Spanjequote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-07-2023 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Voor en najaar inderdaadquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:28 schreef hemarookworst het volgende:
Spanje is volgens mij perfect om in najaar te gaan
Dat zijn de zomersquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
Canarische eilanden in de winter was wel heel lekker. Eind december en het voelde als een milde zomerdag van 20-23 graden
Hoeft niet als je grijs bentquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:30 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Voor en najaar inderdaad
En als je grijs bent overwinteren
bahquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vakantiebestemming van vorig jaar wordt aankomende week bijna 40 graden. Daar is ook niks aan
Jen bent er dan niet, dat scheeltquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vakantiebestemming van vorig jaar wordt aankomende week bijna 40 graden. Daar is ook niks aan
Ook als jonge god is het lekker om te overwinterenquote:
Vorige week past dagen achter elkaar 44 tot 46 graden gehadquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:32 schreef Nattekat het volgende:
Wordt het zo heet op de Canarische Eilanden tegenwoordig?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Vorige week past dagen achter elkaar 44 tot 46 graden gehad
Heerlijk windje erbij. Prima goed
We hadden hittegolfquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt het zo heet op de Canarische Eilanden tegenwoordig?
Een broodje biefstuk mokumquote:
Het smaakt meer dan overheerlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:47 schreef mario390 het volgende:
dat vlees ziet niet zo lekker uit
betje fazerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |