Dat valt vies tegen, hier alleen een flinke regenbui.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:21 schreef Discombobulate het volgende:
Oeh ik kan zo niet wachten op die onweer van straks. Hopelijk gaat het helemaal los.
je kan blijkbaar beter de ventilator een beetje verder naar binnen zetten en dan naar buiten blazen, dat is nog effectieverquote:Op zondag 9 juli 2023 17:03 schreef StateOfMind het volgende:
Hier buiten opeens gezakt van 33 naar 23
Binnen inmiddels opgelopen tot 26.
Maar nu alles open staan en de ventilator in de deuropening gezet om de warme lucht naar buiten te blazen.
Staat een metertje naar binnen idd.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:34 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
je kan blijkbaar beter de ventilator een beetje verder naar binnen zetten en dan naar buiten blazen, dat is nog effectiever
Nou... Zaterdag op zondag vond ik best warm anders. Niet onder de 20 geweest.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
25,0 C
We hebben dit jaar nog geen warme nachten gehad. Dat scheelt veel.
Waar zit jij ergens 😱quote:Op maandag 10 juli 2023 17:51 schreef Managarm het volgende:
31.8 met airco. De buitenthermometer heeft 47.3 graden gehaald vandaag
quote:
Ik woon daar (voor mij hier). Het was even 33 graden met airco, het is maar een mobiele airco. Ons nieuw huiswordt iets draaglijker, daar is het nu zonder airco 30 graden. In de toekomst koeling via vloerverwarming en momenteel zit er geen deur in, niet slecht dan 30 graden.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Vakantie of woon je daar?
Bijna 32 graden mét airco, the horror.
airco? zozo toe maar, wat een luxe.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:05 schreef Nattekat het volgende:
Woonkamer 24,5
Slaapkamer met airco 21,5
Die airco is krachtig genoeg om het hele huis te koelen, maar nu doet ie alleen de slaapkamer om even de warmte uit de muren te trekken. En zelfs dan is het niet lager te krijgen. Er zit echt veel warmte in de muren.
Je huis heeft koortsquote:
Tip: hang je buitenthermometer op een betere locatie.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:51 schreef Managarm het volgende:
31.8 met airco. De buitenthermometer heeft 47.3 graden gehaald vandaag
En in de winter ijskoud?quote:Op maandag 10 juli 2023 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is echt super heet altijd binnen als het rond de 25 graden+ buiten is
Die hangt in de schaduw.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Tip: hang je buitenthermometer op een betere locatie.
Zekersquote:
Voelt gewoon net alsof je in Seoul of Bangkok bent idd.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:44 schreef KingRoland het volgende:
ach ik kan wel tegen die hitte ben het inmiddels al gewend. zo erg is het nou ook weer niet
295.15 hierquote:
ben je niet gewoon geil?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:30 schreef Vendris het volgende:
Ik heb stijve tepels, dus ik denk zon 16 graden.
Dat is natuurlijk logisch, dat als je een raam of deur open zet, dat het binnen dan net zo warm wordt al buiten.quote:
Buiten is het 25 en daarvoor was het koeler.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk logisch, dat als je een raam of deur open zet, dat het binnen dan net zo warm wordt al buiten.
2 dagen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
25,5, gaat echt weer snel nu.
Vannacht verkoeling en dan eindelijk weer even normaal weer.
Hier in het Noorden blijft het redelijk koel hoor. Zaterdag alleen nog 28, verder gewoon normaal.quote:
Als je het gisteren niet zo heel warm vond, dan niet nee.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zaterdag bedoel je? Da's één dag joh, en nog niet eens zo heel warm.
Viel me goed mee, misschien vanwege de wind de er hier stond.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het gisteren niet zo heel warm vond, dan niet nee.
Gisteren was het alleen aan de kust onder de 25. In het oosten is zelfs de 30 gehaald. Dat wil ik echt niet koel noemenquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:46 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Viel me goed mee, misschien vanwege de wind de er hier stond.
Ja, geen idee, hier 28 maar was best oké vergeleken met bijvoorbeeld vrijdag, waar het even warm was.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren was het alleen aan de kust onder de 25. In het oosten is zelfs de 30 gehaald. Dat wil ik echt niet koel noemen
quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, geen idee, hier 28 maar was best oké vergeleken met bijvoorbeeld vrijdag, waar het even warm was.
Ah ja, dat scheelt inderdaad. Was hier echt minder benauwd dan afgelopen weekend.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal ook wel die gigantisch hoge luchtvochtigheid in het westen zijn geweest waardoor ik het anders ervaren heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |