Ik vroeg wat het weer werd in brabant. Ik kreeg het weer voor Castricumquote:
Maar Castricum is ook mooiquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vroeg wat het weer werd in brabant. Ik kreeg het weer voor Castricum
Zat die er een beetje naastquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vroeg wat het weer werd in brabant. Ik kreeg het weer voor Castricum
Hoiquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:
voor Maily een goedemorgen mevr Oepsbolk
Nee het is nu meer Bolk gewordenquote:
Het is een loop van 2 weken: week 1 maandag en zaterdag vrij, woensdag werken. Week 2 maandag en zaterdag werken, woensdag vrij.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A op die manier, je hebt dus geen vaste dag vrij, iedereen week een andere dag?
Ik weet er alles van; ik woon er. Maar de Camino Brabant loopt nu eenmaal niet door Castricum heenquote:
O op die manierquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is een loop van 2 weken: week 1 maandag en zaterdag vrij, woensdag werken. Week 2 maandag en zaterdag werken, woensdag vrij.
Wandelse vandaagquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:44 schreef DJMO het volgende:
Maar goed, als ik om 9 uur de trein wil hebben, zal ik maar eens haast gaan maken met douchen, aankleden en m'n tas inpakken enzo
Jaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:51 schreef Dotteke het volgende:
Daar is ze weer daar is ze weer
Bolke bolke bolke de beer
Proberen Ply weer in te halenquote:
Is helemaal niet druk, iedereen slaap nog lekker denk ikquote:
JIj weet hoe je koffie moet drinkenquote:
Nou ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken 48 graden ppffffquote:
Nou deze hoge temperaturen zijn daar niet geweest dus gewend kunnen ze er niet aan zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:08 schreef Zucht. het volgende:
Valt reuze mee als je het gewend bent en aan zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop