Dan mag de PVV de informatie ronde openen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:43 schreef RamboDirk het volgende:
Wel benieuwd wat er gaat gebeuren als de PVV het grootste wordt.
[ afbeelding ]
En na een poosje het stokje doorgeven aan de nr2.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan mag de PVV de informatie ronde openen.
De VVD vindt het prima om met de PVV samen te werken zolang Wilders maar geen premier wordt..quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zijn niet zo gek veel coalities mogelijk nu. De PVV wordt uitgesloten door zowel PvdA/GL als NSC, de VVD heeft vandaag ook nog aangegeven er geen zin in te hebben, dan blijven er niet zo gek veel oplossingen over.
Fleur Agema de eerste vrouwelijke premier.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De VVD vindt het prima om met de PVV samen te werken zolang Wilders maar geen premier wordt..
Daar kom je al snel op uit als de VVD niet met de PVV samen wil. De vraag is wel hoe serieus je dat moet nemen, bij de achterban van de VVD ligt een coalitie met de PVV eigenlijk gewoon prima.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
De Hond zit vaak wel hoog voor PVV, maar bleek uit een eerdere bericht wel de beste te zijn met de peilingen bij de vorige (?) verkiezingen.
Ik zie hier de combi VVD en GL/PvdA voorbij komen. Dat zal toch niet werken samen in een coalitie? Dan moeten ze waarschijnlijk teveel inleveren.
Een soort constante Bambi in de koplampen. Ik zou dat wel leuk vinden eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Fleur Agema de eerste vrouwelijke premier.
De eerste premier met een burnout.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soort constante Bambi in de koplampen. Ik zou dat wel leuk vinden eigenlijk.
Hij schat PVV al drie verkiezingen veel te hoog in. Of dat ditmaal ook het geval is zullen we morgen zien.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
De Hond zit vaak wel hoog voor PVV, maar bleek uit een eerdere bericht wel de beste te zijn met de peilingen bij de vorige (?) verkiezingen.
Ik zie hier de combi VVD en GL/PvdA voorbij komen. Dat zal toch niet werken samen in een coalitie? Dan moeten ze waarschijnlijk teveel inleveren.
Heeft Pietertje toch mazzel dat hij niet de grootste wordt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De eerste premier met een burnout.
In de provincie zijn dat soort zaken(boeren en stikstof) best wel heel belangrijk. Laat dat nou net het ene ding zijn waar BBB zich echt om druk maakt. Het is niet per se negatief als een partij op 1 onderwerp er bovenuit steekt, denk je bijvoorbeeld dat de gemiddelde kiezer weet wat iedere partij doet op alle thema's? Nee. Geen idee wat precies genoeg is kwa zetels voor jou, maar voor BBB is denk ik alles mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Helpt denk ik niet dat de BBB vooral een one-issue party is en dat dat voor tweede kamer verkiezingen niet genoeg gaat zijn. Bij Omtzigt heeft het niet geholpen dat hij onduidelijkheid is over zijn intenties (wel/niet premier, etc) en ook niet heel duidelijk of hij nou naar links of rechts neigt. Wilders is wat dat betreft wel wat stabieler ja. Wat je ook wel niet van zijn standpunten vind.
[..]
Gaat gewoon VVD, GL, NSC en D66 worden denk ik. Helaas. Maar lijkt me het meest waarschijnlijkste.
Ben tevreden. Midden tot rechts ruim 100 zetelsquote:Op donderdag 23 november 2023 08:28 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het was geen droom.
Wel jammer dat de Erdogan partij toch 3 heeft
Heb liever dat Erdogan-fans op de Erdogan-partij stemmen dan op D66 of zo.quote:Op donderdag 23 november 2023 08:28 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het was geen droom.
Wel jammer dat de Erdogan partij toch 3 heeft
Yup, fragmentatie op links vind ik best prima.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb liever dat Erdogan-fans op de Erdogan-partij stemmen dan op D66 of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |