Zondag pas, komt met 12 scenario’s.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:43 schreef JohnBercow het volgende:
Heeft Maurice de Hond Pieter Omtzigt nog niet op 5000 zetels gepeild?
Best knap met maar tien vingers. Dan zal’ie de overige twee wel uit z’n tenen hebben gezogen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zondag pas, komt met 12 scenario’s.
Zoals dat verhaal rond de Deventer moordzaak?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:18 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Best knap met maar tien vingers. Dan zal’ie de overige twee wel uit z’n tenen hebben gezogen.
5 extra zetels? Hij zit als het om de vvd gaat juist wat lagerquote:Op zondag 16 juli 2023 10:14 schreef 2thmx het volgende:
[ twitter ]
Maurice heeft vijf extra zetels (vergeleken met voor de kabinetsval) voor de VVD uit de peilingsduim gezogen. ‘D’66 verliest dan weer een zetel, dus de kans dat we die corrupte leeghoofden ooit nog terugzien in het kabinet slinkt met de dag.
quote:Op zondag 16 juli 2023 10:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
5 extra zetels? Hij zit als het om de vvd gaat juist wat lager
anderen zaten al een stuk hoger dus hij klimt juist naar anderen toe met zijn schatting. Zo raar is dat dus niet.quote:
Interessante peiling maar zegt nog niets, we gaan in de strijd om het torentje nog grote verschillen meemaken.quote:
VVD-BBB-GL/PVDA-CU heeft zowel in de 1e als 2e kamer een meerderheid.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Interessante peiling maar zegt nog niets, we gaan in de strijd om het torentje nog grote verschillen meemaken.
Maar de combi VVD/BBB/GL-PVDA zit in flink wat provinciebesturen en is wat dat betreft minder onrealistisch dan op papier lijkt.
Verrassend dat Wilders geen garen lijkt te kunnen spinnen bij de situatie.quote:
Ik denk dat een best wel grote groep hem ( net wat) extreem vindt.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verrassend dat Wilders geen garen lijkt te kunnen spinnen bij de situatie.
Kunnen we concluderen dat de stemmer Dilan I wel ziet zitten? +5 voor VVD, = voor PvdA/GL en -2 voor BBB.quote:
Uit peilingen van Maurice de Hond je nooit iets willen concluderenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Kunnen we concluderen dat de stemmer Dilan I wel ziet zitten? +5 voor VVD, = voor PvdA/GL en -2 voor BBB.
Dilan is ook voor VVD-begrippen rechts, en kan stemmers aantrekken die Wilders wat gortig vinden.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maurice de Hond won de vorige verkiezingen wat betreft de peilingen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:49 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Uit peilingen van Maurice de Hond je nooit iets willen concluderen
Zou ik eerder voor een Scandinavisch land gaan, alhoewel de taal wel een stuk makkelijker is.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Als de media hier een driestrijd van gaat maken, ga ik echt eens België overwegen.
Ik vind het hier al donker zat in de winters.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zou ik eerder voor een Scandinavisch land gaan, alhoewel de taal wel een stuk makkelijker is.
Hier kunnen zowel linkse als rechtse partijen niets aan doenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het hier al donker zat in de winters.
Ze jagen me wel weg naar een land waar het nog donkerder isquote:Op zondag 16 juli 2023 20:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hier kunnen zowel linkse als rechtse partijen niets aan doen
Dus Omtzigt 29 zetels zonder partij en zonder programma?quote:Op zondag 16 juli 2023 10:14 schreef 2thmx het volgende:
[ twitter ]
Maurice heeft vijf extra zetels (vergeleken met voor de kabinetsval) voor de VVD uit de peilingsduim gezogen. ‘D’66 verliest dan weer een zetel, dus de kans dat we die corrupte leeghoofden ooit nog terugzien in het kabinet slinkt met de dag.
Ik denk dat zeer weinig een programma lezen. Het lijkt wel of mensen meer kijken naar wat ze hebben gedaan (voor hen).quote:Op zondag 16 juli 2023 21:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus Omtzigt 29 zetels zonder partij en zonder programma?
En wat heeft Omtzigt voor die 29 zetels gedaan behalve heel lang voor het CDA op het pluche zitten en braaf de partijlijn volgen? Want dat is het deel wat ik niet echt volg.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk dat zeer weinig een programma lezen. Het lijkt wel of mensen meer kijken naar wat ze hebben gedaan (voor hen).
Wilders stemmers lopen over naar de BBB de laatste maanden, of dat bij de verkiezingen ook nog zo zal zijn moeten we nog afwachten.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel kamerlid wilt blijven, maar geen zin heeft in het gedoe van een eigen partij en meerdere zetels.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Pieter Omzigt kan natuurlijk ook besluiten om kamerlid te blijven en een ander als hoofd aanstellen.
VVD en CU laten het kabinet samen vallen, de pragmatische Rutte stapt op om de meer hardliner Yeşilgöz te krijgen en dan gaan VVD en CU weer samen verder?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
VVD-BBB-GL/PVDA-CU heeft zowel in de 1e als 2e kamer een meerderheid.
Het is nog geen november.quote:Op maandag 17 juli 2023 07:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
VVD en CU laten het kabinet samen vallen, de pragmatische Rutte stapt op om de meer hardliner Yeşilgöz te krijgen en dan gaan VVD en CU weer samen verder?
Ik zie CU iig niet meer water bij de wijn doen over asiel dan ze bij de kabinetsval wilden, dus dan wint de VVD op dat onderwerp niks met het houden van verkiezingen.
Dat zou het beste resultaat van de SGP ooit zijn. Zowel in percentage als in zetels.quote:
Misschien maar op ze gaan stemmen dan.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:49 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Dat zou het beste resultaat van de SGP ooit zijn. Zowel in percentage als in zetels.
En als Omtzigt meedoet:quote:
Dit gaat toch niks worden manquote:
Hopen dat een verkiezingscampagne nog wat verschuivingen laat zien. Maar het lijkt idd een lastige legpuzzel te worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit gaat toch niks worden manHier gaan ze niet uitkomen. Volgend jaar weer verkiezingen?
Ik hoop het ook. Anders zie ik het somber in. In meerdere provincies zijn er coalities waar VVD+BBB+PvdA/GL zitten. Dat werkt ook wel denk ik. Maar landelijk zijn de verschillen veel te groot.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopen dat een verkiezingscampagne nog wat verschuivingen laat zien. Maar het lijkt idd een lastige legpuzzel te worden.
VVD + BBB + PVV + SGP + JA21 = 78 zetels.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit gaat toch niks worden manHier gaan ze niet uitkomen. Volgend jaar weer verkiezingen?
Kabinet Bruin 2.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
VVD + BBB + PVV + SGP + JA21 = 78 zetels.
Dank. Niet zelfverzonnen hoor. Maar wel toepasselijk.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo he, wat een originele en grappige benaming:d
Maar 35 zetels in de eerste kamer. Gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
VVD + BBB + PVV + SGP + JA21 = 78 zetels.
Misschien sowieso eerst even wachten op de verkiezingsprogramma's?quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:30 schreef Bocaj het volgende:
Op wie zal ik nu gaan stemmen.![]()
Ik heb de keus uit: BBB, PVV, VVD, Omtzigt.
Ik denk dat ik ze alle 4 in de hoge hoed stop en er 1 uit trek.
Ben je boer of heb je belang bij grote agarische bedrijven zoals Campina? --- Ja ---> BBBquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:30 schreef Bocaj het volgende:
De kandidatenlijsten zijn nog niet definitief. Nog even geduld a.u.b.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:30 schreef Bocaj het volgende:
Er is gewoon een heel deel waar het heel goed mee gaat, dus zo bijzonder is het niet dat de VVD altijd een flink aantal stemmen zal halen. Die mensen stemmen blijkbaar in eigen belang. Neemt niet weg dat het met een ander deel van de bevolking mede dankzij VVD beleid helemaal niet goed gaat.quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:08 schreef 111210 het volgende:
Bijzonder dat vvd wederom een van de grootste partijen zal worden, en iedereen maar klagen en huilen hoe slecht het gaat
Het gedachtengoed sluit domweg goed aan op de typisch Nederlandse volksaard.quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:08 schreef 111210 het volgende:
Bijzonder dat vvd wederom een van de grootste partijen zal worden, en iedereen maar klagen en huilen hoe slecht het gaat
Kan je ook zeggen van de mensen die op die CDA spinoff van Omtzigt stemmen.....quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:08 schreef 111210 het volgende:
Ja misschien is dat ook wel een probleem dat de vvd achterban trouw gaat stemmen en de rest het allemaal wel gelooft.quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er is gewoon een heel deel waar het heel goed mee gaat, dus zo bijzonder is het niet dat de VVD altijd een flink aantal stemmen zal halen. Die mensen stemmen blijkbaar in eigen belang. Neemt niet weg dat het met een ander deel van de bevolking mede dankzij VVD beleid helemaal niet goed gaat.
Denk dat omtzigt ookal heeft hij een cda achtergrond en gedachtegoed wel echt wat wil veranderen maar dat dat nooit gelukt is door het vele tegen werken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Kan je ook zeggen van de mensen die op die CDA spinoff van Omtzigt stemmen.....
Kan er geen traan om laten.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:22 schreef Hanca het volgende:
D66 naar 6, CDA naar 4, SP naar 4... dramatische peiling wel voor die partijen.
Niet zo heel gek, deze stromingen zie je overal. Ook in het Europees Parlement. De EVP (christendemocraten), S&D (sociaaldemocraten) en Renew (liberalen) zijn daar ook de grootste fracties.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:41 schreef -XOR- het volgende:
Wel grappig dat we nu dus weer een conservatief/liberale partij, een confessionele/Kuyperaanse partij en een sociaal-democratische partij hebben die er als drie grootsten uit lijken te komen. De drie Nederlandse politiek-ideologische hoofdstromingen zullen dus gewoon de dienst blijven uitmaken in het politieke landschap. Elk van deze stromingen heeft zichzelf min of meer heruitgevonden.
Mwah, in Belgie, Italie, Frankrijk, Spanje, en misschien binnenkort ook in Duitsland heb je grote nationalistische fracties. De Christendemocratie in het Verenigd Koninkrijk, Denemarken en Zweden is een vrij marginaal fenomeen en in Frankrijk is de grootste partij een D66-kloon. In Nederland zie je middenpuntzoekende krachten aan het werk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, deze stromingen zie je overal. Ook in het Europees Parlement. De EVP (christendemocraten), S&D (sociaaldemocraten) en Renew (liberalen) zijn daar ook de grootste fracties.
De VVD moet het volgens mij hebben van de 'maar wie doet het dan beter' groep kiezers en dat zijn er veel. Mensen die geen verkiezingsprogramma's lezen en ook niet bijster in politiek geďnteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:08 schreef 111210 het volgende:
Heb meer het idee dat mensen die weinig interesse hebben uberhaupt de moeite niet eens nemen om hun stemformulier van de deurmat op te pakkenquote:Op zondag 17 september 2023 08:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De VVD moet het volgens mij hebben van de 'maar wie doet het dan beter' groep kiezers en dat zijn er veel. Mensen die geen verkiezingsprogramma's lezen en ook niet bijster in politiek geďnteresseerd zijn.
Ik zie de 'eigen schuld dikke bult' wat betreft de SP niet zo eigenlijkquote:Op zaterdag 16 september 2023 11:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kan er geen traan om laten.
Hebben ze toch echt zelf gedaan [..]
En SP kan niet in het gat van de ontevreden kiezer stappen om een of andere reden.
Ik denk dat het desinteresse gemixed met wantrouwen is. Gek genoeg de grootste groep kiezers die niet kiezen. Veel groter dan de grootste partij.quote:Op zondag 17 september 2023 08:40 schreef 111210 het volgende:
[..]
Heb meer het idee dat mensen die weinig interesse hebben uberhaupt de moeite niet eens nemen om hun stemformulier van de deurmat op te pakken
Zo heel veel scheelt dat niet. De laatste twee TK-verkiezingen was de opkomst rond de 80%. Dus 20% niet kiezers. In bovenstaande peiling komt de grootste partij op 18% en ik verwacht nog wel wat trek naar de grootste partijen.quote:Op zondag 17 september 2023 11:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat het desinteresse gemixed met wantrouwen is. Gek genoeg de grootste groep kiezers die niet kiezen. Veel groter dan de grootste partij.
Waarom +3 voor de VVDquote:Op zaterdag 16 september 2023 06:21 schreef Hanca het volgende:
Weer een nieuwe I&O peiling:
https://www.ioresearch.nl(...)n-vvd-samen-aan-kop/
[ afbeelding ]
NSC 28, PvdA/GL 27 en VVD 25, de rest is klein. Verrassend weinig veranderd bij BBB, ik had wel wat weglopers verwacht nu ze PVV en FvD kamerleden overnemen. De ruzie bij PvdD zit hier nog niet in, de cijfers zijn van 11 september.
Dat kunnen ze nu toch ook gewoon doen?quote:Op zondag 17 september 2023 11:29 schreef -XOR- het volgende:
Ben benieuwd hoeveel zetels de VVD zou kunnen winnen met roepen dat ze de snelwegen weer naar 130km/h willen brengen.
- Mensen associëren zich liever niet met het arme mensen-imago. Of erger: bijstandstrekkers-imago.quote:Op zaterdag 16 september 2023 11:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
En SP kan niet in het gat van de ontevreden kiezer stappen om een of andere reden.
Doh!!quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er is gewoon een heel deel waar het heel goed mee gaat, dus zo bijzonder is het niet dat de VVD altijd een flink aantal stemmen zal halen. Die mensen stemmen blijkbaar in eigen belang. Neemt niet weg dat het met een ander deel van de bevolking mede dankzij VVD beleid helemaal niet goed gaat.
D66 dat 3/4de verliest. Dat is wel top hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:22 schreef Hanca het volgende:
D66 naar 6, CDA naar 4, SP naar 4... dramatische peiling wel voor die partijen.
Regeren is halveren voor D66 normaalgesproken. Heeft zij dat niet juist een kabinet uit weten te stellen? Immers uit Rutte 3 kwam D66 ook niet meteen heel positief naar voren.quote:Op maandag 18 september 2023 11:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
D66 dat 3/4de verliest. Dat is wel top hoor.
Enige goede wat kaagje heeft gedaan
Bovendien, niet alle kiezers wonen in Groningen, zijn boer, en hebben te maken met de toeslagen.....quote:Op zondag 17 september 2023 08:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De VVD moet het volgens mij hebben van de 'maar wie doet het dan beter' groep kiezers en dat zijn er veel. Mensen die geen verkiezingsprogramma's lezen en ook niet bijster in politiek geďnteresseerd zijn.
Nee, maar alle (VVD) kiezers hebben wel last van fors gestegen zorgkosten, minder toegankelijke zorg (zolang je het niet zelf particulier inkoopt), moeilijkere huizenmarkt, lagere belastingdruk voor multinationals dan voor mensen in loondienst, toenemende flexibilisering van de arbeidsmarkt, dat taken steeds meer "gedecentraliseerd" worden naar gemeenten (en daardoor stijgen de gemeentelijke heffingen uiteraard), en dat zijn slechts enkele voorbeelden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 06:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Bovendien, niet alle kiezers wonen in Groningen, zijn boer, en hebben te maken met de toeslagen.....
Alleen heeft het een alleen maar negatieve effecten voor de ander. Als je de belastingdruk voor bedrijven verhoogt dan hebben die minder geld om mensen aan te nemen en ontvang je als staat dus minder geld uit inkomstenbelasting waardoor dat niets oplevert behalve dan meer werklozen en de bedrijven die hier enkel zitten vanwege de lage belastingen en bijna geen mensen in dienst hebben in Nederland, die gaan dan gewoon weg dus dat is per saldo ook enkel negatief.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:49 schreef Tomatenboer het volgende:
lagere belastingdruk voor multinationals dan voor mensen in loondienst,
De overheid heeft nu eenmaal een bepaalde hoeveelheid inkomsten nodig om hun uitgaven te dekken. Decennialang zijn de belastingen voor het (grote) bedrijfsleven gedaald en dat voor mensen in loondienst en consumenten gestegen. Mijn inziens staat dit niet los van elkaar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken?
Dat kun je ook andersom beredeneren. Als je werknemers en consumenten zwaarder belast dan kunnen ze minder besteden en verdienen ondernemers dus minder, kunnen ze dus ook minder mensen aannemen, enz.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alleen heeft het een alleen maar negatieve effecten voor de ander. Als je de belastingdruk voor bedrijven verhoogt dan hebben die minder geld om mensen aan te nemen en ontvang je als staat dus minder geld uit inkomstenbelasting waardoor dat niets oplevert behalve dan meer werklozen.
Maar dat bedoel ik, het is een schaal waarbij je niet zomaar kan zeggen dat VPB verhogen positief is en je daarmee de IB kan verlagen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat kun je ook andersom beredeneren. Als je werknemers en consumenten zwaarder belast dan kunnen ze minder besteden en verdienen ondernemers dus minder, kunnen ze dus ook minder mensen aannemen, enz.
Jetten zo langzamerhand ook.quote:Op zondag 17 september 2023 14:22 schreef DrDentz het volgende:
Bontenbal heeft wel een klein partijtje
Nou zo heeft de VVD (en ook andere partijen als het CDA en D66) jarenlang wel gepleit voor belastingverlagingen voor (grote) ondernemers, omdat dit positief zou uitpakken voor de werkgelegenheid. Om daarbij tóch de belastinginkomsten op peil te houden zijn daarbij wel de belastingen voor mensen in loondienst (de lage belastingschijven) en de belasting voor consumenten verhoogd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik, het is een schaal waarbij je niet zomaar kan zeggen dat VPB verhogen positief is en je daarmee de IB kan verlagen.
In principe kwam D66 in de geschiedenis van de partij vaker onder de 10 zetels uit dan daarboven. Omdat Kaag het twee jaar geleden zo goed deed en een historische overwinning boekte is het contrast nu ineens heel groot.quote:
Iemand als Wilders kan er wel een punt van maken tijdens de beschouwingen, maar of je het leuk vindt of niet, men heeft daar wettelijk recht op. Als Wilders dat blijkbaar anders ziet, kan hij een wetsvoorstel indienen om het te veranderen. Nu zijn zijn opmerkingen wederom hol en enkel voor de buhne.quote:Op vrijdag 22 september 2023 04:37 schreef Eightyone het volgende:
Qua BBB worden de volgende peilingen interessant.
Eerst het gebeuren met Caroline in de tweede kamer, gisteren, over die motie. En 's avonds ging het bij Humberto nog over het wachtgeld van Mona.
O.k., ze was ontslagen en niet zelf vertrokken, maar ik weet niet in hoeverre dat voor kiezers uitmaakt.
[ tweet ]
...het is wel beter dat Caroline voor de verkiezingen onhandige dingen doet dan erná pas.
Dat was precies wat Klaver zei tegen Greet: u kunt Timmermans wel de maat nemen, maar dan neemt u tegelijk álle Kamerleden de maat die straks wachtgeld krijgen, inclusief uw eigen partijgenoten. En daar had hij natuurlijk helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Iemand als Wilders kan er wel een punt van maken tijdens de beschouwingen, maar of je het leuk vindt of niet, men heeft daar wettelijk recht op. Als Wilders dat blijkbaar anders ziet, kan hij een wetsvoorstel indienen om het te veranderen. Nu zijn zijn opmerkingen wederom hol en enkel voor de buhne.
Muah. Zit een verschil tussen kamerleden die de politiek uit gaan en Timmermans die van EU naar GLPvdA gaat.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat was precies wat Klaver zei tegen Greet: u kunt Timmermans wel de maat nemen, maar dan neemt u tegelijk álle Kamerleden de maat die straks wachtgeld krijgen, inclusief uw eigen partijgenoten. En daar had hij natuurlijk helemaal gelijk in.
Er is geen verschil. In beide gevallen zeggen ze hun baan op om iets anders te gaan doen. Waarom zou het uitmaken of die volgende baan in het bedrijfsleven is of wederom in de politiek? Theoretisch gezien is er bovendien de kans dat Timmermans niet in de TK komt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah. Zit een verschil tussen kamerleden die de politiek uit gaan en Timmermans die van EU naar GLPvdA gaat.
Ja, krijg je daar een warm gevoel van?quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
D66 wordt hopelijk volledig vernietigd.
Thom de Graaf krijgt loonsverhoging heb ik begrepenquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgens de peilingen zullen ze dit keer niet op tafel dansen, meer er vanaf donderen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |