abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juli 2023 @ 22:20:16 #251
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209832548
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 20:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Die RuSSen zullen helaas niet zo dom zijn om er dan een te torpederen.
twitter
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209832639
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ze bedoelen Oekraïnse schepen neem ik aan. Eerder is hij al wel goed langsgekomen.
pi_209832666
twitter
  zondag 9 juli 2023 @ 22:31:25 #254
323876 michaelmoore
pi_209832676
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:28 schreef Delenlill het volgende:

[..]
Ze bedoelen Oekraïnse schepen neem ik aan. Eerder is hij al wel goed langsgekomen.
vertaald voor jou
quote:
BREAKING: De Turkse marine zal graanschepen beschermen tegen de Russische marine in de Zwarte Zee-corridor, zelfs als Poetin zich terugtrekt uit de "graanovereenkomst".
Volgens Oekraïense bronnen bevestigde Türkiye deze toezegging aan Oekraïne. ✊

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 09-07-2023 22:37:41 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209832694
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
vertaald voor jou
[..]

Mijn fout. Maar het kan op twee manieren gelezen worden. De turken die Russische schepen beschermen. Of schepen tegen de Russen beschermen.
pi_209832713
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:30 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Dicke Titten _O_
  zondag 9 juli 2023 @ 22:35:49 #257
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209832727
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 11:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Je wilt liever in je echo kamer blijven zitten begrijp ik.
Nou nee meer de waarheid horen. Prikkelende vragen horen daar bij maar het valt op dat die altijd maar 1 richting opgesteld worden.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 13:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Heel goed. We moeten niet zoals de bad guys worden.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 14:40 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Maar dat hoeft niet. En je kan ze zo proberen te maken dat er nog enige functionaliteit is zodra de electronica uitvalt.
Al houdt het ding maar koers naar zijn doel. Het wapen zal niet een enorm gebied kunnen bestrijken zodat een doel al in de buurt is zodra je drone uitvalt.
Dat is allemaal micro elektronica die die dingen in de lucht houden. Zonder dat zijn ze zo instabiel als het maar zijn kan.

Nu kun je hardened chips kopen maar raadt eens waar die vandaan komen.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 14:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Frankrijk en de VS hebben hier simpelweg andere belangen. Ik denk ook dat Europa meer heeft in een neutrale lijn in plaats van kant te kiezen in het onvermijdelijke VS-China conflict.
voor nu idd laveren maar als het er op aan komt steunen wij toch de VS. Overigens denk ik niet dat het er nog van gaat komen. China heeft zijn moment gemist. Ook vallen er bijna geen voordelen te behalen.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 16:29 schreef Ulx het volgende:
Frankrijk ziet zichzelf gewoon als een grote speler. Zijn ze ook. Modern leger. Flinke marine met een CATOBAR vliegdekschip. Behoorlijke wapenindustrie, ze hebben atoomwapens, noem maar op. Hoezo zou je die af willen doen als een kleine speler? Die kunnen China, zeker samen met
andere EU landen en het VK, makkelijk een pak slaag geven.
Waar het fout is gegaan is dat de Fransen op verzoek van de Australiërs hun nucleaire onderzeeërs ombouwden naar conventionele onderzeeërs. En als kers op de taart ze ook nog eens naaiden door een geheime alliantie te smeden waar de Fransen niet aan mee mochten doen. Dit terwijl Frankrijk 1 van de grootmachten in de stille oceaan is.

Ik zou mij als Frankrijk ook gepiepeld voelen.
Het herzien van die deal is nog tot daar aan toe maar die dolk van die alliantie was echt smerig.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 20:26 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Aziatisch? Australie, Frankrijk en VS zijn alle 3 niet Aziatisch.
Maar dan nog gaat dit om de oorlog in Oekraine.
Niet over Azië of wat dan ook.
En dan kom je ineens vele pagina's tegen over totaal andere onderwerpen.
je moet eens je bos atlas openen. Dan zie je dat het alle 3 enorme machten zijn in de stille oceaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 9 juli 2023 @ 22:37:21 #258
323876 michaelmoore
pi_209832743
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:33 schreef Delenlill het volgende:

[..]
Mijn fout. Maar het kan op twee manieren gelezen worden. De turken die Russische schepen beschermen. Of schepen tegen de Russen beschermen.
nee kan maar op een manier gelezen worden
  zondag 9 juli 2023 @ 22:38:17 #259
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209832755
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 11:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Je wilt liever in je echo kamer blijven zitten begrijp ik.
Nou nee meer de waarheid horen. Prikkelende vragen horen daar bij maar het valt op dat die altijd maar 1 richting opgesteld worden.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 13:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Heel goed. We moeten niet zoals de bad guys worden.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 14:40 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Maar dat hoeft niet. En je kan ze zo proberen te maken dat er nog enige functionaliteit is zodra de electronica uitvalt.
Al houdt het ding maar koers naar zijn doel. Het wapen zal niet een enorm gebied kunnen bestrijken zodat een doel al in de buurt is zodra je drone uitvalt.
Dat is allemaal micro elektronica die die dingen in de lucht houden. Zonder dat zijn ze zo instabiel als het maar zijn kan.

Nu kun je hardened chips kopen maar raadt eens waar die vandaan komen.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 14:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Frankrijk en de VS hebben hier simpelweg andere belangen. Ik denk ook dat Europa meer heeft in een neutrale lijn in plaats van kant te kiezen in het onvermijdelijke VS-China conflict.
voor nu idd laveren maar als het er op aan komt steunen wij toch de VS. Overigens denk ik niet dat het er nog van gaat komen. China heeft zijn moment gemist. Ook vallen er bijna geen voordelen te behalen.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 16:29 schreef Ulx het volgende:
Frankrijk ziet zichzelf gewoon als een grote speler. Zijn ze ook. Modern leger. Flinke marine met een CATOBAR vliegdekschip. Behoorlijke wapenindustrie, ze hebben atoomwapens, noem maar op. Hoezo zou je die af willen doen als een kleine speler? Die kunnen China, zeker samen met
andere EU landen en het VK, makkelijk een pak slaag geven.
Waar het fout is gegaan is dat de Fransen op verzoek van de Australiërs hun nucleaire onderzeeërs ombouwden naar conventionele onderzeeërs. En als kers op de taart ze ook nog eens naaiden door een geheime alliantie te smeden waar de Fransen niet aan mee mochten doen. Dit terwijl Frankrijk 1 van de grootmachten in de stille oceaan is.

Ik zou mij als Frankrijk ook gepiepeld voelen.
Het herzien van die deal is nog tot daar aan toe maar die dolk van die alliantie was echt smerig.
quote:

[..]
je moet eens je bos atlas openen. Dan zie je dat het alle 3 enorme machten zijn in de stille oceaan.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 21:47 schreef Slayage het volgende:
Hmmm [ twitter ]
Dan moet hij ook aan EU regels gaan voldoen en dat lijkt mij niet handig voor een semi autocraat.
Mijn gok is verruimde visas voor Turken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zondag 9 juli 2023 @ 22:38:48 #260
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_209832761
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[ twitter ]
De bewoording is steeds: ALS putin niet akkoord gaat met verlenging.

Putin gaat dus akkoord met de aankomende verlenging.

Goed gespeeld van Erdo.
pi_209832769
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee kan maar op een manier gelezen worden
The Turkish Navy will protect ships from the Russian Navy in the Black Sea corridor even if Putin withdraws from the "grain deal." According to Ukrainian sources, Türkiye confirmed this commitment to Ukraine. ✊

The Turkish Navy will protect ships from the Russian Navy in the Black Sea corridor even if Putin withdraws from the "grain deal." According to Ukrainian sources, Türkiye confirmed this commitment to Ukraine. ✊

Afhankelijk van waar je de nadruk op legt heeft het toch echt een andere betekenis.

En die zogenaamde vertaling die jij gaf trekt opeens graanschip uit de hoge hoed. Die helemaal niet in dat bericht genoemd wordt.
pi_209832779
quote:
7s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

Goed gespeeld van Erdo.
Volgens mij ging het de vorige keer ook zo.
  zondag 9 juli 2023 @ 22:41:26 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209832793
quote:

[..]

Goed gespeeld van Erdo.
Jup wel of niet Turkije zorgt er gewoon voor dat het graan gewoon het land uit komt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209832810
quote:

[..]
Terug naar school ;)

Frankrijk is niet voor niet het land met de meeste tijdzones, 12 in totaal.
Dat is 1 meer dan Rusland.
  zondag 9 juli 2023 @ 22:45:02 #265
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_209832833
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:39 schreef Delenlill het volgende:

[..]

Afhankelijk van waar je de nadruk op legt heeft het toch echt een andere betekenis.

En die zogenaamde vertaling die jij gaf trekt opeens graanschip uit de hoge hoed. Die helemaal niet in dat bericht genoemd wordt.
Ik las het ook zoals jij het las.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 juli 2023 @ 22:45:07 #266
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209832835
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:39 schreef Delenlill het volgende:

[..]

Nee want from moet je niet vertalen met van.

Als ze dat hadden bedoeld dan stond er wel ships of the Russian navy.
  zondag 9 juli 2023 @ 22:46:15 #267
6484 ExTec
pi_209832847
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:40 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Volgens mij ging het de vorige keer ook zo.
Zeker, maar Erdo legt nu wat meer gewicht in de schaal.

De moskva is gezonken omdat beveiligingssystemen niet werkte, corruptie.

De Turkse Marine heeft schepen die waarschijnlijk ~99% van optimum opereren.

putin wil niet gaan matten met de turkse marine.

Dan is de meest, minst-gezichtsverliezende optie: voortaan braaf akkoord gaan als het tijd is om te verlengen. Kan je het altijd verpakken als dat je "verstandig" bent.
pi_209832900
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Nee want from moet je niet vertalen met van.

Als ze dat hadden bedoeld dan stond er wel ships of the Russian navy.
Van is gewoon een directe vertaling van from. En in het Engels is dat ook een van de betekenissen. Is gewoon dus verkeerd gekozen door diegene die het bericht schreef. Against was beter geweest.

From: indicating the source or provenance of someone or something. (is een van de betekenissen. Er zijn er nog meer)
pi_209832907
Relatie Turkije-Rusland gaat naar de knoppen.

twitter
  zondag 9 juli 2023 @ 22:54:21 #270
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_209832928
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:51 schreef Delenlill het volgende:

[..]
Van is gewoon een directe vertaling van from. En in het Engels is dat ook een van de betekenissen. Is gewoon dus verkeerd gekozen door diegene die het bericht schreef. Against was beter geweest.
"To protect from" is een standaard Engelse uitdrukking. Wat dus betekent "beschermen tegen". Prima woordkeuze dus.

To protect against wordt imho vooral gebruikt voor niet tastbare dingen, terwijl protect from gebruikt wordt voor wel tastbare dingen zoals Russian ships.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 9 juli 2023 @ 22:55:01 #271
6484 ExTec
pi_209832933
Onderdeel van het huidige akkoord is ook dat beide landen (!) inspecteren. Dus, rus inspecteert schepen die naar oekraine gaan, en komen uit.

Erg des' rus misbruiken ze dat ook, door uitgaande schepen met graan, heel lang te traineren, voor ze verder mogen.

Als putin niet akkoord gaat, en turkije gaat het in z'n eentje doen,

Kan iedereen ineens wapens gaan sturen naar oekraine via deze route.

putin gaat dus gewoon akkoord met de zoveelste verlenging.

En erdo heeft waarschijnlijk putin, qua deze materie, permanent kalt gesteld.
  zondag 9 juli 2023 @ 22:55:58 #272
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209832942
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:51 schreef Delenlill het volgende:

[..]
Nee from staat niet gelijk aan het Nederlandse van. Beiden gebruiken ze op verschillende manieren. Als het bezittend is gebruiken ze of.
pi_209832946
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 14:56 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Werken? Je weet dat Perrin allochtoon is? :P :s)
Ah zelfs een allochtoon gaat voor mij werken. ;)
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_209833120
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Nee from staat niet gelijk aan het Nederlandse van. Beiden gebruiken ze op verschillende manieren. Als het bezittend is gebruiken ze of.
'From' is used to indicate where something originates 'from' - Ships from the Russian Navy

Dus het kan wel degelijk in beide gevallen gebruikt worden. "Protect ships From the Russian Navy[/b]." Of "protect ships from the Russian Navy."

You can protect something from something. Or protect something that originates from something/somewhere.

[ Bericht 1% gewijzigd door Delenlill op 09-07-2023 23:27:25 ]
  zondag 9 juli 2023 @ 23:27:51 #275
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209833169
Wel jammer dat Poetin akkoord is gegaan. De Turkse marine die de Zwarte zeevloot tot zinken brengt was wel mooi geweest :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209833205
twitter

Zullen ze eindelijk gearriveerd zijn?

twitter

Wat had die doos dan verwacht lol.
  zondag 9 juli 2023 @ 23:40:58 #277
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209833252
quote:

[..]

Goed gespeeld van Erdo.
Ja je kunt veel van hem vinden maar op het wereldtoneel speelt hij het spelletje goed.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 9 juli 2023 @ 23:53:38 #278
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_209833312
quote:
84s.gif Op zondag 9 juli 2023 23:27 schreef Starhopper het volgende:
Wel jammer dat Poetin akkoord is gegaan. De Turkse marine die de Zwarte zeevloot tot zinken brengt was wel mooi geweest :T
Daar hebben ze de Turkse marine niet voor nodig, hoor. Dat kunnen ze heel goed zelf. :T

En dan staat dat brandschip de Admiraal Kuznetov er niet eens tussen _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_209833314
twitter

Zullen morgen wel horen hoe goed Rusland wel niet was in het neerhalen van iets. En dat er geen schade was en niemand gewond is geraakt. Terwijl de halve stad in de fik staat.
  FOK!fotograaf zondag 9 juli 2023 @ 23:54:54 #280
364681 over_hedge
pi_209833318
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 23:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Daar hebben ze de Turkse marine niet voor nodig, hoor. Dat kunnen ze heel goed zelf. :T

En dan staat dat brandschip de Admiraal Kuznetov er niet eens tussen _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 10 juli 2023 @ 00:04:01 #281
6484 ExTec
pi_209833354
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 23:33 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]

Zullen ze eindelijk gearriveerd zijn?

[ twitter ]

Wat had die doos dan verwacht lol.

In dat eerste filmpje zie je een pantsir anti-air installatie, die in die file volledig in bedrijf is. De radar is dus constant de omgeving aan het scannen.

Erg op hun gemak zijn die wagneriaantjes dus niet.
pi_209833394
quote:
Wat een blamage lol! Maar dat verklaart een heleboel met hun effectiviteit nu. Er is niet veel veranderd.
pi_209833432
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2023 00:04 schreef ExTec het volgende:

[..]
In dat eerste filmpje zie je een pantsir anti-air installatie, die in die file volledig in bedrijf is. De radar is dus constant de omgeving aan het scannen.

Erg op hun gemak zijn die wagneriaantjes dus niet.
Inderdaad. Maar ja waarschijnlijk zullen ze de rest van hun leven over hun schouder moeten kijken.

En volgens de Russische overheid waren alle zware wapens zoals tanks and die Pantsir afgenomen en ondergebracht onder andere legereenheden.

Dus zou zo maar een filmpje van de coup kunnen zijn. Of ze hebben de zware wapens terug gekregen. Of ze zijn nooit afgenomen natuurlijk.
pi_209833451
https://www.reddit.com/r/(...)tumbled_across_this/

Een trailer van een mogelijke Poolse film lol. Kan me niet voorstellen dat het een echte film gaat worden. Maar als dat wel het geval zou zijn zou ik hem kijken.

.

https://www.reddit.com/r/(...)ional_haka_dance_as/

quote:
Maori men performed the traditional Haka dance as a tribute to the warrior Kane Te Tai. He died while rescuing his Ukrainian comrade. Glory to the Hero!
Indrukwekkend.

.

https://www.reddit.com/r/(...)ast_greets_a_fallen/

quote:
Village in Vinnytsya oblast greets a fallen soldier, Roman Tsymbal. You never be forgotton!
Ook erg indrukwekkend.

.

[ Bericht 24% gewijzigd door Delenlill op 10-07-2023 01:05:05 ]
pi_209834089
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 15:47 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Trouwens, wat lijkt Poetin op oude kinderfotos op dat ventje van Home Alone, Macaulay Culkin.

Verder echt onbelangrijk, maar het viel me ineens op

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over jeugdfoto's gesproken

:P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 10 juli 2023 @ 07:30:04 #287
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209834145
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 23:53 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]

Zullen morgen wel horen hoe goed Rusland wel niet was in het neerhalen van iets. En dat er geen schade was en niemand gewond is geraakt. Terwijl de halve stad in de fik staat.
Dit was vanwege de overstroming van de rivier toch?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209834812
Russische ambassade VS veroordeelt levering clustermunitie aan Oekraïne
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-70588610
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209834854
quote:
9s.gif Op maandag 10 juli 2023 09:06 schreef Aether het volgende:
Russische ambassade VS veroordeelt levering clustermunitie aan Oekraïne
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-70588610
Ah ze zijn weer eens boos dat de oorlog niet gevoerd wordt volgens hun regels :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 10 juli 2023 @ 09:11:56 #291
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209834861
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2023 08:49 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Dat is wel trollen voor gevorderden _O_
Als ze daadwerkelijk de straatnaam veranderd hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209834884
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 09:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is wel trollen voor gevorderden _O_
Als ze daadwerkelijk de straatnaam veranderd hebben.
Vorig jaar maart.
https://www.theguardian.c(...)ainian-heroes-street
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 10 juli 2023 @ 09:15:46 #293
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209834898
_O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 10 juli 2023 @ 09:15:59 #294
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_209834902
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2023 09:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ah ze zijn weer eens boos dat de oorlog niet gevoerd wordt volgens hun regels :')
Vanaf dag 2 al: Het is niet eerlijk!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 10 juli 2023 @ 09:32:15 #295
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209835068
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 23:21 schreef Delenlill het volgende:

[..]
'From' is used to indicate where something originates 'from' - Ships from the Russian Navy

Dus het kan wel degelijk in beide gevallen gebruikt worden. "Protect ships From the Russian Navy[/b]." Of "protect ships from the Russian Navy."

You can protect something from something. Or protect something that originates from something/somewhere.
Zoals gezegd gebruik je dan of wanneer je de Russische schepen wil verdedigen.
Je bent nogal hardnekkig.
  maandag 10 juli 2023 @ 09:34:30 #296
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209835096
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 00:19 schreef Delenlill het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar ja waarschijnlijk zullen ze de rest van hun leven over hun schouder moeten kijken.

En volgens de Russische overheid waren alle zware wapens zoals tanks and die Pantsir afgenomen en ondergebracht onder andere legereenheden.

Dus zou zo maar een filmpje van de coup kunnen zijn. Of ze hebben de zware wapens terug gekregen. Of ze zijn nooit afgenomen natuurlijk.
Daar hebben ze de ballen niet voor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 10 juli 2023 @ 09:34:40 #297
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209835105
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter
  maandag 10 juli 2023 @ 09:36:29 #298
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209835441
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 10 juli 2023 @ 10:19:34 #300
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209835472
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')