zegt 5 deelnemers dan is dat ook niet waar maar goed droom verder met je aannames
Ze kan zo de nieuwe kloontje het reuze kind spelen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kind wat zie je er uit.......
[ afbeelding ]
Ik wilde net schrijven wtf heeft ze gedaan dan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik ken hem al langer als vandaag maar beetje tegengas geven magquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is een trol. Daar moet je niet op reageren. Lekker laten lullen.
Die trainen hun spieren, niet hun hersenenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:51 schreef Harry het volgende:
Dagelijks bezig met gewichten zouden Marciano en Isaac nu voordeel op moeten leveren.
Zou het onterecht vinden als ze wint.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:51 schreef Varen het volgende:
Zoë weegt niks, vraagt alleen maar overal.
Nou Wendy, dit is jouw kans. Geef foute info aan haar, je kunt het!quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk jij maar.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Zo'n stellige bewering vraagt om een reactie.
Dat deze Freekie al jarenlang alles met zekerheid weet, maar elke keer weer door de mand valt.
Zoe heeft dyscalculie zei ze toch ooit?quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:46 schreef Frummelie het volgende:
Als ze had gezegd 899 gram had ik gezegd netjes... maar 1 gram, heeft er niks mee te maken dat wij rekenenwonders zouden zijn... dit is gewoon, dom, dommer, domst...quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal rekenwonders hier
Heeft zoe dat al gezegd ni danquote:
Ik zeg toch ook, wij zijn allemaal rekenwondersquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als ze had gezegd 899 gram had ik gezegd netjes... maar 1 gram, heeft er niks mee te maken dat wij rekenenwonders zouden zijn... dit is gewoon, dom, dommer, domst...
Long covid Sasha tilde dat blok ijs wel gemakkelijk op.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:58 schreef BigBreg83 het volgende:
Volgens mij zitten ze allemaal er best ver onder.
Weten ze wel dat alles bijelkaar opgeteld moet zijn?
Mag K5 het voorschieten, want met dit verdienen ze geen cent.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:59 schreef BigBreg83 het volgende:
Nog even en imma kan niet meer de bestelling annuleren
Ja hoor....quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, wij zijn allemaal rekenwonders
Long covid is veel meer dan. Praat helaas uit ervaring.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Long covid Sasha tilde dat blok ijs wel gemakkelijk op.
Neequote:Op woensdag 12 juli 2023 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het scheelt inderdaad niet veel. Dacht dat je dat expres deed.![]()
![]()
Wat heeft longcovid daar mee te maken?quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Long covid Sasha tilde dat blok ijs wel gemakkelijk op.
Vraag ik mij soms ook afquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat heeft longcovid daar mee te maken?
Heel dofquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Wat zijn ze slecht te verstaan in een keer,
Wat hadden Wendy, Marciano en Moriama nu
Dat is een verloren vrijstelling want niemand durft op hem te stemmen.quote:
Voor de humorloze helemaal nietsquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat heeft longcovid daar mee te maken?
Long covid is geen humorquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor de humorloze helemaal niets
duidelijk
[ afbeelding ]
Moriama mag 2x meedoenquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb dit gehoord, geen idee bij de laatste was echt moelijk te verstaan
Erik 49.365
Mirthe 59.320
Sasha 27.510
Bern 24.300
Rupert 33.496
Imdadiddin 35.791
Jasper 27.222
Vanaf hier is het moeilijk te verstaan
Wendy 30.026
Zoë 26.170
Marciano 59.000
Moraima 22.750
Moraima 22.750
Babbete 36.955
Sascha wel hoor, maar krijg anderen maar eens mee.quote:[b]Op woensdag 12 juli 2023 12:05 schreef Rhosyn het
Dat is een verloren vrijstelling want niemand durft op hem te stemmen.
Ice 69550quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
Erik 49.365
Mirthe 59.320
Sasha 27.510
Bern 24.300
Rupert 33.496
Imdadiddin 35.791
Jasper 27.222
Wendy 30.026
Zoë 26.170
Marciano 59.000
Moraima 22.750
Moraima 22.750
Babbete 36.955
Isaac had iets van 69000quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
Erik 49.365
Mirthe 59.320
Sasha 27.510
Bern 24.300
Rupert 33.496
Imdadiddin 35.791
Jasper 27.222
Wendy 30.026
Zoë 26.170
Marciano 59.000
Moraima 22.750
Moraima 22.750
Babbete 36.955
Zal mij niets verbazen, die geeft iedereen overal de schuld van.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:10 schreef Ash het volgende:
Zal Zowie nu huilen dat ze verkeerd is geholpen door de rest
Ik zag Jasper staan ben ik nu gek?quote:
Alles ging fout met de stem.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag Jasper staan ben ik nu gek?
Dan is het erik
Ja klopt ze lieten kort in beeld Jasper zien als de winnaar, hahaquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag Jasper staan ben ik nu gek?
Dan is het erik
Ja ging niet lekker allemaalquote:
Jij krijgt ook een vrijstelling.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:11 schreef Rhosyn het volgende:
Zat ik er niet ver naast met mijn 44,7 kilo
![]()
En Erik vrijstelling is top.
dat zal niet gebeuren, zitten allebei in hetzelfde kampquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:13 schreef Clasientje het volgende:
Zo en nu bij de volgende eliminatie Babette erop gooien samen met Moraima!
Vaak met die spierbundels, hebben geen uithoudingsvermogen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:14 schreef chufi het volgende:
Ipv ff meehelpen hangt Bro ICE uitgeput in de bank
Slapjanussen zijn hetquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vaak met die spierbundels, hebben geen uithoudingsvermogen.
De reden dat ze Tiano weg wil hebben kan niet anders betekenen dan dat ze jaloers is en Bep voor zichzelf wil hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:18 schreef danaqui het volgende:
Stream 1 over Zoë
Dat ze gevaarlijk is en op ieders graf staat te dansen die weg zijn, en dat ze Rupi of Imi of Tiano eerst weg wil hebben dus ik denk zomaar Zoë op de stip
myrthe msssquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:21 schreef OmaJacky het volgende:
Playboy boven met rupi en ice. Gaat over wie op wie zou stemmen.
Gaat over een gevaarlijke vrouw die met alle winden mee waait.
Playboy maakt een schietbeweging.
Ice z'n bedoeling was om de kop van Erik een keer op het bord te zien en wat hij dan zou doen.
Hij heeft nu vrijstelling.
Tuurlijk ze moest het nog een paar keer zeggen vanmorgen in de discussie met babbelkous. Dat ze gisteren geen tijd voor poederloeder had omdat ze de hele dag met playboy was.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De reden dat ze Tiano weg wil hebben kan niet anders betekenen dan dat ze jaloers is en Bep voor zichzelf wil hebben.
Wie is playboy?quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:21 schreef OmaJacky het volgende:
Playboy boven met rupi en ice. Gaat over wie op wie zou stemmen.
Gaat over een gevaarlijke vrouw die met alle winden mee waait.
Playboy maakt een schietbeweging.
Ice z'n bedoeling was om de kop van Erik een keer op het bord te zien en wat hij dan zou doen.
Hij heeft nu vrijstelling.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De reden dat ze Tiano weg wil hebben kan niet anders betekenen dan dat ze jaloers is en Bep voor zichzelf wil hebben.
Dat Babette dat nu niet definitief afkapt met dat pubertje begrijp ik niet. Eerst de vriendschap met Wendy verpesten en nu is Marciano aan de beurt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Tuurlijk ze moest het nog een paar keer zeggen vanmorgen in de discussie met babbelkous. Dat ze gisteren geen tijd voor poederloeder had omdat ze de hele dag met playboy was.
Misschien moet er een lijstje komen voor de bijnamen van alle bewoners. Houd het niet meer bij.quote:
judas=bern , spy = sasha , de lange =erik bed en breakfast =babetquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien moet er een lijstje komen voor de bijnamen van alle bewoners. Houd het niet meer bij.
Ze loopt al over haar graf.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jammer en morgen trapt ze Wendy weer de grond in
Zegt dat ook niet iets over Wendyquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wendy kan serieus nooit voor zichzelf kiezen, jammer.
Ze zei dat dat ook haar zwakte is. Dan denk je toch dat je het nu zo zoetjesaan wel zou kunnen maar nee hoor.quote:
O ik dacht Jasper omdat Marciano hem een tijdje gelezen zo noemdequote:
Wel als je een hypocriet stuk verdriet bent.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:32 schreef Rhosyn het volgende:
Het zegt ook iets over Zoe dat zij Wendy vraagt om haar haar te doen.
Ik zou iemand waar ik een hekel aan heb niet vragen om iets voor mij te doen laat staan aan mijn haar zitten.
Zo ook na de confrontatie met Babette. Zoe wist niet hoe snel ze Wendy moest komen geruststellen en Wendy trapte er metéén weer in!quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:32 schreef Frummelie het volgende:
Wendy.... ze lacht je vierkant uit...ooh had ik maar een lijntje.. wat een takkewijf..
Dacht eerst ook dat ze Jasper bedoelden omdat die altijd de vrouwen om zich heen heeft.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik dacht Jasper omdat Marciano hem een tijdje gelezen zo noemde
O Wendy is weer goed genoeg om de haren van Zoë te doen zie ik
Omdat Wendy naïef is?quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo ook na de confrontatie met Babette, Zoe wist niet hoe snel ze Wendy moest komen geruststellen en Wendy trapte er metéén weer in!
Goedheid wordt maar al te vaak afgestraft.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wendy heeft er niets aan om in dit stadium van het spel dwars te gaan liggen. Laat Wendy maar lekker dicht bij haarzelf blijven en dus andere mensen helpen als ze daar om vragen.
Bah bah bah.. ik kan het niet aanzien...quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo ook na de confrontatie met Babette. Zoe wist niet hoe snel ze Wendy moest komen geruststellen en Wendy trapte er metéén weer in!
Sascha, Bern misschien ook en nu Isaac. Nog een paar mee en dat kreng is eruit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:43 schreef OmaJacky het volgende:
Zoe springt over iedereen, loopt over iedereen.
Ice doet dus inderdaad heel lief in het gezicht van zoe maar wil haar wel eruit.
Dat gesprek daarnet boven in het kantoor over de gevaarlijke vrouw ging dus over het poederloeder.
Ze is sowieso niet te verstaan en nooit een waarschuwing gekregen. O ja, 1x omdat ze sprak terwijl er stilte moest zijn. Maar dat is alles. Ook Rupy is vaak amper te verstaan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima spreekt continu woorden uit in het Papiaments. Ze krijgt er niet eens meer een waarschuwing voor
Die zie ik strakjes nog in de finale staan..quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:43 schreef OmaJacky het volgende:
Zoe springt over iedereen, loopt over iedereen.
Ice doet dus inderdaad heel lief in het gezicht van zoe maar wil haar wel eruit.
Dat gesprek daarnet boven in het kantoor over de gevaarlijke vrouw ging dus over het poederloeder.
Dus is ze naïef. Ik snap wel dat je in zo'n kleine ruimte elkaar niet kunt ontwijken, maar iemand even goed op zijn of haar plek zetten, behoort wel tot de mogelijkhedenquote:
Ik vind het een vreselijke vrouwquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze is sowieso niet te verstaan en nooit een waarschuwing gekregen. O ja. 1x omdat ze sprak terwijl er stilte moest zijn. Maar dat is alles. Ook Rupy is vaak amper te verstaan.
Nee, zie dat nou niet!quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zie ik strakjes nog in de finale staan..
Je mag toch van je afbijten als ze je zó aan het treiteren zijn, want zo zie ik het tenminste.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus is ze naïef. Ik snap wel dat je in zo'n kleine ruimte elkaar niet kunt ontwijken, maar iemand even goed op zijn of haar plek zetten, behoort wel tot de mogelijkheden
Kan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zie ik strakjes nog in de finale staan..
Zit Tiano niet bij zijn liefje Babette?quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:49 schreef OmaJacky het volgende:
Ze denken dat morri de volgende is die op de stip komt.
Ze zeggen tegen morri dat ze moet zeggen wie er eventueel naast haar moet staan.
Je kan wel goed zien nu wie er nu echt in de groep ice zitten.
Ice,morri,tiano,rupi en imi.
Dat blijkt nu wel, wist ik niet. Ben ik nu óók naïef?quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Kan.
Maar als groep sasha morri op de stip zet en als het een duel zou zijn met bv rekenen dat zal groep ice zoe erop zetten hoor om morrie te beschermen.
Groep ice doet alles om morrie te beschermen. Zelfs playboy zei net dat hij op alle koppen zal drukken behalve morri en ice.
Wel goed om te zien dat hij babbelkous dus gebruikt.
Nopen, hij zei echt dat hij alleen niet op ice of Morri hun kop zou drukken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zit Tiano niet bij zijn liefje Babette?
Black Lives Matterquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Kan.
Maar als groep sasha morri op de stip zet en als het een duel zou zijn met bv rekenen dat zal groep ice zoe erop zetten hoor om morrie te beschermen.
Groep ice doet alles om morrie te beschermen. Zelfs playboy zei net dat hij op alle koppen zal drukken behalve morri en ice.
Wel goed om te zien dat hij babbelkous dus gebruikt.
LOLquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nopen, hij zei echt dat hij alleen niet op ice of Morri hun kop zou drukken.
Kadootje voor Marcianoquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:01 schreef Frummelie het volgende:
Waar heeft Babette nu weer geld voor nodig?
Dus eigenlijk betaald Marciano nu voor zijn eigen cadeautje?quote:
Heeft ze van twee gehoordquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:58 schreef Frummelie het volgende:
Hoe weet Babette eigenijk dat Isaac haar eruit wil hebben...?
Ik denk Rupie en Ima want daar heeft Ice het mee besproken.quote:
Ben benieuwd wat febo hier mee gaat doen dan want ze hebben tijd geleden gezegd dat er geen geld meer uitgeleend mag worden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:58 schreef mootie het volgende:
The money is geregeld…
Isaac heeft dus voor Bep geld geleend bij iemand.
Ze hoeven haar niet zo neer te zetten. Ze IS een domme troel die zich onmogelijk anders neer kan zetten. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit eerder een zogenaamd ‘normaal’ mens gezien die zo weinig weet en kan als Zoë.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:34 schreef spapaars het volgende:
Onbegrijpelijk dat de productie hiervan niets zegt, lijkt wel of ze haar expres als een domme troel willen neerzetten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |