Ja, duh, half Nederland is op vakantiequote:
Zondag pas, komt met 12 scenario’s.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:43 schreef JohnBercow het volgende:
Heeft Maurice de Hond Pieter Omtzigt nog niet op 5000 zetels gepeild?
Best knap met maar tien vingers. Dan zal’ie de overige twee wel uit z’n tenen hebben gezogen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zondag pas, komt met 12 scenario’s.
Zoals dat verhaal rond de Deventer moordzaak?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:18 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Best knap met maar tien vingers. Dan zal’ie de overige twee wel uit z’n tenen hebben gezogen.
5 extra zetels? Hij zit als het om de vvd gaat juist wat lagerquote:Op zondag 16 juli 2023 10:14 schreef 2thmx het volgende:
[ twitter ]
Maurice heeft vijf extra zetels (vergeleken met voor de kabinetsval) voor de VVD uit de peilingsduim gezogen. ‘D’66 verliest dan weer een zetel, dus de kans dat we die corrupte leeghoofden ooit nog terugzien in het kabinet slinkt met de dag.
quote:Op zondag 16 juli 2023 10:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
5 extra zetels? Hij zit als het om de vvd gaat juist wat lager
anderen zaten al een stuk hoger dus hij klimt juist naar anderen toe met zijn schatting. Zo raar is dat dus niet.quote:
Interessante peiling maar zegt nog niets, we gaan in de strijd om het torentje nog grote verschillen meemaken.quote:
VVD-BBB-GL/PVDA-CU heeft zowel in de 1e als 2e kamer een meerderheid.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Interessante peiling maar zegt nog niets, we gaan in de strijd om het torentje nog grote verschillen meemaken.
Maar de combi VVD/BBB/GL-PVDA zit in flink wat provinciebesturen en is wat dat betreft minder onrealistisch dan op papier lijkt.
Verrassend dat Wilders geen garen lijkt te kunnen spinnen bij de situatie.quote:
Ik denk dat een best wel grote groep hem ( net wat) extreem vindt.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verrassend dat Wilders geen garen lijkt te kunnen spinnen bij de situatie.
Kunnen we concluderen dat de stemmer Dilan I wel ziet zitten? +5 voor VVD, = voor PvdA/GL en -2 voor BBB.quote:
Uit peilingen van Maurice de Hond je nooit iets willen concluderenquote:Op zondag 16 juli 2023 19:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Kunnen we concluderen dat de stemmer Dilan I wel ziet zitten? +5 voor VVD, = voor PvdA/GL en -2 voor BBB.
Dilan is ook voor VVD-begrippen rechts, en kan stemmers aantrekken die Wilders wat gortig vinden.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maurice de Hond won de vorige verkiezingen wat betreft de peilingen.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:49 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Uit peilingen van Maurice de Hond je nooit iets willen concluderen
Zou ik eerder voor een Scandinavisch land gaan, alhoewel de taal wel een stuk makkelijker is.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Als de media hier een driestrijd van gaat maken, ga ik echt eens Belgiė overwegen.
Ik vind het hier al donker zat in de winters.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zou ik eerder voor een Scandinavisch land gaan, alhoewel de taal wel een stuk makkelijker is.
Hier kunnen zowel linkse als rechtse partijen niets aan doenquote:Op zondag 16 juli 2023 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het hier al donker zat in de winters.
Ze jagen me wel weg naar een land waar het nog donkerder isquote:Op zondag 16 juli 2023 20:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hier kunnen zowel linkse als rechtse partijen niets aan doen
Dus Omtzigt 29 zetels zonder partij en zonder programma?quote:Op zondag 16 juli 2023 10:14 schreef 2thmx het volgende:
[ twitter ]
Maurice heeft vijf extra zetels (vergeleken met voor de kabinetsval) voor de VVD uit de peilingsduim gezogen. ‘D’66 verliest dan weer een zetel, dus de kans dat we die corrupte leeghoofden ooit nog terugzien in het kabinet slinkt met de dag.
Ik denk dat zeer weinig een programma lezen. Het lijkt wel of mensen meer kijken naar wat ze hebben gedaan (voor hen).quote:Op zondag 16 juli 2023 21:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus Omtzigt 29 zetels zonder partij en zonder programma?
En wat heeft Omtzigt voor die 29 zetels gedaan behalve heel lang voor het CDA op het pluche zitten en braaf de partijlijn volgen? Want dat is het deel wat ik niet echt volg.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk dat zeer weinig een programma lezen. Het lijkt wel of mensen meer kijken naar wat ze hebben gedaan (voor hen).
Wilders stemmers lopen over naar de BBB de laatste maanden, of dat bij de verkiezingen ook nog zo zal zijn moeten we nog afwachten.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel kamerlid wilt blijven, maar geen zin heeft in het gedoe van een eigen partij en meerdere zetels.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Pieter Omzigt kan natuurlijk ook besluiten om kamerlid te blijven en een ander als hoofd aanstellen.
VVD en CU laten het kabinet samen vallen, de pragmatische Rutte stapt op om de meer hardliner Yeşilgöz te krijgen en dan gaan VVD en CU weer samen verder?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
VVD-BBB-GL/PVDA-CU heeft zowel in de 1e als 2e kamer een meerderheid.
Het is nog geen november.quote:Op maandag 17 juli 2023 07:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
VVD en CU laten het kabinet samen vallen, de pragmatische Rutte stapt op om de meer hardliner Yeşilgöz te krijgen en dan gaan VVD en CU weer samen verder?
Ik zie CU iig niet meer water bij de wijn doen over asiel dan ze bij de kabinetsval wilden, dus dan wint de VVD op dat onderwerp niks met het houden van verkiezingen.
Dat zou het beste resultaat van de SGP ooit zijn. Zowel in percentage als in zetels.quote:
Misschien maar op ze gaan stemmen dan.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:49 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Dat zou het beste resultaat van de SGP ooit zijn. Zowel in percentage als in zetels.
En als Omtzigt meedoet:quote:
Dit gaat toch niks worden manquote:
Hopen dat een verkiezingscampagne nog wat verschuivingen laat zien. Maar het lijkt idd een lastige legpuzzel te worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit gaat toch niks worden manHier gaan ze niet uitkomen. Volgend jaar weer verkiezingen?
Ik hoop het ook. Anders zie ik het somber in. In meerdere provincies zijn er coalities waar VVD+BBB+PvdA/GL zitten. Dat werkt ook wel denk ik. Maar landelijk zijn de verschillen veel te groot.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopen dat een verkiezingscampagne nog wat verschuivingen laat zien. Maar het lijkt idd een lastige legpuzzel te worden.
VVD + BBB + PVV + SGP + JA21 = 78 zetels.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit gaat toch niks worden manHier gaan ze niet uitkomen. Volgend jaar weer verkiezingen?
Kabinet Bruin 2.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
VVD + BBB + PVV + SGP + JA21 = 78 zetels.
Dank. Niet zelfverzonnen hoor. Maar wel toepasselijk.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo he, wat een originele en grappige benaming:d
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |