SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
NOSquote:Rutte zei dat Nederland in 2024 boven de 2-procent-norm gaat komen van de NAVO. Dat wil zeggen dat Nederland meer dan 2 procent van het bruto binnenlands product (bbp) uitgeeft aan defensie.
Dit gaat voor mij wel een puntje zijn voor de verkiezingen. Dat ik de lijn Rutte Ollongren door wil zetten.quote:
Voor Noorwegen met al hun (extra) gas en oliebaten niet zo moeilijk wat van het extra verdiende te delenquote:Norway will provide $960 million in military aid to Ukraine in 2023, Prime Minister Jonas Gahr Støre announced Tuesday.
Houding richting het conflict en Rusland/Oekraïne gaat zeker bepalend zijn in mijn keuze.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit gaat voor mij wel een puntje zijn voor de verkiezingen. Dat ik de lijn Rutte Ollongren door wil zetten.
En ik vraag me bij veel partijen af of die er ook zo in staan.
Noorwegen gaat economisch anders niet zo lekkerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor Noorwegen met al hun (extra) gas en oliebaten niet zo moeilijk wat van het extra verdiende te delen
Ja. Het betreft ook onze Europese veiligheidsstructuur.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Houding richting het conflict en Rusland/Oekraïne gaat zeker bepalend zijn in mijn keuze.
Heb daar verder geen kijk op, dan moeten ze het afgezien van hun gas en olie industrie wel erg slecht doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Noorwegen gaat economisch anders niet zo lekker
Griekenland en Polen.quote:
nee vast niet, ga weg johquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
CNNquote:NATO has not seen any movement of Wagner mercenary fighters to Belarus, NATO Secretary General Jens Stoltenberg said Tuesday.
"So far we haven't seen any deployment or movement of the Wagner forces into Belarus, but of course we follow closely what is happening," Stoltenberg told reporters ahead of the NATO summit in Vilnius, adding that the alliance is "ready" to defend itself against any potential threat.
Noorse kroon staat onder drukquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee vast niet ga weg joh
Noorwegen is een van de rijkste landen ter wereld
en dat is het laaatse land dat ten onder gaat aan de climate change
hangt van de rente afquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Noorse kroon staat onder druk
In tegenstelling tot andere kronen is die niet gekoppeld aan de euro en daarmee is die wat kwetsbaarder
Rijkste land ter wereld zowat?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Macron: "Navo is hersendood"quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:13 schreef Simmertje het volgende:
Wel mooi hoe de NAVO binnen 2 jaar veranderd is van een begraven zooitje naar een ijzersterke alliantie. Dankje Putin
What makes you say that?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
FVD dus voor jou.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Houding richting het conflict en Rusland/Oekraïne gaat zeker bepalend zijn in mijn keuze.
50 kennelijkquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik las net nog dat Frankrijk er maar 400 heeft. Hoeveel zullen ze uiteindelijk doneren? 200 max?
[ twitter ]
Nice, daar kun je heel wat high value targets mee uitschakelen.quote:
Dan kunnen we weer een paar maanden door.quote:
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:23 schreef Perrin het volgende:
Scalp van hoge rang:
[ twitter ]
(wat een slagerskop had die Rus zeg)
Er wordt wat afgememed.quote:
Die raketten vind ik eigenlijk wat te afstandelijk/klinisch.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:23 schreef Perrin het volgende:
Scalp van hoge rang:
[ twitter ]
(wat een slagerskop had die Rus zeg)
Als die geraakt is door HIMARS of een Storm Shadow is er grote kans dat er een hele generale staf weg is. Dan is de hele bevelstructuur van het 58e leger onthoofd. Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die raketten vind ik eigenlijk wat te afstandelijk/klinisch.
Zo'n bakkes verdient een 1911 of Glock 17.
En waar zag je dat in je glazen bol?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als die geraakt is door HIMARS of een Storm Shadow is er grote kans dat er een hele generale staf weg is. Dan is de hele bevelstructuur van het 58e leger onthoofd. Zou mooi zijn.
Ja, je denkt dat die helemaal in z'n eentje in die commandopost zat, met een boekje en kopje thee? Could you be anymore naive?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En waar zag je dat in je glazen bol?.
Totaal uit de lucht gegrepen post weer. "Als ik nu het winnende staatslot heb, ben ik volgende maand miljonair!".
Iets meer feiten in dit topic ajb.
Je kunt je gezonde verstand gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En waar zag je dat in je glazen bol?.
Totaal uit de lucht gegrepen post weer. "Als ik nu het winnende staatslot heb, ben ik volgende maand miljonair!".
Iets meer feiten in dit topic ajb.
Wat pikt?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
Zo ben ik weer eens, en experts hoelang denken jullie dat Putin dit nog pikt?
Heb jij ook een glazen bol?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je kunt je gezonde verstand gebruiken hoor.
• Een generaal heeft een staf.
• Zijn staf bestaat uit hoge officieren.
• Die zitten meestal bij elkaar in een kamer. Dat praat wat makkelijker.
• Blaas het gebouw op....
Taaadaaaaa!
2 jaar, 3 maanden, 6 dagen en 2 uur.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
Geen tijd om filmpje te bekijken, maar het valt wel mee met die gigantische verliezen dus? (hoop ik)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:04 schreef oheng het volgende:
Aangezien er wat berichten zijn over russische terreinwinst en "gigantische Oekrainsche verliezen" van o.a. Bradleys, hier de ATP frontline update.
Ik denk dat hij voor die tijd weg is. Zo'n week als dit is best wel slecht voor zijn gestel geweest denk ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
2 jaar, 3 maanden, 6 dagen en 2 uur.
Gaat ie nu NATO aanvallen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
Bedoel je dit? Gaat Poetin schuimbekken hierover denk je? Of gaat hij huilen? Of met ketchupflessen gooien?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
NOEKSquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaat ie nu NATO aanvallen?
De exacte aantallen heb ik nog niet geteld (10? 15?), maar de verloren Bradleys zijn van een paar dagen geleden, en voorbij de 1e russische loopgraaf bij Robotyne.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen tijd om filmpje te bekijken, maar het valt wel mee met die gigantische verliezen dus? (hoop ik)
Optie 4 dreigen met noeks.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bedoel je dit? Gaat Poetin schuimbekken hierover denk je? Of gaat hij huilen? Of met ketchupflessen gooien?
[ twitter ]
Eindelijk komen de 1000 T14 Armada's in actiequote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Optie 4 dreigen met noeks.
Dat is het enige wat ie nog heeft!
Of "Rusbot modus" hij gaat nu echt met de volle 100% aanvallen!
aangezien nu maar 20% van het land en lucht leger in oekraiene vecht!!
Ik ben geen expert, maar ik vermoed dat grootse Leider Poetin binnenkort met al die elitetroepen en armata's die hij tot nu toe achter de hand heeft gehouden een glorieuze intocht in Kyiv maakt. Geef het twee of drie dagen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik heb nog niks gezien over voortgang bij robotyne. Maar twitter is dan ook kapotquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:56 schreef oheng het volgende:
[..]
De exacte aantallen heb ik nog niet geteld (10? 15?), maar de verloren Bradleys zijn van een paar dagen geleden, en voorbij de 1e russische loopgraaf bij Robotyne.
Zegt verder weinig over welke schade de Bradleys gedaan hebben, en de overlevingskansen voor de bemanning is hoger dan bij het oude soviet spul.
CNNquote:NATO allies have expressed “serious concern” over Iran’s “malicious activities” within allied territory, urging the country to stop supplying drones to Russia for use in the war in Ukraine.
In a joint communiqué published Tuesday during a meeting in Lithuania, NATO allies stressed that “Iran’s support to the Russian war of aggression against Ukraine” is impacting Euro-Atlantic security.
“We call upon Iran to cease its military support to Russia, in particular its transfer of Uncrewed Aerial Vehicles (UAVs) which have been used to attack critical infrastructure, causing widespread civilian casualties,” NATO allies said.
Duitsers volgend jaar pas de 2%quote:Germany will spend 2% of its economic output on defense as early as next year, Chancellor Olaf Scholz said Tuesday.
Stuk of 12 als we afgaan van de foto's van VOIN_DV. Daarnaast vooral veel videomateriaal van helicopters die voertuigen vernietigen. Qua lancets lijkt het wat rustiger te zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:56 schreef oheng het volgende:
[..]
De exacte aantallen heb ik nog niet geteld (10? 15?), maar de verloren Bradleys zijn van een paar dagen geleden, en voorbij de 1e russische loopgraaf bij Robotyne.
Zegt verder weinig over welke schade de Bradleys gedaan hebben, en de overlevingskansen voor de bemanning is hoger dan bij het oude soviet spul.
Genot, misschien nog wel meer dan wagner troepen die afgeknald worden. Onze tiktok prinsjes van Kadyrov.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:57 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.msn.com/en-us(...)-ukraine/ar-AA1dJ5je
Kadyrov's Troops 'Crushed' with HIMARS Near Bakhmut—Ukraine
https://www.reddit.com/r/(...)nce_a_mass_casualty/quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Iemand een link naar de vermoedelijke video?
https://www.msn.com/en-us(...)-ukraine/ar-AA1dJ5je
Kadyrov's Troops 'Crushed' with HIMARS Near Bakhmut—Ukraine
Bijzondere "roos" in die vrachtwagen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:06 schreef Delenlill het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)nce_a_mass_casualty/
(Niet op klikken als je niet tegen gore/dode Russen kunt)
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:06 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Waar is die Solovyov gebleven? Dat is manisch depressief in zijn kelder in een microfoon zit te bazelen. Die heb ik sinds dat Wagnergeintje niet meer in dat soort filmpjes voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:14 schreef Aether het volgende:
Volgens mij is de vriendschap voorbij
[ twitter ]
Zegt niet zo heel veel. Het kan best dat de bestellingen de deur uit zijn, maar de rekeningen nog niet binnen zijn.quote:
Moet haast wel zelfmoord zijn want door HIMARS en de truck is nog redelijk heel verder krijg je niet zulke verwondingen lijkt me.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bijzondere "roos" in die vrachtwagen.
Raar filmpje met al die duttende soldaten en de voertuigen en gebouwen nog intact?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:06 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Sowieso ben ik benieuwd wat er gebeurd is. Want de schade, op alle lijken na, lijkt mee te vallen. Misschien zo'n HIMARS met hagel?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet haast wel zelfmoord zijn want door HIMARS en de truck is nog redelijk heel verder krijg je niet zulke verwondingen lijkt me.
Geëxecuteerd?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet haast wel zelfmoord zijn want door HIMARS en de truck is nog redelijk heel verder krijg je niet zulke verwondingen lijkt me.
Zeg maar net als de zionisten in Palestinaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:39 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_1300_cars_stuck_at/
After russia invaded crimea, russians started pouring in as colonists to change the demographics of the region. It's a tactic russia has been using for more than 100 years to legitimize the territories it captures in the long run.
The same thing that happened to Königsberg, Karelia and other regions. In a few decades from now russians will argue that crimea was always ethnically russian.
Dan zou je dit moeten zienquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sowieso ben ik benieuwd wat er gebeurd is. Want de schade, op alle lijken na, lijkt mee te vallen. Misschien zo'n HIMARS met hagel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik betwijfel eerder of Putin nog wel aan de touwtjes trekt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:34 schreef Slayage het volgende:
Een mogelijke theorie die ik niet eerder had gelezen [ twitter ][ twitter ]
En de Turken in Turkije.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zeg maar net als de zionisten in Palestina
De censusdata is vrij duidelijk inderdaadquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:39 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_1300_cars_stuck_at/
After russia invaded crimea, russians started pouring in as colonists to change the demographics of the region. It's a tactic russia has been using for more than 100 years to legitimize the territories it captures in the long run.
The same thing that happened to Königsberg, Karelia and other regions. In a few decades from now russians will argue that crimea was always ethnically russian.
Ben je boos, pluk een roosquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bijzondere "roos" in die vrachtwagen.
Daarvan zullen er flink wat vertrekken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De censusdata is vrij duidelijk inderdaad
1989 - 67% Russen
2001 - 60,4%
2014 - 67,9%
2021 - 76,4%
Wat nog interessant is, is dat de etnische Tataren niet zijn vertrokken, maar juist in aantal zijn toegenomen. Ik dacht eigenlijk dat een deel van hun ook de wijk had genomen.
Alsof de Turken van nu, muv gedeeltelijk de taal, ook maar iets te maken hebben met de Turken die 1300 jaar geleden naar Anatolië zijn getrokken. Die Turken zijn volledig vermengd met de Anatolische locals. Iets wat de zionistische apartheidsstaat nooit zal doen.quote:
Beetje naïeve voorstelling van zaken.quote:
Cuckold Poetin gaat nog heel veel meer moeten accepteren, niemand neemt die möchtegern Peter de grote nog serieus.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
Beter opletten want dit is precies wat ik gepost heb hierquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:34 schreef Slayage het volgende:
Een mogelijke theorie die ik niet eerder had gelezen [ twitter ][ twitter ]
Weinig baarden, weten we wel zeker dat dit het tiktokkende geitenbataljon is?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:06 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |