Dat valt vies tegen, hier alleen een flinke regenbui.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:21 schreef Discombobulate het volgende:
Oeh ik kan zo niet wachten op die onweer van straks. Hopelijk gaat het helemaal los.
je kan blijkbaar beter de ventilator een beetje verder naar binnen zetten en dan naar buiten blazen, dat is nog effectieverquote:Op zondag 9 juli 2023 17:03 schreef StateOfMind het volgende:
Hier buiten opeens gezakt van 33 naar 23
Binnen inmiddels opgelopen tot 26.
Maar nu alles open staan en de ventilator in de deuropening gezet om de warme lucht naar buiten te blazen.
Staat een metertje naar binnen idd.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:34 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
je kan blijkbaar beter de ventilator een beetje verder naar binnen zetten en dan naar buiten blazen, dat is nog effectiever
Nou... Zaterdag op zondag vond ik best warm anders. Niet onder de 20 geweest.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
25,0 C
We hebben dit jaar nog geen warme nachten gehad. Dat scheelt veel.
Waar zit jij ergens 😱quote:Op maandag 10 juli 2023 17:51 schreef Managarm het volgende:
31.8 met airco. De buitenthermometer heeft 47.3 graden gehaald vandaag
quote:
Ik woon daar (voor mij hier). Het was even 33 graden met airco, het is maar een mobiele airco. Ons nieuw huiswordt iets draaglijker, daar is het nu zonder airco 30 graden. In de toekomst koeling via vloerverwarming en momenteel zit er geen deur in, niet slecht dan 30 graden.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Vakantie of woon je daar?
Bijna 32 graden mét airco, the horror.
airco? zozo toe maar, wat een luxe.quote:Op maandag 10 juli 2023 19:05 schreef Nattekat het volgende:
Woonkamer 24,5
Slaapkamer met airco 21,5
Die airco is krachtig genoeg om het hele huis te koelen, maar nu doet ie alleen de slaapkamer om even de warmte uit de muren te trekken. En zelfs dan is het niet lager te krijgen. Er zit echt veel warmte in de muren.
Je huis heeft koortsquote:
Tip: hang je buitenthermometer op een betere locatie.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:51 schreef Managarm het volgende:
31.8 met airco. De buitenthermometer heeft 47.3 graden gehaald vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |