abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211206800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 18:57 schreef Mango91 het volgende:
Ik meld mij hier ook weer. Mijn zoontje is een heerlijke peuter van 2,5 jaar.
Afgelopen zomer aangemeld bij het ziekenhuis, nadat we het alweer anderhalf jaar proberen, en aankomende menstruatie mag ik starten!
De vorige keer officieel bij de tweede iui ronde zwanger. Wel vaker gestart met de medicatie (clomid) maar vaak overstimulatie, waardoor het dus helaas niet doorging. Clomid wordt ondertussen niet meer gebruikt, dus heb ik puregon meegekregen. Hopelijk valt hier de dosering beter mee af te stemmen.

Ik ga dit topic weer een beetje bijlezen!

@:spannend Zombabe, hopelijk worden het nog 4 of vijf mooie follikels!
@Mango91 Spannend! Gaan jullie hetzelfde traject in als de vorige keer?
pi_211235045
Vandaag is er een embryootje teruggeplaatst O+
En een 2e is ingevroren.

Vrijdag had ik 2 rijpe en 3 bijna rijpe follikels, bij de punctie op zondag hebben ze 3 eitjes gevonden.
Daarvan zijn er 2 bevrucht, beide van goede kwaliteit.

Niet heel veel opbrengst dus, maar er hoeft er natuurlijk maar 1 van te plakken O+
  woensdag 8 november 2023 @ 18:38:15 #128
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211236277
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:17 schreef Zombabe het volgende:
Vandaag is er een embryootje teruggeplaatst O+
En een 2e is ingevroren.

Vrijdag had ik 2 rijpe en 3 bijna rijpe follikels, bij de punctie op zondag hebben ze 3 eitjes gevonden.
Daarvan zijn er 2 bevrucht, beide van goede kwaliteit.

Niet heel veel opbrengst dus, maar er hoeft er natuurlijk maar 1 van te plakken O+
Pupo *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211241266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 18:38 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Pupo *O*
O+
pi_211300467
Wat spannend @Zombabe, ik duim voor twee streepjes over twee weken!

Wij gaan inderdaad hetzelfde traject in als de vorige keer (iui). Afgelopen week gespoten met puregon en heb nu helaas maar 1 mooi rijp eitje. Gelukkig geen overstimulatie zoals bij clomid. Maar zonder medicatie heb ik ook altijd 1 eitje, dus dit valt wat tegen. Aankomend weekend inseminatie en dan is het weer wachten.
pi_211397383
Negatief :{
Had het wel een beetje verwacht, natuurlijk anders gehoopt.
Nu 1 ronde overslaan en waarschijnlijk in het nieuwe jaar een volgende poging.
pi_211484464
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 20:01 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Bedankt voor het delen van je ervaring. Klinkt wel heftig allemaal.
[..]
Wat spannend! Weet je al wanneer je kan starten?
Pas volgend jaar ergens.
  donderdag 28 december 2023 @ 15:03:06 #133
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_211796603
Zijn jullie op de hoogte dat je je niet meer aanvullend kan verzekeren bij UMC om een vierde poging vergoed te krijgen? Is alleen nog maar mogelijk als je onder een collectief valt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_211797043
Vandaag ben ik één dag overtijd na de tweede iui poging. Eerste kerstdag alvast getest (want veel rauw vlees, drink sowieso geen alcohol na de eisprong) en die was héél licht positief (normale test van jumbo), bijna niet te zien voor het blote oog. Gisteren weer helaas een echte witte test, terwijl ik nu had getest met een early test van Jumbo. Maar vandaag weer een stukje donkerder (sensitest) en ook nog geen bloed.
Oftewel, ik bevind me voor mijn gevoel even in niemandsland.
  Moderator donderdag 28 december 2023 @ 18:56:56 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211800682
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 15:21 schreef Mango91 het volgende:
Vandaag ben ik één dag overtijd na de tweede iui poging. Eerste kerstdag alvast getest (want veel rauw vlees, drink sowieso geen alcohol na de eisprong) en die was héél licht positief (normale test van jumbo), bijna niet te zien voor het blote oog. Gisteren weer helaas een echte witte test, terwijl ik nu had getest met een early test van Jumbo. Maar vandaag weer een stukje donkerder (sensitest) en ook nog geen bloed.
Oftewel, ik bevind me voor mijn gevoel even in niemandsland.
Wat ontzettend spannend! Heb je ook pregnyl gespoten? Dan kan het zijn dat de eerste test dat nog oppikte, de tweede test niet meer en de derde test een zwangerschap. Dus ik ga voorzichtig voor je jompelen hoor! *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211802555
Nee geen pregnyl! Maar ovitrelle en dat zou tien dagen later uit het lichaam moeten zijn. Mijn eerste test na ovitrelle was 14 dagen later.
Ik heb ook nog geen enkele keer met ochtendurine getest, dus dat is misschien in deze periode ook nog wel van invloed.
Nouja meer dan afwachten kunnen we nu toch niet doen.
pi_211817033
Helaas vandaag ongesteld geworden (en nog steeds een licht positieve test), dus helaas niet goed ingenesteld. Lekker rot zo na een behandeling.
Gelukkig mag ik dinsdag weer op controle en bij een goede uitgangsecho weer opnieuw starten.
Gezellig zo tussen de feestdagen in.
pi_211853037
Balen Mango, ik hoopte met je mee dat het was gelukt. Hopelijk de volgende ronde :*

Medicatie voor stimulatie slaat wel goed aan begrijp ik? Las een stukje terug en zag dat je bij jullie eerste kindje veel last had van overstimulatie?
pi_211889082
Ach Mango wat rot. :*

Wij hebben na lang nadenken en veel praten dat we stoppen met de trajecten. De kansen zijn zo ontzettend klein, de vorige 2 trajecten hebben niets opgeleverd. Daarnaast: wat nou als het wel lukt en ik word weer zo ziek? Ik wil dat niet meer.

We laten nog wel onze twee inconclusieve embryo's hertesten omdat dat toch nog voelt als losse eindjes.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 18:32:02 #140
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_211894936
Het duimpje is niet omdat ik het leuk vind maar gewoon omdat ik je wat forum-liefde wilde sturen Cygne! Moeilijke beslissingen. Ik hoop dat jullie het goed samen kunnen doen allemaal.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_211897281
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 18:32 schreef Lemijn het volgende:
Het duimpje is niet omdat ik het leuk vind maar gewoon omdat ik je wat forum-liefde wilde sturen Cygne! Moeilijke beslissingen. Ik hoop dat jullie het goed samen kunnen doen allemaal.
Snap ik. :*
Weet je, hoe dubbel ook. Het is wat het is en we hebben al meer dan we ooit hadden verwacht. Dankjewel! O+
  dinsdag 2 januari 2024 @ 22:07:28 #142
482080 AgnesGru
pi_211898115
Sterkte Mango en Cygne :*
  woensdag 3 januari 2024 @ 10:31:27 #143
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211901026
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 21:23 schreef Cygne het volgende:

[..]
Snap ik. :*
Weet je, hoe dubbel ook. Het is wat het is en we hebben al meer dan we ooit hadden verwacht. Dankjewel! O+
Koesteren wat er is. O+ Een mooie manier om daar in te staan, maar evengoed een :*.
  woensdag 3 januari 2024 @ 11:06:09 #144
482080 AgnesGru
pi_211901315
Hier inmiddels alweer gestart met poging drie. Volgende week eerste echo.

Het doet me fysiek en mentaal toch wat meer dan de vorige twee pogingen. Het idee dat dit mogelijk de laatste is, vind het wel heftig.

Mocht deze poging ook niet lukken, hebben we nog een inconclusieve embryo in de vriezer.
pi_211909078
Sterkte Cygne!

Agnescru veel succes deze ronde! Ik duim voor je.
Wat houdt de inconclusieve embryo in?

Wij zijn van de week gestart met ronde 3. Het zag er op de echo allemaal prima uit.
pi_211920741
Ook van mij een minder leuke update.
Mijn enige cryo uit IVF ronde 1 is niet goed ontdooid, waardoor een terugplaatsing vandaag niet doorging. Hiermee is poging 1 dus klaar..
Flinke domper. Eerst al weinig eitjes, nu dit. Het gaat vandaag al wel iets beter, maar ik had ‘m gisteren wel echt hangen.

Volgende week afspraak bij de arts om het vervolg te bespreken. Ik hoop dat de slechte ontdooiing gewoon pech is en dat er geen bezwaren zijn om de 2e ronde niet te starten. En hopelijk ook al in mijn volgende cyclus, 1 poging in een half jaar voelt vooral als heel weinig..
  vrijdag 5 januari 2024 @ 10:32:02 #147
482080 AgnesGru
pi_211923011
@Mango91 dank je wel! In verband met een erfelijke aandoening zitten wij een pgt-traject (de embryo's worden voor terugplaatsing getest of het gen aanwezig is). Bij een embryo hebben ze niet kunnen vaststellen of het gen al dan niet is overgeërfd. Deze zou opnieuw getest moeten worden voordat er een terugplaatsing gaat plaatsvinden.
  maandag 5 februari 2024 @ 09:44:15 #148
482080 AgnesGru
pi_212303258
Even een update:

Ongeveer drie weken geleden een punctie gehad, 16 eicellen geoogst.
Er waren er 13 rijp, en alle 13 bevrucht. 10 bleken geschikt voor een biopsie.
Uiteindelijk waren er vier genetisch geschikt (dat was wel even een tegenvaller), van die vier zijn er twee teruggeplaatst. De andere twee waren niet geschikt om in te vriezen.

Omdat dit de laatste poging is, beide embryo's laten terugplaatsen.

Afgelopen zaterdag mocht ik testen en die was positief *O* O+
Vanmorgen opnieuw getest en het loopt mooi op!
pi_212303317
Gefeliciteerd @AgnesGru! *O* Ik duim voor mooie plakker(s) O+
  maandag 5 februari 2024 @ 11:28:59 #150
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_212304453
Gefeliciteerd @AgnesGru ! Wat fantastisch dat het bij deze allerlaatste kans nu lijkt te lukken!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')