quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
komt wel heel dichtbij dat aloa oik gaat eerfryeren
Ma1ltjeee!!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:56 schreef maily het volgende:
[..]
Zo ... hoeveel ""limonade"" heb je al op?
Nog 0 lieve Ma want het was gister al opquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:56 schreef maily het volgende:
[..]
Zo ... hoeveel ""limonade"" heb je al op?
Hmm .... @mario390 zat ook zonder drank ...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nog 0 lieve Ma want het was gister al op![]()
oh gatver dat kan me niet ver genoeg weg zijn,quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:58 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm .... @:mario390 zat ook zonder drank ...
Nu komt het wel heel dichtbij
Spritze nog wel @mario390quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes, bolkerts en bolkerinnetjes. Hier volgt een zeer urgent en belangrijk bericht!
Ik ga zo een mega ultra spitze xxxxxxxl deluxe grote scheet laten. Zou u alleen zo snel mogelijk DTS willen verlaten tot nader bericht.
Dank u voor uw verplichte medewerking!
* gebrokenglas spuit alvast met de toilet verfrisser.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes, bolkerts en bolkerinnetjes. Hier volgt een zeer urgent en belangrijk bericht!
Ik ga zo een mega ultra spitze xxxxxxxl deluxe grote scheet laten. Zou u alleen zo snel mogelijk DTS willen verlaten tot nader bericht.
koekwausquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
OMGOMGOMGOMG!! RUNquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
Op terras?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas spuit alvast met de toilet verfrisser.
Run to the Hillsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou niet bij jou zo te zien. ergens op een terras.
Alles in één keer?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:14 schreef mario390 het volgende:
vanilleijs,jogurtijs,
schokoijs,haselnussijs,
met sahne
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
mag hopen dat er feromonen in die spray zitten anders zit je daar in je up zo meteen
Je had nog maar net gelunchtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:14 schreef mario390 het volgende:
vanilleijs,jogurtijs,
schokoijs,haselnussijs,
met sahne
Hij is een enorme beer, hij moet de kindertjes die aan de laptop sleutelen wel afschrikken hequote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Je had nog maar net geluncht![]()
Dikzakje gespot
wij noemen dat eerder snelle stofwisselingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dikzakje gespot
@hemarookworst lacht hieromquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
had ik ook kunnen
heb erder afgerattert
en kleine hoop pindasaus
om 13 00 hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dikzakje gespot
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
om 13 00 hoor
maar dat is al onderwegs naar de