abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210392084
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 07:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee Rutte kan al jaren niet meer met de fiets. En heeft bij alle bezoeken bodyguards nodig, helaas.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)eiging-fiets-aanslag

Spotters van de mocromaffia.
Dat we dat clubje niet hebben vermorzelt is echt het grootste probleem in Nl.
Takkie ophangen in de cel. Die hele familie uitzetten of executeren, alles Marokkaans wat op straat loopt oppakken tot ze net zo zat zijn dat ze vertrekken naar Duitsland
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 14:32 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]
Ik stel voor dat we dat alsnog doen :)
Top, dan vertrekken alle hoogopgeleide Marokkanen zoals ik die wat aan Nederland konden bijdragen, en blijven jullie lekker met die tokkies met strafblad die alleen maar tyfuszooi en stress veroorzaken in Nederland zitten (die overigens ook in Marokko zelf uitgekotst worden).

Win-win.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 23-08-2023 11:40:56 ]
  woensdag 23 augustus 2023 @ 11:49:00 #227
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_210392209
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 15:40 schreef Bocaj het volgende:
Stemmen op BBB, CDA en nu ook Omtzigt dan wint Omtzigt het voor nu. (Beetje 1 pot nat voor veel gebieden.)
In de kern is het idd allemaal gewoon CDA, ook als het een andere naam heeft.

Van huis uit ben ik zeer bekend met dat gedachtengoed, en voor mezelf is het wat te beklemmend. Al heeft Omtzigt ergens nog m'n sympathie, en hoop ik dat 'ie iig het verst komt van de drie.
2025-jaarlijst
pi_210393095
quote:
14s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 11:38 schreef Erasmus het volgende:

[..]
[..]
Top, dan vertrekken alle hoogopgeleide Marokkanen zoals ik die wat aan Nederland konden bijdragen, en blijven jullie lekker met die tokkies met strafblad die alleen maar tyfuszooi en stress veroorzaken in Nederland zitten (die overigens ook in Marokko zelf uitgekotst worden).

Win-win.
Jij hangt niet op straat neem ik aan?
Vakman pur sang
pi_210393116
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jij hangt niet op straat neem ik aan?
Nee maar ik loop wel op straat als ik naar mijn werk en andere verantwoordelijkheden moet.
pi_210394916
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 13:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Nee maar ik loop wel op straat als ik naar mijn werk en andere verantwoordelijkheden moet.
Nee maar daar is niks mis mee
Vakman pur sang
pi_210394968
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 15:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee maar daar is niks mis mee
Dat is fijn om te horen, maar dan zou ik deze zin aanpassen voordat er meer miscommunicatie komt:

quote:

[..]
Nee Rutte kan al jaren niet meer met de fiets. En heeft bij alle bezoeken bodyguards nodig, helaas.

Takkie ophangen in de cel. Die hele familie uitzetten of executeren - alles Marokkaans wat op straat loopt oppakken tot ze net zo zat zijn dat ze vertrekken naar Duitsland -
Met "alles Marokkaans wat op straat loopt" interpreteer ik ook als alles, inclusief mijzelf. Nogal een enge uitspraak.

Dan zand erover :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 23-08-2023 15:34:06 ]
  Moderator woensdag 23 augustus 2023 @ 15:45:33 #232
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210395102
Heel erg mooi om te zien dat FOK! een VVD-bolwerk is :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210395124
quote:

[..]

Takkie ophangen in de cel. Die hele familie uitzetten of executeren, alles Marokkaanse straattuig oppakken tot ze net zo zat zijn dat ze vertrekken naar Duitsland
Hey kan niet meer aanpassen
Dan moet je maar vegen
Vakman pur sang

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 10 / 10
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')