Watquote:Op maandag 10 juli 2023 11:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar D66 en GL (en Volt) zijn zo ongeveer de enige partijen die zich daadwerkelijk druk maken over de belangen van de mensen jonger dan 50. Die stemmers zullen daar dus ook oververtegenwoordigd zijn.
En dan?quote:Op maandag 10 juli 2023 11:28 schreef zipcon het volgende:
Ruikt Omtzigt nu een gouden kans? Ik betwijfel dat hij voor BBB gaat, hij zou met een eigen lijst zeer hoog kunnen scoren.
Dan vind ik dat er consequenties aan moeten zitten! Rutte weg. Zijn missie is voltooid. Einde tijdperk @trein2000quote:Op maandag 10 juli 2023 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij snapt gelukkig zelf ook dat dit echt niet kan
Maar die doen niet alsof ze voor de jongeren op komen. En die zijn al keihard afgestraft en opnieuw opgestaan voor Rutte 2.quote:
Kan ze eindelijk samen-wonen.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Haar bestaansrecht is verdwenen hè.
Alsof ze elk moment op barsten staat. Doet me denken aan die voorzitster.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:29 schreef S_E het volgende:
Ik word gewoon zelf nerveus als ik Sophie hoor/zie praten.
Ik zou iedereen aanraden die Omtzigt als premier ziet, gewoon eens op Youtube een halfuurtje te luisteren en te kijken naar Omtzigt en dan ben je snel genoeg genezen van het idee dat Omtzigt een goede leider van het land zou zijn.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:28 schreef zipcon het volgende:
Ruikt Omtzigt nu een gouden kans? Ik betwijfel dat hij voor BBB gaat, hij zou met een eigen lijst zeer hoog kunnen scoren.
Tijd voor het tijdperk Nattekat?quote:Op maandag 10 juli 2023 11:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan vind ik dat er consequenties aan moeten zitten! Rutte weg. Zijn missie is voltooid. Einde tijdperk @:trein2000
Ghehequote:Op maandag 10 juli 2023 11:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Lasbril heeft het na drie zinnen nog niet over Fortuyn gehad. Dat moet een record zijn.
Die zijn er niet voor de jongeren. Puur vanuit eigenbelang geredeneerd was hun beslissing logisch (de slager betaalt voor de studie van de dochter van de tandarts). Vanuit de gehele maatschappij bekeken was het afschaffen van de stufi uiteraard een stomme zet.quote:
Niemand van dit rijtje.quote:
Is er nog wel iets over om te imploderen? Die implosie was na de vorige verkiezingen al, alleen de sleutelfiguren bleven nog wanhopig vasthouden.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:30 schreef trein2000 het volgende:
Maar we maken hier volgens mij ook de totale implosie van het CDA mee.
Over tien jaar kun je een geschiedenisboek volschrijven over deze 5 dagen.
Dansen onder tafel en zich afvragen of ze haar kans gaat knijpen.quote:
Groep de Mos gaat toch meedoen aan de tweede kamer verkiezingen?quote:Op maandag 10 juli 2023 11:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe VVD lijsttrekker is gevonden!
Dit weekend heb ik het forumbestuur op de hoogte gebracht na de verkiezingen mijn blauwe ambt aan de wilgen te hangen.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan vind ik dat er consequenties aan moeten zitten! Rutte weg. Zijn missie is voltooid. Einde tijdperk @:trein2000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
true natuurlijkquote:Op maandag 10 juli 2023 11:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is ook geen kamerlid. We hebben Wopperd en Schouten ook niet gezien.
Tegenwoordig raadslid van Groep de Mosquote:Op maandag 10 juli 2023 11:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
...en dan haalt Rutte als lijstduwer meer stemmen dan Rita en eist hij het partijleiderschap opquote:Op maandag 10 juli 2023 11:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 10 juli 2023 11:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik het forumbestuur op de hoogte gebracht na de verkiezingen mijn blauwe ambt aan de wilgen te hangen.Houdt het dan nooit opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Niet alles is verkiezingsretoriek.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:32 schreef hollandia02 het volgende:
Ouwehandt hoopt eng links aan zich te binden met zicht op het blok, snap niet waarom je anders zo zal reageren.
Ik heb bij Sophie altijd het idee dat die beter lekker zou kunnen gaan parttimen thuis en een man zou kunnen gaan zoeken. Echt een gemaakte carrièrevrouw die stress niet aan kan.quote:
Ook een probleem wat ze zelf hebben gecreerd. Al die wachtlijsten doen haar ook niet goed.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb bij Sophie altijd het idee dat die beter lekker zou kunnen gaan parttimen thuis en een man zou kunnen gaan zoeken. Echt een gemaakte carrièrevrouw die stress niet aan kan.
[..]
Dit weekend heb ik het forumbestuur op de hoogte gebracht na de verkiezingen mijn blauwe ambt aan de wilgen te hangen.Hier trapt toch niemand in joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ze kan er weinig van maar dit is wel weer eenquote:Op maandag 10 juli 2023 11:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb bij Sophie altijd het idee dat die beter lekker zou kunnen gaan parttimen thuis en een man zou kunnen gaan zoeken. Echt een gemaakte carrièrevrouw die stress niet aan kan.
[..]
Dit weekend heb ik het forumbestuur op de hoogte gebracht na de verkiezingen mijn blauwe ambt aan de wilgen te hangen.Haha die timing. Maar verstandig besluitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang we je bijdragen hier nog mogen zijn, kan ik er mee leven.
Ik heb ook nog nooit ook maar een seconde geloofd dat ze dit werk leuk vindt.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die zie je NOOIT meer teug in Den Haagquote:
quote:
Die is toch net terug van een burnout? Als de PvdD écht wil scoren bij de a.s. verkiezingen ruilen ze Ouwehand in voor Christine Teunissen. Nieuw gezicht, mooie meid en echt reteslim.quote:
Mensen hier denken ook altijd dat ze elkaar allemaal haten. Het zijn gewoon collega'squote:Op maandag 10 juli 2023 11:35 schreef phpmystyle het volgende:
Je ziet aan Rutte dat er een last van hem is afgevallen.
Dat gun ik hem ook wel.
Campagnetijd zal nog wel wat omgooien. De media zal GL/PvdA wel ophypen, want dat is wat de media doet.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik de peilingen trouwens zie dan zit Rutte er nog wel 3 jaar voordat we een nieuw kabinet hebben.
De volgende premier wordt iemand die we niet hadden verwacht denk ik. De wedstrijd ligt volledig open. De kaarten worden geschud. Een frisse wind waait door het land.quote:
Sophie aan het huilen, die denkt dat Rutte ook privé verdwijnt.quote:
Nou ja... meer een stikstofwindquote:Op maandag 10 juli 2023 11:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De volgende premier wordt iemand die we niet hadden verwacht denk ik. De wedstrijd ligt volledig open. De kaarten worden geschud. Een frisse wind waait door het land.
Min of meer wel. Is er een privé Rutte?quote:Op maandag 10 juli 2023 11:36 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Sophie aan het huilen, die denkt dat Rutte ook privé verdwijnt.
Die smerige gestreken lach ook van haar op de NOS eerder.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:37 schreef hollandia02 het volgende:
Simons als enige niet aan het klappen.
Goeie vraag. Ik denk het wel.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
Min of meer wel. Is er een privé Rutte?
Eens, hoeveel hij bereikt heeft in die 20 jaar dat hij in de Kamer rondloopt is met geen pen te beschrijven. Zoveel wetten, ideeën en voorstellen hebben een sausje Wilders.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:38 schreef R-woud93 het volgende:
Wilders is toch wel de beste politicus die daar rond loopt.
Is ook docent natuurlijk.quote:
Er zijn mensen die, zeker in de poltiek, daar zitten voor landsbelang. En te moeten stoppen met het werk wat je leuk vind is niet makkelijk.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nou daar zou ik het niet zwaar mee hebben
'Het is Sinterklaas en hij zit daar'quote:Op maandag 10 juli 2023 11:38 schreef Zipportal het volgende:
Sinterklaas moet terugkomen in oude vorm.
Van der Burg wel ja, arme manquote:Op maandag 10 juli 2023 11:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er zijn mensen die, zeker in de poltiek, daar zitten voor landsbelang. En te moeten stoppen met het werk wat je leuk vind is niet makkelijk.
Die gaat de hele dag bezig zijn met appjes beantwoorden, straks een interruptie of er iemand een oplader heeft.quote:
Bij het CDA begon die donderdag al.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:40 schreef Starhopper het volgende:
Wilders is de campagne alweer begonnen ofzo?
Jaquote:Op maandag 10 juli 2023 11:40 schreef Starhopper het volgende:
Wilders is de campagne alweer begonnen ofzo?
En het schudden gaat nog wel even door de komende dagen.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De volgende premier wordt iemand die we niet hadden verwacht denk ik. De wedstrijd ligt volledig open. De kaarten worden geschud. Een frisse wind waait door het land.
Haha nee joh. Wilders krijgt in al die jaren echt geen fukk voor elkaar.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:38 schreef R-woud93 het volgende:
Wilders is toch wel de beste politicus die daar rond loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |