SPOILER: Top 502Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: In Memoriam: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS Regels2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar Juni2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:11 schreef Mickytjuh het volgende:
En er loopt er weer een door het slotje te posten hoor mensen.
Morguh heer Konijnquote:
Als je vroeg vertrekt is het nu perfect wandelweer èn vanaf Den Dungen heb je echt een mooi stuk geloof ik!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:17 schreef DJMO het volgende:
ik sta / zit in dubio. Ga ik terug naar bed en slaap ik een gat in de dag, of sleep ik mezelf onder de douche en ga ik naar Den Dungen om een stuk te lopen van de Camino Brabant?
Wat jij wil, ik denk zo maar dat je bij het laatste uitkomtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:17 schreef DJMO het volgende:
ik sta / zit in dubio. Ga ik terug naar bed en slaap ik een gat in de dag, of sleep ik mezelf onder de douche en ga ik naar Den Dungen om een stuk te lopen van de Camino Brabant?
Kan pas om 9 uur de trein pakken. Is ruim twee uur reizen. Als ik echt vroeg had willen zijn had ik om 6 uur al op pad moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je vroeg vertrekt is het nu perfect wandelweer èn vanaf Den Dungen heb je echt een mooi stuk geloof ik!
De kans is wel aanwezig ja. Ik zal toch kilometers moeten gaan maken voor 2 september en daarna oktober.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik denk zo maar dat je bij het laatste uitkomt
Volgens mij maak hij best kilometersquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan pas om 9 uur de trein pakken. Is ruim twee uur reizen. Als ik echt vroeg had willen zijn had ik om 6 uur al op pad moeten zijn.
[..]
De kans is wel aanwezig ja. Ik zal toch kilometers moeten gaan maken voor 2 september en daarna oktober.
https://airbornewandeltocht.nl/nl/quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij maak hij best kilometers
Je hebt 2 dingen in de planning staan? Spanje weet ik maar dat andere niet?
Was je niet vrij op dinsdag?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
zo maar eens onder de pomp gaan en zien wat de dag brengt. Sta deze week 3 dagen alleen van de 3.5 dagen dat ik werk ivm ziekte op andere vestigingen en vakantie
Goed hoorquote:
Nee, ik was gister vrij omdat ik zaterdag heb gewerkt, maar ben gister met die kettin bezig geweest en ben toen op werk gebleven vanaf een uur of 14quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A op die manier, je hebt dus geen vaste dag vrij, iedereen week een andere dag?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik was gister vrij omdat ik zaterdag heb gewerkt, maar ben gister met die kettin bezig geweest en ben toen op werk gebleven vanaf een uur of 14
Of je moet duidelijker pratenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:33 schreef DJMO het volgende:
Ik word doodziek van m'n google assistent. Ding heeft gehoorapparaten nodig wat ik je zweer.
Home Assistant gebruiken ipv Google Assistantquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:33 schreef DJMO het volgende:
Ik word doodziek van m'n google assistent. Ding heeft gehoorapparaten nodig wat ik je zweer.
Of gewoon zelf doenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:35 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Home Assistant gebruiken ipv Google Assistant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop