@Mango91 Spannend! Gaan jullie hetzelfde traject in als de vorige keer?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:57 schreef Mango91 het volgende:
Ik meld mij hier ook weer. Mijn zoontje is een heerlijke peuter van 2,5 jaar.
Afgelopen zomer aangemeld bij het ziekenhuis, nadat we het alweer anderhalf jaar proberen, en aankomende menstruatie mag ik starten!
De vorige keer officieel bij de tweede iui ronde zwanger. Wel vaker gestart met de medicatie (clomid) maar vaak overstimulatie, waardoor het dus helaas niet doorging. Clomid wordt ondertussen niet meer gebruikt, dus heb ik puregon meegekregen. Hopelijk valt hier de dosering beter mee af te stemmen.
Ik ga dit topic weer een beetje bijlezen!
@:spannend Zombabe, hopelijk worden het nog 4 of vijf mooie follikels!
Pupoquote:Op woensdag 8 november 2023 16:17 schreef Zombabe het volgende:
Vandaag is er een embryootje teruggeplaatst
En een 2e is ingevroren.
Vrijdag had ik 2 rijpe en 3 bijna rijpe follikels, bij de punctie op zondag hebben ze 3 eitjes gevonden.
Daarvan zijn er 2 bevrucht, beide van goede kwaliteit.
Niet heel veel opbrengst dus, maar er hoeft er natuurlijk maar 1 van te plakken
Pas volgend jaar ergens.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van je ervaring. Klinkt wel heftig allemaal.
[..]
Wat spannend! Weet je al wanneer je kan starten?
Wat ontzettend spannend! Heb je ook pregnyl gespoten? Dan kan het zijn dat de eerste test dat nog oppikte, de tweede test niet meer en de derde test een zwangerschap. Dus ik ga voorzichtig voor je jompelen hoor!quote:Op donderdag 28 december 2023 15:21 schreef Mango91 het volgende:
Vandaag ben ik één dag overtijd na de tweede iui poging. Eerste kerstdag alvast getest (want veel rauw vlees, drink sowieso geen alcohol na de eisprong) en die was héél licht positief (normale test van jumbo), bijna niet te zien voor het blote oog. Gisteren weer helaas een echte witte test, terwijl ik nu had getest met een early test van Jumbo. Maar vandaag weer een stukje donkerder (sensitest) en ook nog geen bloed.
Oftewel, ik bevind me voor mijn gevoel even in niemandsland.
Snap ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:32 schreef Lemijn het volgende:
Het duimpje is niet omdat ik het leuk vind maar gewoon omdat ik je wat forum-liefde wilde sturen Cygne! Moeilijke beslissingen. Ik hoop dat jullie het goed samen kunnen doen allemaal.
Koesteren wat er is.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:23 schreef Cygne het volgende:
[..]
Snap ik.![]()
Weet je, hoe dubbel ook. Het is wat het is en we hebben al meer dan we ooit hadden verwacht. Dankjewel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |