Das waar ik heb altijd gezegd met 1 ben ik al blijquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:50 schreef Myraela het volgende:
Balen! Maar in ieder geval eentje die al goed is.En die met vertraging zijn ook nog niet helemaal afgeschreven toch? Ik kreeg ook later bericht dat mijn laatbloeier toch ingevroren kon worden.
Ook spannend voor jou! Wat een fikse afvalrace zo hè? Zeker als je nog PGT moet toepassen. Ik duim voor een paar gezonde embryo's en een goede terugplaatsing morgenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:43 schreef AgnesGru het volgende:
Van de zeven eicellen waren er vijf rijp. Daar zijn er vier van bevrucht. Ze hebben ook vier embryo’s gebiopteerd. Was nog geen uitslag van de pgt binnen. Dat horen we morgen. Afspraak voor terugplaatsing morgen is alvast gemaakt.
Succes morgenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:43 schreef AgnesGru het volgende:
Van de zeven eicellen waren er vijf rijp. Daar zijn er vier van bevrucht. Ze hebben ook vier embryo’s gebiopteerd. Was nog geen uitslag van de pgt binnen. Dat horen we morgen. Afspraak voor terugplaatsing morgen is alvast gemaakt.
Tnx, jij ook nog evenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:57 schreef Myraela het volgende:
Ik herken je gevoel wel hoor. Ik riep ook 'met 1 ben ik blij', maar je hoopt altijd op meer. Ik zat in de auto te janken toen we het berichtje kregen dat er toch nog eentje ingevroren kon worden.Je kunt het zo hard roepen, maar de hoop is toch vaak sterker.
Succes met wachten.
Jezus wat klotequote:Op zondag 23 juli 2023 10:33 schreef AgnesGru het volgende:
Helaas geen terugplaatsing vandaag![]()
De enige kwalitatief goede embryo was aangedaan.
Ohquote:Op zondag 23 juli 2023 10:33 schreef AgnesGru het volgende:
Oh Agnes, dat is een klap in je gezicht. Zo veel voor gedaan en dan zonder resultaat komen te zitten. Je weet dat die mogelijkheid er is, maar tochquote:Op zondag 23 juli 2023 10:33 schreef AgnesGru het volgende:
Jeetje wat verdrietig. Echt roulette dit traject.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:33 schreef AgnesGru het volgende:
Zoals ik begrepen heb niet, de PGT-arts neemt als het goed is nog contact op.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:41 schreef Myraela het volgende:
Kut. Kan er nog een embryo met vertraging ontwikkelen of was dit het? Sterkte in ieder geval!
Ja, ik had er niet zozeer over nagedacht dat er geen embryo geschikt zou zijn. Die kans is zo ontzettend klein.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:22 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Oh Agnes, dat is een klap in je gezicht. Zo veel voor gedaan en dan zonder resultaat komen te zitten. Je weet dat die mogelijkheid er is, maar tochSterkte!
Die test termijn die het ziekenhuis aanhoudt is bizar lang, ik denk dat je vrij zeker kunt zijn dat je echt zwanger bent. Al snap ik je terughoudendheidquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:52 schreef Myraela het volgende:
Voorzichtig positief nieuws een keer in dit topic. Ik testte woensdag (NOD) positief en vanochtend (16 dpo) weer. Volgens mij is het advies vanuit het ziekenhuis om pas later te testen, maar ik had dat geduld niet. Maar ik test maandag nog een keer en dan bel ik het ziekenhuis.
Ik vind het allemaal nog veel te spannend. Ben echt wel onwijs blij met weer een stapje dichterbij, maar ook bang voor teveel feeststemming.
We duimen voor jequote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:52 schreef Myraela het volgende:
Voorzichtig positief nieuws een keer in dit topic. Ik testte woensdag (NOD) positief en vanochtend (16 dpo) weer. Volgens mij is het advies vanuit het ziekenhuis om pas later te testen, maar ik had dat geduld niet. Maar ik test maandag nog een keer en dan bel ik het ziekenhuis.
Ik vind het allemaal nog veel te spannend. Ben echt wel onwijs blij met weer een stapje dichterbij, maar ook bang voor teveel feeststemming.
Ohhh wat goed en spannend! Keihard aan het duimen voor je hier.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb die termijn van het ziekenhuis nooit serieus genomenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:39 schreef Myraela het volgende:
Thanks! Ik heb met tests van Clearblue getest. Dat was woensdag al gewoon een duidelijk kruisje, en vandaag weer. Dus ik denk dat het goed zit. Maar door die termijn van het ziekenhuis voelt het toch alsof je het dan pas echt mag geloven. En dan nog blijft het veel te spannend allemaal, maar dan zal ik wel voorzichtig doorschuiven naar het andere topic.
Het gaat er vooral om of het nog een vals-positieve uitslag kan zijn door de medicatie (zoals dat spul waar Moeders voor Moeders urine voor inzamelt).quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:52 schreef Bami het volgende:
[..]
Maar in principe is een positieve test een positieve test, helemaal voorbij NOD. Dus je bent toch echt zwanger.
Oh!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:39 schreef Myraela het volgende:
Thanks! Ik heb met tests van Clearblue getest. Dat was woensdag al gewoon een duidelijk kruisje, en vandaag weer. Dus ik denk dat het goed zit. Maar door die termijn van het ziekenhuis voelt het toch alsof je het dan pas echt mag geloven. En dan nog blijft het veel te spannend allemaal, maar dan zal ik wel voorzichtig doorschuiven naar het andere topic.
Goed punt, bedankt voor de aanvulling!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om of het nog een vals-positieve uitslag kan zijn door de medicatie (zoals dat spul waar Moeders voor Moeders urine voor inzamelt).
Als dat eenmaal uit je systeem is, dan geldt wat jij zegt.
Oooh wat spannend en leuk Myraelaquote:
Ik kreeg de melding in m'n cyclus-app met de 3-jaar 'anniversary' op dezelfde dag als de eerste positieve test. Dus het is wel een mooi toeval.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:02 schreef shankanana het volgende:
Oooh wat spannend en leuk Myraelahet is jullie zo gegund! Bracht het misschien toch geluk dat het precies 3 jaar was toch?
Ik doe een voorzichtigequote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:52 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2023 11:05 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend weer getest, en weer een dikke streep. Dus nu geloof ik het echt. Blijft een heel gemengde staat van blijdschap en angst. Maar we gaan gewoon genieten. En een topicje doorschuiven.
Ik blijf jullie wel volgen, en met jullie mee-duimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg jullie nog steeds maar iets meer langs de zijlijn. Dikke knuffel voor jullie allemaal
Ik ben hier al eens geweest
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 juli 2023 11:05 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend weer getest, en weer een dikke streep. Dus nu geloof ik het echt. Blijft een heel gemengde staat van blijdschap en angst. Maar we gaan gewoon genieten. En een topicje doorschuiven.
Wat een teleurstelling weer. Sterkte!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:01 schreef Magica het volgende:
Nou hier ist niks geworden en kreeg net een brief dat de twee embryo’s ook niet ingevroren konden worden… dus helaas..
Sterktequote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:01 schreef Magica het volgende:
Nou hier ist niks geworden en kreeg net een brief dat de twee embryo’s ook niet ingevroren konden worden… dus helaas..
Wat ontzettend balen dat het dan op niks uitlooptquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:06 schreef Magica het volgende:
Mag wel gelijk door voor volgende poging, hoef geen maand te wachten.. dus dat vind ik op zich wel fijn
Nogmaals van hartequote:Op maandag 31 juli 2023 11:05 schreef Myraela het volgende:
Hier ook de medicatie weer binnen, eind deze week starten met de decapeptyl.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:07 schreef shankanana het volgende:
Het is hier stil. Iedereen in de pauzestand? Ik mag bijna weer, heb de medicijnen al binnen.
Ben me nu onwijs aan het opvreten dat ik ze te lang uit de koelkast heb gelaten bij het vervoerik ging even boodschappen doen onderweg, kwam nog iemand tegen, was nog iets vergeten
![]()
Zo suf, was er gewoon even niet mee bezig... ga ze morgen wel bellen of het kwaad kan. Ik weet van die Gonal-F dat het drie maanden buiten de koelkast kan, maar er zat ook decapeptyl bij en dat is volgens mij wat trickier. Schaam me wel extreem als ik nieuwe zou moeten halen![]()
Helaas geen koeltas omdat ik niet superver woon en het er wel een uurtje buiten kan zeiden ze bij de balie. Maar ik denk dat ik er wel anderhalf misschien wel twee uur over heb gedaan... het voelde wel nog koel aan. Het was een flinke tas dus het hield elkaar nog wel een beetje koel. Nou ja, morgen maar even bellenquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier ook de medicatie weer binnen, eind deze week starten met de decapeptyl.
Hoe lang is de medicatie uit de koelkast geweest? Ik moest sowieso minimaal een uur terugrijden na het ophalen (wel met koeltas en elementen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |