Doden insecten is een probleem. Doden Oekraïners daar in tegen is niks mis mee volgens hemquote:Op maandag 10 juli 2023 15:13 schreef Caland het volgende:
Gekke Tsjerry neemt het opeens op voor vogels en insecten. Oke dan.
quote:
quote:
Gelukkig hebben die zichzelf wel redelijk kapotgemaakt. Daar stemmen alleen nog complete debielen cq. autonomen op.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:14 schreef monkyyy het volgende:
Als ik een inflectiepunt moet aanwijzen, is het toen FvD de grootste werd in de 1e kamer.
Sinds er verkiezingen aankomen?quote:
Dankje! Wilde het net vragenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:15 schreef RvLaak het volgende:
@:starhopper; ff ter info... Ze gaan om 16:00 verder
effe quotenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:15 schreef RvLaak het volgende:
@:starhopper; ff ter info... Ze gaan om 16:00 verder
Nee. Het is de lange arm van het kremlin.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:17 schreef ipa84 het volgende:
Fvd is gewoon een voortvloeisel van de bezuinigen op de GGZ lijkt het wel.
Ah wist niet dat we ook weer EP verkiezingen hebben volgend jaar.quote:Rutte blijft naar verwachting nog bijna een jaar, tot de nieuwe regering er is, Nederland vertegenwoordigen in Brussel. Bij de grote Brusselse banencarrousel volgend jaar – nieuwe Commissie, Navo-baas, EU-president – zal zijn naam ongetwijfeld weer vaak opduiken. Rutte heeft steeds gezegd geen Brusselse ambities te hebben.
Samen naakt op een piano liggenquote:Op maandag 10 juli 2023 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi die gezamenlijke liefde voor klassieke muziek tussen Baudet en Rutte die Baudet aanhaalde. Wat menselijke dingen tussendoor is wel fijn op dit soort dagen.Cynisme heb ik wel genoeg van. Maar dat zal nooit stoppen in de Tweede Kamer denk ik 🧐
Een reactie van De Kamer op de val van het kabinet.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:22 schreef Caland het volgende:
Wat is nu eigenlijk het politieke nut van dit debat. Een soort startschot voor de verkiezingen ofzo?
Politiek gezien het bespreken van de val van het kabinet en hoe nu verder, om dat dan in commissievergaderingen de komende 2 weken verder uit te vogelen (wat wordt controversieel verklaard en blijft liggen en wat niet), waar dan op 27 juli weer in de TK over wordt gestemd.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:22 schreef Caland het volgende:
Wat is nu eigenlijk het politieke nut van dit debat. Een soort startschot voor de verkiezingen ofzo?
Nee, de regering ontbindt de kamer, niet de kamer zelf.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geloof dat ook officieel de kamer wordt ontbonden vanuit een motie en er dus verkiezingen moeten komen.
Ja, was het al aan het googlelen voor de zekerheid.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, de regering ontbindt de kamer, niet de kamer zelf.
https://www.volkskrant.nl(...)zou-kunnen~b360b8e5/quote:Maar denk ook aan het bedrukken van T-shirts, petten of mokken in de stijl van Jesus is my homeboy. Alleen zou je de tekst kunnen aanpassen naar je persoonlijke voorkeuren en omstandigheden, bijvoorbeeld Stef Blok is my hatefuck, voor iemand die na jaren zoeken nog steeds geen huurwoning heeft kunnen vinden, maar Stef Blok wel woest aantrekkelijk vindt.
Stef Blok de schuld geven van het wanbeleid van Asscherquote:Op maandag 10 juli 2023 15:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Goed plan!
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)zou-kunnen~b360b8e5/
Mooie foto, ondanks alles heb ik behoorlijk veel respect voor Rutte's passie die hij onlosmakelijk heeft uitgestraald.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:58 schreef superniger het volgende:
Daar sta je dan met je microfoon.
[ afbeelding ]
Anne Kuik. Nee daar mee ga je de slag winnen.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Anne Kuik loopt al warm naast Heerma met een kapsel uit het tijdperk dat het cda nog groot was.
Vind het best een knappe dame.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Anne Kuik. Nee daar mee ga je de slag winnen.
Vraag me echt af wie Rutte's schoenen op durft te vullen.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:07 schreef Guanabana het volgende:
Geniet er nog maar even van dat we een premier hebben die zo goed spreekt en naar wie je in principe uren kan luisteren (even los van de inhoud hè), want die krijgen we voorlopig niet.
Ik vind haar niet slecht hoor. Geen charismatische knaller, maar is dat dan wel wat het CDA nodig heeft? Denk het eigenlijk niet... een degelijke uitstraling en je niet gek laten maken in de debatten is denk ik het meest ideaal. En dat kan Anne Kuik best.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Anne Kuik. Nee daar mee ga je de slag winnen.
Dit. Hier gaan mensen zich nog lelijk in vergissen. Ook op internationaal niveau moet je er goed op staan.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:07 schreef Guanabana het volgende:
Geniet er nog maar even van dat we een premier hebben die zo goed spreekt en naar wie je in principe uren kan luisteren (even los van de inhoud hè), want die krijgen we voorlopig niet.
Het is ook nooit goedquote:Op maandag 10 juli 2023 16:09 schreef Regilio_ het volgende:
Wel makkelijk praten nu je het kabinet hebt opgeblazen en je vertrek hebt aangekondigd Mark.
Ik heb stille hoop dat er een nieuwe premier opstaat deze zomer, maar ik zie het sober in.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dit. Hier gaan mensen zich nog lelijk in vergissen. Ook op internationaal niveau moet je er goed op staan.
Hij laat het er zo simpel uit zien.
Duurt ook nog even.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb niet het idee dat hier iemand staat die de politiek gaat verlaten.
Ik vind dat heel storend in de hedendaagse politiek. Tot het hufterige toe.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:07 schreef miss_sly het volgende:
Mooie woorden, maar ze kloppen natuurlijk niet helemaal. Zoals Wilders over Kaag of andere collega's praat/tweet of Baudet zijn collega's mongolen noemt, is bepaald op de persoon, en niet op de inhoud.
En even benoemen dat Dilan lekker rechts is.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jongens, willen jullie ophouden Christenunie de schuld te geven, het is absoluut niet de schuld van de Christenunie dat ZIJ niet wouden bewegen, waardoor het kabinet is geklapt. Dat is NIET de schuld van de Christenunie, dus wil iedereen ophouden om de Christenunie de schuld te geven hiervan.
Aldus Rutte die ABSOLUUT NIET de schuld geeft aan Christenunie.
Om Balkenende te quoten, over Rutte dit keer, "u liegt en u draait". Ergo; status quo bij Pinokkio Markquote:Op maandag 10 juli 2023 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jongens, willen jullie ophouden Christenunie de schuld te geven, het is absoluut niet de schuld van de Christenunie dat ZIJ niet wouden bewegen, waardoor het kabinet is geklapt. Dat is NIET de schuld van de Christenunie, dus wil iedereen ophouden om de Christenunie de schuld te geven van het feit dat zij niet wouden bewegen.
Aldus Rutte die ABSOLUUT NIET de schuld geeft aan Christenunie.
Al 12 jaarquote:Op maandag 10 juli 2023 16:20 schreef Leandra het volgende:
Staat Rutte daar nou met een glaasje Chocomel?
Hij kan het zich wel allemaal zeer levendig herinneren. Fascinerende tv.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Om Balkenende te quoten, over Rutte dit keer, "u liegt en u draait". Ergo; status quo bij Pinokkio Mark
Baileysquote:Op maandag 10 juli 2023 16:20 schreef Leandra het volgende:
Staat Rutte daar nou met een glaasje Chocomel?
Dit keer wel, ja.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:20 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij kan het zich wel allemaal zeer levendig herinneren. Fascinerende tv.
Die heeft de gunfactor niet.quote:
Ik ook. Het past niet in de politiek en in het fatsoen waarop je met elkaar om dient te gaan, ongeacht verschillende opvattingen.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind dat heel storend in de hedendaagse politiek. Tot het hufterige toe.
Hij wist al weken dat hij de CU teveel vroeg.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:23 schreef Zorro het volgende:
Bijzonder.
Rutte heeft gesproken met iemand die hier ook aanwezig is en doet verslag van dat gesprek.
En dan gaat Ouwehand die er helemaal niet bij geweest is even zeggen dat dat zo niet gegaan is.
Het lijkt me dat Bikker als Rutte het gesprek onjuist weergeeft zelf wel gereageerd zou hebbenquote:Op maandag 10 juli 2023 16:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij wist al weken dat hij de CU teveel vroeg.
Internationaal gaan we voorlopig wel een paar treetjes naar beneden ja. Moet je nagaan dat Carolijn eventjes in d'r steenkolen Engels naast prins Charles komt te staan. Brrrrr.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:07 schreef Guanabana het volgende:
Ze is half Iers. Die zal wel een accentje hebben. Maar niet die van Rutte.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Internationaal gaan we voorlopig wel een paar treetjes naar beneden ja. Moet je nagaan dat Carolijn eventjes in d'r steenkolen Engels naast prins Charles komt te staan. Brrrrr.
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Bikker als Rutte het gesprek onjuist weergeeft zelf wel gereageerd zou hebben
Koning Sjarrelquote:Op maandag 10 juli 2023 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Internationaal gaan we voorlopig wel een paar treetjes naar beneden ja. Moet je nagaan dat Carolijn eventjes in d'r steenkolen Engels naast prins Charles komt te staan. Brrrrr.
Dat zou zeer gek zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze wordt geen staatshoofd hoor enne die gozert is al even koning.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In 1 van de reconstructies stond dat CU (Schouten en Bikker vooral) erg wollig is in het taalgebruik, dus Bikker had beperken gezinshereniging heel moeilijk genoemd voor CU in dat gesprek wat in de niet-CU wereld iets anders is dan een keiharde rode lijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij wist al weken dat hij de CU teveel vroeg.
Van Paternotte helaas niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Van Heerma zijn we ook af straks, heerlijk.
Je kan niet alles hebben mien jong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |