quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee Rutte kan al jaren niet meer met de fiets. En heeft bij alle bezoeken bodyguards nodig, helaas.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eiging-fiets-aanslag
Spotters van de mocromaffia.
Dat we dat clubje niet hebben vermorzelt is echt het grootste probleem in Nl.
Takkie ophangen in de cel. Die hele familie uitzetten of executeren, alles Marokkaans wat op straat loopt oppakken tot ze net zo zat zijn dat ze vertrekken naar Duitsland
Top, dan vertrekken alle hoogopgeleide Marokkanen zoals ik die wat aan Nederland konden bijdragen, en blijven jullie lekker met die tokkies met strafblad die alleen maar tyfuszooi en stress veroorzaken in Nederland zitten (die overigens ook in Marokko zelf uitgekotst worden).quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:32 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dat alsnog doen
In de kern is het idd allemaal gewoon CDA, ook als het een andere naam heeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:40 schreef Bocaj het volgende:
Stemmen op BBB, CDA en nu ook Omtzigt dan wint Omtzigt het voor nu. (Beetje 1 pot nat voor veel gebieden.)
Jij hangt niet op straat neem ik aan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Top, dan vertrekken alle hoogopgeleide Marokkanen zoals ik die wat aan Nederland konden bijdragen, en blijven jullie lekker met die tokkies met strafblad die alleen maar tyfuszooi en stress veroorzaken in Nederland zitten (die overigens ook in Marokko zelf uitgekotst worden).
Win-win.
Nee maar ik loop wel op straat als ik naar mijn werk en andere verantwoordelijkheden moet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hangt niet op straat neem ik aan?
Nee maar daar is niks mis meequote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee maar ik loop wel op straat als ik naar mijn werk en andere verantwoordelijkheden moet.
Dat is fijn om te horen, maar dan zou ik deze zin aanpassen voordat er meer miscommunicatie komt:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar daar is niks mis mee
Met "alles Marokkaans wat op straat loopt" interpreteer ik ook als alles, inclusief mijzelf. Nogal een enge uitspraak.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee Rutte kan al jaren niet meer met de fiets. En heeft bij alle bezoeken bodyguards nodig, helaas.
Takkie ophangen in de cel. Die hele familie uitzetten of executeren - alles Marokkaans wat op straat loopt oppakken tot ze net zo zat zijn dat ze vertrekken naar Duitsland -
Hey kan niet meer aanpassenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 07:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Takkie ophangen in de cel. Die hele familie uitzetten of executeren, alles Marokkaanse straattuig oppakken tot ze net zo zat zijn dat ze vertrekken naar Duitsland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |