Ah tof. Twee jaar geleden kon ik meedoen met het onderzoek maar dat wilde ik niet. Ik wilde absoluut niet in de groep met echo's en medicijnen geloot worden. Ik vond het toen best spannend om die controle los te laten maar de belasting was echt zoveel minder. Mooi om te zien dat wij niet de enige zijn waarbij dit prima werktquote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:46 schreef Viv het volgende:
Positief nieuws over IVF:
https://nos.nl/artikel/24(...)jner-voor-de-patient
Hoe ist nu met jou?quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier ook de medicatie weer binnen, eind deze week starten met de decapeptyl.
Hoe lang is de medicatie uit de koelkast geweest? Ik moest sowieso minimaal een uur terugrijden na het ophalen (wel met koeltas en elementen).
Ben vorige week weer gestart met de Gonal-F. Moest nu meteen starten met 225 eenheden. Merk wel meer van de bijwerkingen qua vermoeidheid en vlagen van misselijkheid. Vandaag eerste echo gehad. En zag er al goed uit.quote:Op maandag 18 september 2023 11:39 schreef Magica het volgende:
[..]
Hoe ist nu met jou?
Ik had vandaag een punctie, maar vier eitjes, maar toch wel ok links was al duidelijk dat het niks werd deze keer.
En de punctie viel zo erg mee, vorige keer was echt een hel![]()
Dus dat is positief verder weer afwachten
Spannend weer hopelijk een beter resultaat dit keer 🤞🏼quote:Op zondag 24 september 2023 19:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben vorige week weer gestart met de Gonal-F. Moest nu meteen starten met 225 eenheden. Merk wel meer van de bijwerkingen qua vermoeidheid en vlagen van misselijkheid. Vandaag eerste echo gehad. En zag er al goed uit.
Woensdag weer echo en ze verwacht later die week de punctie.
Jeetje wat heftig! Heel veel sterktequote:Op maandag 2 oktober 2023 18:20 schreef Cygne het volgende:
Net de uitslag van de fertiliteitsarts gekregen. Bij de punctie 1.5 week geleden zijn er 4 eicellen gevonden, 1 was niet rijp. Uit de overige 3 is 1 embryo ontstaan maar die is nog voor het biopt gestopt met delen.
Ook als we kijken naar de 7 voorgaande rondes waaruit we 3 terugplaatsingen hebben gehad is het eigenlijk niet meer zinvol om nog verder te gaan met behandelingen. Ze staat er nog wel voor open om nog 1 behandeling te proberen. Mits de rest van het team daarvoor open staat.
Dankjewel.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag begonnen met decapeptyl, 19 oktober heb ik de uitgangsecho voor IVF.
En het zegt veel over mijzelf als persoon: Mijzelf prikken vind ik minder erg dan de onzekerheid in mijn agenda![]()
Verder probeer ik een beetje bij te lezen in jullie verhalen en hoop ik dat we straks allemaal met plakkers zitten![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:08 schreef AgnesGru het volgende:
Net buikkrampen gekregen en wat bloedverlies![]()
Donderdag mag ik testen, weinig vertrouwen in op dit moment.
Helaas is de terugplaatsing niet gelukt, doorgezet naar een vrij heftige menstruatie.quote:
Zoals je al dacht, shit.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Helaas is de terugplaatsing niet gelukt, doorgezet naar een vrij heftige menstruatie.
En meteen verdwenen alle zogenaamde kwaaltjes (moe, pijnlijke borsten, vlagen van misselijkheid, trekkerig gevoel in liezen), maar wel flinke buikkrampen,
In overleg met ziekenhuis gestopt met de Utro (had zondag negatief getest).
Dus nu even afwachten hoe nu verder, poging drie of mogelijk toch terugplaatsing van de embry die in aanmerking komt herbiopsie. @:Cygne had jij hier ervaring mee?
Ik heb een niet conclusief embryo teruggeplaatst gekregen, toen ik daar zwanger van ben geworden heb ik een vlokkentest laten doen. Ik heb nu nog 2 niet conclusieve embryo's in de vriezer liggen die in de toekomst mogelijk een herbiopsie zouden kunnen krijgen. Die terugplaatsing was bij hoge uitzondering (ze waren er écht niet voor, moest door vier werkgroepen) en kreeg ook nog een staartje omdat onze zoon een syndroom heeft die losstaat van onze reden voor pgt waardoor ze er nu nóg strenger op zijn. Begrijp het ook wel. Ik vond dit het allerzwaarst van alle trajecten die we gedaan hebben. Geen spijt van, maar ik zou dit niet nog eens kunnen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Helaas is de terugplaatsing niet gelukt, doorgezet naar een vrij heftige menstruatie.
En meteen verdwenen alle zogenaamde kwaaltjes (moe, pijnlijke borsten, vlagen van misselijkheid, trekkerig gevoel in liezen), maar wel flinke buikkrampen,
In overleg met ziekenhuis gestopt met de Utro (had zondag negatief getest).
Dus nu even afwachten hoe nu verder, poging drie of mogelijk toch terugplaatsing van de embry die in aanmerking komt herbiopsie. @:Cygne had jij hier ervaring mee?
Bedankt voor het delen van je ervaring. Klinkt wel heftig allemaal.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:33 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik heb een niet conclusief embryo teruggeplaatst gekregen, toen ik daar zwanger van ben geworden heb ik een vlokkentest laten doen. Ik heb nu nog 2 niet conclusieve embryo's in de vriezer liggen die in de toekomst mogelijk een herbiopsie zouden kunnen krijgen. Die terugplaatsing was bij hoge uitzondering (ze waren er écht niet voor, moest door vier werkgroepen) en kreeg ook nog een staartje omdat onze zoon een syndroom heeft die losstaat van onze reden voor pgt waardoor ze er nu nóg strenger op zijn. Begrijp het ook wel. Ik vond dit het allerzwaarst van alle trajecten die we gedaan hebben. Geen spijt van, maar ik zou dit niet nog eens kunnen.
Met een herbiopt zijn de kansen ook vrij klein. Maar ik hoor toch met enige regelmaat dat er daarna toch een gezond kindje geboren wordt. Als een embryo twee keer vriezen en dooien overleeft en twee keer een biopt is dat meestal ook wel een sterk embryo.
Wat spannend! Weet je al wanneer je kan starten?quote:Ik had vorige week een belconsult met onze fertiliteitsarts, ik had gevraagd of we niet nog een keer mogen proberen. In alle rust, in de vorige ronde was het prive heel heftig. Ze heeft dat overlegd en de werkgroep heeft akkoord gegeven. Als de rust weer helemaal terug is gaan we het nog een keer proberen. De kansen zijn heel klein, maar ergens geeft het rust dat het niet helemaal definitief klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |