https://airbornewandeltocht.nl/nl/quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij maak hij best kilometers
Je hebt 2 dingen in de planning staan? Spanje weet ik maar dat andere niet?
Was je niet vrij op dinsdag?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
zo maar eens onder de pomp gaan en zien wat de dag brengt. Sta deze week 3 dagen alleen van de 3.5 dagen dat ik werk ivm ziekte op andere vestigingen en vakantie
Goed hoorquote:
Nee, ik was gister vrij omdat ik zaterdag heb gewerkt, maar ben gister met die kettin bezig geweest en ben toen op werk gebleven vanaf een uur of 14quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
A op die manier, je hebt dus geen vaste dag vrij, iedereen week een andere dag?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik was gister vrij omdat ik zaterdag heb gewerkt, maar ben gister met die kettin bezig geweest en ben toen op werk gebleven vanaf een uur of 14
Of je moet duidelijker pratenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:33 schreef DJMO het volgende:
Ik word doodziek van m'n google assistent. Ding heeft gehoorapparaten nodig wat ik je zweer.
Home Assistant gebruiken ipv Google Assistantquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:33 schreef DJMO het volgende:
Ik word doodziek van m'n google assistent. Ding heeft gehoorapparaten nodig wat ik je zweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |