Was niet echt een boeiend interview, vooral ook door de hinderlijke aanwezigheid van Maxim Hartman die elke uitzending waar hij aanwezig is over hemzelf laat gaan. Maar Twan had zelf ook niet echt iets nieuws te melden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En nu met iets meer contextZijn dat de nieuwe vereisten? Is dat een nummer wat hij toevallig gehoord heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niveautje wel.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:10 schreef Fred_B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niveautje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ook een YouTuber toch?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:42 schreef molloot200 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJ4qboeN/
Joost wil in elk geval.
Dit soort lui zouden bij ons een nationale finale winnen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:42 schreef molloot200 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJ4qboeN/
Joost wil in elk geval.
Ja, maar wel een met een nummer 1-hit in Duitsland.quote:
De bankzitters vallen nu flink door de bank mand met hun zogenaamde inzendingquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar wel een met een nummer 1-hit in Duitsland.
Waarom wil ineens everyone and their mother naar Eurovisie voor Nederland? De ultieme marketing-tool?
Nou ja, hij heeft op dit moment muziek op nummer 1 staan als het gaat om z'n carrière, de Bankzitters duidelijk niet. Sterker nog, Joost is ooit begonnen als YouTuber maar doet daar nu helemaal niets meer mee. De enige video's die hij nog uploadt zijn muziekvideo's.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom wil ineens everyone and their mother naar Eurovisie voor Nederland? De ultieme marketing-tool?
Dat is net zo iets als Dries Roelvink bij een talkshow uitnodigen als 'songfestivalfan'quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:14 schreef Momo het volgende:
Wat zegt het dat de NOS dit en de bankzitters op hun hoofdtwitter pagina zet ?
Het is allebei niet echt hoogstaand, maar Joost vind ik bij vlagen nog wel grappig en hij is meer een performer. Hem zie ik nog wel met een nummer komen dat hoog kan scoren, zoals hij nu natuurlijk al heeft gedaan in Duitsland (weliswaar een cover van een cover). De Bankzitters echt totaal niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft op dit moment muziek op nummer 1 staan als het gaat om z'n carrière, de Bankzitters duidelijk niet. Sterker nog, Joost is ooit begonnen als YouTuber maar doet daar nu helemaal niets meer mee. De enige video's die hij nog uploadt zijn muziekvideo's.
Joost z'n muziek is mijn smaak niet, maar het is echt wel van een hoger kaliber dan dat van de Bankzitters. Dat durf ik wel te zeggen
Ja dit dusquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is allebei niet echt hoogstaand, maar Joost vind ik bij vlagen nog wel grappig en hij is meer een performer. Hem zie ik nog wel met een nummer komen dat hoog kan scoren, zoals hij nu natuurlijk al heeft gedaan in Duitsland (weliswaar een cover van een cover). De Bankzitters echt totaal niet.
Dit al blijft het kindermuziek en moet de productie perfect zijn. Als het leuk/grappig in elkaar zit..quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is allebei niet echt hoogstaand, maar Joost vind ik bij vlagen nog wel grappig en hij is meer een performer. Hem zie ik nog wel met een nummer komen dat hoog kan scoren, zoals hij nu natuurlijk al heeft gedaan in Duitsland (weliswaar een cover van een cover). De Bankzitters echt totaal niet.
Een nummer 1 hit in Duitsland met een nummer dat in feite een cover is kom ik dus nu achter, ja zo kan ik het ook.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
quote:Songfestival
“Armin van Buuren en ik hebben in 2021 een nummer ingestuurd. Armin was al heel vaak gevraagd mee te doen, maar het moment was nooit helemaal goed. Toen wel. Mij leek het doodeng, maar met Armin durfde ik het wel aan.”
“Uiteindelijk werd dat jaar S10 gekozen en daarmee ben ik bij nader inzien dolblij. Het is toch niet mijn evenement, zie ik nu. Ik zou in het Engels moeten zingen, terwijl ik me op Nederlands wil richten. Daarbij is de helft van al die liedjes erg leuk, maar de andere helft echt alleen maar show en gewoon niet goed. Wilde ik daar tussen staan, terwijl ik het ook nog eens onwijs spannend vind? Je begrijpt: er komt nooit meer een tweede poging.”
https://www.parool.nl/kun(...)ze-woorden~b0229b57/
Prima nieuws vind ikquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:36 schreef usagi414 het volgende:
Jaap Reesema kunnen we voor 2024 en alle jaren erna uitsluiten als deelnemer.
[..]
Overal in Europa hangen de vlaggen halfstok vanwege dit treurige nieuwsquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:36 schreef usagi414 het volgende:
Jaap Reesema kunnen we voor 2024 en alle jaren erna uitsluiten als deelnemer.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik denk dat je tegenwoordig niet meer kunt zeggen dat Engels je kansen bevordert. Behalve als je Zweeds bent, maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:47 schreef Eightyone het volgende:
Je hóeft niet in het Engels te zingen, Jaap. Deed S10 ook niet.
(Hoewel Engels je kansen wel bevordert.)
Is dat zo?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegenwoordig niet meer kunt zeggen dat Engels je kansen bevordert. Behalve als je Zweeds bent, maar dat is een ander verhaal.
Laat ik het andersom zeggen: hadden Måneskin, Käärijä, Barbara Pravi en Go_A het beter gedaan als ze in het Engels hadden gezongen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:48 schreef marsan het volgende:
[..]
Is dat zo?
Laatste 5 jaar 3x engelstalige winnaar 1x een engelstalige nr2 waarbij de nr 1 nog had gewonnen als ze op t podium haddrn zitten schijten.
Nee. Maar dat is gewoon kwaliteitquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Laat ik het andersom zeggen: hadden Måneskin, Käärijä, Barbara Pravi en Go_A het beter gedaan als ze in het Engels hadden gezongen?
Niet dat Jaap Reesema kans zou maken, ookal zingt hij in het Nederlands. Maar dat ligt meer aan Jaap Reesema.
Anders hadden we die grote hit van Armin feat. Jaap al lang een keer gehoord.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Die jaap is sowieso kansloos. Ongeacht de taal.
‘t-is dat ik niet weer die kant op zou willen, maar hij trad van de week op bij radio 10. Bôhquote:
Ja, die bestaan, en doen het prima in de hitlijsten, maar dat is niet wat ik naar het ESF wil sturen. Dan kom je vrij snel bij Zweden uit, en daar heb ik totaal niets mee.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens, authentiek was ook zeker Shum bv, dus dat sluit idd geen up-tempo rammers uit. Maar er zijn ook best veel wereldwijde pophits die (imho) alles behalve authentiek zijn. Een vrij dertien in dozijn stamper die toch net een hitriedeltje heeft. Dus puur persoonlijk had wat mij betreft dat hele woord authentiek uit de tekst gemogen, puur voor de zekerheid.
Dat je niets over hem hoorde zegt ook wel wat, zeker in combinatie met het gebrek aan begeleiding vorig jaar.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:55 schreef Jesper23 het volgende:
Overigens interessant dat geen enkele media de oude HoD vermeldt: Lars Lourenco. Was HoD sinds 2020 en was daarvoor assistent HoD (sinds 2014). Benieuwd of hij nog een rol gaat spelen of helemaal zijn handen van Eurovisie aftrekt na 10 jaar. Was wel een relatief onbekend persoon voor zo'n grote rol die hij vervulde. Je hoorde niet echt iets over hem.
Ik interpreteerde hun aankondiging als "wij hebben een aantal nummers die we in gaan sturen". Dat is toch nog steeds mogelijk? Gaan we eindelijk eens wat inzendingen horen die het niet geworden zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De bankzitters vallen nu flink door de bank mand met hun zogenaamde inzending
quote:Hoewel zijn naam vaak wordt genoemd als mogelijke inzending, wil Claude voorlopig niet namens Nederland naar het Eurovisie Songfestival. De zanger is er nog niet klaar voor, zei hij maandag in de RTL 4-talkshow Renze.
“Die vraag heb ik al veel voorbij zien komen”, zei Claude direct toen presentator Renze Klamer erover begon. „Het antwoord is: ik weet het nog niet, misschien ooit.”
Sowieso is het voor hem nog te vroeg om naar het ESF te gaan. Laat hem eerst even wat ervaring op doen en verder doorgroeien. Zelfde geldt een beetje voor Flemming.quote:
Naaah, Remo ben ik het niet mee eens. Won zelf ook The Voice Zwitserland en had genoeg ervaring. Vond ik echt niet per sé als een gestrest kuikentje op het podium staan.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:21 schreef NailQueen het volgende:
Duncan had nog een beetje ervaring door The Voice en werd gecoacht door Ilse. Maar kijk dit jaar naar Remo Forrer van Zwitserland en Victor Vernicos van Griekenland. Zij stonden veel te vroeg op het podium terwijl ze als zangers echt wel potentie hadden.
Hangt allemaal van de persoon af. Het gaat er meer om of je er talent voor hebt. Daarom heb je in de commissie ook mensen nodig die daar kijk op hebben, niet een paar radio-dj's en iemand die wel eens naar het songfestival heeft gekeken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:21 schreef NailQueen het volgende:
Duncan had nog een beetje ervaring door The Voice en werd gecoacht door Ilse. Maar kijk dit jaar naar Remo Forrer van Zwitserland en Victor Vernicos van Griekenland. Zij stonden veel te vroeg op het podium terwijl ze als zangers echt wel potentie hadden.
Ik blijf er bij dat Remo toch een paar jaar had moeten wachten. Hij stond misschien niet trillend op het podium maar ook niet zelfverzekerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Naaah, Remo ben ik het niet mee eens. Won zelf ook The Voice Zwitserland en had genoeg ervaring. Vond ik echt niet per sé als een gestrest kuikentje op het podium staan.
Victor was te vroeg en bijvoorbeeld ook een Theodor.
Maar S10 was ook jong maar voelde ook niet per sé als te jong. Terwijl zeil echt niet extreem veel podiumervaring had toentertijd.
Duncan had wel een muziekopleiding achter zijn kiezen en was daardoor in zijn muzikale ontwikkeling flink wat stappen verder dan Claude.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:10 schreef Eightyone het volgende:
Hoe veel ervaring is genoeg? Wat onbekende/ogenschijnlijk beginnende artiesten zoal gedaan hebben op kleine podia en/of eventueel op de Rockacademie oid, buiten het zicht van het grote publiek, weten we niet.
Duncan was ook nog niet bekend toen hij mee deed.
(Wel goed screenen dan, of de artiest live kan zingen en het psychisch aan kan.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |