Dat snap ik ook niet hoor, snap ook niet dat het magquote:
Ze werken allemaal samen, niet alleen Zoe. Ruppie en Ima en ook Isaac en Marcianoquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:43 schreef Ash het volgende:
godver kan 1 van FEBO niet even Zoe terugfluiten dat ze het zelf maar moet oplossen, ze is al bij Babs, Sasha, Ice en Rupert geweest om te vragen wat ze moet opschrijven en hoeveel nullen ze moet noteren
Is al wel ergens gezegd door een van de bewonersquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat weet je niet, niemand weet dat nog.
Zo'n stellige bewering vraagt om een reactie.quote:
Ja, en zonder schaamte hè.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:46 schreef Frummelie het volgende:
Jemig Zoe 1 gram is een pak suiker... wat erg...
Hoorde ik het toch goedquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:46 schreef Frummelie het volgende:
Jemig Zoe 1 gram is een pak suiker... wat erg...
Dan vlieg je daar toch snel naartoe?quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Misschien zitten die wel in Mexico.
Dus je lult weer 7 slagen in de rondte, bij jou is het altijd het tegenover gestelde jij zegt ja en het is nee, jij zegt 5 deelnemers dan is dat ook niet waar maar goed droom verder met je aannamesquote:
Het is een trol. Daar moet je niet op reageren. Lekker laten lullen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dus je lult weer 7 slagen in de rondte, bij jou is het altijd het tegenover gestelde jij zegt ja en het is nee, jij zegt 5 deelnemers dan is dat ook niet waar maar goed droom verder met je aannames
Tenzij hij daar werkzaam is?quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dus je lult weer 7 slagen in de rondte, bij jou is het altijd het tegenover gestelde jij zegt ja en het is nee, jij zegt 5 deelnemers dan is dat ook niet waar maar goed droom verder met je aannames
Ze kan zo de nieuwe kloontje het reuze kind spelen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kind wat zie je er uit.......
[ afbeelding ]
Ik wilde net schrijven wtf heeft ze gedaan dan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kind wat zie je er uit.......
[ afbeelding ]
Weet ik ken hem al langer als vandaag maar beetje tegengas geven magquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is een trol. Daar moet je niet op reageren. Lekker laten lullen.
Die trainen hun spieren, niet hun hersenenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:51 schreef Harry het volgende:
Dagelijks bezig met gewichten zouden Marciano en Isaac nu voordeel op moeten leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |