Wat ontzettend fijn nieuws!quote:Op maandag 5 februari 2024 09:44 schreef AgnesGru het volgende:
Even een update:
Ongeveer drie weken geleden een punctie gehad, 16 eicellen geoogst.
Er waren er 13 rijp, en alle 13 bevrucht. 10 bleken geschikt voor een biopsie.
Uiteindelijk waren er vier genetisch geschikt (dat was wel even een tegenvaller), van die vier zijn er twee teruggeplaatst. De andere twee waren niet geschikt om in te vriezen.
Omdat dit de laatste poging is, beide embryo's laten terugplaatsen.
Afgelopen zaterdag mocht ik testen en die was positief![]()
![]()
Vanmorgen opnieuw getest en het loopt mooi op!
quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:24 schreef Zombabe het volgende:
Ook van mij een minder leuke update.
Mijn enige cryo uit IVF ronde 1 is niet goed ontdooid, waardoor een terugplaatsing vandaag niet doorging. Hiermee is poging 1 dus klaar..
Flinke domper. Eerst al weinig eitjes, nu dit. Het gaat vandaag al wel iets beter, maar ik had ‘m gisteren wel echt hangen.
Volgende week afspraak bij de arts om het vervolg te bespreken. Ik hoop dat de slechte ontdooiing gewoon pech is en dat er geen bezwaren zijn om de 2e ronde niet te starten. En hopelijk ook al in mijn volgende cyclus, 1 poging in een half jaar voelt vooral als heel weinig..
Over 2,5 week ongeveer.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:18 schreef Mango91 het volgende:
@:AgnesGru wat mooi nieuws!
Wanneer zou je voor een eerste echo mogen?
Jaaaquote:Op maandag 5 februari 2024 09:44 schreef AgnesGru het volgende:
Even een update:
Ongeveer drie weken geleden een punctie gehad, 16 eicellen geoogst.
Er waren er 13 rijp, en alle 13 bevrucht. 10 bleken geschikt voor een biopsie.
Uiteindelijk waren er vier genetisch geschikt (dat was wel even een tegenvaller), van die vier zijn er twee teruggeplaatst. De andere twee waren niet geschikt om in te vriezen.
Omdat dit de laatste poging is, beide embryo's laten terugplaatsen.
Afgelopen zaterdag mocht ik testen en die was positief![]()
![]()
Vanmorgen opnieuw getest en het loopt mooi op!
Lief dat je het vraagtquote:Op maandag 5 februari 2024 12:26 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]kak
Hoe ging die andere afspraak?
Wanneer mag je een nieuwe ronde starten?
klinkt wel heftig. Ik hoop dat het nu voorspoedig gaat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:17 schreef Zombabe het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagtDe afspraak was gelukkig positief, we hebben het schema iets aangepast. Zo ga ik nu voor ICSI ipv IVF. En ik begin met prikken in mijn natuurlijke cyclus ipv eerst de cyclus te onderdrukken met de pil.
Ik moet vandaag weer starten met decapeptyl. Morgenochtend is de uitgangsecho en als die goed is dan gaat de nieuwe ronde echt van start.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door LadyTagliatelle op 08-02-2024 18:44:59 ]Born to Lose, but Built to Win.
Grote knuffel voor jouquote:Op maandag 5 februari 2024 21:46 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Agnes!Streepjes in dit topic blijven toch altijd bijzonder
![]()
Wij hebben inmiddels de knoop doorgehakt dat er geen tweede meer komt. Ik ben er flink verdrietig van geweest maar het is goed zo.
Een groot besluit, sterktequote:Op maandag 5 februari 2024 21:46 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd Agnes!Streepjes in dit topic blijven toch altijd bijzonder
![]()
Wij hebben inmiddels de knoop doorgehakt dat er geen tweede meer komt. Ik ben er flink verdrietig van geweest maar het is goed zo.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 februari 2024 16:02 schreef Mango91 het volgende:
@:majo dat is geen makkelijke beslissing! Sterkte!
@:zombabe hoe was de uitgangsecho? Mocht je starten?
Wij hebben afgelopen week twee hartjes zien kloppen (7 weken). Het moet nog even landen, we zijn in shock, blij en kijken vol spanning uit naar de volgende echo.
Bedanktquote:Op maandag 19 februari 2024 16:02 schreef Mango91 het volgende:
Wij hebben afgelopen week twee hartjes zien kloppen (7 weken). Het moet nog even landen, we zijn in shock, blij en kijken vol spanning uit naar de volgende echo.
Ik haal je eruitquote:Op maandag 19 februari 2024 16:02 schreef Mango91 het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 19 februari 2024 16:02 schreef Mango91 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |