abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210068806
Ohh @Myraela O+ O+ ik duim voor je!!
pi_210069116
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 08:52 schreef Myraela het volgende:
Voorzichtig positief nieuws een keer in dit topic. Ik testte woensdag (NOD) positief en vanochtend (16 dpo) weer. Volgens mij is het advies vanuit het ziekenhuis om pas later te testen, maar ik had dat geduld niet. Maar ik test maandag nog een keer en dan bel ik het ziekenhuis.

Ik vind het allemaal nog veel te spannend. Ben echt wel onwijs blij met weer een stapje dichterbij, maar ook bang voor teveel feeststemming.
Ohhh wat goed en spannend! Keihard aan het duimen voor je hier. O+ Maar in principe is een positieve test een positieve test, helemaal voorbij NOD. Dus je bent toch echt zwanger. O+
  Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 14:20:37 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210069567
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 10:39 schreef Myraela het volgende:
Thanks! Ik heb met tests van Clearblue getest. Dat was woensdag al gewoon een duidelijk kruisje, en vandaag weer. Dus ik denk dat het goed zit. Maar door die termijn van het ziekenhuis voelt het toch alsof je het dan pas echt mag geloven. En dan nog blijft het veel te spannend allemaal, maar dan zal ik wel voorzichtig doorschuiven naar het andere topic.
Ik heb die termijn van het ziekenhuis nooit serieus genomen :@ Ik werd ook altijd veel eerder weer ongesteld en meldde het dan meteen, en dan zeiden ze ook niet je moet nog afwachten :P Dus wat mij betreft ben je hartstikke zwanger hoor O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Manager PR/Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 14:33:58 #79
269689 crew  Viv
pi_210069800
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 13:52 schreef Bami het volgende:

[..]
Maar in principe is een positieve test een positieve test, helemaal voorbij NOD. Dus je bent toch echt zwanger. O+
Het gaat er vooral om of het nog een vals-positieve uitslag kan zijn door de medicatie (zoals dat spul waar Moeders voor Moeders urine voor inzamelt).

Als dat eenmaal uit je systeem is, dan geldt wat jij zegt. :)
pi_210070396
Myraela *O* Gefeliciteerd! Yes, eindelijk weer eens goed nieuws in dit topic! Je weet nooit hoe het verder gaat lopen, maar je hebt een belangrijke horde genomen O+ Ik duim voor een prachtig wondertje over 8 maanden *O*
pi_210074299
Bedankt voor al jullie support. O+
pi_210074413
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 10:39 schreef Myraela het volgende:
Thanks! Ik heb met tests van Clearblue getest. Dat was woensdag al gewoon een duidelijk kruisje, en vandaag weer. Dus ik denk dat het goed zit. Maar door die termijn van het ziekenhuis voelt het toch alsof je het dan pas echt mag geloven. En dan nog blijft het veel te spannend allemaal, maar dan zal ik wel voorzichtig doorschuiven naar het andere topic.
Oh! O+ voorzichtig gefeliciteerd, ik duim voor een plakker *O* *G*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_210075128
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 14:33 schreef Viv het volgende:

[..]
Het gaat er vooral om of het nog een vals-positieve uitslag kan zijn door de medicatie (zoals dat spul waar Moeders voor Moeders urine voor inzamelt).

Als dat eenmaal uit je systeem is, dan geldt wat jij zegt. :)
Goed punt, bedankt voor de aanvulling!
pi_210085531
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef Myraela het volgende:
Bedankt voor al jullie support. O+
Oooh wat spannend en leuk Myraela *O* het is jullie zo gegund! Bracht het misschien toch geluk dat het precies 3 jaar was toch? ^O^
pi_210087193
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 19:02 schreef shankanana het volgende:
Oooh wat spannend en leuk Myraela *O* het is jullie zo gegund! Bracht het misschien toch geluk dat het precies 3 jaar was toch? ^O^
Ik kreeg de melding in m'n cyclus-app met de 3-jaar 'anniversary' op dezelfde dag als de eerste positieve test. Dus het is wel een mooi toeval. O+
  zondag 30 juli 2023 @ 12:30:56 #86
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_210093048
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 08:52 schreef Myraela het volgende:
Voorzichtig positief nieuws een keer in dit topic. Ik testte woensdag (NOD) positief en vanochtend (16 dpo) weer. Volgens mij is het advies vanuit het ziekenhuis om pas later te testen, maar ik had dat geduld niet. Maar ik test maandag nog een keer en dan bel ik het ziekenhuis.

Ik vind het allemaal nog veel te spannend. Ben echt wel onwijs blij met weer een stapje dichterbij, maar ook bang voor teveel feeststemming.
Ik doe een voorzichtige *O* alhoewel, positief is positief!! Spannend :*
Be happy with the little things in life
  zondag 30 juli 2023 @ 22:06:30 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210100878
En? Ligt de test voor morgenochtend al klaar?
Ik strooi er gewoon nog wat jompels tegenaan hoor! Just because I can! *O* *O* *O*
pi_210104577
Vanochtend weer getest, en weer een dikke streep. Dus nu geloof ik het echt. Blijft een heel gemengde staat van blijdschap en angst. Maar we gaan gewoon genieten. En een topicje doorschuiven.

Ik blijf jullie wel volgen, en met jullie mee-duimen. O+
pi_210112714
Gefeliciteerd Myraela! *O*
pi_210119464
quote:
17s.gif Op maandag 31 juli 2023 11:05 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend weer getest, en weer een dikke streep. Dus nu geloof ik het echt. Blijft een heel gemengde staat van blijdschap en angst. Maar we gaan gewoon genieten. En een topicje doorschuiven.

*O* gefeliciteerd

Zo een beetje afwezig geweest. Verwijzing wel al in de pocket maar niks mee gedaan. Het gaat hier even niet zo lekker en ik wil eerst wat dingen op de rit hebben. September hakken we definitief de knoop door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg jullie nog steeds maar iets meer langs de zijlijn. Dikke knuffel voor jullie allemaal :*
Ik ben hier al eens geweest
pi_210128134
quote:

Gefeliciteerd!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_210133570
Nou hier ist niks geworden en kreeg net een brief dat de twee embryo’s ook niet ingevroren konden worden… dus helaas..
pi_210141006
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 16:01 schreef Magica het volgende:
Nou hier ist niks geworden en kreeg net een brief dat de twee embryo’s ook niet ingevroren konden worden… dus helaas..
Wat een teleurstelling weer. Sterkte!
  donderdag 3 augustus 2023 @ 09:27:41 #94
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210141293
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 16:01 schreef Magica het volgende:
Sterkte :*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210145619
Mag wel gelijk door voor volgende poging, hoef geen maand te wachten.. dus dat vind ik op zich wel fijn
pi_210249047
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 16:06 schreef Magica het volgende:
Mag wel gelijk door voor volgende poging, hoef geen maand te wachten.. dus dat vind ik op zich wel fijn
Wat ontzettend balen dat het dan op niks uitloopt :{ kan me je gevoel zo voorstellen..

Maar fijn dat je in elk geval snel door mag, hopelijk is er dan wel die treffer!

Ik verwacht ook eind augustus/ begin september weer te starten. Uiteindelijk bijna drie maanden gewacht...
pi_210249053
quote:

Nogmaals van harte *O* super!
pi_210460611
Het is hier stil. Iedereen in de pauzestand? Ik mag bijna weer, heb de medicijnen al binnen.

Ben me nu onwijs aan het opvreten dat ik ze te lang uit de koelkast heb gelaten bij het vervoer :@ ik ging even boodschappen doen onderweg, kwam nog iemand tegen, was nog iets vergeten |:(
Zo suf, was er gewoon even niet mee bezig... ga ze morgen wel bellen of het kwaad kan. Ik weet van die Gonal-F dat het drie maanden buiten de koelkast kan, maar er zat ook decapeptyl bij en dat is volgens mij wat trickier. Schaam me wel extreem als ik nieuwe zou moeten halen :@

Spannend om weer te starten. Gebruik al een tijd wat supplementen en probeer bij vlagen extreem gezond te eten. Ik vind het lastig dat er zo'n hele industrie bestaat rondom de kinderwens. Zoveel niet echt bewezen info en mensen die je spullen of coaching proberen te verkopen. Ergens vind ik het niet ethisch dat ze zo op de wanhoop van mensen inspelen, maar merk dat je toch dingen gaat proberen en googelen. Onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet...
  maandag 28 augustus 2023 @ 22:43:22 #99
482080 AgnesGru
pi_210461012
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:07 schreef shankanana het volgende:
Het is hier stil. Iedereen in de pauzestand? Ik mag bijna weer, heb de medicijnen al binnen.

Ben me nu onwijs aan het opvreten dat ik ze te lang uit de koelkast heb gelaten bij het vervoer :@ ik ging even boodschappen doen onderweg, kwam nog iemand tegen, was nog iets vergeten |:(
Zo suf, was er gewoon even niet mee bezig... ga ze morgen wel bellen of het kwaad kan. Ik weet van die Gonal-F dat het drie maanden buiten de koelkast kan, maar er zat ook decapeptyl bij en dat is volgens mij wat trickier. Schaam me wel extreem als ik nieuwe zou moeten halen :@

Hier ook de medicatie weer binnen, eind deze week starten met de decapeptyl.

Hoe lang is de medicatie uit de koelkast geweest? Ik moest sowieso minimaal een uur terugrijden na het ophalen (wel met koeltas en elementen).
pi_210461340
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Hoe lang is de medicatie uit de koelkast geweest? Ik moest sowieso minimaal een uur terugrijden na het ophalen (wel met koeltas en elementen).
Helaas geen koeltas omdat ik niet superver woon en het er wel een uurtje buiten kan zeiden ze bij de balie. Maar ik denk dat ik er wel anderhalf misschien wel twee uur over heb gedaan... het voelde wel nog koel aan. Het was een flinke tas dus het hield elkaar nog wel een beetje koel. Nou ja, morgen maar even bellen :X
  Manager PR/Moderator donderdag 31 augustus 2023 @ 10:46:29 #101
269689 crew  Viv
pi_210499333
quote:
Ah tof. Twee jaar geleden kon ik meedoen met het onderzoek maar dat wilde ik niet. Ik wilde absoluut niet in de groep met echo's en medicijnen geloot worden. Ik vond het toen best spannend om die controle los te laten maar de belasting was echt zoveel minder. Mooi om te zien dat wij niet de enige zijn waarbij dit prima werkt :)
pi_210671723
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Hoe ist nu met jou?
Ik had vandaag een punctie, maar vier eitjes, maar toch wel ok links was al duidelijk dat het niks werd deze keer.
En de punctie viel zo erg mee, vorige keer was echt een hel :')
Dus dat is positief verder weer afwachten
  zondag 24 september 2023 @ 19:03:50 #104
482080 AgnesGru
pi_210740509
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 11:39 schreef Magica het volgende:

[..]
Hoe ist nu met jou?
Ik had vandaag een punctie, maar vier eitjes, maar toch wel ok links was al duidelijk dat het niks werd deze keer.
En de punctie viel zo erg mee, vorige keer was echt een hel :')
Dus dat is positief verder weer afwachten
Ben vorige week weer gestart met de Gonal-F. Moest nu meteen starten met 225 eenheden. Merk wel meer van de bijwerkingen qua vermoeidheid en vlagen van misselijkheid. Vandaag eerste echo gehad. En zag er al goed uit.
Woensdag weer echo en ze verwacht later die week de punctie.
pi_210747097
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 19:03 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ben vorige week weer gestart met de Gonal-F. Moest nu meteen starten met 225 eenheden. Merk wel meer van de bijwerkingen qua vermoeidheid en vlagen van misselijkheid. Vandaag eerste echo gehad. En zag er al goed uit.
Woensdag weer echo en ze verwacht later die week de punctie.
Spannend weer hopelijk een beter resultaat dit keer 🤞🏼
pi_210815524
Net de uitslag van de fertiliteitsarts gekregen. Bij de punctie 1.5 week geleden zijn er 4 eicellen gevonden, 1 was niet rijp. Uit de overige 3 is 1 embryo ontstaan maar die is nog voor het biopt gestopt met delen.

Ook als we kijken naar de 7 voorgaande rondes waaruit we 3 terugplaatsingen hebben gehad is het eigenlijk niet meer zinvol om nog verder te gaan met behandelingen. Ze staat er nog wel voor open om nog 1 behandeling te proberen. Mits de rest van het team daarvoor open staat.
  maandag 2 oktober 2023 @ 19:07:24 #107
482080 AgnesGru
pi_210815986
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 18:20 schreef Cygne het volgende:
Net de uitslag van de fertiliteitsarts gekregen. Bij de punctie 1.5 week geleden zijn er 4 eicellen gevonden, 1 was niet rijp. Uit de overige 3 is 1 embryo ontstaan maar die is nog voor het biopt gestopt met delen.

Ook als we kijken naar de 7 voorgaande rondes waaruit we 3 terugplaatsingen hebben gehad is het eigenlijk niet meer zinvol om nog verder te gaan met behandelingen. Ze staat er nog wel voor open om nog 1 behandeling te proberen. Mits de rest van het team daarvoor open staat.
Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte :*
pi_210816130
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 19:07 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte :*
Dankjewel. :*
Eigenlijk gaat het wel oké. Het feit dat onze jongens er zijn is al een enorm wonder.
pi_210820804
Hier op naar de laatste terugplaatsing ergens halverwege oktober. Dan zit het er op. Vierde behandeling zal waarschijnlijk nog wel medisch mogelijk zijn, maar we gaan er hoogstwaarschijnlijk een punt achter zetten als deze laatste ook geen succes wordt. Na een traject van meer dan 3 jaar met vele pogingen en een miskraam zijn we soort van moe gestreden. De hoop houden we voor de laatste terugplaatsing, maar tegelijkertijd bereid je jezelf ook voor op dat zwarte gat waarin je gaat vallen. Niet makkelijk (understatement).
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_210822796
Ik ga ook nog even mee in de negatieve flow, van de 4 eicellen was toch 1 embryo teruggeplaatst de rest was niks en ik ben weer ongesteld nu.
Ik ga nu even sowieso een maand rust nemen.
Sterkte voor iedereen. :*
  Manager PR/Moderator dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:16:23 #111
269689 crew  Viv
  donderdag 5 oktober 2023 @ 19:10:45 #112
482080 AgnesGru
pi_210845839
Afgelopen weekend de punctie gehad, zijn 10 eicellen geoogst. Van die 10 waren er 7 rijp, en konden er 5 getest worden.

Van die 5 zijn er 3 afgevallen, bij een kon geen duidelijke diagnose gesteld worden (en wordt mogelijk later her-gebiopteerd) en een was goed en is vanmiddag teruggeplaatst.
pi_210848656
Aangrijpend die verhalen. Sterkte allemaal een ik blijf toch ook voor jullie hopen.

Ook hier geen goed nieuws. Vier eicellen bij de laatste punctie 2 weken geleden. De keer ervoor was het er maar één, dus dat gaf toch hoop. Ook omdat de arts heel enthousiast en positief was.

Maar twee dagen later werd ik gebeld dat er drie niet rijp waren en de andere ook niet was gaan delen ;( dus geen terugplaatsing.

Verzekeringstechnisch zouden we het nog een keer kunnen proberen. Helaas is het alleen erg druk op het moment waardoor we zelfs op het inplannen van een gesprek hierover een maand moeten wachten. En voor we daarna weer verder zouden kunnen... ik voel de klok wel echt tikken.
pi_210896617
Hi, na wat wikken en wegen toch besloten om hier mee te posten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag begonnen met decapeptyl, 19 oktober heb ik de uitgangsecho voor IVF.
En het zegt veel over mijzelf als persoon: Mijzelf prikken vind ik minder erg dan de onzekerheid in mijn agenda :')

Verder probeer ik een beetje bij te lezen in jullie verhalen en hoop ik dat we straks allemaal met plakkers zitten :*
  zondag 15 oktober 2023 @ 17:08:57 #115
482080 AgnesGru
pi_210962455
Net buikkrampen gekregen en wat bloedverlies :{
Donderdag mag ik testen, weinig vertrouwen in op dit moment.
  Manager PR/Moderator zondag 15 oktober 2023 @ 17:15:10 #116
269689 crew  Viv
pi_210962512
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 17:08 schreef AgnesGru het volgende:
:*
pi_210969823
quote:
:*
pi_210988384
quote:
:* hoe gaat het nu met je?
  donderdag 19 oktober 2023 @ 14:08:01 #119
482080 AgnesGru
pi_211006252
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:00 schreef Zombabe het volgende:

[..]
:* hoe gaat het nu met je?
Helaas is de terugplaatsing niet gelukt, doorgezet naar een vrij heftige menstruatie.
En meteen verdwenen alle zogenaamde kwaaltjes (moe, pijnlijke borsten, vlagen van misselijkheid, trekkerig gevoel in liezen), maar wel flinke buikkrampen,

In overleg met ziekenhuis gestopt met de Utro (had zondag negatief getest).

Dus nu even afwachten hoe nu verder, poging drie of mogelijk toch terugplaatsing van de embry die in aanmerking komt herbiopsie. @Cygne had jij hier ervaring mee?
pi_211010863
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 14:08 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Helaas is de terugplaatsing niet gelukt, doorgezet naar een vrij heftige menstruatie.
En meteen verdwenen alle zogenaamde kwaaltjes (moe, pijnlijke borsten, vlagen van misselijkheid, trekkerig gevoel in liezen), maar wel flinke buikkrampen,

Dus nu even afwachten hoe nu verder, poging drie of mogelijk toch terugplaatsing van de embry die in aanmerking komt herbiopsie. @:Cygne had jij hier ervaring mee?
Zoals je al dacht, shit.
Hopelijk zijn de buikkrampen snel minder.

Heb je zelf een voorkeur voor de volgende stap?
pi_211010884
Vandaag was mijn uitgangsecho, die zag er goed uit :) Dus vanavond begonnen met Gonal F, 225 eenheden.

Ik lees wel wat dingen over bijwerkingen, met mijn dosis zal ik er vast niet aan ontkomen. Maar ik stap er neutraal in en merk vanzelf of ik klachten krijg.
pi_211018058
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 14:08 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dus nu even afwachten hoe nu verder, poging drie of mogelijk toch terugplaatsing van de embry die in aanmerking komt herbiopsie. @:Cygne had jij hier ervaring mee?
Ik heb een niet conclusief embryo teruggeplaatst gekregen, toen ik daar zwanger van ben geworden heb ik een vlokkentest laten doen. Ik heb nu nog 2 niet conclusieve embryo's in de vriezer liggen die in de toekomst mogelijk een herbiopsie zouden kunnen krijgen. Die terugplaatsing was bij hoge uitzondering (ze waren er écht niet voor, moest door vier werkgroepen) en kreeg ook nog een staartje omdat onze zoon een syndroom heeft die losstaat van onze reden voor pgt waardoor ze er nu nóg strenger op zijn. Begrijp het ook wel. Ik vond dit het allerzwaarst van alle trajecten die we gedaan hebben. Geen spijt van, maar ik zou dit niet nog eens kunnen.

Met een herbiopt zijn de kansen ook vrij klein. Maar ik hoor toch met enige regelmaat dat er daarna toch een gezond kindje geboren wordt. Als een embryo twee keer vriezen en dooien overleeft en twee keer een biopt is dat meestal ook wel een sterk embryo.

Ik had vorige week een belconsult met onze fertiliteitsarts, ik had gevraagd of we niet nog een keer mogen proberen. In alle rust, in de vorige ronde was het prive heel heftig. Ze heeft dat overlegd en de werkgroep heeft akkoord gegeven. Als de rust weer helemaal terug is gaan we het nog een keer proberen. De kansen zijn heel klein, maar ergens geeft het rust dat het niet helemaal definitief klaar is.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:01:25 #123
482080 AgnesGru
pi_211068081
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 15:33 schreef Cygne het volgende:

[..]
Ik heb een niet conclusief embryo teruggeplaatst gekregen, toen ik daar zwanger van ben geworden heb ik een vlokkentest laten doen. Ik heb nu nog 2 niet conclusieve embryo's in de vriezer liggen die in de toekomst mogelijk een herbiopsie zouden kunnen krijgen. Die terugplaatsing was bij hoge uitzondering (ze waren er écht niet voor, moest door vier werkgroepen) en kreeg ook nog een staartje omdat onze zoon een syndroom heeft die losstaat van onze reden voor pgt waardoor ze er nu nóg strenger op zijn. Begrijp het ook wel. Ik vond dit het allerzwaarst van alle trajecten die we gedaan hebben. Geen spijt van, maar ik zou dit niet nog eens kunnen.

Met een herbiopt zijn de kansen ook vrij klein. Maar ik hoor toch met enige regelmaat dat er daarna toch een gezond kindje geboren wordt. Als een embryo twee keer vriezen en dooien overleeft en twee keer een biopt is dat meestal ook wel een sterk embryo.
Bedankt voor het delen van je ervaring. Klinkt wel heftig allemaal.

quote:
Ik had vorige week een belconsult met onze fertiliteitsarts, ik had gevraagd of we niet nog een keer mogen proberen. In alle rust, in de vorige ronde was het prive heel heftig. Ze heeft dat overlegd en de werkgroep heeft akkoord gegeven. Als de rust weer helemaal terug is gaan we het nog een keer proberen. De kansen zijn heel klein, maar ergens geeft het rust dat het niet helemaal definitief klaar is.
Wat spannend! Weet je al wanneer je kan starten?
pi_211180448
De afgelopen weken best wat onzekerheid gehad, maar zondag toch eindelijk punctie!
Er is niet veel stimulatie, ondanks de hoge dosis en 15 dagen prikken.
2 goede follikels, 3 zitten er tegenaan qua omvang. De hoop is dat die 3 nog een groeispurt maken, de afgelopen dagen zijn ze wel iets gegroeid. Maar het blijft spannend en afwachten.

Hoe gaat het verder hier?
pi_211182677
Ik meld mij hier ook weer. Mijn zoontje is een heerlijke peuter van 2,5 jaar.
Afgelopen zomer aangemeld bij het ziekenhuis, nadat we het alweer anderhalf jaar proberen, en aankomende menstruatie mag ik starten!
De vorige keer officieel bij de tweede iui ronde zwanger. Wel vaker gestart met de medicatie (clomid) maar vaak overstimulatie, waardoor het dus helaas niet doorging. Clomid wordt ondertussen niet meer gebruikt, dus heb ik puregon meegekregen. Hopelijk valt hier de dosering beter mee af te stemmen.

Ik ga dit topic weer een beetje bijlezen!

@Spannend Zombabe, hopelijk worden het nog 4 of vijf mooie follikels!
pi_211206800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:57 schreef Mango91 het volgende:
Ik meld mij hier ook weer. Mijn zoontje is een heerlijke peuter van 2,5 jaar.
Afgelopen zomer aangemeld bij het ziekenhuis, nadat we het alweer anderhalf jaar proberen, en aankomende menstruatie mag ik starten!
De vorige keer officieel bij de tweede iui ronde zwanger. Wel vaker gestart met de medicatie (clomid) maar vaak overstimulatie, waardoor het dus helaas niet doorging. Clomid wordt ondertussen niet meer gebruikt, dus heb ik puregon meegekregen. Hopelijk valt hier de dosering beter mee af te stemmen.

Ik ga dit topic weer een beetje bijlezen!

@:spannend Zombabe, hopelijk worden het nog 4 of vijf mooie follikels!
@Mango91 Spannend! Gaan jullie hetzelfde traject in als de vorige keer?
pi_211235045
Vandaag is er een embryootje teruggeplaatst O+
En een 2e is ingevroren.

Vrijdag had ik 2 rijpe en 3 bijna rijpe follikels, bij de punctie op zondag hebben ze 3 eitjes gevonden.
Daarvan zijn er 2 bevrucht, beide van goede kwaliteit.

Niet heel veel opbrengst dus, maar er hoeft er natuurlijk maar 1 van te plakken O+
  woensdag 8 november 2023 @ 18:38:15 #128
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211236277
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:17 schreef Zombabe het volgende:
Vandaag is er een embryootje teruggeplaatst O+
En een 2e is ingevroren.

Vrijdag had ik 2 rijpe en 3 bijna rijpe follikels, bij de punctie op zondag hebben ze 3 eitjes gevonden.
Daarvan zijn er 2 bevrucht, beide van goede kwaliteit.

Niet heel veel opbrengst dus, maar er hoeft er natuurlijk maar 1 van te plakken O+
Pupo *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211241266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 18:38 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Pupo *O*
O+
pi_211300467
Wat spannend @Zombabe, ik duim voor twee streepjes over twee weken!

Wij gaan inderdaad hetzelfde traject in als de vorige keer (iui). Afgelopen week gespoten met puregon en heb nu helaas maar 1 mooi rijp eitje. Gelukkig geen overstimulatie zoals bij clomid. Maar zonder medicatie heb ik ook altijd 1 eitje, dus dit valt wat tegen. Aankomend weekend inseminatie en dan is het weer wachten.
pi_211397383
Negatief :{
Had het wel een beetje verwacht, natuurlijk anders gehoopt.
Nu 1 ronde overslaan en waarschijnlijk in het nieuwe jaar een volgende poging.
pi_211484464
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:01 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Bedankt voor het delen van je ervaring. Klinkt wel heftig allemaal.
[..]
Wat spannend! Weet je al wanneer je kan starten?
Pas volgend jaar ergens.
  donderdag 28 december 2023 @ 15:03:06 #133
482080 AgnesGru
pi_211796603
Zijn jullie op de hoogte dat je je niet meer aanvullend kan verzekeren bij UMC om een vierde poging vergoed te krijgen? Is alleen nog maar mogelijk als je onder een collectief valt.
pi_211797043
Vandaag ben ik één dag overtijd na de tweede iui poging. Eerste kerstdag alvast getest (want veel rauw vlees, drink sowieso geen alcohol na de eisprong) en die was héél licht positief (normale test van jumbo), bijna niet te zien voor het blote oog. Gisteren weer helaas een echte witte test, terwijl ik nu had getest met een early test van Jumbo. Maar vandaag weer een stukje donkerder (sensitest) en ook nog geen bloed.
Oftewel, ik bevind me voor mijn gevoel even in niemandsland.
  Moderator donderdag 28 december 2023 @ 18:56:56 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211800682
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 15:21 schreef Mango91 het volgende:
Vandaag ben ik één dag overtijd na de tweede iui poging. Eerste kerstdag alvast getest (want veel rauw vlees, drink sowieso geen alcohol na de eisprong) en die was héél licht positief (normale test van jumbo), bijna niet te zien voor het blote oog. Gisteren weer helaas een echte witte test, terwijl ik nu had getest met een early test van Jumbo. Maar vandaag weer een stukje donkerder (sensitest) en ook nog geen bloed.
Oftewel, ik bevind me voor mijn gevoel even in niemandsland.
Wat ontzettend spannend! Heb je ook pregnyl gespoten? Dan kan het zijn dat de eerste test dat nog oppikte, de tweede test niet meer en de derde test een zwangerschap. Dus ik ga voorzichtig voor je jompelen hoor! *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211802555
Nee geen pregnyl! Maar ovitrelle en dat zou tien dagen later uit het lichaam moeten zijn. Mijn eerste test na ovitrelle was 14 dagen later.
Ik heb ook nog geen enkele keer met ochtendurine getest, dus dat is misschien in deze periode ook nog wel van invloed.
Nouja meer dan afwachten kunnen we nu toch niet doen.
pi_211817033
Helaas vandaag ongesteld geworden (en nog steeds een licht positieve test), dus helaas niet goed ingenesteld. Lekker rot zo na een behandeling.
Gelukkig mag ik dinsdag weer op controle en bij een goede uitgangsecho weer opnieuw starten.
Gezellig zo tussen de feestdagen in.
pi_211853037
Balen Mango, ik hoopte met je mee dat het was gelukt. Hopelijk de volgende ronde :*

Medicatie voor stimulatie slaat wel goed aan begrijp ik? Las een stukje terug en zag dat je bij jullie eerste kindje veel last had van overstimulatie?
pi_211889082
Ach Mango wat rot. :*

Wij hebben na lang nadenken en veel praten dat we stoppen met de trajecten. De kansen zijn zo ontzettend klein, de vorige 2 trajecten hebben niets opgeleverd. Daarnaast: wat nou als het wel lukt en ik word weer zo ziek? Ik wil dat niet meer.

We laten nog wel onze twee inconclusieve embryo's hertesten omdat dat toch nog voelt als losse eindjes.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 18:32:02 #140
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_211894936
Het duimpje is niet omdat ik het leuk vind maar gewoon omdat ik je wat forum-liefde wilde sturen Cygne! Moeilijke beslissingen. Ik hoop dat jullie het goed samen kunnen doen allemaal.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_211897281
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 18:32 schreef Lemijn het volgende:
Het duimpje is niet omdat ik het leuk vind maar gewoon omdat ik je wat forum-liefde wilde sturen Cygne! Moeilijke beslissingen. Ik hoop dat jullie het goed samen kunnen doen allemaal.
Snap ik. :*
Weet je, hoe dubbel ook. Het is wat het is en we hebben al meer dan we ooit hadden verwacht. Dankjewel! O+
  dinsdag 2 januari 2024 @ 22:07:28 #142
482080 AgnesGru
pi_211898115
Sterkte Mango en Cygne :*
  woensdag 3 januari 2024 @ 10:31:27 #143
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211901026
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 21:23 schreef Cygne het volgende:

[..]
Snap ik. :*
Weet je, hoe dubbel ook. Het is wat het is en we hebben al meer dan we ooit hadden verwacht. Dankjewel! O+
Koesteren wat er is. O+ Een mooie manier om daar in te staan, maar evengoed een :*.
  woensdag 3 januari 2024 @ 11:06:09 #144
482080 AgnesGru
pi_211901315
Hier inmiddels alweer gestart met poging drie. Volgende week eerste echo.

Het doet me fysiek en mentaal toch wat meer dan de vorige twee pogingen. Het idee dat dit mogelijk de laatste is, vind het wel heftig.

Mocht deze poging ook niet lukken, hebben we nog een inconclusieve embryo in de vriezer.
pi_211909078
Sterkte Cygne!

Agnescru veel succes deze ronde! Ik duim voor je.
Wat houdt de inconclusieve embryo in?

Wij zijn van de week gestart met ronde 3. Het zag er op de echo allemaal prima uit.
pi_211920741
Ook van mij een minder leuke update.
Mijn enige cryo uit IVF ronde 1 is niet goed ontdooid, waardoor een terugplaatsing vandaag niet doorging. Hiermee is poging 1 dus klaar..
Flinke domper. Eerst al weinig eitjes, nu dit. Het gaat vandaag al wel iets beter, maar ik had ‘m gisteren wel echt hangen.

Volgende week afspraak bij de arts om het vervolg te bespreken. Ik hoop dat de slechte ontdooiing gewoon pech is en dat er geen bezwaren zijn om de 2e ronde niet te starten. En hopelijk ook al in mijn volgende cyclus, 1 poging in een half jaar voelt vooral als heel weinig..
  vrijdag 5 januari 2024 @ 10:32:02 #147
482080 AgnesGru
pi_211923011
@Mango91 dank je wel! In verband met een erfelijke aandoening zitten wij een pgt-traject (de embryo's worden voor terugplaatsing getest of het gen aanwezig is). Bij een embryo hebben ze niet kunnen vaststellen of het gen al dan niet is overgeërfd. Deze zou opnieuw getest moeten worden voordat er een terugplaatsing gaat plaatsvinden.
  maandag 5 februari 2024 @ 09:44:15 #148
482080 AgnesGru
pi_212303258
Even een update:

Ongeveer drie weken geleden een punctie gehad, 16 eicellen geoogst.
Er waren er 13 rijp, en alle 13 bevrucht. 10 bleken geschikt voor een biopsie.
Uiteindelijk waren er vier genetisch geschikt (dat was wel even een tegenvaller), van die vier zijn er twee teruggeplaatst. De andere twee waren niet geschikt om in te vriezen.

Omdat dit de laatste poging is, beide embryo's laten terugplaatsen.

Afgelopen zaterdag mocht ik testen en die was positief *O* O+
Vanmorgen opnieuw getest en het loopt mooi op!
pi_212303317
Gefeliciteerd @AgnesGru! *O* Ik duim voor mooie plakker(s) O+
  maandag 5 februari 2024 @ 11:28:59 #150
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_212304453
Gefeliciteerd @AgnesGru ! Wat fantastisch dat het bij deze allerlaatste kans nu lijkt te lukken!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')