Oh waarom niet dan, vanwege vragen ofzo?quote:Op zondag 16 juli 2023 19:36 schreef shankanana het volgende:
Wat goed @:Magica! Wauw 13, succes woensdag![]()
Bij jou ook oké, Agnes?
Ik herken het wel wat jullie zeiden over het plannen van zaken om dit hele gedoe heen. Nu zit ik weer in een soort pauzetijd dus probeer ik nu maar veel af te spreken, dan weet ik in elk geval zeker dat ik het niet last minute met een smoes hoef af te blazen.
Tweeëneenhalf jaar geleden maakte ik me ook al druk bij het solliciteren naar mijn huidige baan, omdat het nogal een lange procedure was dacht ik dat het misschien lastig zou zijn als ik dan direct zou moeten vertellen dat ik zwanger was. Dat is in elk geval geen probleem geweest
Nu denk ik erover om intern door te solliciteren en hou ik er ook soort van rekening mee dat het traject dan nog kan lopen en dat het dan ongemakkelijk is bij een nieuw team enzo...
Ik heb het op mijn werk alleen mijn leidinggevende verteld, het lukt tot nu toe goed om het redelijk ongemerkt te plannen allemaal. Zelfs mijn leidinggevende had ik het achteraf misschien liever niet verteld
Ja dat had ik ook gelezen. Maar er staat ook zoek naar redelijke oplossingen voor verzuim.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:46 schreef B.ertha het volgende:
https://www.freya.nl/broc(...)handelingen-en-werk/
Ik krijg dag van de ingreep een ziektedag, toevallig ook woensdag, en ga nog aangeven dat ik het voor de dag erna niet kan zeggen. Kan wel vanuit huis werken, dus dat scheelt.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:48 schreef Magica het volgende:
Even een vraagje, ik belde net naar mijn werk dat ik woensdag sowieso niet kan komen en zij stelde voor om een dag te ruilen met volgende week. Ik heb geen idee hoe dit werkt eerlijk gezegd. Ze ging nog overleggen met haar leidinggevende. Ik ben toch soort van ‘ziek’. Ik wil best meedenken maar tis niet alsof ik niks te doen heb… vind het lastig.
Heb ook gezegd dat ik donderdag nog niet weet. En waarschijnlijk zaterdag kan ik ook halve dag niet als er hopelijk terugplaatsing is, maar dit heb ik nog niet gezegd
En hoe is het gegaan?quote:Op maandag 17 juli 2023 20:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik krijg dag van de ingreep een ziektedag, toevallig ook woensdag, en ga nog aangeven dat ik het voor de dag erna niet kan zeggen. Kan wel vanuit huis werken, dus dat scheelt.
Prima, zeven eicellen.quote:
Oh dat is fijn, hier 10 dus ook blij mee. Nu hopen dat ze er iets van kunnen fabriceren…quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Prima, zeven eicellen.
Hoor zaterdag of ze zondag kunnen terugplaatsen,
Bij jou?
Had extra pijnstilling (morfine), maar vond het af en toe wel scherp qua pijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:27 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, hier 10 dus ook blij mee. Nu hopen dat ze er iets van kunnen fabriceren…
En qua pijn? Ik vond het best intens zeg![]()
Ik vind de napijn ook wel tegengevallen, voelt nog wat verkrampt.quote:En nu nog veel pijn ondanks paracetamol en ibuprofen maar zal wel normaal zijn…
Spannend! Ik zal voor je duimen.quote:Ik hoor vrijdag of ik zaterdag mag.
Nee, niet echt vanwege vragen. Meer dat ik het heel persoonlijk vind en dat ik liever niet 'zielig 'gevonden wil worden als het niet lukt ofzo?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:53 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh waarom niet dan, vanwege vragen ofzo?
Wel fijn dat je het zo goed kan regelen.
Ik moet altijd om 7u beginnen dus valt nogal op als ik er pas om 10u ben
Ja dames veel succesquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:44 schreef sinaas het volgende:
Veel succes Magica en AgnesGru! Hopelijk mag het allemaal mee zitten.
Heel herkenbaar dat eerste.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:38 schreef shankanana het volgende:
[..]
Nee, niet echt vanwege vragen. Meer dat ik het heel persoonlijk vind en dat ik liever niet 'zielig 'gevonden wil worden als het niet lukt ofzo?
Gisteren een belafspraak gehad over de mislukte trajecten. Dat was niet heel hoopgevendZe hebben niet echt een verklaring waarom er zo weinig eitjes rijpen, behalve ouderdom. Hoewel ze wel een jaar geleden hebben gezien dat er nog zestien follikels klaar lagen. En een paar maanden terug nog 11. Daarom willen ze het nog wel één kans geven of er met een ander schema misschien meer rijpt.
Alleen door de drukte op de poli kan dat pas in september en niet bij mijn eerstvolgende menstruatie
Superquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:12 schreef Magica het volgende:
Werd net gebeld morgen terugplaatsing iig dus dat is fijn
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:12 schreef Magica het volgende:
Fijn!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:12 schreef Magica het volgende:
Waarom doen ze dan eigenlijk half ivf en half icsi?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:43 schreef Magica het volgende:
Van 12 eicellen naar 10 naar 8 naar 4 gewoon ivf en 4 icsi, 3 embryo’s uit alleen de icsi waarvan 1 goeie. 2 embryo’s nog maar die bleven qua groei achter dus kunnen ze waarschijnlijk niks mee. Behoorlijke tegenvaller eigenlijk
Ja de bedoeling was ivf, maar ineens zagen ze dat het zaad niet zo goed zwom. Ik vroeg ook al waarom niet alle 8 icsi dan? Ja ze dachten dat het misschien nog wel zou lukken. Ja misschien als het een uur later was gedaan hadden ze alles icsi gedaan. Maar ik dacht ook pfffquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom doen ze dan eigenlijk half ivf en half icsi?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |