abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209995001
Balen! Maar in ieder geval eentje die al goed is. O+ En die met vertraging zijn ook nog niet helemaal afgeschreven toch? Ik kreeg ook later bericht dat mijn laatbloeier toch ingevroren kon worden.
pi_209995007
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 15:50 schreef Myraela het volgende:
Balen! Maar in ieder geval eentje die al goed is. O+ En die met vertraging zijn ook nog niet helemaal afgeschreven toch? Ik kreeg ook later bericht dat mijn laatbloeier toch ingevroren kon worden.
Das waar ik heb altijd gezegd met 1 ben ik al blij _O- ja ik wacht de rest af :)
pi_209995085
Ik herken je gevoel wel hoor. Ik riep ook 'met 1 ben ik blij', maar je hoopt altijd op meer. Ik zat in de auto te janken toen we het berichtje kregen dat er toch nog eentje ingevroren kon worden. :') Je kunt het zo hard roepen, maar de hoop is toch vaak sterker.

Succes met wachten. O+
pi_209995262
Magica, ik snap heel goed dat je vanuit 10 eitjes wel een iets hogere verwachting had. En die eitjes voelen als goud (vond ik dan), dus dan wil je het meest optimale resultaat. Dat IVF dan blijkbaar niet gewerkt heeft is gewoon klote :* Hopelijk trekken de sloompjes nog een beetje bij.
Voor de stats: ik ben momenteel zwanger van zo'n sloompie (laatste embryo die ze hebben ingevroren, nummer 10. Deze kon nog net door de test zeg maar).
pi_209995289
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 15:43 schreef AgnesGru het volgende:
Van de zeven eicellen waren er vijf rijp. Daar zijn er vier van bevrucht. Ze hebben ook vier embryo’s gebiopteerd. Was nog geen uitslag van de pgt binnen. Dat horen we morgen. Afspraak voor terugplaatsing morgen is alvast gemaakt.
Ook spannend voor jou! Wat een fikse afvalrace zo hè? Zeker als je nog PGT moet toepassen. Ik duim voor een paar gezonde embryo's en een goede terugplaatsing morgen *O* ^O^
pi_209995365
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 15:43 schreef AgnesGru het volgende:
Van de zeven eicellen waren er vijf rijp. Daar zijn er vier van bevrucht. Ze hebben ook vier embryo’s gebiopteerd. Was nog geen uitslag van de pgt binnen. Dat horen we morgen. Afspraak voor terugplaatsing morgen is alvast gemaakt.
Succes morgen :*
  Manager PR/Moderator zaterdag 22 juli 2023 @ 16:16:02 #57
269689 crew  Viv
pi_209995957
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 16:16 schreef Viv het volgende:
@:magica dus PUPO nu? *O*
Haha geloof het wel dan hè :')
  Manager PR/Moderator zaterdag 22 juli 2023 @ 16:36:14 #59
269689 crew  Viv
pi_209996028
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 16:33 schreef Magica het volgende:

[..]
Haha geloof het wel dan hè :')
Heel veel succes! O+ :*
pi_209996438
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 16:36 schreef Viv het volgende:

[..]
Heel veel succes! O+ :*
Dankje Viv O+
pi_209996505
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 15:57 schreef Myraela het volgende:
Ik herken je gevoel wel hoor. Ik riep ook 'met 1 ben ik blij', maar je hoopt altijd op meer. Ik zat in de auto te janken toen we het berichtje kregen dat er toch nog eentje ingevroren kon worden. :') Je kunt het zo hard roepen, maar de hoop is toch vaak sterker.

Succes met wachten. O+
Tnx, jij ook nog even :*
  zondag 23 juli 2023 @ 10:33:51 #62
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210005506
Helaas geen terugplaatsing vandaag :'(

De enige kwalitatief goede embryo was aangedaan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210006360
Kut. Kan er nog een embryo met vertraging ontwikkelen of was dit het? Sterkte in ieder geval!
  Manager PR/Moderator zondag 23 juli 2023 @ 11:43:07 #64
269689 crew  Viv
pi_210006376
Wat een enorme teleurstelling AgnesGru, sterkte :*
pi_210010898
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 10:33 schreef AgnesGru het volgende:

Jezus wat klote -O-
pi_210011640
quote:

Oh :{ sterkte Agnes, wat ontzettend balen...
pi_210013216
quote:

Oh Agnes, dat is een klap in je gezicht. Zo veel voor gedaan en dan zonder resultaat komen te zitten. Je weet dat die mogelijkheid er is, maar toch :'( Sterkte! :*
pi_210015517
Sterkte Agnes, wat een teleurstelling. Stom traject...
pi_210015736
quote:

Jeetje wat verdrietig. Echt roulette dit traject. :*
  dinsdag 25 juli 2023 @ 19:11:41 #70
482080 AgnesGru
pi_210037284
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 11:41 schreef Myraela het volgende:
Kut. Kan er nog een embryo met vertraging ontwikkelen of was dit het? Sterkte in ieder geval!
Zoals ik begrepen heb niet, de PGT-arts neemt als het goed is nog contact op.
De fertiliteitsarts heeft al wel gebeld, ik krijg in ieder geval een spoedplekje, mag volgende maand weer beginnen met hormonen en hopelijk in september een punctie.

quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 19:22 schreef Peacefulll het volgende:

[..]
Oh Agnes, dat is een klap in je gezicht. Zo veel voor gedaan en dan zonder resultaat komen te zitten. Je weet dat die mogelijkheid er is, maar toch :'( Sterkte! :*
Ja, ik had er niet zozeer over nagedacht dat er geen embryo geschikt zou zijn. Die kans is zo ontzettend klein.
pi_210065649
Voorzichtig positief nieuws een keer in dit topic. Ik testte woensdag (NOD) positief en vanochtend (16 dpo) weer. Volgens mij is het advies vanuit het ziekenhuis om pas later te testen, maar ik had dat geduld niet. Maar ik test maandag nog een keer en dan bel ik het ziekenhuis.

Ik vind het allemaal nog veel te spannend. Ben echt wel onwijs blij met weer een stapje dichterbij, maar ook bang voor teveel feeststemming.
pi_210066238
Voorzichtige *O* voor je
  Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 10:22:00 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210066435
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 08:52 schreef Myraela het volgende:
Voorzichtig positief nieuws een keer in dit topic. Ik testte woensdag (NOD) positief en vanochtend (16 dpo) weer. Volgens mij is het advies vanuit het ziekenhuis om pas later te testen, maar ik had dat geduld niet. Maar ik test maandag nog een keer en dan bel ik het ziekenhuis.

Ik vind het allemaal nog veel te spannend. Ben echt wel onwijs blij met weer een stapje dichterbij, maar ook bang voor teveel feeststemming.
Die test termijn die het ziekenhuis aanhoudt is bizar lang, ik denk dat je vrij zeker kunt zijn dat je echt zwanger bent. Al snap ik je terughoudendheid :* neemt de test toe in sterkte? Dan kun je er helemaal zeker van zijn.

Voorzichtige feli *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_210066631
Thanks! Ik heb met tests van Clearblue getest. Dat was woensdag al gewoon een duidelijk kruisje, en vandaag weer. Dus ik denk dat het goed zit. Maar door die termijn van het ziekenhuis voelt het toch alsof je het dan pas echt mag geloven. En dan nog blijft het veel te spannend allemaal, maar dan zal ik wel voorzichtig doorschuiven naar het andere topic.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 11:36:32 #75
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_210067316
quote:

We duimen voor je :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_210068806
Ohh @Myraela O+ O+ ik duim voor je!!
pi_210069116
quote:

Ohhh wat goed en spannend! Keihard aan het duimen voor je hier. O+ Maar in principe is een positieve test een positieve test, helemaal voorbij NOD. Dus je bent toch echt zwanger. O+
  Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 14:20:37 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210069567
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 10:39 schreef Myraela het volgende:
Thanks! Ik heb met tests van Clearblue getest. Dat was woensdag al gewoon een duidelijk kruisje, en vandaag weer. Dus ik denk dat het goed zit. Maar door die termijn van het ziekenhuis voelt het toch alsof je het dan pas echt mag geloven. En dan nog blijft het veel te spannend allemaal, maar dan zal ik wel voorzichtig doorschuiven naar het andere topic.
Ik heb die termijn van het ziekenhuis nooit serieus genomen :@ Ik werd ook altijd veel eerder weer ongesteld en meldde het dan meteen, en dan zeiden ze ook niet je moet nog afwachten :P Dus wat mij betreft ben je hartstikke zwanger hoor O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Manager PR/Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 14:33:58 #79
269689 crew  Viv
pi_210069800
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 13:52 schreef Bami het volgende:

[..]
Maar in principe is een positieve test een positieve test, helemaal voorbij NOD. Dus je bent toch echt zwanger. O+
Het gaat er vooral om of het nog een vals-positieve uitslag kan zijn door de medicatie (zoals dat spul waar Moeders voor Moeders urine voor inzamelt).

Als dat eenmaal uit je systeem is, dan geldt wat jij zegt. :)
pi_210070396
Myraela *O* Gefeliciteerd! Yes, eindelijk weer eens goed nieuws in dit topic! Je weet nooit hoe het verder gaat lopen, maar je hebt een belangrijke horde genomen O+ Ik duim voor een prachtig wondertje over 8 maanden *O*
pi_210074299
Bedankt voor al jullie support. O+
pi_210074413
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 10:39 schreef Myraela het volgende:
Oh! O+ voorzichtig gefeliciteerd, ik duim voor een plakker *O* *G*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_210075128
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 14:33 schreef Viv het volgende:

[..]
Het gaat er vooral om of het nog een vals-positieve uitslag kan zijn door de medicatie (zoals dat spul waar Moeders voor Moeders urine voor inzamelt).

Als dat eenmaal uit je systeem is, dan geldt wat jij zegt. :)
Goed punt, bedankt voor de aanvulling!
pi_210085531
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 20:54 schreef Myraela het volgende:
Bedankt voor al jullie support. O+
Oooh wat spannend en leuk Myraela *O* het is jullie zo gegund! Bracht het misschien toch geluk dat het precies 3 jaar was toch? ^O^
pi_210087193
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 19:02 schreef shankanana het volgende:
Oooh wat spannend en leuk Myraela *O* het is jullie zo gegund! Bracht het misschien toch geluk dat het precies 3 jaar was toch? ^O^
Ik kreeg de melding in m'n cyclus-app met de 3-jaar 'anniversary' op dezelfde dag als de eerste positieve test. Dus het is wel een mooi toeval. O+
  zondag 30 juli 2023 @ 12:30:56 #86
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_210093048
quote:

Ik doe een voorzichtige *O* alhoewel, positief is positief!! Spannend :*
Be happy with the little things in life
  zondag 30 juli 2023 @ 22:06:30 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210100878
En? Ligt de test voor morgenochtend al klaar?
Ik strooi er gewoon nog wat jompels tegenaan hoor! Just because I can! *O* *O* *O*
pi_210104577
Vanochtend weer getest, en weer een dikke streep. Dus nu geloof ik het echt. Blijft een heel gemengde staat van blijdschap en angst. Maar we gaan gewoon genieten. En een topicje doorschuiven.

Ik blijf jullie wel volgen, en met jullie mee-duimen. O+
pi_210112714
Gefeliciteerd Myraela! *O*
pi_210119464
quote:
17s.gif Op maandag 31 juli 2023 11:05 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend weer getest, en weer een dikke streep. Dus nu geloof ik het echt. Blijft een heel gemengde staat van blijdschap en angst. Maar we gaan gewoon genieten. En een topicje doorschuiven.

*O* gefeliciteerd

Zo een beetje afwezig geweest. Verwijzing wel al in de pocket maar niks mee gedaan. Het gaat hier even niet zo lekker en ik wil eerst wat dingen op de rit hebben. September hakken we definitief de knoop door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg jullie nog steeds maar iets meer langs de zijlijn. Dikke knuffel voor jullie allemaal :*
Ik ben hier al eens geweest
pi_210128134
quote:

Gefeliciteerd!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_210133570
Nou hier ist niks geworden en kreeg net een brief dat de twee embryo’s ook niet ingevroren konden worden… dus helaas..
pi_210141006
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 16:01 schreef Magica het volgende:
Nou hier ist niks geworden en kreeg net een brief dat de twee embryo’s ook niet ingevroren konden worden… dus helaas..
Wat een teleurstelling weer. Sterkte!
  donderdag 3 augustus 2023 @ 09:27:41 #94
482080 AgnesGru
pi_210141293
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 16:01 schreef Magica het volgende:
Sterkte :*
pi_210145619
Mag wel gelijk door voor volgende poging, hoef geen maand te wachten.. dus dat vind ik op zich wel fijn
pi_210249047
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 16:06 schreef Magica het volgende:
Mag wel gelijk door voor volgende poging, hoef geen maand te wachten.. dus dat vind ik op zich wel fijn
Wat ontzettend balen dat het dan op niks uitloopt :{ kan me je gevoel zo voorstellen..

Maar fijn dat je in elk geval snel door mag, hopelijk is er dan wel die treffer!

Ik verwacht ook eind augustus/ begin september weer te starten. Uiteindelijk bijna drie maanden gewacht...
pi_210249053
quote:

Nogmaals van harte *O* super!
pi_210460611
Het is hier stil. Iedereen in de pauzestand? Ik mag bijna weer, heb de medicijnen al binnen.

Ben me nu onwijs aan het opvreten dat ik ze te lang uit de koelkast heb gelaten bij het vervoer :@ ik ging even boodschappen doen onderweg, kwam nog iemand tegen, was nog iets vergeten |:(
Zo suf, was er gewoon even niet mee bezig... ga ze morgen wel bellen of het kwaad kan. Ik weet van die Gonal-F dat het drie maanden buiten de koelkast kan, maar er zat ook decapeptyl bij en dat is volgens mij wat trickier. Schaam me wel extreem als ik nieuwe zou moeten halen :@

Spannend om weer te starten. Gebruik al een tijd wat supplementen en probeer bij vlagen extreem gezond te eten. Ik vind het lastig dat er zo'n hele industrie bestaat rondom de kinderwens. Zoveel niet echt bewezen info en mensen die je spullen of coaching proberen te verkopen. Ergens vind ik het niet ethisch dat ze zo op de wanhoop van mensen inspelen, maar merk dat je toch dingen gaat proberen en googelen. Onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet...
  maandag 28 augustus 2023 @ 22:43:22 #99
482080 AgnesGru
pi_210461012
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:07 schreef shankanana het volgende:
Het is hier stil. Iedereen in de pauzestand? Ik mag bijna weer, heb de medicijnen al binnen.

Ben me nu onwijs aan het opvreten dat ik ze te lang uit de koelkast heb gelaten bij het vervoer :@ ik ging even boodschappen doen onderweg, kwam nog iemand tegen, was nog iets vergeten |:(
Zo suf, was er gewoon even niet mee bezig... ga ze morgen wel bellen of het kwaad kan. Ik weet van die Gonal-F dat het drie maanden buiten de koelkast kan, maar er zat ook decapeptyl bij en dat is volgens mij wat trickier. Schaam me wel extreem als ik nieuwe zou moeten halen :@

Hier ook de medicatie weer binnen, eind deze week starten met de decapeptyl.

Hoe lang is de medicatie uit de koelkast geweest? Ik moest sowieso minimaal een uur terugrijden na het ophalen (wel met koeltas en elementen).
pi_210461340
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Hier ook de medicatie weer binnen, eind deze week starten met de decapeptyl.

Hoe lang is de medicatie uit de koelkast geweest? Ik moest sowieso minimaal een uur terugrijden na het ophalen (wel met koeltas en elementen).
Helaas geen koeltas omdat ik niet superver woon en het er wel een uurtje buiten kan zeiden ze bij de balie. Maar ik denk dat ik er wel anderhalf misschien wel twee uur over heb gedaan... het voelde wel nog koel aan. Het was een flinke tas dus het hield elkaar nog wel een beetje koel. Nou ja, morgen maar even bellen :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')