SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog met hem gekoerst"
Ik denk dat Dilrosun nu al beter is dan Bullaude.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat Sauer nu al beter is dan Dilrosun.
Dit gaat te ver.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dilrosun nu al beter is dan Bullaude.
Mag toch hopen dat we die gewoon gaan kopen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar Slotgod was toch best betrokken bij Kasanwiro dinges? Blijft bijzonder ja.
Maar ik heb wel goeie hoop dat we een leipe buitenspeler kunnen huren einde transferwindow.
Viel mij juist positief opquote:
Huh, hoe dan? Leverde ongeveer elke bal naar voren in.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Viel mij juist positief op
Maar goed, ik heb alleen de eerste helft doorgeskipt een beetje net.
In de beelden die ik zag deed hij dat dus juist niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Huh, hoe dan? Leverde ongeveer elke bal naar voren in.
Dan heb je inderdaad veel doorgespoeldquote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de beelden die ik zag deed hij dat dus juist niet.
eens, maar op basis van de eerste wedstrijd van het voorseizoen met temperaturen boven de 30.... eigenlijk zie ik van deze jongens niet snel iemand doorgroeien.quote:
Dat zal ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad veel doorgespoeld![]()
Die Minteh heeft wel een leuke actie in huis.
Dat was ook wel te merken, was niet zo best. Maar eerste wedstrijd en dit weer, dikke prima zo. Beter dan 0-7quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:58 schreef onlogisch het volgende:
Positief over Minteh. Maar godskolere, wat was het warm
Zag Noa Lang met capuchon binnenkomen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:12 schreef Zipportal het volgende:
De voertaal bij PSV is nu Marokkaans dat zag Beelen niet zo zitten.
Ken hem ook totaal niet (maar sta vooraan om hem he-le-maal af te branden als het niks is)quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:17 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb nooit echt gelet op Beelen. Wat vinden de foksperts ervan?
https://www.sofascore.com/player/thomas-beelen/1127916quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:17 schreef bbuddybb het volgende:
@Orkunquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ken hem ook totaal niet (maar sta vooraan om hem he-le-maal af te branden als het niks is)
Geen idee, maar ik ben blij dat we niet alleen afhankelijk zijn van Kasanwirjo. Die vind ik voorlopig nog niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:17 schreef bbuddybb het volgende:
Je moet hem alleen niet omdraaien. Hopelijk komt Aliexpress met een variant waar je prijsvrij achterwege kunt latenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:42 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Da's guffendedomme toch een mooi shirt.
Jammer joh, dan had hij zijn contract niet moeten verlengen een paar maanden geleden.quote:
Niet zo moeilijk als PSV nooit serieus was.quote:
Die contractverlenging was juist met de intentie tot verkoop.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jammer joh, dan had hij zijn contract niet moeten verlengen een paar maanden geleden.
Erg benieuwd hoe veel clubliefde voor Geert waard is en hoe veel stennis hij gaat schoppen als Feyenoord de biedingen van Leipzig blijft weigeren.
Als je biedt op een speler, ben je best serieus, lijkt mij.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als PSV nooit serieus was.
[ twitter ]
@:fetx
3 miljoen betalen voor een verdediger van PEC
Prima geleide club in een topcompetitie.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Vraag me sowieso af waarom je persι naar zo’n nietszeggende club als Leipzig zou willen.
Wacht even tot er iets mooiers / aansprekenders voorbij komt zou ik zeggen.
Feyenoorders kunnen de stap gewoonweg niet maken naar de absolute top. Een tussenstop bij een 'nietszeggende club uit Duitsland' (gewoon 3e geworden achter Bayern en Dortmund) is dan gewoon een prima stap voor goattruida. Speelt ook 'gewoon' CL daar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Vraag me sowieso af waarom je persι naar zo’n nietszeggende club als Leipzig zou willen.
Vanuit Leipzig kun je weer de stap naar een Europese topclub maken. Daarnaast verdien je daar natuurlijk meer dan bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Bedankt. Ik moet een nieuwe UI gaan overwegen, ik sta open voor suggesties.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:17 schreef onlogisch het volgende:
We branden een kaarsje voor user @:Dombohetolifantje1
Nee Lang halen voor teveel geldquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik moet een nieuwe UI gaan overwegen, ik sta open voor suggesties.
Hier ook erg blij mee. Die jongen heeft iets, is er alleen nog niet uitgekomen door blessures.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Mooi, zolang hij heel blijft tenminste.
Gelukkig vergeten ze daar altijd verdedigers te kopen waardoor ze met rare clowns in de defensie komenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze waren nooit echt serieus.
Toch stond hij daar plots.
Deze discussie werd hier ook gevoerd over waarom Kφkcu voor Benfica koos.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Een beetje hetzelfde als Feyenoord met Pepi dus.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ twitter ]
Er zijn maar weinig spelers die dat soort stappen vanuit Nederland kunnen maken. Eigenlijk bijna niemand. Dus gewoon een verstandige stap van Geertruida. Wel heel zonde, dus proberen er het maximale uit te halen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoorders kunnen de stap gewoonweg niet maken naar de absolute top. Een tussenstop bij een 'nietszeggende club uit Duitsland' (gewoon 3e geworden achter Bayern en Dortmund) is dan gewoon een prima stap voor goattruida. Speelt ook 'gewoon' CL daar.
3 miljoen is een prima bedrag voor een speler als Beelen. Die jongen is echt heel goed, dit seizoen 1e reserve achter Trauner(en die zal dus wel veel minuten maken met de pijntjes van Trauner) en volgend seizoen je vaste RCV.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als Feyenoord met Pepi dus.
Maar ik vind 3 miljoen ook veel voor zo’n speler.
Zaakwaarnemers zijn όberhaupt de aids van het voetbalquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat betreft Leipzig en Geertruida. Betere competitie, meer kans langer CL te spelen, ideale opstap naar een grotere club (Gvardiol, Szaboslai ofzo). Ik snap het wel.
Benieuwd hoe lastig hij gaat doen, die zaakwaarnemer waarschijnlijk heel lastig.
Alsof Geertruida meer waard is dan 10 miljoen #freeHMFquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vind Leipzig wel leuke ploeg eigenlijk.
Maar zoals ik zei ze moeten wel ff 27 mil aftikken
dat lijkt me een prima optiequote:
geen enkele speler uit nederland ...ook die van 020 nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoorders kunnen de stap gewoonweg niet maken naar de absolute top. Een tussenstop bij een 'nietszeggende club uit Duitsland' (gewoon 3e geworden achter Bayern en Dortmund) is dan gewoon een prima stap voor goattruida. Speelt ook 'gewoon' CL daar.
Jij hebt het maar druk met Ajax.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen enkele speler uit nederland ...ook die van 020 niet
Waarom zou hij niet meer waard zijn dan 10 miljoen? Dit is gewoon een basisspeler van oranje.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alsof Geertruida meer waard is dan 10 miljoen #freeHMF
Ja en? we zagen hoe vreselijk hij speelde tijdens de interlands.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dit is gewoon een basisspeler van oranje.
Komen nog wel minstens 2 grote aankopen bij vermoed ik. Dat moet ook wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:31 schreef De_Pel het volgende:
Kan nog niet zeggen dat ik overtuigd ben van het transferbeleid tot nu toe.
Aan de andere kant begonnen we vorig jaar nog met Taabouni en het jaar daarvoor met de verkoop van je sterspeler aan de concurrent
Het was een matig grapje nav de discussie laatst waar HMF zei dat we bijna geen spelers hebben die meer dan 10 miljoen waard zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet meer waard zijn dan 10 miljoen? Dit is gewoon een basisspeler van oranje.
Voor wat het waard is, op transfermarkt staat hij op 25m
Verwacht ik ook, en dan kan het beeld snel veranderen. Die Kroaat of Jap zouden bv mooi zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Komen nog wel minstens 2 grote aankopen bij vermoed ik. Dat moet ook wel.
We zitten net in juli. Dat komt nog wel joh.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:31 schreef De_Pel het volgende:
Kan nog niet zeggen dat ik overtuigd ben van het transferbeleid tot nu toe.
Aan de andere kant begonnen we vorig jaar nog met Taabouni en het jaar daarvoor met de verkoop van je sterspeler aan de concurrent
Ongeduldig volk, overal. Ajax trok het blik kutaankopen ook pas in julij open vorig jaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zitten net in juli. Dat komt nog wel joh.
Gefeliciteerd, ik benoem dit tot post van het weekend!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:53 schreef Pistolero het volgende:
Het is een fantastisch transferwindow tot nu toe, hoe kan je niet overtuigd zijn?
- Kokcu verkocht voor een recordbedrag.
- Geertruida mag alleen weg voor een nieuw recordbedrag en anders kan Leipzig en zijn zaakwaarnemer de tyfus krijgen.
- Geen 10 miljoen smijten naar terroristische schurkenstaat Rusland
- Bijna gratis en voor niks een mokersnel vleugelspelertje gehaald voor de breedte.
- Zerrouki, vd Belt en Beelen voor in totaal iets van 12 miljoen gehaald, nog niet eens de helft van wat je voor Kokcu kreeg. Alledrie jonge uitstekende spelers die flink onderschat worden en je zo in de basis kan zetten.
-Technische structuur staat als een huis met een nieuwe commercieel directeur 'technisch' directeur en verdere professionalisering in alle geledingen.
Nu nog even Ivanusec en een 10 halen en de selectie is in principe al rond.
KloeseGod masterclass.
Waarom denk je dat? Beelen en Belt ken ik totaal niet.. afwachten maar. Laten we hopen dat ze er meer van kunnen dan Kasanwirjo.. die had Feyenoord nooit moeten halen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:22 schreef Vis1980 het volgende:
Beelen wordt echt een topper bij ons, al zal hij even een wenperiode door moeten.
Dat gaat het mooie worden, Beelen is veruit de beste speler in de eredivisie en heeft veel potentie om nog door te groeien. Hij heeft het allemaal, van fenomenaal inzicht, een goede pass, zowel verdedigend als aan de bal zeer kundig met uitgroei tot klasse speler. Hij zou beter kunnen koppen, maar dat kun je trainen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Beelen en Belt ken ik totaal niet.. afwachten maar. Laten we hopen dat ze er meer van kunnen dan Kasanwirjo.. die had Feyenoord nooit moeten halen.
Hij speelt bij Zwolle toch ook gewoon als (inschuivende) centrale verdediger?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat gaat het mooie worden, Beelen is veruit de beste speler in de eredivisie en heeft veel potentie om nog door te groeien. Hij heeft het allemaal, van fenomenaal inzicht, een goede pass, zowel verdedigend als aan de bal zeer kundig met uitgroei tot klasse speler. Hij zou beter kunnen koppen, maar dat kun je trainen.
Hij is zeer constant en doet daarnaast amper gekke dingen. Aanvallend moet je niets van hem verwachten, en ook al is hij een goede stand in als verdedigende middenvelder, ik ga er toch vanuit dat ze hem 'omscholen' tot verdediger en zo de nieuwe Trauner wordt, maar dan jonger. Als verdedigende middenvelder is hij meteen inzetbaar, maar als verdediger zal hij even moeten groeien op mentaal gebied en qua koppen aan de slag om een goede vervanger te worden, die bij volledige inzetbaarheid als verdediger verder kan groeien van waar Trauner gebleven is, die niet meer zal groeien ivm zijn leeftijd.
Maar dat wil niet meteen zeggen dat hij dat bij Feyenoord meteen kan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij speelt bij Zwolle toch ook gewoon als (inschuivende) centrale verdediger?
Benieuwd, denk dat hij al best snel voor de leeuwen gegooid kan gaan worden met een vertrekkende Geertruida, Trauner in de lappenmand en Kasanwirjo die eigenlijk niet voldoet. Vooral benieuwd wat voor type speler ze gaan halen als Geert vertrekt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar dat wil niet meteen zeggen dat hij dat bij Feyenoord meteen kan.
Middelste van 3 (5) man ja. Zoals Bazoer dat bij Vitesse deed. Hij zal wel tijd nodig hebben om in een viermansdefensie te kunnen gaan spelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij speelt bij Zwolle toch ook gewoon als (inschuivende) centrale verdediger?
Hendriks is super, alleen zonde als hij weinig minuten krijgt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd, denk dat hij al best snel voor de leeuwen gegooid kan gaan worden met een vertrekkende Geertruida, Trauner in de lappenmand en Kasanwirjo die eigenlijk niet voldoet. Vooral benieuwd wat voor type speler ze gaan halen als Geert vertrekt.
Links ben je denk ik wel klaar, veel vertrouwen in zowel Hendriks als Hokke. Allebei beter dan Rasmussen
Ja je zal een rechtsback moeten halen, maar ik zou niet weten wie. Links in het centrum vind ik Hokke wel een interessante optie, ik zou hem wel meer moeten zien, maar waar Beelen niet ver van Trauner vandaan zit, zit Hokke ver uit de buurt van Hacko, maar nogmaals ik moet er meer van zien. Niet dat ik ineens een professor ben of zo.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd, denk dat hij al best snel voor de leeuwen gegooid kan gaan worden met een vertrekkende Geertruida, Trauner in de lappenmand en Kasanwirjo die eigenlijk niet voldoet. Vooral benieuwd wat voor type speler ze gaan halen als Geert vertrekt.
Links ben je denk ik wel klaar, veel vertrouwen in zowel Hendriks als Hokke. Allebei beter dan Rasmussen
Als je voor hem nog geld kan vangen echt snel verkopen. Gaat helemaal nooit basisspeler worden. Een keer in de 8 wedstrijden laat die wat zien en de rest echt drie keer niets.quote:
Kan die ook een mannetje uitschakelen? Echt verdedigen? En met ruimte in zijn rug spelen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat gaat het mooie worden, Beelen is veruit de beste speler in de eredivisie en heeft veel potentie om nog door te groeien. Hij heeft het allemaal, van fenomenaal inzicht, een goede pass, zowel verdedigend als aan de bal zeer kundig met uitgroei tot klasse speler. Hij zou beter kunnen koppen, maar dat kun je trainen.
Hij is zeer constant en doet daarnaast amper gekke dingen. Aanvallend moet je niets van hem verwachten, en ook al is hij een goede stand in als verdedigende middenvelder, ik ga er toch vanuit dat ze hem 'omscholen' tot verdediger en zo de nieuwe Trauner wordt, maar dan jonger. Als verdedigende middenvelder is hij meteen inzetbaar, maar als verdediger zal hij even moeten groeien op mentaal gebied en qua koppen aan de slag om een goede vervanger te worden, die bij volledige inzetbaarheid als verdediger verder kan groeien van waar Trauner gebleven is, die niet meer zal groeien ivm zijn leeftijd.
Seba...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:05 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Leuke club wel trouwens, dat Fenerbahce. Trainingskampje in Rusland, moet kunnen. En ook nog supporters die massaal Putin gingen toezingen en scanderen toen ze tegen Dynamo Kiev moesten spelen vorig seizoen.
Beelen? Jazeker, dat doet niet onder voor Trauner iig. Al is 'met ruimte in de rug spelen' wel iets dat bij hem een wenperiode zal kosten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:16 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Kan die ook een mannetje uitschakelen? Echt verdedigen? En met ruimte in zijn rug spelen?
We zullen het zien, daarom ook dat hij als verdediger moet groeien, maar wel al inzetbaar is als verdedigende middenvelder. Zodra hij door die wenperiode is gekomen, zal die vervanger worden van Trauner, maar ik kan er ook naast zitten. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:19 schreef Caland het volgende:
Doet niet onder voor Trauner is wel heel overdreven voor een speler die inderdaad in een Bazoer-rol speelt
In dat VI pro zie je ook goed dat daar zijn zwakte ligt, diepgaande spitsen zonder rugdekking
Op die positie gaat hij echt nooit spelenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
We zullen het zien, daarom ook dat hij als verdediger moet groeien, maar wel al inzetbaar is als verdedigende middenvelder.
Soort kind van De Haan en Gimιnez.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ferry heeft thuis wat uit te leggen
Ben je wel met mij eens dat hij vervanger gaat worden van Trauner?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Op die positie gaat hij echt nooit spelen
Dat zal moeten blijken, maar hem nu al op dat niveau plaatsen lijkt me wat snel.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ben je wel met mij eens dat hij vervanger gaat worden van Trauner?
Geef het een half jaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal moeten blijken, maar hem nu al op dat niveau plaatsen lijkt me wat snel.
Trauner wordt enorm naar beneden gepraat maar is op dit moment na Geertruida nog steeds de beste rcv in NL. Eens dat je moet voorsorteren op zijn vervanging, maar kan dit seizoen echt nog prima mee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:19 schreef Caland het volgende:
Doet niet onder voor Trauner is wel heel overdreven voor een speler die inderdaad in een Bazoer-rol speelt
In dat VI pro zie je ook goed dat daar zijn zwakte ligt, diepgaande spitsen zonder rugdekking
Minteh lijkt me al beter. En Sauer wordt binnenkort ook beter.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:15 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Als je voor hem nog geld kan vangen echt snel verkopen. Gaat helemaal nooit basisspeler worden. Een keer in de 8 wedstrijden laat die wat zien en de rest echt drie keer niets.
In YouTube filmpjes zie ik dat hij vooral voetballend erg sterk is en zelfs constant voor het doel verschijnt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
We zullen het zien, daarom ook dat hij als verdediger moet groeien, maar wel al inzetbaar is als verdedigende middenvelder. Zodra hij door die wenperiode is gekomen, zal die vervanger worden van Trauner, maar ik kan er ook naast zitten. We gaan het zien.
Zeker, al kan het zomaar zijn dat ie van de winter weggaat, maar sowieso is een plan 'trauner voor de toekomst' idd nooit verkeerd. Zodra hij op dat niveau is lekker doorselecteren.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Trauner wordt enorm naar beneden gepraat maar is op dit moment na Geertruida nog steeds de beste rcv in NL. Eens dat je moet voorsorteren op zijn vervanging, maar kan dit seizoen echt nog prima mee.
Ja Minteh lijkt niet alleen rap en technisch te zijn maar ook overzicht te behouden. Dat is sowieso een hele goede combo en zeker in de Eredivisie ga je als je dit beheerst het al snel erg goed doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:38 schreef H.FR het volgende:
Minteh lijkt me al beter. En Sauer wordt binnenkort ook beter.
1 doelpunt en 4 assists op 99 goals van Zwolle.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
In YouTube filmpjes zie ik dat hij vooral voetballend erg sterk is en zelfs constant voor het doel verschijnt.
Van den Belt verwacht ik wel wat van. Ziet er goed uit. Veel goede steekballetjes en openingen in zijn Zwolle tijd. En scoort makkelijk.
Uit de geweldige youtubecompilaties vind ik die Kroaat meer een 10 eigenlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:43 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ja Minteh lijkt niet alleen rap en technisch te zijn maar ook overzicht te behouden. Dat is sowieso een hele goede combo en zeker in de Eredivisie ga je als je dit beheerst het al snel erg goed doen.
Met een of twee aankopen waaronder die Kroaat ben ik wel erg positief eigenlijk.
quote:Feyenoord en PEC maakten de deal zaterdagmiddag wereldkundig. "Het is een van de beste transfers uit de geschiedenis van de club", zegt Marcel Boudesteyn, technisch directeur bij PEC, tegen De Stentor. De td benadrukt dat dit niet per definitie te maken heeft met de vaste transfersom, maar vooral met de bedongen bonussen en het doorverkooppercentage. "We krijgen veel aan de voorkant, maar ook aan de achterkant."
Mwah, twee van dit soort langdurige knieblessures zo kort achter elkaar op zijn leeftijd, ga er nou niet van uit dat die weer helemaal goed terugkomt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Trauner wordt enorm naar beneden gepraat maar is op dit moment na Geertruida nog steeds de beste rcv in NL. Eens dat je moet voorsorteren op zijn vervanging, maar kan dit seizoen echt nog prima mee.
Dat gelul over die CL.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:16 schreef De_Pel het volgende:
Laten we nou niet gaan doen alsof iedere speler die het in de eerste divisie aardig doet, direct aan kan haken op het niveau waar Feyenoord mee voor de titel en CL wil gaan….
Das echt onzin.quote:Op zondag 9 juli 2023 02:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat gelul over die CL.Als we geluk hebben worden we 3e en anders 4e.
De huidige uitgaande recordtransfer van Zwolle is ongeveer 2,5m voor Sandler en Thomas. Deze transfer zit in dezelfde orde van grootte, inclusief wat bonussen en doorverkooppercentage.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:29 schreef De_Pel het volgende:
Overigens wel benieuwd wat dit mag inhouden….
[..]
Tja. Gewoon niet goed genoeg. Het kan maar duidelijk zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
''Bannis heeft geen toekomst bij Feyenoord en voor Minteh was het lekker om in zijn eerste wedstrijd meteen te scoren'', zegt Slot.
Slot laat er geen gras over groeien.
Het is duidelijk niet echt een loper.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:15 schreef Pistolero het volgende:
Bullaude niet klaar voor een basisplek? Doe toch even normaal joh Arne.
Bullaude legt juist hartstikke veel meters af, ik heb nooit begrepen waar dat idee vandaan komt dat Bullaude een 'luie' speler is en niet op dezelfde manier druk kan zetten als Szymanski.quote:
Laat ook niet zoveel zien op een enkele invalbeurt na. Denk niet dat het ‘m dit jaar gaat worden.quote:
Slot wil het niveau hoog leggen...heeeel hoogquote:Op zondag 9 juli 2023 11:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bullaude legt juist hartstikke veel meters af, ik heb nooit begrepen waar dat idee vandaan komt dat Bullaude een 'luie' speler is en niet op dezelfde manier druk kan zetten als Szymanski.
quote:Op zondag 9 juli 2023 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
''Bannis heeft geen toekomst bij Feyenoord en voor Minteh was het lekker om in zijn eerste wedstrijd meteen te scoren'', zegt Slot.
Slot laat er geen gras over groeien.
quote:
Expected Transfer Value (xTV)quote:Isaksen kan naast de belangstelling van Feyenoord ook rekenen op interesse van AC Milan. De aanvaller van Midtjylland geldt bij de Italiaanse topclub als plan-B, indien de transfer van Samuel Chukwueze van Villarreal niet doorgaat. Feyenoord heeft naar verluidt concreet interesse voor Isaksen, maar heeft nog geen officieel bod neergelegd in Denemarken. De aanvaller heeft nog een contract tot medio 2025 bij Midtjylland en vertegenwoordigt een Expected Transfer Value (xTV) van 5,2 miljoen euro.
Al die standaardzinnetjes zijn verschrikkelijk nietszeggend gelul in de ruimte waar je helemaal niks mee kan.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:33 schreef Tomatenboer het volgende:
"Oriλnteert zich op" zegt dus precies niks.
Zegt niet eens of ze concrete interesse hebben.
Dat krijg je als je met non-nieuws komt.quote:
De Rotterdammers zijn op de hoogte van de transfervoorwaarden en willen de Deense buitenspeler losweken bij FC Midtjylland.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat krijg je als je met non-nieuws komt.
Maar dat is het helemaal niet. Het is gewoon ιιn van de opties. En dat wist jij voor dit artikel niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat krijg je als je met non-nieuws komt.
Afgelopen seizoen voor Midtjylland thuis heeft Slot al gezegd dat hij het een interessante speler vond. Aangezien er nog geen bod is gedaan, is het nieuws van grofweg 9 maanden oud, namelijk wel interesse, geen bodquote:Op zondag 9 juli 2023 13:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dat is het helemaal niet. Het is gewoon ιιn van de opties. En dat wist jij voor dit artikel niet.
Er staat toch duidelijk dat het vrij concreet is.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk, hij is ιιn van de opties.
Net als waarschijnlijk nog 5 anderen op het scoutinglijstje.
Dat zegt dus niet zoveel zolang het niet concreet wordt.
Jij wist niet dat hij op een lijstje stond. Nu weet je dat wel. Dus is het nieuws.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk, hij is ιιn van de opties.
Net als waarschijnlijk nog 5 anderen op het scoutinglijstje.
Dat zegt dus niet zoveel zolang het niet concreet wordt.
Door ZKA ja, die heeft meer gezegdquote:Op zondag 9 juli 2023 13:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk dat het vrij concreet is.
Zit in veel gevallen ook gewoon goed. Net als met Kokcu, Ivanusec, Brenet en Beelen deze transferzomer. Alleen Szymanski niet. Dat was wel een misser.quote:
Met Slot zat hij ook wel een klein beetje verkeerdquote:Op zondag 9 juli 2023 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Zit in veel gevallen ook gewoon goed. Net als met Kokcu, Ivanusec, Brenet en Beelen deze transferzomer. Alleen Szymanski niet. Dat was wel een misser.
Was (een van de?) eerste die het Tottenham nieuws bracht. Maar voortaan maar niet meer doen, want toen hadden ze nog geen bod bij Feyenoord neergelegd.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Met Slot zat hij ook wel een klein beetje verkeerd
quote:Op zondag 9 juli 2023 13:10 schreef Caland het volgende:
Aardig stuk door Pieter BLACKED over die Kroaat
Dit gaat nog even duren met Gimenez......quote:09 jul 2023 om 08:54
Update: 5 uur geleden
0 reacties
Mexico heeft zaterdagavond de halve finale van de Gold Cup bereikt. De verliezend finalist van vorig jaar won in de kwartfinale met 2-0 van Costa Rica.
Lekker door de neus praten.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:21 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Pieter maakt leuke filmpjes.
edit: ok, ik lieg. Niet echt geweldig gedaan. Wat houterig zeg.![]()
Die gaan die cup gewoon winnen.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit gaat nog even duren met Gimenez......
Als hij weer terug is zal het gezeik over een transfer beginnen vermoed ik....quote:
Wordt hem eerst nog wel minimaal 10 dagen vakantie gegund verwacht ik. Dus eer dat hij terug is zitten we al in augustus.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als hij weer terug is zal het gezeik over een transfer beginnen vermoed ik....
Mist niet alleen de eerste 2 CL potjes maar ook de Fruitschaal en wellicht de start van de competitie dusquote:Op zondag 9 juli 2023 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wordt hem eerst nog wel minimaal 10 dagen vakantie gegund verwacht ik. Dus eer dat hij terug is zitten we al in augustus.
Wat zijn de conclusies?quote:Op zondag 9 juli 2023 13:10 schreef Caland het volgende:
Aardig stuk door Pieter BLACKED over die Kroaat
mensen die pieter zwart serieus nemenquote:
Klinkt als een Berghuis die ook kan dribbelen, weinig diepgang dus. Dat zal dan vanaf rechts moeten komen.quote:
Blij dat we wel voorzien zijn op het middenveld en achterin.quote:Riechedly Bazoer wil deze zomer vertrekken bij AZ.
Het kan denk ik wel de grootste aankoop allertijden voor Feyenoord worden als dit gaat gebeurenquote:Slot ziet Ivanusec wel zitten
Martijn Krabbendam
Feyenoord is van plan werk te maken van Luka Ivanusec. De 24-jarige linkerspits, die ook als aanvallende middenvelder kan spelen, moet wel een flinke transfersom kosten. Dat zijn club Dinamo Zagreb nog strijdt in de play-offs om een Champions League-ticket maakt een deal op voorhand niet makkelijk.
Slot ziet Ivanusec wel zitten
© Pro Shots
DELEN:
Niettemin staat Feyenoord-trainer Arne Slot achter de eventuele komst van Ivanusec. 'We zullen zien of zijn komst haalbaar is, maar deze speler is zeker interessant doordat hij ook op een andere positie kan spelen
ik zie geen deurquote:Op zondag 9 juli 2023 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie heeft de deur open laten staan?
Mijn fout.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zie geen deur
waar zie jij die?
Julio Cruzquote:Op zondag 9 juli 2023 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het kan denk ik wel de grootste aankoop allertijden voor Feyenoord worden als dit gaat gebeuren
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 9 juli 2023 13:21 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Pieter maakt leuke filmpjes.
edit: ok, ik lieg. Niet echt geweldig gedaan. Wat houterig zeg.![]()
In feite heeft Feyenoord nooit veel uitgegeven aan 1 transfer omdat men liever 3 spelers haalde voor 12 miljoen dan 1quote:Op zondag 9 juli 2023 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik kan gewoon nog niet geloven dat die transfer rond gaat komen, en indien dat wel lukt dat het dan al snel afgerond zal worden.
Ik zie Feyenoord gewoon niet zo snel 12 miljoen of meer betalen, en voor minder zie ik het niet gebeuren.
Logische namen. Alleen Hall had ik nog wat lichte hoop voor. Welke jeugdspelers mogen wιl blijven?quote:Op zondag 9 juli 2023 20:59 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
De Frenkie van Feyenoord mag niet meer meetrainen.
“De 17-jarige Slowaak Leo Sauer, Mike Kleijn (18), Gjivai Zechiλl (18), Jaden Slory (18) en Antoni Milambo (18) maken de meeste kans om langer in beeld te blijven bij Slot. “quote:Op zondag 9 juli 2023 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Logische namen. Alleen Hall had ik nog wat lichte hoop voor. Welke jeugdspelers mogen wιl blijven?
quote:Op zondag 9 juli 2023 21:32 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
“De 17-jarige Slowaak Leo Sauer, Mike Kleijn (18), Gjivai Zechiλl (18), Jaden Slory (18) en Antoni Milambo (18) maken de meeste kans om langer in beeld te blijven bij Slot. “
https://www.ad.nl/nederla(...)-szymanski~a3811aec/
Die Zechiel liet ook wel goede dingen zien in zijn passing tegen Zwolle. Kende hem niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:32 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
“De 17-jarige Slowaak Leo Sauer, Mike Kleijn (18), Gjivai Zechiλl (18), Jaden Slory (18) en Antoni Milambo (18) maken de meeste kans om langer in beeld te blijven bij Slot. “
Tsja, deze jongens zijn wel een beetje op het punt in hun carriθre dat ze wekelijks minuten moeten maken in de Eredivisie. Bij Feyenoord gaan ze die kansen normaal gesproken niet krijgen, en niemand wordt beter van die troosteloze potjes die O21 speelt of wekelijks op de bank zitten. Dus ik zie ik het best somber in, er is bij Feyenoord gewoon amper een serieus pad om door te breken bij het eerste elftal. Dan moet al gauw het halve elftal geblesseerd raken.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:32 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Van Geel. Nu moet je een generatie jeugdspelers "opofferen" voor een kans op KKD-voetbal voor Jong Feyenoord.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, deze jongens zijn wel een beetje op het punt in hun carriθre dat ze wekelijks minuten moeten maken in de Eredivisie. Bij Feyenoord gaan ze die kansen normaal gesproken niet krijgen, en niemand wordt beter van die troosteloze potjes die O21 speelt of wekelijks op de bank zitten. Dus ik zie ik het best somber in, er is bij Feyenoord gewoon amper een serieus pad om door te breken bij het eerste elftal. Dan moet al gauw het halve elftal geblesseerd raken.
Eens, die vond ik ook wel positief opvallen. Had ook nog maar weinig van hem gehoord of gezien.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:45 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Die Zechiel liet ook wel goede dingen zien in zijn passing tegen Zwolle. Kende hem niet.
Ik heb echt totaal niet de indruk dat er serieus werk wordt gemaakt van het laten promoveren van O21.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Van Geel. Nu moet je een generatie jeugdspelers "opofferen" voor een kans op KKD-voetbal voor Jong Feyenoord.
En dat gaat niet gebeuren gezien die samenwerking met Dordrecht.
Nee dat is overduidelijk inderdaad.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal niet de indruk dat er serieus werk wordt gemaakt van het laten promoveren van O21.
FEyenoord kan dat risico niet nemenquote:Op zondag 9 juli 2023 22:42 schreef viagraap het volgende:
Als je geen 12 miljoen uit durft te geven moet je ook niet zeuren dat je steeds maar 40-45% kans maakt kampioen te worden.
Als PSV het kan, kan Feyenoord het ook. Maar ik snap de terughoudendheid om die stap te zetten welquote:
Eredivisie is voor die spelers nog wel echt een niveau of twee te hoog minimaal, met name fysiek.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, deze jongens zijn wel een beetje op het punt in hun carriθre dat ze wekelijks minuten moeten maken in de Eredivisie. Bij Feyenoord gaan ze die kansen normaal gesproken niet krijgen, en niemand wordt beter van die troosteloze potjes die O21 speelt of wekelijks op de bank zitten. Dus ik zie ik het best somber in, er is bij Feyenoord gewoon amper een serieus pad om door te breken bij het eerste elftal. Dan moet al gauw het halve elftal geblesseerd raken.
Wanneer heeft Feyenoord meer dan 10 miljoen uitgegeven? zelfs 10 miljoen voor die Pool was blijkbaar te veel geld terwijl ie het aardig deed afgelopen seizoen.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als PSV het kan, kan Feyenoord het ook. Maar ik snap de terughoudendheid om die stap te zetten wel
Ga je nu vertellen hoe goed het beleid van PSV is terwijl je halverwege vorig seizoen je beste speler hebt moeten verkopen?quote:Op zondag 9 juli 2023 23:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wanneer heeft Feyenoord meer dan 10 miljoen uitgegeven? zelfs 10 miljoen voor die Pool was blijkbaar te veel geld terwijl ie het aardig deed afgelopen seizoen.
PSV geeft al jaren 10+ uit ondanks het mislopen van CL voetbal. Feyenoord kan dat denk ik risicoloos doen na 2/3 seizoenen CL voetbal en wat uitgaande transfers van +20 miljoen. PSV verkoopt hun beste spelers voor 30/35 plus.
Komend seizoen wordt een alles of niks seizoen voor Feyenoord, je moet bij de eerste 2 eindigen(directe CL ticket) anders lopen ajax en PSV denk ik definitief weg.
Het financiλle verleden achtervolgt Feyenoord nog.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wanneer heeft Feyenoord meer dan 10 miljoen uitgegeven? zelfs 10 miljoen voor die Pool was blijkbaar te veel geld terwijl ie het aardig deed afgelopen seizoen.
PSV geeft al jaren 10+ uit ondanks het mislopen van CL voetbal. Feyenoord kan dat denk ik risicoloos doen na 2/3 seizoenen CL voetbal en wat uitgaande transfers van +20 miljoen. PSV verkoopt hun beste spelers voor 30/35 plus.
Komend seizoen wordt een alles of niks seizoen voor Feyenoord, je moet bij de eerste 2 eindigen(directe CL ticket) anders lopen ajax en PSV denk ik definitief weg.
Die is echt veel te goed, en onhaalbaarquote:Op maandag 10 juli 2023 00:00 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.
Dat bedoel ik. Feyenoord heeft dat nooit gedaan maar nu kan het wel. Alleen die 1e keer voelt natuurlijk als een grote stap.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er zijn nu meerdere spelers voor 25+ miljoen verkocht. De volgende stap is dat je sterkhouders voor 30-50 miljoen gaat verkopen, zeker als je ze voor meer dan €10m hebt gekocht.quote:PSV geeft al jaren 10+ uit ondanks het mislopen van CL voetbal. Feyenoord kan dat denk ik risicoloos doen na 2/3 seizoenen CL voetbal en wat uitgaande transfers van +20 miljoen. PSV verkoopt hun beste spelers voor 30/35 plus.
Dat is alleen maar meer een reden om flink te investeren in spelers van €10m+quote:Komend seizoen wordt een alles of niks seizoen voor Feyenoord, je moet bij de eerste 2 eindigen(directe CL ticket) anders lopen ajax en PSV denk ik definitief weg.
+ een dik salaris. Uiteraard niet wat hij bij de Spurs kreeg; ongeveer 2.5milj per jaar volgens internetbronnen. Szymansmi verdiende 2.2milj volgen internet. Als dat klopt en Szymanski sowieso niet meer komt kan Feyenoord hem wellicht wel ongeveer hetzelfde bieden…quote:Op maandag 10 juli 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
Die is echt veel te goed, en onhaalbaar
Wellicht dat CL en een Oranjeplek hem over de streep kan trekken.
Ja heeft echt al heel veel laten zien… not.quote:
Alsof jij weet hoe de financiλn van Feyenoord er voor staan. Feyenoord heeft zoals iemand anders al zei vorig 35 miljoen uitgegeven aan 10+ spelers. Dit seizoen heb je een stuk minder te kopen. Daarnaast heb je na deze transferwindow meer gelden ontvangen uit transfers dan de 10 seizoen daarvoor.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bij Villareal heeft hij wel een hele goede periode gehad, waar hij steeds beslissend was met zijn goals. 12 goals vind ik niet slecht in la liga (in 1 seizoen).quote:Op maandag 10 juli 2023 02:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja heeft echt al heel veel laten zien… not.
Komend seizoen wordt een alles of niks seizoen voor PSV, je moet bij de eerste 2 eindigen(directe CL ticket) anders lopen ajax en Feyenoord denk ik definitief weg.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hier idem, haha.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een tijdje gedacht dat Danjuma en Dilrosun dezelfde spelers waren (lol)
Zelfs vorig seizoen moest ik nog even voor de zekerheid opzoeken of Dilrosun nou vroeger Groeneveld heette of dat Danjuma was.
Maar zo'n huur zal waarschijnlijk wel pas heel laat rondkomen (richting het einde van de transferperiode) omdat spelers altijd hun kansen afwachten en de clubs ook afwachten wat voor andere clubs en aanbiedingen er nog voorbij komen.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hier idem, haha.
Maar Danjuma is wel van een andere orde dan Dilrosun. Je zou het best een stunt kunnen noemen als we die kunnen aantrekken (al is het maar huur).
Volgens ZKA hebben ze dit bericht expres links laten liggen omdat ze denken dat het onzin van de zaakwaarnemer is (lol)quote:Op maandag 10 juli 2023 08:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We wachten nog even op de TransferCheck!
quote:Op maandag 10 juli 2023 08:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk deze week een inkomende transfer.
Ben wel toe aan een "it's happening".
Dat zou een erg sterk elftal zijn. Maar Danjuma vraag ik me af of die komt.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Danjuma - Gimenez - Paixao
Zerrouki - Ivanusec - Wieffer
Hartman - Hancko - Geertruida - Pedersen
Bijlow
Das wel een redelijke ploeg om het seizoen mee te startenik mis alleen een steekbal.
Pedersen vervangen door Brenet verwacht ik.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Danjuma - Gimenez - Paixao
Zerrouki - Ivanusec - Wieffer
Hartman - Hancko - Geertruida - Pedersen
Bijlow
Das wel een redelijke ploeg om het seizoen mee te startenik mis alleen een steekbal.
Over overschatte voetballers gesproken.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pedersen vervangen door Brenet verwacht ik.
Brenet vind ik overigens ook beter dan Pedersen. Overschat dravertje.
Die gaat gelukkig al in het buitenland tekenen.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over overschatte voetballers gesproken.
Joshua Brenet.
Pedersen had heerlijk assistje dit weekend.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pedersen vervangen door Brenet verwacht ik.
Brenet vind ik overigens ook beter dan Pedersen. Overschat dravertje.
Ik denk niet dat van Ewijk het type back is waar Slot naar op zoek is. Iemand die als extra middenvelder kan spelen. Al is Pedersen dat ook niet, maar je hebt (waarschijnlijk) een vervanger van de Geert nodig.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Brenet vond ik afgelopen seizoen wat minder, maar daarvoor vond ik het ιιn van de beste rechtsbacks van de Eredivisie, al vind ik van Ewijk wel beter.
Je kan dan ook Danjuma op 9 zetten zodat je Danilo kan laten vertrekken. Dat zou in de CL ideaal zijn. Dus ik vind dat Feyenoord ver mag gaan. Ik ben zelfs bereid dat we Dilrosun naar Villareal sturen en zeggen dat dat (ongeveer) dezelfde speler is, misschien trappen zij daar ook in.quote:Op maandag 10 juli 2023 09:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou een erg sterk elftal zijn. Maar Danjuma vraag ik me af of die komt.
Is dat een soort kruising van Danilo en Dilrosun?quote:Op maandag 10 juli 2023 10:04 schreef Caland het volgende:
Zowel die Kroaat als Danrosun zou mokertjegeil zijn.
maar hij kan zo goed inschuivenquote:Op maandag 10 juli 2023 09:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat gelukkig al in het buitenland tekenen.
Ik acht de T alleen betrouwbaar als vd Kraan de schrijver is. Nu niet zo dus.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan dan ook Danjuma op 9 zetten zodat je Danilo kan laten vertrekken. Dat zou in de CL ideaal zijn. Dus ik vind dat Feyenoord ver mag gaan. Ik ben zelfs bereid dat we Dilrosun naar Villareal sturen en zeggen dat dat (ongeveer) dezelfde speler is, misschien trappen zij daar ook in.
Laten we hopen dat het gerucht echt is, in dit soort geruchten is de Telegraaf gek genoeg wel betrouwbaar en ik zie geen reden voor een zaakwaarnemer om dit in de markt te melden.
Ah, ik zag geen spelfouten en suggestieve beschuldigingen in de titel dus ik ging er automatisch een beetje van uit dat vdKraan dit stuk had geschreven.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik acht de T alleen betrouwbaar als vd Kraan de schrijver is. Nu niet zo dus.
Wat een geweldig nieuws.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2023 10:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben wel toe aan een #Announce #ItsHappening
Ik ookquote:Op maandag 10 juli 2023 11:40 schreef fetX het volgende:
Ik hoop deze week op z’n minst 1 grote aankoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |