Met als doel om 2de kamer leden om te buigen?quote:Op zondag 9 juli 2023 23:23 schreef trein2000 het volgende: [..] Ik kan mij 1 april nog goed herinneren. Toen er druk kwam op de positie van Rutte kwamen de helpers van alle kanten. Met name op Twitter. Ik bespeur een vergelijkbaar patroon. Ik heb een beetje het idee dat hetzelfde draaiboek geactiveerd is.
De order opstellen en plaatsen, grondstoffen importeren, het drukken zelf, distributeren, gereed maken voor bezorging bij de kiezers en dan de bezorging zelf wat je toch wel een paar weken van tevoren al geregeld wil hebben. Daarbovenop komt de zomervakantie ook nog.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vijf maanden drukken voor een paar vellen papier. Hoe dan?
Ah, morgen zit hij waarschijnlijk in Goedemorgen Nederland of iets degelijks om Rutte's positie te verdedigen. Tenzij hij al op vakantie is.quote:
Ik heb niet zo lang geleden een folder laten drukken en verspreiden in de hele gemeente. Doorlooptijd? 1 week.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De order opstellen en plaatsen, grondstoffen importeren, het drukken zelf, distributeren, gereed maken voor bezorging bij de kiezers en dan de bezorging zelf wat je toch wel een paar weken van tevoren al geregeld wil hebben. Daarbovenop komt de zomervakantie ook nog.
Het is geen 5 maanden, want dan zit je al in december, maar voor verkiezingen in november is dit niet zo vreemd.
Een kant en klare folder voor een paar duizend huizen laten drukken is natuurlijk totaal onvergelijkbaar met wat er hier moet gebeuren.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo lang geleden een folder laten drukken en verspreiden in de hele gemeente. Doorlooptijd? 1 week.
Ik ben niet overtuigd dat dit zo lang moet duren.
D66 wil "vooruit" op ethische thema's met de CU?quote:Op zondag 9 juli 2023 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
BBB + PvdaGL + D66 + CDA + CU + Volt ofzo zal de 76 zetels misschien wel halen.
Dat klinkt niet als het meest daadkrachtige gezelschap, en voor Rutte is het natuurlijk heerlijk debatteren met Caroline, als hij haar vooraf al kan verwijten dat een stem op de BBB een ruk naar links oplevert.
https://twitter.com/Nieuwsuur/status/1677406962940559361quote:Op zondag 9 juli 2023 23:24 schreef Jojoke het volgende:
Het wachten is op een reactie van Henk Kamp.
quote:Op zondag 9 juli 2023 23:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kan mij 1 april nog goed herinneren. Toen er druk kwam op de positie van Rutte kwamen de helpers van alle kanten. Met name op Twitter. Ik bespeur een vergelijkbaar patroon.
Ik heb een beetje het idee dat hetzelfde draaiboek geactiveerd is.
Ik denk vooral aan appgroepjes en een selectief groepje mensen (Kamp) die wellicht een telefoontje krijgen.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij denkt aan een samenzwering en onderlinge afspraken?
Ik verwacht geen appgroepjes waarin allemaal personen inzitten van uiteenlopende pluimages.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan appgroepjes en een selectief groepje mensen (Kamp) die wellicht een telefoontje krijgen.
74 voor 76 tegenquote:Op zondag 9 juli 2023 23:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De taxatie van Noorlander, voor het tegengeluid.
Ja21, De haan, SGP gaan ook niet voor stemmen denk ik.quote:
Ik ook. Na corona was ik he-le-maal klaar met hem.quote:
Den Haan sowieso niet. SGP acht ik ook sterk.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja21, De haan, SGP gaan ook niet voor stemmen denk ik.
Ik denk dat we morgen erachter gaan komen of JA een gooi wil doen naar de onderhandelingstafel.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Den Haan sowieso niet. SGP acht ik ook sterk.
JA lijkt me ergens wel opportunistisch genoeg.
Gundogan niet aanwezig.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Da zou dan heel dom zijn aangezien die de grootste kans op regeringsdeelname hebben met Rutte als MP.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In het scenario dat D66 zou omgaan niet zo relevant schat ik in. SP+PVdGL+PVV+D66+pvdd+BBB is al 74. Met wat afwezigen zou dat al voldoende kunnen zijn. Dan heb je of denk of volt of ja of haga of omtzigt+sylvana ec. nog nodig voor een absolute meerderheid. Dat gaat marcheren.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:49 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Gundogan niet aanwezig.
Sylvana heb ik ook al weken niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |