Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regenfoto voor het topic:![]()
![]()
Ik hou van canarische eilandenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je nog weleens naar andere bestemmingen
Lekker goedkoop.
Ik wil wel een keer naar Amerika of Mexico. Maar coņo duur![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mexico is mooiquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik hou van canarische eilanden
Lekker goedkoop.
Ik wil wel een keer naar Amerika of Mexico. Maar coņo duur![]()
maar wel heel erg veranderd.. heel erg toeristisch nu.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]zet jij nou gewoon de dm foto van Maily hier neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Of andere Spaanstalige landen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik hou van canarische eilanden
Lekker goedkoop.
Ik wil wel een keer naar Amerika of Mexico. Maar coņo duurUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Goeiemorgen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
omgquote:![]()
![]()
![]()
niet een paalsteek klaar hebben om over die paal te gooien![]()
![]()
![]()
![]()
gvd istie weer bezig?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zet jij nou gewoon de dm foto van Maily hier neer![]()
komt wel goed Mo![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja hij zet gewoon je foto hier in DTS neer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gelukkig mag je gezien worden moordwijf![]()
![]()
We zullen doorgaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:12 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent het nog niet afgeleerd.
Altijd het laatste woord willen hebben![]()
![]()
Spanjequote:Dan is het niet coņo duur
Andere Spaanstalige landen heb ik geen ervaring mee.
Al lijkt Cuba mij ook wel gaafUw ADH vitamine Worst
Canarische eilanden in de winter was wel heel lekker. Eind december en het voelde als een milde zomerdag van 20-23 gradenUw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-07-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 588 / +136 / +35 / 756 / 1024
2. Monique___ / 551 / +60 / +66 / 1474 / 1752
3. mario390 / 403 / +147 / +6 / 232 / 335
4. Zucht. / 365 / +54 / +4 / 1296 / 1458
5. maily / 295 / +47 / +34 / 1085 / 1208
6. PLY / 287 / +2 / +67 / 363 / 461
7. Lovely / 271 / +93 / +2 / 788 / 965
8. Emmerdeur / 258 / +44 / +0 / 161 / 211
9. Harrie / 206 / +0 / +100 / 489 / 596
10. DerRabbit / 203 / +84 / +23 / 502 / 598
11. Dr.Mikey / 197 / +32 / +26 / 204 / 267
12. KillemWieft / 191 / +4 / +0 / 50 / 92
13. gebrokenglas / 177 / +22 / +20 / 539 / 644
14. Mickytjuh / 176 / +22 / +4 / 495 / 563
15. greysbones / 130 / +8 / +0 / 702 / 781
16. hemarookworst / 116 / +6 / +25 / 373 / 459
17. notturna / 109 / +0 / +0 / 251 / 325
18. loveislikeakiss / 106 / +2 / +0 / 479 / 550
19. _UserName_ / 88 / +13 / +2 / 133 / 195
20. Rob / 87 / +2 / +1 / 113 / 142SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Voor en najaar inderdaadquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:28 schreef hemarookworst het volgende:
Spanje is volgens mij perfect om in najaar te gaan
En als je grijs bent overwinteren![]()
Dat zijn de zomersquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
Canarische eilanden in de winter was wel heel lekker. Eind december en het voelde als een milde zomerdag van 20-23 graden![]()
![]()
Mijn vakantiebestemming van vorig jaar wordt aankomende week bijna 40 graden. Daar is ook niks aan
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoeft niet als je grijs bentquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:30 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Voor en najaar inderdaad
En als je grijs bent overwinterenUw ADH vitamine Worst
bahquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vakantiebestemming van vorig jaar wordt aankomende week bijna 40 graden. Daar is ook niks aan![]()
Jen bent er dan niet, dat scheeltquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vakantiebestemming van vorig jaar wordt aankomende week bijna 40 graden. Daar is ook niks aan![]()
![]()
OokOok als jonge god is het lekker om te overwinterenquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vorige week past dagen achter elkaar 44 tot 46 graden gehadquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vakantiebestemming van vorig jaar wordt aankomende week bijna 40 graden. Daar is ook niks aan
Heerlijk windje erbij. Prima goed![]()
![]()
Wordt het zo heet op de Canarische Eilanden tegenwoordig?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Vorige week past dagen achter elkaar 44 tot 46 graden gehad
Heerlijk windje erbij. Prima goed100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
We hadden hittegolfquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt het zo heet op de Canarische Eilanden tegenwoordig?![]()
![]()
Een broodje biefstuk mokumquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het smaakt meer dan overheerlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:47 schreef mario390 het volgende:
dat vlees ziet niet zo lekker uit
betje fazerigIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het waait voor de verandering eens niet, dus ja.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zet jij nou gewoon de dm foto van Maily hier neer![]()
![]()
In de DM's houd ze het nog netjes, in de DTS server staat pas vunzige shizzel van haar
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nederland en Rusland, samen sterkerwe hebben ongeveer ook al dezelfde vlag maar omgekeerd dus
quote:Beste Poetin, willen jullie onze veiligheid garanderen als wij jullie nu al die oekrainse vluchtelingen aan jullie geven voor in jullie strafkampen in siberie?
advies: je kunt beter een vriend hebben in het westen, die jullie ogen en oren kunnen zijn binnen de neo-nazi's van de EU
vriendelijke groet, FOK's TheVoice4Ever, aanstaand premier van nederlandBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
In de DM's houd ze het nog netjes, in de DTS server staat pas vunzige shizzel van haar![]()
![]()
Als ambtenaar kun je daar je hart ophalen, alles is van de staat dus mag jij er onbeperkt gebruik van maken tegen de zeer schappelijke prijs van Ī2,50 uurloon per uur.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
SpanjeDan is het niet coņo duur
Andere Spaanstalige landen heb ik geen ervaring mee.
Al lijkt Cuba mij ook wel gaafOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je post die dingen zelf hoor.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nein.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat moet toch in koelkast
is vor panieren
Parasol is "tegen de zon" en balkonia is "balkon"
Geen paneermeel dus![]()
Jij bent zo'n rare snuiter.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nederland en Rusland, samen sterkerwe hebben ongeveer ook al dezelfde vlag maar omgekeerd dus
[..]![]()
Hoax, je hebt gisteravond nog een publieke liveshow van 2,5 uur gedaan waarbij Siswet zelfs extreem preuts lijktquote:
achzo ik dacht de parasol pilzquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:04 schreef maily het volgende:
[..]
Nein.
Parasol is "tegen de zon" en balkonia is "balkon"
Geen paneermeel dus![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent zo'n rare snuiter.
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Klaar nouquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, je hebt gisteravond nog een publieke liveshow van 2,5 uur gedaan waarbij Siswet zelfs extreem preuts lijkt![]()
![]()
Ik zal dan ook maar voor me houden dat je morgenmiddag een live optreden houd op de grote marktquote:![]()
Beter jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal dan ook maar voor me houden dat je morgenmiddag een live optreden houd op de grote markt![]()
![]()
![]()
Schnell naar de lokale slijter met de vrachtwagen om nieuwe voorraad te halen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mutti schicken @mario390quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schnell naar de lokale slijter met de vrachtwagen om nieuwe voorraad te halen!![]()
Heeft zij wel haar groot rijbewijs? Anders houd mario het niet uit tot morgenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft zij wel haar groot rijbewijs? Anders houd mario het niet uit tot morgen![]()
![]()
Ook mario moet met dit soort weer goed gehydrateerd blijvenquote:![]()
Je kunt anders ook proberen om Max Verstappen in te huren, die schijnt nogal snel te zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:14 schreef mario390 het volgende:
nee mario kann selfs inkopen
stell je vor
ondertussen wij zo dadelijk friet bakken in onze frietschuur, oven aan voor de snacks en dat allemaal met 33 of misschien nog wel 34 gradenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook mario moet met dit soort weer goed gehydrateerd blijven![]()
Okequote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:14 schreef mario390 het volgende:
nee mario kann selfs inkopen
stell je vor
Nou, hop auf's Fahrrad![]()
![]()
Te warmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
effe serieus ik ben niet meer zo'n voorstander van rusland
Dat kanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
effe serieus ik ben niet meer zo'n voorstander van rusland![]()
en ook een aanrader op duitse tv, top dog weer een nieuw seizoen iedere vrijdagBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
als je liefhebber bent van hondenprogramma'sBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Ja leukquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
als je liefhebber bent van hondenprogramma's![]()
Martin gaus ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik vond dat eerst met Martin Gaus ook zo leuk
Natte neuzenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als het regent in Amsterdam heb je ook natte neuzen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was toch een leuk grapje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kennen jullie omroep brabant show Graat en De Laat?Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Zegt me niksquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
kennen jullie omroep brabant show Graat en De Laat?![]()
Zie ik weleens iets van voorbij komen op Omroep Brabant.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
kennen jullie omroep brabant show Graat en De Laat?
Zij heeft leuke "kook"-filmpjes![]()
![]()
![]()
Ik ga een nieuw Badpak kopen
Betsy Boop in het carnavalsseizoenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
Zie ik weleens iets van voorbij komen op Omroep Brabant.
Zij heeft leuke "kook"-filmpjes
en Jordy Graat is ook de stadionspeaker bij PSV elke thuiswedstrijd
Kijk geen voetbalquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Betsy Boop in het carnavalsseizoen
en Jordy Graat is ook de stadionspeaker bij PSV elke thuiswedstrijd![]()
![]()
Okequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pas op 32 zie ik aloa..... harder bolken!![]()
ohhh jij nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Haha nee ikke zelf niet maar mn mama welik ga lekker uit de aaairfraaaaier itte !
![]()
![]()
![]()
ahh jij gaat airfryeren![]()
Ik ook uit de airfryerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Haha nee ikke zelf niet maar mn mama welik ga lekker uit de aaairfraaaaier itte !
![]()
![]()
Nee, maar er werden zoveel b'tjes hier gepostquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohhh jij niet![]()
![]()
![]()
ahh jij gaat airfryeren![]()
![]()
Hij staat er niet voor de sier.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
komt wel heel dichtbij dat aloa oik gaat eerfryeren![]()
Zo ... hoeveel ""limonade"" heb je al op?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
komt wel heel dichtbij dat aloa oik gaat eerfryeren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
komt wel heel dichtbij dat aloa oik gaat eerfryerenoeija
![]()
Ma1ltjeee!!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:56 schreef maily het volgende:
[..]
Zo ... hoeveel ""limonade"" heb je al op?![]()
![]()
![]()
Nog 0 lieve Ma want het was gister al opquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:56 schreef maily het volgende:
[..]
Zo ... hoeveel ""limonade"" heb je al op?![]()
![]()
![]()
Hmm .... @mario390 zat ook zonder drank ...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nog 0 lieve Ma want het was gister al op![]()
Nu komt het wel heel dichtbij![]()
![]()
Dames, heren, jongens, meisjes, bolkerts en bolkerinnetjes. Hier volgt een zeer urgent en belangrijk bericht!
Ik ga zo een mega ultra spitze xxxxxxxl deluxe grote scheet laten. Zou u alleen zo snel mogelijk DTS willen verlaten tot nader bericht.
Dank u voor uw verplichte medewerking!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
oh gatver dat kan me niet ver genoeg weg zijn,quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:58 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm .... @:mario390 zat ook zonder drank ...
Nu komt het wel heel dichtbij
rare zin![]()
Spritze nog wel @mario390quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes, bolkerts en bolkerinnetjes. Hier volgt een zeer urgent en belangrijk bericht!
Ik ga zo een mega ultra spitze xxxxxxxl deluxe grote scheet laten. Zou u alleen zo snel mogelijk DTS willen verlaten tot nader bericht.
Dank u voor uw verplichte medewerking!![]()
![]()
* gebrokenglas spuit alvast met de toilet verfrisser.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
koekwausquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
OMGOMGOMGOMG!! RUNquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
Op terras?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas spuit alvast met de toilet verfrisser.![]()
![]()
Run to the Hillsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou niet bij jou zo te zien. ergens op een terras.hier alles witte wolken met wat grijze plukken er tussen. wel nog benauwd.
![]()
Alles in één keer?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:14 schreef mario390 het volgende:
vanilleijs,jogurtijs,
schokoijs,haselnussijs,
met sahne![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
mag hopen dat er feromonen in die spray zitten anders zit je daar in je up zo meteen![]()
![]()
Je had nog maar net gelunchtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:14 schreef mario390 het volgende:
vanilleijs,jogurtijs,
schokoijs,haselnussijs,
met sahne![]()
Dikzakje gespot![]()
![]()
Hij is een enorme beer, hij moet de kindertjes die aan de laptop sleutelen wel afschrikken hequote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Je had nog maar net geluncht![]()
Dikzakje gespotUw ADH vitamine Worst
wij noemen dat eerder snelle stofwisselingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dikzakje gespot![]()
@hemarookworst lacht hieromquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
had ik ook kunnen
heb erder afgerattert
en kleine hoop pindasaus![]()
![]()
om 13 00 hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dikzakje gespot
maar dat is al onderwegs naar de
kanalwerkers![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
om 13 00 hoor
maar dat is al onderwegs naar de
kanalwerkers![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
had ik ook kunnen
heb erder afgerattert
en kleine hoop pindasaus
Uw ADH vitamine Worst
Bonus is tot en met morgenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
proost lig nog steeds op de tuinstoel![]()
nog steeds niet naar ah geweest![]()
![]()
Tjop tjopquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow dan denk ik toch maar zo even kijken of er nog wat is.......![]()
Bleekscheten patatquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Welke?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:56 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor.
We hebben al besloten dat we pozza eten vanaaf![]()
Hou op, je maakt me gekquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:03 schreef maily het volgende:
[..]
zelfbelegbodem uit de vriezer.
met ham, paprika, olijven, artisjok, champignons
en veel kaas!!![]()
![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ik eet een eierbal
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Thnxquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Is het ookquote:
Had ik voor het eerst gegeten niet zo lang geleden, toen ik Groningen bezocht, wel lekker voor een keertjeUw ADH vitamine Worst
Eet het ook niet vaakquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
Had ik voor het eerst gegeten niet zo lang geleden, toen ik Groningen bezocht, wel lekker voor een keertje
Wat ga je er in gooien?quote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Forum Opties Forumhop: Hop naar: