SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
NOSquote:Rutte zei dat Nederland in 2024 boven de 2-procent-norm gaat komen van de NAVO. Dat wil zeggen dat Nederland meer dan 2 procent van het bruto binnenlands product (bbp) uitgeeft aan defensie.
Dit gaat voor mij wel een puntje zijn voor de verkiezingen. Dat ik de lijn Rutte Ollongren door wil zetten.quote:
Voor Noorwegen met al hun (extra) gas en oliebaten niet zo moeilijk wat van het extra verdiende te delenquote:Norway will provide $960 million in military aid to Ukraine in 2023, Prime Minister Jonas Gahr Støre announced Tuesday.
Houding richting het conflict en Rusland/Oekraïne gaat zeker bepalend zijn in mijn keuze.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit gaat voor mij wel een puntje zijn voor de verkiezingen. Dat ik de lijn Rutte Ollongren door wil zetten.
En ik vraag me bij veel partijen af of die er ook zo in staan.
Noorwegen gaat economisch anders niet zo lekkerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor Noorwegen met al hun (extra) gas en oliebaten niet zo moeilijk wat van het extra verdiende te delen
Ja. Het betreft ook onze Europese veiligheidsstructuur.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Houding richting het conflict en Rusland/Oekraïne gaat zeker bepalend zijn in mijn keuze.
Heb daar verder geen kijk op, dan moeten ze het afgezien van hun gas en olie industrie wel erg slecht doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Noorwegen gaat economisch anders niet zo lekker
Griekenland en Polen.quote:
nee vast niet, ga weg johquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
CNNquote:NATO has not seen any movement of Wagner mercenary fighters to Belarus, NATO Secretary General Jens Stoltenberg said Tuesday.
"So far we haven't seen any deployment or movement of the Wagner forces into Belarus, but of course we follow closely what is happening," Stoltenberg told reporters ahead of the NATO summit in Vilnius, adding that the alliance is "ready" to defend itself against any potential threat.
Noorse kroon staat onder drukquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee vast niet ga weg joh
Noorwegen is een van de rijkste landen ter wereld
en dat is het laaatse land dat ten onder gaat aan de climate change
hangt van de rente afquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Noorse kroon staat onder druk
In tegenstelling tot andere kronen is die niet gekoppeld aan de euro en daarmee is die wat kwetsbaarder
Rijkste land ter wereld zowat?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Macron: "Navo is hersendood"quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:13 schreef Simmertje het volgende:
Wel mooi hoe de NAVO binnen 2 jaar veranderd is van een begraven zooitje naar een ijzersterke alliantie. Dankje Putin
What makes you say that?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |