Gewoon VVD Blijven stemmen en dan straks weer janken dat er niets verandert.quote:
Of de mensen die janken dat er niets verandert zijn andere mensenquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon VVD Blijven stemmen en dan straks weer janken dat er niets verandert.
VVD is er voor de mensen met centen. (boven-)modaal inkomen, mensen die rentenieren, etc.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:03 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap de populariteit van de VVD ook niet, moet echt alles naar de kloten hier
@onlogisch kan je dat haarfijn uitleggen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:03 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap de populariteit van de VVD ook niet, moet echt alles naar de kloten hier
Ook voor debieltjes lees ik in dit topic.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
VVD is er voor de mensen met centen. (boven-)modaal inkomen, mensen die rentenieren, etc.
Mensen die het sociale systeem niet nodig hebben (geen uitkering, toeslagen, noem maar op).
En dat is toch wel nog steeds het gros van de inwoners van NL.
Zie hier je antwoord.
Helaas denken veel mensen dat, maar dat is niet zo. Pak eens het modale inkomen in Nederland. Is geen vvd materiaal. 2 of 3 keer modaal net zo min, imoquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
VVD is er voor de mensen met centen. (boven-)modaal inkomen, mensen die rentenieren, etc.
Mensen die het sociale systeem niet nodig hebben (geen uitkering, toeslagen, noem maar op).
En dat is toch wel nog steeds het gros van de inwoners van NL.
Zie hier je antwoord.
Duurt de zaak zo lang wat betreft de veroordeling? Je hoort er niets meer van iig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar heeft Paternotte ergens ongelijk in die tweet?
VVD doet wel voorkomen dat ze voor de hardwerkende NL'ers opkomen. Denk dat CDA ( eerder) dit beter doet/deed. Maar ja, die hebben weer andere dingen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Helaas denken veel mensen dat, maar dat is niet zo. Pak eens het modale inkomen in Nederland. Is geen vvd materiaal. 2 of 3 keer modaal net zo min, imo
CDA is vervangen door BBBquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
VVD doet wel voorkomen dat ze voor de hardwerkende NL'ers opkomen. Denk dat CDA ( eerder) dit beter doet/deed. Maar ja, die hebben weer andere dingen.
O ja wel hoor. Pas met die Urgendazaak waarbij Stoffer aangaf dat je moet kijken naar aantallen. Je moet kijken of de wet gehandhaafd wordt niet naar aantallen. Dat ANWB meer inspraak heeft dan milieu omdat ANWB meer leden heeft.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:12 schreef Arnhemunited het volgende:
Als er nu verkiezingen zouden zijn zou ik serieus overwegen om op de mannenbroeders van de SGP te stemmen.![]()
Hun ethische standpunten zijn totaal achterlijk maar het is de enige partij die niet meegaat in dat populistische geouwehoer de hele tijd.
Denk?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:50 schreef 2thmx het volgende:
FvD, of misschien toch SGP. Jammer dat er nog geen conservatief-islamitische partij is, maar wat niet is kan altijd nog komen, inshallah.
Gebaseerd en geroodpild.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:12 schreef Arnhemunited het volgende:
Als er nu verkiezingen zouden zijn zou ik serieus overwegen om op de mannenbroeders van de SGP te stemmen.![]()
Hun ethische standpunten zijn totaal achterlijk maar het is de enige partij die niet meegaat in dat populistische geouwehoer de hele tijd.
Nou, Brekelmans en Karremans omhoog en het wordt nog wat met de VVD.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee Rutte kan al jaren niet meer met de fiets. En heeft bij alle bezoeken bodyguards nodig, helaas.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eiging-fiets-aanslag
Spotters van de mocromaffia.
Dat we dat clubje niet hebben vermorzelt is echt het grootste probleem in Nl.
Takkie ophangen in de cel. Die hele familie uitzetten of executeren, alles Marokkaans wat op straat loopt oppakken tot ze net zo zat zijn dat ze vertrekken naar Duitsland
Top, dan vertrekken alle hoogopgeleide Marokkanen zoals ik die wat aan Nederland konden bijdragen, en blijven jullie lekker met die tokkies met strafblad die alleen maar tyfuszooi en stress veroorzaken in Nederland zitten (die overigens ook in Marokko zelf uitgekotst worden).quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:32 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dat alsnog doen
In de kern is het idd allemaal gewoon CDA, ook als het een andere naam heeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:40 schreef Bocaj het volgende:
Stemmen op BBB, CDA en nu ook Omtzigt dan wint Omtzigt het voor nu. (Beetje 1 pot nat voor veel gebieden.)
Jij hangt niet op straat neem ik aan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Top, dan vertrekken alle hoogopgeleide Marokkanen zoals ik die wat aan Nederland konden bijdragen, en blijven jullie lekker met die tokkies met strafblad die alleen maar tyfuszooi en stress veroorzaken in Nederland zitten (die overigens ook in Marokko zelf uitgekotst worden).
Win-win.
Nee maar ik loop wel op straat als ik naar mijn werk en andere verantwoordelijkheden moet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hangt niet op straat neem ik aan?
Nee maar daar is niks mis meequote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee maar ik loop wel op straat als ik naar mijn werk en andere verantwoordelijkheden moet.
Dat is fijn om te horen, maar dan zou ik deze zin aanpassen voordat er meer miscommunicatie komt:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar daar is niks mis mee
Met "alles Marokkaans wat op straat loopt" interpreteer ik ook als alles, inclusief mijzelf. Nogal een enge uitspraak.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee Rutte kan al jaren niet meer met de fiets. En heeft bij alle bezoeken bodyguards nodig, helaas.
Takkie ophangen in de cel. Die hele familie uitzetten of executeren - alles Marokkaans wat op straat loopt oppakken tot ze net zo zat zijn dat ze vertrekken naar Duitsland -
Hey kan niet meer aanpassenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Takkie ophangen in de cel. Die hele familie uitzetten of executeren, alles Marokkaanse straattuig oppakken tot ze net zo zat zijn dat ze vertrekken naar Duitsland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |