Een onderwerp controversieel maken.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de motie gemist, waar ging het over?
Spreidingswet.quote:
Gaat om de regels.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:48 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap het probleem van de Kamer niet... Of ze nu gaan stemmen hierover, of later...
Technisch gezever, meer niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:48 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap het probleem van de Kamer niet... Of ze nu gaan stemmen hierover, of later...
Wat is dit nu weer voor een onzin, gewoon regels om alles een beetje ordentelijk te laten verlopen en er niet een puinhoop van te maken.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gevalletje "Befehl ist Befehl" dus... Trieste bedoening daar.
Nee. Gevalletje gewoon de procedure volgen die er voor staat.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gevalletje "Befehl ist Befehl" dus... Trieste bedoening daar.
Is er een procedure die stelt dat je géén motie in mag dienen?quote:Op maandag 10 juli 2023 16:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Gevalletje gewoon de procedure volgen die er voor staat.
Er is een procedure hoe en waar en wanneer je een motie kan indienen.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er een procedure die stelt dat je géén motie in mag dienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |