quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het waait voor de verandering eens niet, dus ja.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zet jij nou gewoon de dm foto van Maily hier neer![]()
quote:Beste Poetin, willen jullie onze veiligheid garanderen als wij jullie nu al die oekrainse vluchtelingen aan jullie geven voor in jullie strafkampen in siberie?
advies: je kunt beter een vriend hebben in het westen, die jullie ogen en oren kunnen zijn binnen de neo-nazi's van de EU
vriendelijke groet, FOK's TheVoice4Ever, aanstaand premier van nederland
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
In de DM's houd ze het nog netjes, in de DTS server staat pas vunzige shizzel van haar
Als ambtenaar kun je daar je hart ophalen, alles is van de staat dus mag jij er onbeperkt gebruik van maken tegen de zeer schappelijke prijs van ¤2,50 uurloon per uur.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
SpanjeDan is het niet coño duur
Andere Spaanstalige landen heb ik geen ervaring mee.
Al lijkt Cuba mij ook wel gaaf
Je post die dingen zelf hoor.quote:
Nein.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat moet toch in koelkast
is vor panieren
Jij bent zo'n rare snuiter.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
Nederland en Rusland, samen sterkerwe hebben ongeveer ook al dezelfde vlag maar omgekeerd dus
[..]
Hoax, je hebt gisteravond nog een publieke liveshow van 2,5 uur gedaan waarbij Siswet zelfs extreem preuts lijktquote:
achzo ik dacht de parasol pilzquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:04 schreef maily het volgende:
[..]
Nein.
Parasol is "tegen de zon" en balkonia is "balkon"
Geen paneermeel dus
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent zo'n rare snuiter.
Klaar nouquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, je hebt gisteravond nog een publieke liveshow van 2,5 uur gedaan waarbij Siswet zelfs extreem preuts lijkt
Ik zal dan ook maar voor me houden dat je morgenmiddag een live optreden houd op de grote marktquote:
Beter jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal dan ook maar voor me houden dat je morgenmiddag een live optreden houd op de grote markt![]()
Schnell naar de lokale slijter met de vrachtwagen om nieuwe voorraad te halen!quote:
Mutti schicken @mario390quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schnell naar de lokale slijter met de vrachtwagen om nieuwe voorraad te halen!
Heeft zij wel haar groot rijbewijs? Anders houd mario het niet uit tot morgenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft zij wel haar groot rijbewijs? Anders houd mario het niet uit tot morgen
Ook mario moet met dit soort weer goed gehydrateerd blijvenquote:
Je kunt anders ook proberen om Max Verstappen in te huren, die schijnt nogal snel te zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:14 schreef mario390 het volgende:
nee mario kann selfs inkopen
stell je vor
ondertussen wij zo dadelijk friet bakken in onze frietschuur, oven aan voor de snacks en dat allemaal met 33 of misschien nog wel 34 gradenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook mario moet met dit soort weer goed gehydrateerd blijven![]()
Okequote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:14 schreef mario390 het volgende:
nee mario kann selfs inkopen
stell je vor
Dat kanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
effe serieus ik ben niet meer zo'n voorstander van rusland
Ja leukquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
als je liefhebber bent van hondenprogramma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |