Ook een YouTuber toch?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:42 schreef molloot200 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJ4qboeN/
Joost wil in elk geval.
Dit soort lui zouden bij ons een nationale finale winnen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:42 schreef molloot200 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJ4qboeN/
Joost wil in elk geval.
Ja, maar wel een met een nummer 1-hit in Duitsland.quote:
De bankzitters vallen nu flink door de bank mand met hun zogenaamde inzendingquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar wel een met een nummer 1-hit in Duitsland.
Waarom wil ineens everyone and their mother naar Eurovisie voor Nederland? De ultieme marketing-tool?
Nou ja, hij heeft op dit moment muziek op nummer 1 staan als het gaat om z'n carrière, de Bankzitters duidelijk niet. Sterker nog, Joost is ooit begonnen als YouTuber maar doet daar nu helemaal niets meer mee. De enige video's die hij nog uploadt zijn muziekvideo's.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom wil ineens everyone and their mother naar Eurovisie voor Nederland? De ultieme marketing-tool?
Dat is net zo iets als Dries Roelvink bij een talkshow uitnodigen als 'songfestivalfan'quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:14 schreef Momo het volgende:
Wat zegt het dat de NOS dit en de bankzitters op hun hoofdtwitter pagina zet ?
Het is allebei niet echt hoogstaand, maar Joost vind ik bij vlagen nog wel grappig en hij is meer een performer. Hem zie ik nog wel met een nummer komen dat hoog kan scoren, zoals hij nu natuurlijk al heeft gedaan in Duitsland (weliswaar een cover van een cover). De Bankzitters echt totaal niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft op dit moment muziek op nummer 1 staan als het gaat om z'n carrière, de Bankzitters duidelijk niet. Sterker nog, Joost is ooit begonnen als YouTuber maar doet daar nu helemaal niets meer mee. De enige video's die hij nog uploadt zijn muziekvideo's.
Joost z'n muziek is mijn smaak niet, maar het is echt wel van een hoger kaliber dan dat van de Bankzitters. Dat durf ik wel te zeggen
Ja dit dusquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is allebei niet echt hoogstaand, maar Joost vind ik bij vlagen nog wel grappig en hij is meer een performer. Hem zie ik nog wel met een nummer komen dat hoog kan scoren, zoals hij nu natuurlijk al heeft gedaan in Duitsland (weliswaar een cover van een cover). De Bankzitters echt totaal niet.
Dit al blijft het kindermuziek en moet de productie perfect zijn. Als het leuk/grappig in elkaar zit..quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is allebei niet echt hoogstaand, maar Joost vind ik bij vlagen nog wel grappig en hij is meer een performer. Hem zie ik nog wel met een nummer komen dat hoog kan scoren, zoals hij nu natuurlijk al heeft gedaan in Duitsland (weliswaar een cover van een cover). De Bankzitters echt totaal niet.
Een nummer 1 hit in Duitsland met een nummer dat in feite een cover is kom ik dus nu achter, ja zo kan ik het ook.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
quote:Songfestival
“Armin van Buuren en ik hebben in 2021 een nummer ingestuurd. Armin was al heel vaak gevraagd mee te doen, maar het moment was nooit helemaal goed. Toen wel. Mij leek het doodeng, maar met Armin durfde ik het wel aan.”
“Uiteindelijk werd dat jaar S10 gekozen en daarmee ben ik bij nader inzien dolblij. Het is toch niet mijn evenement, zie ik nu. Ik zou in het Engels moeten zingen, terwijl ik me op Nederlands wil richten. Daarbij is de helft van al die liedjes erg leuk, maar de andere helft echt alleen maar show en gewoon niet goed. Wilde ik daar tussen staan, terwijl ik het ook nog eens onwijs spannend vind? Je begrijpt: er komt nooit meer een tweede poging.”
https://www.parool.nl/kun(...)ze-woorden~b0229b57/
Prima nieuws vind ikquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:36 schreef usagi414 het volgende:
Jaap Reesema kunnen we voor 2024 en alle jaren erna uitsluiten als deelnemer.
[..]
Overal in Europa hangen de vlaggen halfstok vanwege dit treurige nieuwsquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:36 schreef usagi414 het volgende:
Jaap Reesema kunnen we voor 2024 en alle jaren erna uitsluiten als deelnemer.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik denk dat je tegenwoordig niet meer kunt zeggen dat Engels je kansen bevordert. Behalve als je Zweeds bent, maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:47 schreef Eightyone het volgende:
Je hóeft niet in het Engels te zingen, Jaap. Deed S10 ook niet.
(Hoewel Engels je kansen wel bevordert.)
Is dat zo?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegenwoordig niet meer kunt zeggen dat Engels je kansen bevordert. Behalve als je Zweeds bent, maar dat is een ander verhaal.
Laat ik het andersom zeggen: hadden Måneskin, Käärijä, Barbara Pravi en Go_A het beter gedaan als ze in het Engels hadden gezongen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:48 schreef marsan het volgende:
[..]
Is dat zo?
Laatste 5 jaar 3x engelstalige winnaar 1x een engelstalige nr2 waarbij de nr 1 nog had gewonnen als ze op t podium haddrn zitten schijten.
Nee. Maar dat is gewoon kwaliteitquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Laat ik het andersom zeggen: hadden Måneskin, Käärijä, Barbara Pravi en Go_A het beter gedaan als ze in het Engels hadden gezongen?
Niet dat Jaap Reesema kans zou maken, ookal zingt hij in het Nederlands. Maar dat ligt meer aan Jaap Reesema.
Anders hadden we die grote hit van Armin feat. Jaap al lang een keer gehoord.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Die jaap is sowieso kansloos. Ongeacht de taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |