Ja, Bikker is inderdaad wat wolliger dan Segers. Maar Rutte wist ook dat die rode lijn van de CU gewoon uit het congres kwam. En iedereen weet in Den Haag dat bij Bikker "heel erg moeilijk" eigenlijk gewoon "onmogelijk" betekent.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In 1 van de reconstructies stond dat CU (Schouten en Bikker vooral) erg wollig is in het taalgebruik, dus Bikker had beperken gezinshereniging heel moeilijk genoemd voor CU in dat gesprek wat in de niet-CU wereld iets anders is dan een keiharde rode lijn.
Nou wat betreft steenkolenengels (bij Rutte) kan het alleen maar beter worden juist.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Internationaal gaan we voorlopig wel een paar treetjes naar beneden ja. Moet je nagaan dat Carolijn eventjes in d'r steenkolen Engels naast prins Charles komt te staan. Brrrrr.
Kan ik me best voorstellen, maar het toch echt de VVD die de rest het mes op de keel zette.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In 1 van de reconstructies stond dat CU (Schouten en Bikker vooral) erg wollig is in het taalgebruik, dus Bikker had beperken gezinshereniging heel moeilijk genoemd voor CU in dat gesprek wat in de niet-CU wereld iets anders is dan een keiharde rode lijn.
Ze is half Iers. Die spreekt echt wel Engels hoor.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou wat betreft steenkolenengels (bij Rutte) kan het alleen maar beter worden juist.
Ja ik heb het toch ook niet over haar.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze is half Iers. Die spreekt echt wel Engels hoor.
Ik viel je juist bij.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik heb het toch ook niet over haar.
quote:Op maandag 10 juli 2023 16:34 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:
Calculate but from ja.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Jan Peter Balkenende spreekt wel deftig engels vind ik, maar het blijft nederlands.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik heb het toch ook niet over haar.
Welnee, beginnen met de GL wijken.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Spreidingswet is alleen acceptabel als Bloemendaal, Wassenaar, Santpoort en Blaricum het eerst aan de beurt zijn met flinke aantallen veiligelanders.
En toch wil ik haar wel Engels horen spreken. Gewoon voor ons, fokkers.quote:
That's a different cookie.quote:
Echt een lekker wijf.quote:
Mooi was dat ja. Leuk dat ze ook zo sportief is om alsnog daar aan te schuiven vervolgens.quote:
Zo'n vermoeiende actquote:Op maandag 10 juli 2023 16:44 schreef superniger het volgende:
Caroline trapt nog even een open deur in.
Een onderwerp controversieel maken.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de motie gemist, waar ging het over?
Spreidingswet.quote:
Gaat om de regels.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:48 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap het probleem van de Kamer niet... Of ze nu gaan stemmen hierover, of later...
Technisch gezever, meer niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:48 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap het probleem van de Kamer niet... Of ze nu gaan stemmen hierover, of later...
Wat is dit nu weer voor een onzin, gewoon regels om alles een beetje ordentelijk te laten verlopen en er niet een puinhoop van te maken.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gevalletje "Befehl ist Befehl" dus... Trieste bedoening daar.
Nee. Gevalletje gewoon de procedure volgen die er voor staat.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gevalletje "Befehl ist Befehl" dus... Trieste bedoening daar.
Is er een procedure die stelt dat je géén motie in mag dienen?quote:Op maandag 10 juli 2023 16:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Gevalletje gewoon de procedure volgen die er voor staat.
Er is een procedure hoe en waar en wanneer je een motie kan indienen.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er een procedure die stelt dat je géén motie in mag dienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |