Ik hoor Rob Jetten als opvolger van Kaag genoemd worden.quote:
Dit dus. De enige manier om zit systeem weer werkend te krijgen is een hogere kiesdrempel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben vooral veel te veel partijen, compleet onwerkbaar.
Nee, daar hoeven we ook niet blij mee te zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:22 schreef capricia het volgende:
Ik hoor Rob Jetten als opvolger van Kaag genoemd worden.
Weet niet of ik daar onverdeeld blij van wordt.
Gehersenspoeld? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:24 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Nee, daar hoeven we ook niet blij mee te zijn.
Rob is helemaal gehersenspoeld (door overwerkt?) op gebied van klimaat als je het mij vraagt
Het liefst een kabinet met een hoofdzakelijk sociaal-democratische signatuur, maar ik vind het menselijk kapitaal van de PvdA abominabel en zie ook weinig geschikte bestuurders. Op een paarsig kabinet heb ik ook weinig tegen, maar dan niet onder leiding van Rutte.quote:
Kaag gaat niet door denk ik. Dat heeft ze eerder al laten doorschemeren en ze ziet er vandaag ook uit alsof ze weet dat het over is. Had Rutte en Hoekstra ook maar zulk inzicht, dan hadden we misschien een beter werkbare democratie.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Alles op 1 voor klimaat.quote:
Inderdaad wel bijzonder als je minister van Klimaat bentquote:
Wel heel gek inderdaad voor een Minister voor Klimaat en Energie.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:26 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Alles op 1 voor klimaat.
Terwijl er mijn inziens meer is dan alleen klimaat. Maar dat is natuurlijk een persoonline mening
Ik heb Jetten eens in een kleinschaliger setting mogen aanschouwen en ik vond dat hij zich de klimaatdossiers in vrij korte tijd behoorlijk eigen had gemaakt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja, democratie betekent ook dat Rutte relevant blijft zolang hij en zijn partij veel stemmen krijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:26 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Kaag gaat niet door denk ik. Dat heeft ze eerder al laten doorschemeren en ze ziet er vandaag ook uit alsof ze weet dat het over is. Had Rutte en Hoekstra ook maar zulk inzicht, dan hadden we misschien een beter werkbare democratie.
Politiek ook om draagvlak.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ik snap die vd Plas niet zo. Je sluit toch niks uit?
Het gaat om het resultaat en niet "wie" het resultaat uitvoert.
A
Ja, om te beginnen de kraan dicht doen, dan kun je gaan dweilen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:28 schreef TheVulture het volgende:
goed punt bij Op1 van de hoogleraar Asiel, het is geen asielcrisis maar een opvangcrisis. Daar moet je juist iets aan doen zo snel mogelijk.
Maar democratie is ook dat er nog altijd veel meer mensen zijn die niet op Rutte stemmen dan wel. Die soort van heiligverklaring van de grootste slaat nergens op.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, democratie betekent ook dat Rutte relevant blijft zolang hij en zijn partij veel stemmen krijgen.
De Fok!-deskundigen waren het er de vorige keer ook over eens dat Rutte uitgerangeerd was.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:30 schreef TheVulture het volgende:
De VVD gaat hier wel degelijk een probleem mee krijgen in de campagne hopelijk. Want er zijn echt minder asielzoekers dan vorig jaar, dus om juist nu daarom de stekker eruit te trekken omdat "we het niet aan kunnen' slaat nergens op. Je moet er juist voor zorgen dat die problemen worden opgelost.
Jetten heeft zich echt wel goed ontwikkelt in vergelijking tot de tijd dat hij de hamer van Pechtold kreeg...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb Jetten eens in een kleinschaliger setting mogen aanschouwen en ik vond dat hij zich de klimaatdossiers in vrij korte tijd behoorlijk eigen had gemaakt.
Stabiele achterban van minstens 25 zetels dus dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:30 schreef TheVulture het volgende:
De VVD gaat hier wel degelijk een probleem mee krijgen in de campagne hopelijk. Want er zijn echt minder asielzoekers dan vorig jaar, dus om juist nu daarom de stekker eruit te trekken omdat "we het niet aan kunnen' slaat nergens op. Je moet er juist voor zorgen dat die problemen worden opgelost.
Was hij ook. Wat heeft hij klaargespeeld dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De Fok!-deskundigen waren het er de vorige keer ook over eens dat Rutte uitgerangeerd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |